Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Doslovno nema dana kada ne defektira jedan ili više BG Vozova. Ako će ovako i sa pančevačkom linijom..........:violina::violina::violina:

Privremena izmena saobraćaјa vozova iz sistema BG : VOZ

09:00 “Srbiјa Voz” a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga da јe dana 08. novembra 2022. godine, došlo do privremene izmene saobraćaјa vozova iz sistema BG: VOZ.
Voz koјi polazi iz Resnika za Ovču u 9.30 časova kao i iz Ovče za Resnik u 8.52 časova izuzetno neće saobraćati zbog tehničkih razloga.
Zahvaljuјemo se putnicima na razumevanju.
 
Zasto se toliko cekalo sa linijom za Pancevo?
Zato da bi dahija iz Bugojna duže pljačkao građane Pančeva preko svoje porodično-partijske firme Pantransport, koja već godinama monopolski obavlja prevoz putnika na relaciji PA-BG i narodu guli kožu sa leđa svojim autobuskim kartama 4 puta skupljim od odgovarajuće železničke karte.
 
^^ Ne da kradu. nego su otprilike na nivou radnih akcija kad su ljudi radili za dzaba nadahnuti tripovima.

Previse kradu..
 
Zato da bi dahija iz Bugojna duže pljačkao građane Pančeva preko svoje porodično-partijske firme Pantransport, koja već godinama monopolski obavlja prevoz putnika na relaciji PA-BG i narodu guli kožu sa leđa svojim autobuskim kartama 4 puta skupljim od odgovarajuće železničke karte.

Boze, koliko smo srozani. Koliko nas Hulja prezire.
 
Sve politicke partije su zlocinacke organizacije.
 
Dogovoreno (lošija opcija)
Dunav stanica -Vojvolica
sa skorašnjom perspektivomm za produženje
Nbgd - Vojvolica ( znacajno bolja opcoja)

😃
 
Dogovoreno (lošija opcija)
Dunav stanica -Vojvolica
sa skorašnjom perspektivomm za produženje
Nbgd - Vojvolica ( znacajno bolja opcoja)

😃
Ovo je nadrealno koliko je debilno: u tekstu piše da će voz ići od Vojlovice do "Dunav Stanice na Dorćolu". Da li je ovog magarca od gradonačelnika ili magarca od novinara neko obavestio da Dunav Stanica na Dorćolu ne postoji već pune 4 godine, a i dok je postojala do nje nisu mogli ići elektromotorni vozovi, jer cela stara dorćolska pruga nema elektrifikaciju? Uskoro će tu povaditi i šine, jer se gradi Linijski Park, po čemu će onda taj voz ići, po biciklističkoj stazi ? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Valjda su hteli reći "Dunavski Kolosek", ali on se oduvek i u službenim redovima vožnje uvek vodio kao deo stanice Pančevački Most.

Dobro je što će na pančevačkom pravcu krajnja stanica biti Vojlovica, koliko su maloumni ladno su mogli da ga stave i da okreće na stanici Pančevo Glavna. Ali baš me zanima koji debilni izgovor će izmisliti zašto voz može ići samo do Dunavskog Koloseka, a ne i do Prokopa ili još bolje Zemuna/Batajnice, već od 1. januara? Spominju da će "možda jednom" biti produžen do Novog Beograda, ali da li je tehnički moguće okretanje u toj stanici? Sećam se da su neke linije starog Beovoza terminirale u Batajnici i Zemunu, takođe i mnogi BG Vozovi, ali nijedan ne terminira na novobeogradskoj stanici. I ni reči nema o tome da li će taj "Panvoz" stajati i na usputnim stanicama Ovča, Sebeš, Krnjača, Krnjača Most, bar da ljudi mogu da presedaju na BG Voz ?
 
Poslednja izmena:
Pa, ako uzmu Stadlet kompozicije kao što žele, šansa da staje na onim stajlištima sa problematičnim peronima je prilično nikakva.
 
Pa, ako uzmu Stadlet kompozicije kao što žele, šansa da staje na onim stajlištima sa problematičnim peronima je prilično nikakva.
"Panvoz" navodno kreće 1. januara 2023. godine, nemoguće da će tu staviti Flirt. Otkako je ponovo puštena novosadska linija, nema ih dovoljno ni za prugu Požega-Kraljevo.
 
Ako su ozbiljni naj logicnije Bg polazište bi bio Prokop

Možda su odredili Pancevac kao polazište zbog zbog preopterecenja tunelske ,,cevi ,,
a možda je upitno i stanje pruge u njoj , jer koliko se sećam tuda su u medjuvremenu puštani i teretnjaci,
Zapravo nemam predstavu o stanju, a ovde dugo o tome nije bilo ni reči...
 
Ako su ozbiljni naj logicnije Bg polazište bi bio Prokop

Možda su odredili Pancevac kao polazište zbog zbog preopterecenja tunelske ,,cevi ,,
a možda je upitno i stanje pruge u njoj , jer koliko se sećam tuda su u medjuvremenu puštani i teretnjaci,
Zapravo nemam predstavu o stanju, a ovde dugo o tome nije bilo ni reči...
Najlogičnije polazište bi bila Batajnica, i da staje na svim stajalištima i stanicama sve do Vojlovice, kao stari Beovoz. Prvi jutarnji polazak može da polazi i iz Zemuna, pošto se tamo nalazi depo, a zadnji popodnevni može ići do Zemuna.

Dve su tunelske cevi, pošto je BŽČ 100% dvokolosečan, ne znam koliko koloseka njima treba da bi držali takt prigradske železnice primeren jednom dvomilionskom gradu 21. veka, koji se pritom ne nalazi negde u Srednjoj Africi? Ako se ikada izgradi metro, svaka njegova linija će imati "samo" po 2 koloseka kao i BŽČ koji koristi današnji BG Voz, a tu će vozovi ići na 4 minuta u špicu i 7-8 minuta van špica, kako tek to misle da organizuju, ako su nesposobni da pristojno srede jedan mnogo banalniji oblik železničkog prevoza?
 
Zar signalizacija i samo projektovanje metro koloseka nije drugačije u odnosu na standardnu železnicu? Drugo, stanice su daleko bliže. Ako planiraju automatizovanje sistema, onda će sigurno stranci to raditi.
Metro se svakako ne kreće 120km/h kao što se u delovima čvora vozi.
 
Aко заиста мисле да иде Флирт до Панчева, онда је тренутно дунавски колосек стајалишта Панчевачки мост једино решење, због висине перона. Ја бих онда увео да воз без стајања иде на делу од Панчева главне до Панчевачког моста и да цео дан шпарта горе доле. Ово са 4 поласка дневно је бесмислено.

Возно време би било око 30 минута од Панчевачког моста до Војловице, што значи да би поласци могли бити на сваких сат и по (30 минута вожње + 15 минута промена смера пута два). Све изводљиво са једном гарнитуром. Уз то, ту је и 6 вршачких полазака. То би већ личило на нешто.
 
Aко заиста мисле да иде Флирт до Панчева, онда је тренутно дунавски колосек стајалишта Панчевачки мост једино решење, због висине перона. Ја бих онда увео да воз без стајања иде на делу од Панчева главне до Панчевачког моста и да цео дан шпарта горе доле. Ово са 4 поласка дневно је бесмислено.

Возно време би било око 30 минута од Панчевачког моста до Војловице, што значи да би поласци могли бити на сваких сат и по (30 минута вожње + 15 минута промена смера пута два). Све изводљиво са једном гарнитуром. Уз то, ту је и 6 вршачких полазака. То би већ личило на нешто.
Sa tom jednom garniturom i plus 3 garniture koje već idu na BG-NS moguće je imati 4 garniture na NS-PA sa taktom od sat vremena. Rešiti visinu perona (mada mislim da u početku ne bi bio problem, jednostavno iskoračiš na veći peron)
 
^^^Da tako razmišlja onaj ko treba ne bi toliki narod bio primoran na autobus. To igranje sa prevozom nigde ne vodi osim u dugove. Ne znam da li se u arhivu može naći red vožnje iz 19. veka, ali verujem da je bilo više od 4 polaska ka Nišu u neuporedivo manjem gradu okruženom gotovo stopostotno ruralnim mestima (ne nizom urbanih i periurbanih sredina duž pruge na maloj udaljenosti od velegrada). Red vožnje mora biti taktni na najviše sat vremena sa kompozicijama odgovarajućeg kapaciteta, a poželjno da ne saobraća na više od 15 minuta. Jedna velika bruka i sramota za nas kao narod. Ne zna se kome goru uslugu nudimo, sebi ili turistima.
 
^^^Da tako razmišlja onaj ko treba ne bi toliki narod bio primoran na autobus. To igranje sa prevozom nigde ne vodi osim u dugove. Ne znam da li se u arhivu može naći red vožnje iz 19. veka, ali verujem da je bilo više od 4 polaska ka Nišu u neuporedivo manjem gradu okruženom gotovo stopostotno ruralnim mestima (ne nizom urbanih i periurbanih sredina duž pruge na maloj udaljenosti od velegrada).
Nažalost, postoji izjava kralja Aleksandra iz poslednje decenije 19. veka 'da se železnica u Srbiji malo koristi'.
 
Vrh