Aко заиста мисле да иде Флирт до Панчева, онда је тренутно дунавски колосек стајалишта Панчевачки мост једино решење, због висине перона. Ја бих онда увео да воз без стајања иде на делу од Панчева главне до Панчевачког моста и да цео дан шпарта горе доле. Ово са 4 поласка дневно је бесмислено.
Возно време би било око 30 минута од Панчевачког моста до Војловице, што значи да би поласци могли бити на сваких сат и по (30 минута вожње + 15 минута промена смера пута два). Све изводљиво са једном гарнитуром. Уз то, ту је и 6 вршачких полазака. То би већ личило на нешто.
Imamo ujutru iz Pančeva na 1,5 sat Vršačke, i popodne za Pančevo na 1,5h. Tu se mogu napraviti intervali oko 45 minuta, i efekat koliko-toliko čestih polazaka. Izgledalo bi ovako:
Pančevo Varoš - Pančevački most: 5:10, 5:56VŠ, 6:40, 7:26VŠ, 8:10, 9:40, 10:28VŠ, 11:30, 13:00, 13:22VŠ, 14:30, 15:52VŠ, 16:00, 17:30, 19:00, 19:58VŠ, 20:30.
Pančevački most - Pančevo Varoš: 4:20, 5:50, 7:10VŠ, 7:20, 8:50, 10:12VŠ, 10:40, 11:47VŠ, 12:10, 13:40, 15:10, 15:42VŠ, 16:40, 17:10VŠ, 18:10, 19:40, 21:06VŠ.
Ali, imamo jedno teško ali. Na Pančevačkom mostu nemamo više vozove na 15 minuta. Još je Tica kada je štimovao kriterijume kako bi voz bio navodno neisplativ, dao rezultat po kojem 90% svih putnika za Pančevu na Pančevačkom mostu dolazi javnim prevozom. Autobus za dolazak do voza je nepouzdan u smeru ka Pančevu. I tu autobus ima stratešku prednost, da za nekoliko minuta ima sledeći. Od pouzdanih presedanja ima voz, ali sa proređenim redom vožnje.