Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

^^^I to malo između dve varošice (skupa veličine današnjeg Pančeva) na udaljenosti L=240m s 95% ruralnim stanovništvom između je verovatno više nego ova šaka jada u delu područja veličine (demografski) skoro cele nekadašnje zemlje. Zavisno od veličine i karakteristika funkcionalnog područja ukoliko danas nisi u stanju da postigneš primetan efekat (npr. prevoženjem desetina ili stotina hiljada putnika), ne možeš reći da imaš ozbiljnu prigradsku železnicu. Što su viši operativni troškovi i kapitalna ulaganja, a slabija patronaža i kupovna moć to je investicija manje isplativa. Zato Ameri mogu da se razbacuju, Japanci neće, a Srbi žive u zabludi da će par vozova promeniti situaciju.
 
Aко заиста мисле да иде Флирт до Панчева, онда је тренутно дунавски колосек стајалишта Панчевачки мост једино решење, због висине перона. Ја бих онда увео да воз без стајања иде на делу од Панчева главне до Панчевачког моста и да цео дан шпарта горе доле. Ово са 4 поласка дневно је бесмислено.

Возно време би било око 30 минута од Панчевачког моста до Војловице, што значи да би поласци могли бити на сваких сат и по (30 минута вожње + 15 минута промена смера пута два). Све изводљиво са једном гарнитуром. Уз то, ту је и 6 вршачких полазака. То би већ личило на нешто.
Imamo ujutru iz Pančeva na 1,5 sat Vršačke, i popodne za Pančevo na 1,5h. Tu se mogu napraviti intervali oko 45 minuta, i efekat koliko-toliko čestih polazaka. Izgledalo bi ovako:

Pančevo Varoš - Pančevački most: 5:10, 5:56VŠ, 6:40, 7:26VŠ, 8:10, 9:40, 10:28VŠ, 11:30, 13:00, 13:22VŠ, 14:30, 15:52VŠ, 16:00, 17:30, 19:00, 19:58VŠ, 20:30.
Pančevački most - Pančevo Varoš: 4:20, 5:50, 7:10VŠ, 7:20, 8:50, 10:12VŠ, 10:40, 11:47VŠ, 12:10, 13:40, 15:10, 15:42VŠ, 16:40, 17:10VŠ, 18:10, 19:40, 21:06VŠ.

Ali, imamo jedno teško ali. Na Pančevačkom mostu nemamo više vozove na 15 minuta. Još je Tica kada je štimovao kriterijume kako bi voz bio navodno neisplativ, dao rezultat po kojem 90% svih putnika za Pančevu na Pančevačkom mostu dolazi javnim prevozom. Autobus za dolazak do voza je nepouzdan u smeru ka Pančevu. I tu autobus ima stratešku prednost, da za nekoliko minuta ima sledeći. Od pouzdanih presedanja ima voz, ali sa proređenim redom vožnje.
 
Još je Tica kada je štimovao kriterijume kako bi voz bio navodno neisplativ, dao rezultat po kojem 90% svih putnika za Pančevu na Pančevačkom mostu dolazi javnim prevozom.
Odakle dolaze takva g..vna u nas grad.

ovo sam nasao preetrazujuci "slaven tica" na internetu. Neki stari Tabloid:



Novi predsednika Nadzornog odbora GSP-a je Slaven Tica, koji je svojevremeno bio i generalni direktor i predsednik Upravnog odbora ovog preduzeća. Ovo je, slobodno se može reći, jedan od najvećih šamara koji su građani Beograda dobili od Vučićevih komesara u gradskoj vladi. Naime, Slaven Tica je poznat kao čovek koji je, neposredno nakon odlaska sa mesta predsednika UO GSB, pokrao ovo preduzeće za više od 20 miliona evra! Tačnije, celih pet miliona je stavio u svoj džep, a oko 17 miliona je podelio svojim zaštitnicima u gradskoj i republičkoj vlasti.
Iz tog vremena potiče i njegovo blisko poslovno prijateljstvo sa Dejanom Malim, bratom aktuelnog gradonačelnika Beograda Siniše Malog, koji je dugo godina u gradskom veću bio zadužen za saobraćaj. U tom periodu se i gospodin Mali okućio, stekavši vilu na Dedinju, vozni park od najskupocenijih automobila i keša od preko pet miliona evra! Dejan Mali je, tvrdio je, bio veliki prijatelj sa Borisom Tadićem!
Smenom sa mesta predsednika UO GSP-a Tica je pobegao u Češku, gde se upustio u veoma unosan posao prodaje rezervnih delova za tramvaje beogradskom GSP-u. Ne radi se ni o kakvim novim delovima, već o onima skinutim sa rashodovanih tramvaja u Beogradu, koje je GSP mogao besplatno da ponovo koristi. Umesto toga, papirologijom je prikazano kao da se radi o novouvezenim delovima iz Češke, pa je GSP, odnosno grad Beograd, kupovao svoju sopstvenu imovinu posredstvom Slavena Tice.
Tica je 2008. tražio da mu se isplati nadoknada za navodnih skoro 3.000 prekovremenih radnih sati. Istovremeno je zaposlenima u Gradskom saobraćajnom preduzeću ukinuo pravo na besplatne markice za prevoz!?
Izborom Siniše Malog za gradonačelnika Beograda, i Tici se pružila prilika da doleti iz Praga, radi nove pljačke. Poternica za njim je povučena.
 
Odbornička grupa koalicije Moramo u skupštini grada Beograda se zalaže za uvođenje BG voza do Pančeva što je bila i tačka predizbornog programa. Bilo je i više priloga u medijima proteklih mesec dana.


Na ovoj konferenciji za novinare su govorili i predstavnici organizacija iz Pančeva i Stare/Nove Pazove. Da ne bude da samo Beograđani nešto tupe :)
 
Јел сте ви то пре неки дана бројали возила на панчевачком мосту у шпицу?
 
Јуче поподне, БГ воз на линији Батајница - Овча је у оба смера саобраћао са великим кашњењима, и само кроз једну тунелску цев на потезу Карађорђев - Панчевац. Возови у смеру ка Овчи су углавном стајали дуже на Прокопу или у тунелу између Прокопа и Франша.

Од јутрос, такође кашњења. Полазак из Батајнице у 8:37 - на дисплеју стално увећавање кашњења (у време кад сам отишао на регио, писало је да тај БГ касни 60 мин), следећи воз у 8:57 - ни у најави. На разгласу не јављају ништа, осим оних аутоматизованих обавештења за регио возове, који иначе саобраћају нормално. Интересантно је да су та иста аутоматска звучна обавештења за БГ једноставно искључили, иако систем иначе регуларно најављује и кашњења.

Зна ли неко шта би могло бити у питању? Рекло би се да је неки проблем у тунелима између Карађорђевог и Панчевца?

Послато са M2006C3MNG помоћу Тапатока
 
Управо су у току солидна кашњења БГ возова. На НБ рекоше прво да батајнички касни 30 минута, сад смањише на 20. Претходни отишао за Земун 35 минута касније.
 
Velika kašnjenja su zbog kidanja kontaktne mreže na Pančevačkom mostu, u funkciji je samo jedna tunelska cev. Ovako je juče ceo dan imam info da će se problem rešiti danas do 13h, takođe se saobraćaj na barskoj pruzi normalizuje danas u 16h kako mi je jutros rečeno
 
Е, да наставим - онда је опет показало да стиже за 30 минута, али се који минут касније - воз појавио...
 
Беовоз - Бг-воз

После више година сам се возио градским возом од Карађорђевог парка до Кнежевца.
Воз је стигао на време и није био пун као онај који је дошао с Н. Београда и онај који отишао тамо.
Станица је замазана и вапије за основним одржавањем (четка, вода, крпа, нешто боје ...) и информацијама: нема довољно обавештења, ознака и стрелица. На стајалишту се пуши као на сваком надземном стајалишту градског превоза.
Сат је радио тачно, вагони су били добро загрејани, а споља прекривени жврљотинама.
Нема подземне везе између оближњег подземног пешачког пролаза и Станице иако би она лако могла да се направи.




Захваљујући сапутнику и интернету знао сам одакле, где и када идем, што би било много теже да сам морао да се ослоним на информације на Станици:













Станица Раковица:

Заспали путник:

Станица Кнежевац:

Почомљена стакла на надстрешници:



Пасарела изнад пруге и прилази су добро осветљени:













С мало организације и смисла за ред, и с мало пара, све би могло бар да изгледа знатно боље и цивилизованије.
 
Poslednja izmena:
Prolazio sam večeras pored stajališta Tošin Bunar, te je stanje rampi za ulaz na stanicu kriminalno, inače su ih isključili posle dva dana, ali onda ih je neko najverovatnije uništio iz dosade (mada se nadam da su samo privremeno demontirane). Radi samo lift na peronu koji je u smeru centra grada. Rampe gore su u okej stanju, mada su i one otvorene.

Evo i šta sam slikao:

IMG_1511.JPEG
IMG_1512.JPEG
IMG_1514.JPEG
IMG_1519.JPEG
IMG_1520.JPEG
IMG_1521.JPEG
IMG_1515.JPEG
IMG_1517.JPEG
IMG_1518.JPEG
 

Prilozi

  • IMG_1513.JPEG
    IMG_1513.JPEG
    157,7 KB · Pregleda: 122
Evo prošlo je par meseci od vrelih letnjih dana kad su se uzbudljivo postavljali snimci novih barijera koje su nicale kao pečurke posle kiše i širili se članci po novinama i vlogovima: "Nema više švercovanja!" Što ste se švercovali, švercovali ste se!" Na opšte oduševljenje nekolicine forumaša...

Uzaludno sam se trudio da nađem načine zaobilaska barijera jer niti funkcionišu, niti ih ko nadgleda, nisu čak ni celofane skinuli... Putnici ih redovno zaobiđu ili prođu kroz njih i apsolutno niko ne otkucava karte...

Evo ajde sačekaćemo do proleća, možda se situacija promeni... Iskreno se nadam, zaista sam se trudio da smišljam strategije, a ono se vrti rampa u krug kao ringišpil levo, desno...

Ne znam, evo čekamo, možda te ikebane jednom profunkcionišu...

Lift se na Bataji bio pokvario još pre dva meseca, ubrzo će i ovaj... Gledam sedišta pre neki dan u jednom od vozova, zapaljena pa ugašena... Na žalost to je tako u Srbiji, ni kamere više ne odvraćaju huligane...

Novi grafiti se pojavljiju svakog dana, al kako se SOKO cakli... Voz mora da ima prisutnog konduktera koji šeta, obilazi, proverava, druge nema i policiju povremeno, pogotovo u kasnijim večernjim polascima... Sve te barijere ako nisu nadgledane mame divljake da ih razvale nažalost...
 
Poslednja izmena:
Objavljen je novi-stari red vožnje BG Voza na sajtu SV, i resnička i batajnička linija do daljnjeg saobraćaju na sat vremena, kao i dok je novosadska pruga bila sa jednim kolosekom.

Jad i čemer :violina:
 
Objavljen je novi-stari red vožnje BG Voza na sajtu SV, i resnička i batajnička linija do daljnjeg saobraćaju na sat vremena, kao i dok je novosadska pruga bila sa jednim kolosekom.

Jad i čemer :violina:
Nije problem infrastruktura i kapacitet, problem jecnedostatak garnitura i osoblja. Da ne postoji linija za Lazarevac i Mladenovac, lako bi bio voz na 15 minuta. Ovakvo stanje će biti dok se ne nabave novi vozovi.
 
Novi red vožnje BG voza je lošiji i od trenutno važećeg. Po novom je subotom režim isti kao i nedeljom, ukidaju se polasci na pola sata. Ukida se radnim danom jutarnji polazak iz Batajince u 8.37 i pomera na 8.10. U vreme špica je razmak između tog i sledećeg voza sada 47 minuta. Ono što je naročito poražavajuće je to da je poslednji polazak iz Batajnice ka Ovči u 19.57, odnosno ukida se polazak u 21.27. Uz najavljenu rekonstrukciju Glavne ulice u Zemunu koja će trajati do kraja naredne godine, oni još proređuju polaske za narednu godinu. Jezivo!
 
Posle tog zadnjeg polaska za Ovču u 19:57, biće još 3 BG Voza od Batajnice do Zemuna u 20:34, 22:15 i 22:55. Ali slaba vajda od njih.
 
БГ воз проп'о, као и све на железници у Србији, држи воду док мајстори оду. Ено на малокрсничкој прузи коју су ремонтовали 3 године само ничу нове лагане вожње. Видећете за пар година кад заврше пругу до Суботице, има само да прореде поласке од Београда до Новог Сада, ако не и раније, паз'те шта вам кажем...
 
Vrh