Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nema ovo veze sa propadanjem svega u železnici, nego samopromocije gradskih i republičkih zvaničnika koji se slikaju i hvale kako su olakšali Rakovičanima, Mladenovčanima i Lazarevčanima bolji gradski prevoz, a u realnosti ono što je saobraćalo na 15 min na relaciji Batajnica - Ovča, sada pokriva sve linije BG: voza.
 
Evo ga opet, voz iz Lazarevca za Ovču koji treba da je u 18:09 u Rakovici kasni 40 minuta u polasku.
Jedan put nedeljno mora da bude ispala.
 
Сви даље од Ресника редовно касне, Реснички касне угл до 3 минута, док ови скоро увек јаче.
 
Беовоз - Бг-воз

После више година сам се возио градским возом од Карађорђевог парка до Кнежевца.
******
Нема подземне везе између оближњег подземног пешачког пролаза и Станице иако би она лако могла да се направи.
******
Takav projekat bi trebalo razmatrati po zdravoj logici, ali to ne znači da je to "lako". U toku izvođenja radova bi se morao napraviti "kotao" za građevinske radove, sa sužavanjem Bulevara oslobođenja, a bili bi i prekidi železničkog saobraćaja na drugom koloseku.

Na ovoj i na nekim drugim temama smo govorili o tome da bi "Beogradski metro i voz" umesto da se bavi Makišem trebalo da prvo unapredi BG:VOZ, pored svega da Vračarski tunel sa centralnim stanicama dovede u red. Misli se na spuštanje perona na Pančevačkom mostu i na Vukovom spomeniku, a na Karađorđevom parku jedna dosta ozbiljnija rekonstrukcija. Osim veze sa postojećim podzemnim prolazom, očekivao bi se i izlaz u pravcu Narodne biblioteke, produženje perona na 150+10 ili 200+10 metara (napraviti studiju opravdanosti i uporedne analize), dovesti u red prugu na Karaburmi i na Karaburmu osim gradskih usmeriti i deo regionalnih vozova, sa stajanjem na Vukovom spomeniku.

Regionalac sa Vukovog spomenika za Valjevo se pokazao uspešnim kada mu je srednja brzina bila samo 50km/h, a imao samo dva para polazaka dnevno! Neelektrifikovani vršački pravac je jedini koji danas ima tu privilegiju.
 
Večeras je do krova prepuni BG Voz broj 8045 koji u 16:57 polazi iz Batajnice za Ovču, ničim izazvan skoro 25 minuta stajao na stanici Novi Beograd. Unutra je bilo kao u paklu, bio sam na ivici da dobijem klaustrofobični napad :mad::mad::mad:

Ovi kao da namerno satiru taj nesrećni BG Voz i gledaju da ga upropaste do kraja. Do pre samo nekoliko godina je to bez premca bio najtačniji, najpouzdaniji i najbrži vid gradskog prevoza u Beogradu, a posle ovih nekoliko vrlo ružnih iskustava u zadnje vreme njega čekam samo kad nemam izbora ili kada ne žurim.
 
Poslednja izmena:
Večeras je do krova prepuni BG Voz broj 8045 koji u 16:57 polazi iz Batajnice za Ovču, ničim izazvan skoro 25 minuta stajao na stanici Novi Beograd. Unutra je bilo kao u paklu, bio sam na ivici da dobijem klaustrofobični napad :mad::mad::mad:

Ovi kao da namerno satiru taj nesrećni BG Voz i gledaju da ga upropaste do kraja. Do pre samo nekoliko godina je to bez premca bio najtačniji, najpouzdaniji i najbrži vid gradskog prevoza u Beogradu, a posle ovih nekoliko vrlo ružnih iskustava u zadnje vreme njega čekam samo kad nemam izbora ili kada ne žurim.
Nije baš bez razloga. Nešto se desilo kod Pančevačkog mosta pa je u funciji samo jedan kolosek u vračarskom tunelu. Nema ništa "bez razloga"
 
Definitivno svake nedelje im se desi neka situacija, bolje ukinuti nego ovako maltretirati ljude.
 
Definitivno svake nedelje im se desi neka situacija, bolje ukinuti nego ovako maltretirati ljude.
Poslednji put je bilo pre 3-4 nedelje... Maltretiranje bi mi bilo da svaki dan moram sat i po do 2 da idem autobusom, umesto 30 min vozom. Molim neke da shvate ovo. Možda sistem ne funcioniše stalno, ali u 99 posto slučajeva funcioniše i dosta ljudi zavisi od njega.
 
Pogledaj par postova iznad, datum 6.12 voz iz Lazarevca za Ovču kasni 40 min u polasku. Treba da se gleda u pasulj da li će sve funkcionisati ili neće, da li će kasniti ili neće.
 
Nema ništa od sistema dok im barijere ne zažive...

Nužne stvari ne funkcionišu kao što je poštovanje reda vožnje al na luksuzne se razbacuju pare, iako služe kao ukras... Ali ajde sačekaču još, ali neću vam preći preko toga koliko niste bili u pravu da se tim skalamerijama išta kod nas rešava... Biće poptuno neupotrebljivi ukras stanica i stajališta na koji su bačene pare... Pitam se kojim tenderom i koja firma ih je isporučila i koji radnici su angažovani da ih postave... Potpuno sumnjam da je to u najboljem interesu železnica a ne nečije ugrađivanje... Imamo konduktere, ljudi rade i treba da nastave da kontrolišu kao i do sada... A BG voz dok ne postane pouzdan način prevoza ne treba da bude kontorlisana naplata karata...

Juče je išao od Bataje ka Ovči onim kolosekom kojim inače ne ide... Čekao sam ga baš na Prokopu, na kolosek 3 je došao i kasnio je jer je kasnio i onaj iz Ovče za Bataju na isti taj kolosek... Još nije ni zastao u stanici već ide obaveštenje "može polazak..." 😄 Najviše žalim te ljude, kako se oni stručno zovu?, kao što su kontrolori leta u avio saobraćaju... Maksimalno odgovoran posao, sve vozove uklopiti..

Izuzetno, razume se, češća su obaveštenja "izuzetno ne saobraća" ili izuzetno kasni ili izuzetno pristaje u drugi kolosek... Izuzetna nam je železnica... @Boki123 Razlozi mogu biti objektivne ili subjektivne prirode... Može biti viša sila ili nečiji nemar ili nesavesno obavljanje posla, kuburenje sa ljudstvom, resursima, opremom, materijalima, "uhodavanje" u novi red vožnje ili jednostavni i najčešći slučaj koji se zove javašluk... Tu je najteže ustanoviti konkretan razlog, svi i sve po malo doprinosi. Ali zaninljivo mi je kako tražiš opravdanja za sve ili relativizuješ sve...

Da je BG:voz pouzdan način prevoza, za one koji treba negde da stignu na vreme, nije.

Da je za mene dobar koji blejim tamo vamo, i ne kasnim nigde, jeste...

Poslednji put je bilo pre 3-4 nedelje... Maltretiranje bi mi bilo da svaki dan moram sat i po do 2 da idem autobusom, umesto 30 min vozom. Molim neke da shvate ovo. Možda sistem ne funcioniše stalno, ali u 99 posto slučajeva funcioniše i dosta ljudi zavisi od njega.

Ma kakvih 99% slučajeva... Kažem da idem na posao sa njim uvek bih morao da imam rezervnu varijantu u glavi kako da stignem ako nešto ovamo omane...
 
БГ воз је пропао када су због политичких поена уведене линије за Лазаревац и Младеновац. Док је саобраћао у кругу Батајница - Овча - Ресник био је много поузданији због двоколосечне пруге на целом потезу, а такође се са истим бројем гарнитура могао остварити већи број полазака. Деси се некад и у том кругу нека хаварија, али 'ајде, ниједан систем није 100% поуздан. Овај је био 99% док га нису проширили даље од Ресника.
 
Nije baš bez razloga. Nešto se desilo kod Pančevačkog mosta pa je u funciji samo jedan kolosek u vračarskom tunelu. Nema ništa "bez razloga"
Znam za taj slučaj od pre 2 nedelje, kada zbog pokidane mreže nije radio jedan kolosek. Ali koliko vremena treba da se takve stvari poprave?
 
Znam za taj slučaj od pre 2 nedelje, kada zbog pokidane mreže nije radio jedan kolosek. Ali koliko vremena treba da se takve stvari poprave?
Kidanje kontaktne mreže treba dan ako ne i više, kvar garniture može brzo da se reši.
Ne tražim nikakvo opravdanje, vozna sredstva su loša i to je glavni izvor ispadanja. Linije za Lazarevac i Mladenovac nisu popunjene kao Batajnica-Ovča. Ja koristim BGvoz SVAKODNEVNO na relaciji od Tošinog bunara do Vukovog Spomenika, i apsolutno mogu da kažem iz iskustva da je u 99 posto slučajeva tačan u minu i da mogu da se uzdam u njega uvek. Dešava se naravno ispad, nađeš alternativu i ćao.
WLABmz je upravu. Lično sam mišljenja da treba konsolidovati sistem do Resnika, sa 2 linije Batajnica-Ovča i Resnik-Ovča sa razumnim taktom bi imali mnogo veći efekat nego voz do Lazarevca. (Ljudi tamo isto zaslužuju prevoz, ali šta im znači ako kasni stalno). Mislim da treba sačekati još godinu dana, kad dođu novi flirtovi pustiti Valjevo-Beograd (vrv će i krenuti radovi za zatvorom pruge posle Valjeva), pa bi imali efikasniji prevoz i do Lazarevca i Lajkovca. Moja ideja je da ta linija ide na Valjevo-Pančevo sa prolaskom kroz tunel, ili do Zemuna. Isto tako Novi Sad-Beograd da se produži do Pančeva

P.S. Ja sam za naplatu karata i da se ta sredstva usmere u poboljšanje sistema.
 
Poslednja izmena:
БГ воз је пропао када су због политичких поена уведене линије за Лазаревац и Младеновац. Док је саобраћао у кругу Батајница - Овча - Ресник био је много поузданији због двоколосечне пруге на целом потезу, а такође се са истим бројем гарнитура могао остварити већи број полазака. Деси се некад и у том кругу нека хаварија, али 'ајде, ниједан систем није 100% поуздан. Овај је био 99% док га нису проширили даље од Ресника.
Čuveni efekat usiljenih "ad hoc" rešenja. Za radijalne prigradske trase cca L=50km (kad spoje bile bi 100km dijametralne, primera radi BG-NS je oko 75km) i nije upadanje EMV s manjim brojem plastičnih sedišta bez daleko većeg ponuđenog kapaciteta kvalitetnijih (može prilagođen metro voz s boljim sedištima i toaletom ko "outer suburban" japanski, ali mnogo dugačak da bi sedelo onoliko koliko i u znatno kraćem evropskom dabldekeru). Praški ESKO za takve trase koristi Škoda CityElefant garniture. Da su uzeli nekoliko polovnih mogli bi da uvedu regio vozove u sklopu beogradskog tarifnog sistema skroz do Plane i Valjeva (ako ne i do Požarevca). Ovako su upropastili gradski prevoz, a u prigradskom ponudili neadekvatnu uslugu. Region su zaboravili iako su ti kraci idealni za slojeviti takt do Savskog trga (i da su ostali prolazili preko Karađorđeve do tunela oni bi terminirali na čeonim peronima).

Jasno je da bez bar srednjoročnih planova nema ozbiljnog napretka. Nije otvaranje linije isto što i uvođenje barijera na postojećim stajalištima ili unapređenje pristupačnosti perona. Tako nešto zahteva otimizaciju kapaciteta.
 
Tačnije iz Pančeva saobraća 6 pari vozova iz/za Vršac, ali pokrivaju samo službena mesta "Glavnu" i "Varoš", dosta ljudi čak i tu ulazi na putu za Beograd..
Inače, već kada smo se dotakli teme o uvodjenju vozova na relaciji Pančevački Most-Pančevo Vojlovica, ovo je bio red vožnje 2015. za tu relaciju koja je imala sličnu ideju kao i sada..



Takodje bilo je 4 para direktnih vozova Požarevac-Pančevo Vojlovica, 2014. bilo je čak i 6 para..

 
Да ли заиста возови на Ресник - Овча иду на пола сата или само батајнички иде на сат?
 
Да ли заиста возови на Ресник - Овча иду на пола сата или само батајнички иде на сат?
Po ovom novom RV, resnička linija ide na pola sata tokom većeg dela dana, mada postoji i jedna rupa od 90 minuta, vozovi 8308 i 8312 saobraćaju sa Ovče u 09:22 i posle tek u 10:52. Poslednja dva večernja polaska u 20:22 i 21:52 takođe imaju isti razmak. Sve to treba uzeti sa debelom rezervom, s obzirom na to koliko je ceo BG Voz sistem nepouzdan u zadnjih godinu-dve.

Batajnička linija i dalje ide na pola sata u špicu i sat vremena van špica.
 
Resnička ide na pola sata ako se računaju Mladenovac i Lazarevac, a na te polaske teško da neko u Resniku, Kijevu, Knezevcu i Rakovici moze da se osloni jer redovno kasne. Uz to, pojedini idu za Zemun...tako da u praksi nije na pola sata...
 
Takav projekat bi trebalo razmatrati po zdravoj logici, ali to ne znači da je to "lako". U toku izvođenja radova bi se morao napraviti "kotao" za građevinske radove, sa sužavanjem Bulevara oslobođenja, a bili bi i prekidi železničkog saobraćaja na drugom koloseku.

Као нестручњак, помислио сам да такав спој не би значио велике радове.
Улаз у подземни пролаз на супротној страни улице:

Пролаз испод улице у смеру станице Карађорђев парк:

Лево су излази према стајалиштима градског превоза - трамвајском и аутобуском:

Десно је или нека функционална просторија, или неизграђени крак ходника према - станици?

Помислио сам да би се овде, у десном зиду на крају пролаза, могао направити ходник - који би ишао наниже - за спој с ходником према Станици:

Правац споменути зид и, горе, улаз у Станицу:







У Паризу постоји подземни ходник дугачак неколико стотина метара који спаја две линије метроа - погодан да се не излази на површину и да се настави путовање с истом картом (нарочито ако идете с аеродрома и тамо сте купили комбиновану карту за воз и метро). Ходник повезује метро чвориште Сен Мишел Нотр Дам близу Сене с метро станицом у Бул. Сен Жермен.
 
Poslednja izmena:
Aleluja, dobro su se setili. Ova izjava je od današnjeg dana, navodno bi trebalo biti 6 polazaka dnevno(3 ujutru i 3 popodne/predveče), samo što na sajtu SV i dalje nema nikakvih informacija, čak ni stanice Strelište i Vojlovica nisu ponovo uvedene u pretraživač:
 
Sad vidim da oni turniketi na stanici Zemun ne rade, ne znam da li je bilo reči o tome
 
Danas sam ponovo proverio sajt SV, dobra vest je da su u međuvremenu ubacili službena mesta Pančevo Strelište i Pančevo Vojlovica u pretraživač, mada još nije objavljen tačan red vožnje Panvoza.
 
Vrh