Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Da se besi.
Šalu na stranu, od Srbija voza me ne bi iznenadilo da osmisle neko nelogično rešenje (u smislu da oni koji uđu u voz na Tošinom bunaru i u Zemun polju nemaju privilegiju ulaska u voz bez Bus-Plusa ili prethodno kupljene karte, ili pak da moraju da mole nadzornika stanice da ih svojom karticom propusti, ali samo ukoliko idu na regio voz - što je diskutabilna situacija).
Trajnije rešenje bi bilo da se ukine prodaja karata u vozu.
 
Nažalost da. No, po čemu se to razlikuje od 90% GSP-a. Nikada ovoliko frekventno nisu ulazili kontrolori u prevoz, a tu služe kao fikus. Kad vide nekog čkodea kako drži slušalice i čvaka mobilni, samo prođu dalje. Ovakav sistem naplate karata je, zapravo, kazna za pošten svet.
Politika grada po tom pitanju je: Nas zabole ćoše da to rešimo, ali ćete se zato vi voziti kao st***.
 
Слушај, @mvbg1 нешто се размишљам о климама РВРова: Њихови руски рођаци тих година исто нису имали климе, касније међутим модели су имали и то тако што је кров подигнут/дуплиран и појавио се простор од око 35-40см да е поставе клима уређаји. Ради то солидно, пре неки дан је било 33 напољу, а у вагону 24. Е сад, профили нам се јако разликују, па сам хтео да те питам, шта мислиш, да ли би подизањем крова за 40см било проблема на нашим пругама и тунелима?
Друга варијанда је да се шртпне прострнаство иза машиновође да се направе две просторијице у челу воза за копресорску станицу, а даље по вагонима танким гипким цревима (видао сам да постоје такве ствари а фреон)
 
Neke stvari jednostavno ne mogu da se potpuno digitaliziju. U Bg vozu bi morali biti kondukteri, inače će biti besplatno na mnogim stanicama.
Vala je red i da bude besplatan, dokle god ima takt kao Halejeva Kometa, iako je pruga BG-NS još pre pola godine otvorena u punom kapacitetu.

Kada batajnička linija u špicu bude išla na 15 minuta, a resnička barem na pola sata, slobodno neka postave BusPlus barijere na Altini, Kamendinu, Kijevu, Kneževcu, Krnjači Mostu, Krnjači, Sebešu.

Tošin Bunar, Resnik, Rakovicu, Prokop, Novi Beograd, Zemun, Zemun-Polje, Batajnicu nema smisla da zagrađuju barijerama, jer odatle saobraćaju i regionalni/međunarodni putnički vozovi. Stanicu Ovča trenutno koristi jedino BG Voz, mada je meni neshvatljivo zašto tu već godinama ne staje vršački REGIO, kao što svi vozovi osim IC i barca staju na Batajnici i Resniku. Znam da su pre jedno 6-7 godina i tu stajali, kao i na Sebešu i Krnjači.
 
Postoji više vrsta kontrole naplate u javnom prevozu, oni su se odlučili za model gde će se metro i železnica imati kontrolisan pristup što je okej. Ovo treba prvo iskordinisati sa železnicom i njihovom naplatnom politikom kako bi se omogućilo nesmetan prolazak ljudi koji idu dalje. Kupovina karata u vozu odmah otpada u bilo kom slučaju kontrole pristupa, i zbog toga je potrebno da se uvedu blagajne ili automati na SVIM stanicama železnice, po mogućstvu ovi automati bi morali da prodaju karte i za lokalni javni prevoz i za železnicu, a obavezno moraju da primaju keš. Ukoliko ovo nije iskordinisano biče konfuzije. Prekostura idem do Tošinog bumara da proverim sutuaciju
 
Pa dovoljno je da turniketi imaju čitač za bus-plus i kartice (kao u busevima) i čitač qr koda koji se štampa na kartama Srbija voza. Mislim, tako je u zemljama koje ovde nazivaju zemlje trećeg sveta, valjda za ekonomskog tigra to nije previše?

P.S. takođe u tim zemljama trećeg sveta, kako ih prozivaju se 70-80% karata na železnici prodaje online, blagajne su maltene iščezle, uglavnom radi samo po jedna, čak i u većim stanicama. Automati su tu, ali takođe nema redova ispred njih.
 
Pa dovoljno je da turniketi imaju čitač za bus-plus i kartice (kao u busevima) i čitač qr koda koji se štampa na kartama Srbija voza. Mislim, tako je u zemljama koje ovde nazivaju zemlje trećeg sveta, valjda za ekonomskog tigra to nije previše?

P.S. takođe u tim zemljama trećeg sveta, kako ih prozivaju se 70-80% karata na železnici prodaje online, blagajne su maltene iščezle, uglavnom radi samo po jedna, čak i u većim stanicama. Automati su tu, ali takođe nema redova ispred njih.
Da, saglasan, ali kako izbeći socijalni nemir onih baja koji su baš eto hteli da kupe kartu kod konduktera...
 
Automat ne prima keš, a dokle god je dozvoljeno kupiti kartu kod konduktera, dotle nemamo zatvoren i funkcionalan sistem za bus plus... Jer uvek možeš da kažeš, idem u Novi Sad, kupiću kartu u vozu, pustite me da prođem...

Na stajalištu poput Tošinog Bunara gde nema blagajne, ostaje online ili da postave automat za one koji imaju platne kartice, a oni koji imaju keš će morati nekako da prođu barijeru da bi kupili u vozu.

U Rusiji ima raznih vozova i raznih stanica...

Od onih na kojima nema ništa od automatike, nego samo šalter do onih na kojima ima sve...

Od busplus naplate mene više tangira kad će prekinuti pljačku vezano za cene voznih karata.

Konkretno, kada će vratiti 20% popusta na povratnu kartu?

Na mala vrata su provukli da je i regio voz promo... Šta je tu promo, pa ide cena kao za soko bez popusta na povratnu kartu nego samo saberu 2 karte..?

Kad je povećano sa 300 na 400 do Novog Sada, nisu povećali ni samo soko ni samo do Novog Sada... Nego sve između... Od Batajnice do NS je sa nekih 233 (povratna je bila 466, dakle bez popusta) povećana na oko 310 zaboravio sam tačno al tu negde, u jednom smeru...

Je l' taj neki pravilnik u kome je određen popust od 20% stavljen van snage? Kad ne obračjnavaju 20% na povratnu kartu to se zove "promo"...
 
Automat ne prima keš

U zemljama trećeg sveta postoje automati koji primaju i keš. Nije neka nauka napraviti takvo čudo tehnologije.

Konkretno, kada će vratiti 20% popusta na povratnu kartu?

Nikad ga nisu ni ukinuli. Popust od 20% postoji, samo ne važi na promo karte. Promo karte su trenutno za REX i IC vozove Beograd - Novi Sad. Za Regio postoji popust za povratnu kartu.
 
U zemljama trećeg sveta postoje automati koji primaju i keš. Nije neka nauka napraviti takvo čudo tehnologije.
Nije, nek ih uvedu...

Moguće da je bio regio ekspres kad sam kupio povratnu kartu bez popusta što se nije videlo po samim vozovima ni u dolasku ni u povratku jer je bio flirt160... (dobro, u povratku sam sam birao voz... ali naplata povratne karte je išla po tom prvom vozu koji nije bio soko)

Ali dobro je da si razjasnio da ipak ima popusta za regio... To ću baš proveriti sledeći put kad budem išao do Novog Sada ovih dana... Gledaću da ne zakačim regio ekspres...
 
Ne znam čemu ti turniketi, kada ih nijedna zemlja u okruženju i u centralnoj Evropi nema. Jednostavno drakonski kažnjavati šverc i karte će se plaćati.
 
Recimo i tamo gde ima blagajne, one ne rade sve kruglosutočno što bi rekli braća Rusi... U Batajnici imaš polaske i pre 8h ujutru, kad blagajna ne radi, tako da mora da se kupi karta u vozu...

I ti automati koji bi bili za gotovinsko plaćanje će morati da vrate pun iznos kusura za bilo koju banknotu, znači to je maksimalno redovno punjenje automata, ne kao automate za kafu sa kusurom do 80 dinara nego kao samouslužne kase u Maksiju i ako su nenadgledane može doći do problema koji nema ko da neposredno reši..

Uvek kao poslednja brana ostaje da se kupi karta i u vozu, lično, od konduktera, ako nema blagajne ili ne radi blagajna, ili nema automata ili je pokvaren ili nema da vrati kusur i tsl. Uvek će peglanje svega toga da bude kod konduktera i to po redovnoj ceni, ako nije postojala mogućnost da se neposredno pre ulaska u voz karta kupi. I to se neće menjati.
 
Pre par dana je bila naša delegacija u poseti fabrici Škode u Češkoj sa ciljem nalaženja novih vozova za BGvoz, po slikama mi se čini da im je prikazan RegioPanter.
 
Pre par dana je bila naša delegacija u poseti fabrici Škode u Češkoj sa ciljem nalaženja novih vozova za BGvoz, po slikama mi se čini da im je prikazan RegioPanter.
Interesantno je da se kao prestavnik pominje Beovoz a ne Beogradski metro i voz. Voleo bih čuti objašnjenje za to.
 
Interesantno je da se kao prestavnik pominje Beovoz a ne Beogradski metro i voz. Voleo bih čuti objašnjenje za to.

Sigurno greška uređivača fb stranice Škode. Tagovali su fb stranicu BEOVOZ:RS koja je nezavisna stranica, nevezana za zvaničnu firmu. BMV mislim da ni nema svoju fb stranicu. Čak su u objavi napisali "verujemo da je Beograd sledeći grad gde naši vagoni mogu ići". Vozy na češkom znači vagoni.
 
Tako je i delovalo kao greška, a sada kada se doda i ovo za vagone, gotovo sigurno da jeste.
Pozitivno je što se konačno krenulo u bilo kakvu potragu, samo nek se to realizuje što ranije.
 
Pre par dana je bila naša delegacija u poseti fabrici Škode u Češkoj sa ciljem nalaženja novih vozova za BGvoz, po slikama mi se čini da im je prikazan RegioPanter.
Da li je RegioPanter kompatibilan sa visinom perona na svim stanicama između Karađorđevog Parka i Pančeva Vojlovice ?
 
šta čekaju više
To se i ja pitam za gomilu nekih stvari u Srbiji gde je potrebno uraditi neke minimalne do osrednje radove i napore i da se završi veliki projekat ili reši neki veliki problem.
Najgore mi je kad čujem ljude kako pričaju da ne može, i često zbog nekih besmislenih razloga.

''Ne može da se promeni zakon jer...'', ''ne može da se spusti peron jer...'', ''ne može da se proširi ulica jer...'', ''ne može da se pusti ulica kod Autokomande u rad jer...''

Uvek neki izgovori. Ne mislim na forum nego na birokratiju i državu, a i te ljude koji na slova na papiru gledaju kao na nešto uklesano u kamen, pa veli nemoj nikad ništa da koriguješ, daleko bilo, možda nam postane bolje, možda nekad rešimo nešto... pu pu daleko bilo...
 
Vrh