Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

BG voz mora funkcionisati u sklopu GSP ili JP pod pokroviteljstvom grada koji bi obezbedio vozove. Nema smisla da državna železnica obavlja javni prevoz u jednom gradu. Pogotovu železnica kao naša koja ne zna da se sastavi..
 
Karađorđev Park 8009, 8013, 8017, 8021, 8023, 8027, 8031, 8035, 8039, 8043, 8045, 8051, 8057, 8059, 8063 u 7:25, 7:55, 8:25, 9:05, 9:25, 9:55, 10:25, 11:25, 12:25, 13:10, 13:25, 14:25, 15:10, 15:27, 15:55 što izađe interval sleđenja 30, 30, 40, 20, 30, 30, 60, 60, 45, 15, 60, 45 minuta. Od 15min ni govora.

Bravo! Nisu uspeli da upropaste prvu liniju za dve, ali zato jesu posle 12 godina kada su konačno ukinuli taktni red vožnje. Očito posledica prevazilaženja mogućnosti. Otvaranje novih, dužih linija sa šačicom skrndavih sovjetskih šklopocija.

BG:Voz je jedno veloko razočarenje za mene. Setite se kad ste mi 2010 govorili da sam previše pesimističan. Dosta je i trajao. Novcem poreskih obveznika finansiraće se marginalna nepraktična usluga sve dok ne ulože dovoljno sredstava na infrastruktu i vozni park i prestanu da zavise od Srbijavoza jer onda im neće biti svejedno.
Buraz, pola više od pola ljudi nije ni bilo na forumu 2010. godine. No, mene više brine što nisi ni ti:

Joined: Nov 5, 2011
 
BG voz mora funkcionisati u sklopu GSP ili JP pod pokroviteljstvom grada koji bi obezbedio vozove. Nema smisla da državna železnica obavlja javni prevoz u jednom gradu. Pogotovu železnica kao naša koja ne zna da se sastavi..
A što? Što ne bi državna železnica (koja ima i mesta za održavanje vozova i kadar) dobijala novac za svaki polazak kao što Arriva dobija novac za svoje polaske? Misliš da bi privatizovanjem BGvoz bio nešto bolji? Bilo bi apsolutno isto, problemi sa infrastrukturom su još uvek tu, stare garniture su još uvek tu, neintegrisane stanice su još uvek tu.
 
Nisam mislio na privatizaciju već za organizaciju na nivou grada i izdvajanje direktno iz gradskog budžeta za nabavku adekvatnih vozova za lokalni saobraćaj. Može i SV da bude operater ali definitivno je sa ekonomske strane to stvar samog Beograda.

Ako ne umemo sami, prepisujmo od pametnijih. Berlinskim U banom ne upravlja DB već lokalna firma za saobraćaj.

Nemam ja ništa proziv da SV to sve radi ali očigledno je da to ne fukncioniše ni približno dobro kako bi trebalo.
 
Mислим да за сада закон онемогућава приватне оператере у превозу путника на железници, мада би било добро да се оформе локална железничка предузећа.
 
Buraz, pola više od pola ljudi nije ni bilo na forumu 2010. godine. No, mene više brine što nisi ni ti:
Pitaj Igora koliko me je puta banovao od 2008. Mislim da je pre i Siniša bio. :ROFLMAO: Te tužibabe koje su im se žalile su odavno napustile forum posle 2011, zato je ovaj profil još aktivan.
 
Na nove stanice BG:voz-a od tošinog bunara prema Batajnici postavljaju one rotacione prepreke ili kako se to već zove i pretpostavljam da će uskoro moći da se pristupi vozu samo sa validnom busplus karticom. To mi u suštini i ne smeta toliko, smatram da treba da se plaća taj prevoz (još ako profunkcioniše :D) ali je smor što očigledno bicikliste izbacuju iz gradske železnice :(
 
Otkako je novosadska pruga otvorena, ne samo da još uvek nisu vratili takt BG Voza na 15 minuta, nego se sve češće otkazuju polasci zbog kvarova ili kasne po 15-20 minuta, lazarevačka i mladenovačka linija još više. Kao da je na delu grčićizacija železnice.

Nemam ništa protiv da se na svakom stajalištu naplaćuje korišćenje BG Voza, ali putnici bi takođe morali imati mehanizme da dobiju svojih 90 dinara nazad, ukoliko voz naprasno bude otkazan ili ako zakasni toliko da je praktično beskorisno ući u njega.
 
^^^Ko reče da si bio banovan? Ja reko da si valjda tada bio admin zajedno s Igorom. :LOL:
 
Izgleda da nesto nije u redu sa stanicom u Krnjaci, danas sam video da u smeru prema Ovci voz staje na pogresan kolosek, tj. onaj prema gradu. Ne funkcionisu putni prelazi na deonici izmedju Ovce i Krnjace, sto pravi kasnjenja. Vidim na sajtu reda voznje da su danas neki vozovi prema Ovci saobracali samo do Krnjace, sto je problematicno za putnike jer je ta stanica, kao i Sebes, nepovezana autobuskim linijama
 
Ne raduje me što stavljaju te rotacione prepreke, turnikete... Ne znam kako će to ići na svim stanicama, a da bude nemoguće da se zaobiđe sistem i kontrola... Biće malo više preskakanja pruga... Zivi bili pa videli ;)

Raduje me što na Pančevcu uglavnom ulazim a tamo ona rotaciona vrata idu u oba smera ;)

Mada mi je najbliži Vuk al zbog kontrole prošetam...
 
Na Vuku, Karađorđevom Parku, Novom Beogradu, pa i na Prokopu je sasvim izvodljivo.
Ali bih baš voleo da vidim kako će da radi u Rakovici.
 
Na Vuku i Karađorđevom smo videli da jeste... E sad ne mogu da zamislim na Prokopu i Novom Beogradu... Ne kažem da ne može, ali teško mogu da zamislim pre nego što to izvedu...
 
Da li može neko da slika to šta se postavlja na novim stanicama i stajalištima? Kako su rešeni regionalni vozovi?
 
Vrh