Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889638#p889638:3ft66hw5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Okt 14, 2021 11:37 pm[/url]":3ft66hw5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889633#p889633:3ft66hw5 je napisao(la):
overdrive » Čet Okt 14, 2021 11:27 pm[/url]":3ft66hw5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889630#p889630:3ft66hw5 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Okt 14, 2021 11:20 pm[/url]":3ft66hw5]Nije samo problem delova, treba neko da izvrsi taj remont, da taj remont bude isplativ i da bude u odredjenom vremenskom roku. I ja bih mogao da remontujem RVR garnituru na pristojan nivo ali bi mi trebalo 50 godina

Ако ти не знаш да урадиш, можда има неко зна?
Evo, gospodin Sveznajući je objasnio u postu tri iznad ovog mog. Iako se ne slažem s njim u mnogo stvari, nekad samo zbog njegovog nadr... nastupa, u ovome je nažalost u pravu. Remont je moguć, ali po koju cenu i koje vreme... Ovih dana ću da se raspitam i kod druge osobe koja je upućenija u sve to više nego svi mi ovde, ali pretpostavljam da će odgovor biti isti. Prosto, sve stvari, iako mogu još uvek da traju, dođu do tačke gde njihova upotreba više nije isplativa.

Добро.
 
Радио је и хрватски Гредељ модернизацију црногорских РВР-ова. Не фали ремонтера, као што рекох, фали гарнитура које се могу ремонтовати. Од 6 БДЖ класа 33, 5 je oтписано и исечено 2011/2012,

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vIakTfuIke0[/youtube]

а последња 2017.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QUnnCu4KdN8[/youtube]


Од старије класе 32, 2019. године је возило још само 12 комада од укупно 79 произведених. Данас вероватно још мање.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2qHlIqx9KIo[/youtube]


Дакле, новија класа 33 више физички ни не постоји, а старија класа 32 је остала на мањем броју старих канти. Ако вам лепо напишем да је то се све за отпад, не знам зашто форсирате неку своју клиначку причу...
 
Da li je realno da neko misli da je dobro nabaviti starudije stare 50 godina i izrabljene do kraja i da se to isplati.

Cujemo kako moze Zelvoz ili Sinvoz to da remontuje (a cini mi se da jedno od ta 2 preduzeća ni me postoji više), da je to najbrže i najjeftinije.

A sta se dobije na kraju?
Pa prvo se čeka dok se to vozilo kupi kod komšija jer ne ide to kao na bubanj potoku gde daš pare i isti dan kreneš kući sa limenkom nego su tu razne administrativne drangulije.

Drugo i kad ta kanturuna stara pola veka dodje u Srbiju u polu raspadnutom stanju saljes je na remont i opet čekaš da je srede k to čekaš poprikično dugo.

I na kraju dobiješ lepo ofarban voz koji tehnoloski i vizuelno pripada praistoriji ali eto bar izgleda kao da je izasao iz fabrike dok ne dodje do bliskog susreta sa STU ekipom.

Potrošio si pare potrošio si vreme, našminko si babu i to bi bilo to, ti na kraju ipak imas babu a ne svemirsku stanicu.


Ovako lepo naručiš lastočku koja je skoro isti Siemens Desiro, cekaces isto kao dok nabavis i remontuješ bugarske drobove ali bar si dobio nesto novo i nesto moderno i.miran si narednih 40 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889591#p889591:ngxmhxiw je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Okt 14, 2021 8:42 pm[/url]":ngxmhxiw]Ласточке су наводно за БГВ. ништа није дефинисано, ништа није наручено. а и када би поручили нове гарнитуре, која би им била висина пода, а?

Ласточка је модификација Siemens Desiro ML за широки руски колосек и профил. Фабрички назив је Siemens Desiro ML RUS . Ласточка не може да саобраћа на нашим пругама јер се не уклапа на наш колосек и слободан профил пруге. Модификовати Ласточку за наш профил и колосек је сулудо, с обзиром да је сама Ласточка модификација воза који је компатибилан са нашим профилом и колосеком.

Моја претпоставка је да је њихова идеја да се Siemens Desiro ML производи у Русији за БГ воз, као што се нпр. Штадлер за Словеначке железнице производио у Белорусији. Но, то наша метроцидна власт мора да нам појасни, јер тренутно ништа што су рекли око набавке нових гарнитура за БГ воз нема логике, нити покрића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889651#p889651:yd22zur4 je napisao(la):
spatiotecte » Pet Okt 15, 2021 12:13 am[/url]":yd22zur4]Da li je realno da neko misli da je dobro nabaviti starudije stare 50 godina i izrabljene do kraja i da se to isplati.

Cujemo kako moze Zelvoz ili Sinvoz to da remontuje (a cini mi se da jedno od ta 2 preduzeća ni me postoji više), da je to najbrže i najjeftinije.

A sta se dobije na kraju?
Pa prvo se čeka dok se to vozilo kupi kod komšija jer ne ide to kao na bubanj potoku gde daš pare i isti dan kreneš kući sa limenkom nego su tu razne administrativne drangulije.

Drugo i kad ta kanturuna stara pola veka dodje u Srbiju u polu raspadnutom stanju saljes je na remont i opet čekaš da je srede k to čekaš poprikično dugo.

I na kraju dobiješ lepo ofarban voz koji tehnoloski i vizuelno pripada praistoriji ali eto bar izgleda kao da je izasao iz fabrike dok ne dodje do bliskog susreta sa STU ekipom.

Potrošio si pare potrošio si vreme, našminko si babu i to bi bilo to, ti na kraju ipak imas babu a ne svemirsku stanicu.


Ovako lepo naručiš lastočku koja je skoro isti Siemens Desiro, cekaces isto kao dok nabavis i remontuješ bugarske drobove ali bar si dobio nesto novo i nesto moderno i.miran si narednih 40 godina.
Onda neka naruče 5-6 Lastočki ili Desiro ako je on kompatibilan za naš kolosek,samo neka ih naruče što pre,jer je najkasnije za pola godine predviđeno da se prva linija BG Voza vrati na takt od 15 minuta/pola sata van špica, druga linija na 30 minuta/sat vremena van špica,do tada će krenuti i regio Beograd-Požarevac, a garnitura ni izbliza dovoljno.
 
Наравно да неће наручити ништа на време, као и увек.
 
Одакле вам идеја да је БДЖ 33 рађен за потребе ЈЖ?
 
зато што и јесте. те су намењене ЖТП Београд, 9 комада. три су стигле пре санкција, осталих 6 је отишло Бугарима. и следећи пут дај мало дужи одговор од "Не"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889672#p889672:vo7hliov je napisao(la):
WLABmz » 15 Окт 2021, 01:31[/url]":vo7hliov]Ласточка је модификација Siemens Desiro ML за широки руски колосек и профил. Фабрички назив је Siemens Desiro ML RUS . Ласточка не може да саобраћа на нашим пругама јер се не уклапа на наш колосек и слободан профил пруге. Модификовати Ласточку за наш профил и колосек је сулудо, с обзиром да је сама Ласточка модификација воза који је компатибилан са нашим профилом и колосеком.

Моја претпоставка је да је њихова идеја да се Siemens Desiro ML производи у Русији за БГ воз, као што се нпр. Штадлер за Словеначке железнице производио у Белорусији. Но, то наша метроцидна власт мора да нам појасни, јер тренутно ништа што су рекли око набавке нових гарнитура за БГ воз нема логике, нити покрића.

вероватно је то. али као што рекох, џаба када су неуједначене висине перона
 
Ја сам на неколико места читао такву инфомрацију, да је типа било 6 комада наручено али да су их Бугари заробили и нкад нису вратили, али опет, на неким местима пишу да ЭР33 (бугарска верзија) је заправо упрошћена ЭР31 (наша верзија) има мање опреме али исто има средња врата као и код нас. Још пишу да је тај посао био између Летоније и Бугарске, а ми смо возове наручивали од СССР на бази пребијања дугова, што би могло да говори о томе да ЭР33 ипак није био намењен Југословенској железници.


https://railtrain.pro/yer33
 
Размишљај као човек:

- возови су произвођени од 90 до 92;
- наводно нису могли да буду испоручени због рата;
- санкције СРЈ су уведене у мају 1992.

Ако је воз произведен 1990. године, како онда није могао да буде испоручен?

Друго, сам извор тврди да је ЕР33 простији од ЕР31. Значи није исто.

Треће, ЈЖ, односно ЖТП Београд је касније добио три воза која носе ознаку ЕР35.
 
зато што и јесте. те су намењене ЖТП Београд, 9 комада. три су стигле пре санкција, осталих 6 је отишло Бугарима. и следећи пут дај мало дужи одговор од "Не"

Које три су стигле пре санкција?
 
web.archive.org/web/20160812170339/http://412emvbeovoz.com/emvjz.htm
 
Бугари добијају серију 33 (ЕР33) која се физички разликује од ЕР35 ког је добио ЖТП Београд после рата.
 
Pa i za našu podseriju 100 je na originalnoj tablici proizvođača pisala godina proizvodnje 1991/92. To što su došle godinama kasnije, je već druga priča.
 
То је подсерија 100. ЕР35 је подсерија 100.
 
Što se tiče te oznake, to je bilo kao i kod nas, Zastava na Juga doda pepeljaru nazad i odmah izmisli novu oznaku. Malo cinično, ali pogađa suštinu. Tako je bilo i sa tim ER3X oznakama.
Što se tiče priče o našim EMV u Bugarskoj, u to nešto ne verujem. Čim čujem više od dve verzije neke priče, znam da je ista 90% neistinita.
Prvo, JŽ je krajem 80-ih donela odluku da kupi dodatnih 10, a ne 9 garnitura. Data je "kapara" koja je bila u vrednosti 3 garniture (koje su kasnije i isporučene). Vredi napomenuti da te 3 garniture jesu došle 1995, 1996 i 1998, ali su proizvedene ranije, kao što sam napomenuo. 101/102 je zbog sankcija išla unaokolo i završila u Makedoniji. Tamo je navodno kao nova određeno vreme radila, da bi nakon popuštanja sankcija bila remontovana i pod brojem 053/054 (makedonska garnitura) "prošvercovana" u SRJ.
E sad ja sam čuo priču da je RVR započeo 9 garnitura, da su naši odustali od nabavke, nama su isporučene 3 koje su plaćene, a ostatak je RVR gledao da kako god zna proda nekome. Kako su sve okolne zemlje sa drugačijom širinom koloseka izbor je pao na Bugarsku. Dogovor je postignut i 6 garnitura je isporučeno njima. E sad ona jedna garnitura je ili bila u početnoj fazi proizvodnje, pa RVR ništa nije gubio time ako je ne proda ili Bugari nisu imali para za nju, pa prosto nikada nije završena.
Opet kažem, sumnjam u ove priče. Jedina stvar koja mi budi neku sumnju je to što su ER33 došle iz fabrike u JŽ kolor šemi i brzo su prefarbane u crvenu kolor šemu BDŽ-A. Mislim nelogično mi je da Bugari kupe garniture u jednoj kolor šemi, a onda brzo farbaju u drugu (svoju). To mi liči na današnje situacije gde beogradski prevoznici (da li GSP ili privatnici), kupe autobus sa lagera ili neke otkazane nabavke, pa ih farbaju u crvenu.
 
В 1995 году, в 1-ом полугодии, заводу удается сохранить объем производства на уровне предыдущего года, возобновляется работа по контракту с Югославией. Восстанавливаются деловые связи с Украиной, Белоруссией, Литвой, Болгарией, Россией.
 
Kažem opet da sam to rekao cinično. Sve te bivše SSSR fabrike su faktički isti model označavale sa mnoštvom oznaka zbog razlike u opremi.
Ono na šta ciljam jeste to da je konstrukcija (sanduk) tih vozova bio prvenstveno namanjen JŽ. JŽ su odustale od tih vozova, RVR ih je prodao Bugarima i na njih ugradio drugačiju opremu.
 
Ја се све слажем са тобом. Твој пост нисам оспорио и хвала ти на објективном излагању.
 
Nema na čemu, oprosti ako je moj post ispao grub, nije mi bila namera da tako bude.
 
Vrh