Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jel ovo od sledeće godine voz iz Batajnice ide do Pančeva
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-10-09-20-00-30-37.jpg
    Screenshot_2021-10-09-20-00-30-37.jpg
    682 KB · Pregleda: 1.238
Bukvalno se ponašaju kao da Pančevo i Ovča nisu u istoj državi. Sa ovakvim šusterima u foteljama SV i GSP,Zemun i Batajnica mogu biti zadovoljni što i oni uopšte imaju BG Voz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=887799#p887799:1ze4lptq je napisao(la):
WLABmz » 09 Oct 2021 01:15 pm[/url]":1ze4lptq]Pogled iz ugla mašinovođe BG voza Zemun - Ovča - Resnik - Zemun:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=raJjSIkoeM4[/youtube]

Koliko se vidi da fale pružni radnici. Korov zaposeda pružni pojas i napada prugu, čak i na novoremontovanim deonicama.

Не недостају пружни радници него да машина тзв. биљојед, изађе на терен и почне све то да коси. Набављено је неколико тих двопутих багера, који имају додатак за кошење и заиста не знам чему служе. Колико - толико се користе на ремонтованој деоницци барске пруга али и то је слабо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888263#p888263:sy89agq5 je napisao(la):
Užice » 10 Oct 2021 03:37 pm[/url]":sy89agq5]Bukvalno se ponašaju kao da Pančevo i Ovča nisu u istoj državi. Sa ovakvim šusterima u foteljama SV i GSP,Zemun i Batajnica mogu biti zadovoljni što i oni uopšte imaju BG Voz.
Pančevo i Ovča nisu isti grad,tu je problem.
Grad Beograd finansira BG:VOZ a ne Pančevo i Stara Pazova ili Inđija.
 
Чуо сам својевремено, ти ћеш потрдити или оповргнути, да је Србија Воз тражио од Градова који су били у исстему Беовоза да за свој рачун обнове по једну гарнитуру како би се упоставио саобраћај.

Панчевци су то одбили јер је у том моменту било немогуће за буџет, а аутобуски превозник, по њиховом мишљењу задовољава потребе.
 
А хоћеш ли, Прле, ти мени да кажеш зашто Србијавоз не успостави линију за Панчево, са поласцима на сат времена? Са поласком из Старе Пазове. Јербо, то би има била најисплативја линија, а ипак је не има...

Шта их (ко их) спречава?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888928#p888928:2gwsugqw je napisao(la):
mvbg1 » Uto Okt 12, 2021 2:02 pm[/url]":2gwsugqw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888263#p888263:2gwsugqw je napisao(la):
Užice » 10 Oct 2021 03:37 pm[/url]":2gwsugqw]Bukvalno se ponašaju kao da Pančevo i Ovča nisu u istoj državi. Sa ovakvim šusterima u foteljama SV i GSP,Zemun i Batajnica mogu biti zadovoljni što i oni uopšte imaju BG Voz.
Pančevo i Ovča nisu isti grad,tu je problem.
Grad Beograd finansira BG:VOZ a ne Pančevo i Stara Pazova ili Inđija.
Znam da nisu isti grad,ali Pančevo,Stara Pazova,Inđija,Valjevo,Velika Plana nisu bili deo Grada Beograda ni u eri starog Beovoza,koji je ipak saobraćao do tih gradova. Ni Sefkerin,Čenta,Šimanovci,Opovo nisu administrativno deo Beograda,pa opet postoje GSP linije na njihovoj teritoriji. Šta im je problem da se više dogovore oko modaliteta naplate karata,ako znamo da lokalnu vlast u svim ovim gradovima suvereno drži ista stranka bez mlađih koalicionih partnera?
Normalno bi bilo da prva linija BG Voza bude Nova Pazova-Pančevo Vojlovica,a druga linija Ripanj-Pančevo Vojlovica. Kada novosadska pruga proradi,mogao bi da se drži planirani takt od 15 minuta u špicu/pola sata van špica, jer su jedina 4 kilometra jednokolosečne pruge od stanice Pančevo Glavna do Pančeva Vojlovice,a ukrštanje vozova ionako može da se vrši u stanici Pančevo Varoš. Linija od Ripnja do Pančeva Vojlovice bi mogla da održi takt od pola sata u špicu/sat vremena van špica sa postojećom propusnom moći.
Ako su administrativne granice nerešiv problem,možda bi za Pančevo bilo bolje da ponovo postane deo Grada Beograda,kao što je nekada bilo između dva svetska rata. Ako bi to automatski značilo da će dobiti BG Voz,trebalo bi da mu se priključi odmah. Ionako je skoro sasvim spojeno sa Beogradom,deo je njegovog metropolitenskog područja odavno,kada počne izgradnja autoputa za Zrenjanin,Dunavski Venac ili severni Beograd će doživeti građevinski bum,za 10-15 godina će od Beograda do Pančeva moći da se stigne laganom šetnjom pored Dunava,kao što sada može do Zemuna. Ali hiljadama pančevaca koji u Beogradu rade treba BG Voz,a šetalište za rekreaciju vikendom će dobiti svakako.
 
Problem je što ti je SNS partija lokalnih bogova, sa mnoštvom partikularnih interesa, a građani (i železnice) su ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888939#p888939:eeqlg4qt je napisao(la):
Пантограф » Uto Okt 12, 2021 2:26 pm[/url]":eeqlg4qt]А хоћеш ли, Прле, ти мени да кажеш зашто Србијавоз не успостави линију за Панчево, са поласцима на сат времена? Са поласком из Старе Пазове. Јербо, то би има била најисплативја линија, а ипак је не има...

Шта их (ко их) спречава?
Slavni Srbija Voz je liniju Batajnica-Pančevo Vojlovica proglasio za "ekonomski neisplativu". Još 2018. je gradonačelnik Pančeva pričao kako će se višak iz gradskog budžeta za 2017. preusmeriti na finansiranje te linije od strane Grada Pančeva,ali ni od toga ne bi ništa.
Najverovatnije ih sprečava Pantransport i javno-privatno partnerstvo sa nekim od lokalnih gangstera SNS-a, koji železnički prevoz vide kao konkurenciju svom biznisu.
 
Železničar":3r4orjxm je napisao(la):
Не недостају пружни радници него да машина тзв. биљојед, изађе на терен и почне све то да коси. Набављено је неколико тих двопутих багера, који имају додатак за кошење и заиста не знам чему служе. Колико - толико се користе на ремонтованој деоницци барске пруга али и то је слабо.

Колико метара поред пруге те машине могу покосити? Да ли им сметају стубови контактнре мреже? Мислио сам највише на коров који расте поред пруге, тj. пружни појас. Ево, на овом видеу се види да у Белорусији један јако широк појас око пруге неко одржава и коси траву. У Србији је углавном уз пругу растиње, које је толико порасло да се на неким местима ни сигнали не виде, а често расте и око стубова контактне мреже као конопља. То се види и на новоремонтованим деоницама - довољно је видети деоницу од Новог Београда до бежанијског тунела, где коров по насипу увелико расте, те ће за пар година опет бити као пре ремонта - растиње у висини воза.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OuQoWOvu8B8[/youtube]

Пантограф":3r4orjxm je napisao(la):
А хоћеш ли, Прле, ти мени да кажеш зашто Србијавоз не успостави линију за Панчево, са поласцима на сат времена? Са поласком из Старе Пазове. Јербо, то би има била најисплативја линија, а ипак је не има...

Србија Воз се дебело субвенционише од државе. Ниједна линија у Србији није исплатива, па чак ни та. Ако би држава или нека локална самоуправа дала субвенцију за ту линију Србија Воз би могао да је покрене, под условом да има расположиве гарнитуре. Ако би Србија Воз покренуо ту линију самостално, уз финансијски ризик и вероватни финансијски губитак, вероватно не би имао ни за плате.

Пантограф":3r4orjxm je napisao(la):
Problem je što ti je SNS partija lokalnih bogova, sa mnoštvom partikularnih interesa, a građani (i železnice) su ništa.

То је проблем у свим сферама живота у Србији.
 
Нисам сигуран да та линија на један сат не би покривала оперативне трошкове. На 15 минута преко дана не би, то мора да се субвенционише. Чекао би народ поласке, било би јефтино. Колико се сећам, поласци за Нови сад су били исплативи. Колико кошта да се превуче гарнитура до Панчева? 100 евра (онако напамет)? То је стотињак продатих карата.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888939#p888939:jy8f7zyf je napisao(la):
Пантограф » Уто Окт 12, 2021 3:26 pm[/url]":jy8f7zyf]А хоћеш ли, Прле, ти мени да кажеш зашто Србијавоз не успостави линију за Панчево, са поласцима на сат времена? Са поласком из Старе Пазове. Јербо, то би има била најисплативја линија, а ипак је не има...

Шта их (ко их) спречава?

Наводно немају довољно Горбачова, сви су задејствовани у БГ:возу.. Али волео бих инсајдери да рекну коју на ову тему
 
Prihvaćena je stanica RK "Ikea" na pruzi Jajinci-Mala Krsna koju će u narednom periodu opsluživati železnica (verovatno i BGvoz)
Takođe je usvojeno planiranje garaža na obodima grada pored autoputeva gde postoji stanica BGvoza (Ikea, Batajnica, Obrenovac)
Ovo su sve moji predlozi koje sam dao u primedbi na plan šinskih sistema u Beogradu
 
Ako nemaju dovoljno RVR-ova za liniju do Pančeva, neka ukinu beskorisni BG Voz do Mladenovca, imaće 2 slobodne garniture. Koliko bi Grad Beograd uopšte koštalo produženje barem jedne linije BG Voza do Pančeva Vojlovice? Neka pooštre BusPlus kontrolu u vozovima,uvedu validatore sa ulaznim rampama i na stajalištima Pančevo Vojlovica, Pančevo Strelište,Ovča,Sebeš,Krnjača,Krnjača Most,Kneževac,Kijevo,neka i na novim stajalištima Altina i Kamendin budu validatori,to bi bilo jednostavno,jer ta stajališta ionako koristi samo BG Voz,međumesni vozovi na njima ne staju. Zašto bi bio problem da Pančevo uđe u GSP sistem (barem za BG Vozove),ako su već sada u tom sistemu delovi opština Pećinci,Opovo,pa čak i Čenta koja se nalazi na teritoriji Grada Zrenjanina?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888990#p888990:2l04pqo3 je napisao(la):
Boki123 » Uto Okt 12, 2021 4:34 pm[/url]":2l04pqo3]Prihvaćena je stanica RK "Ikea" na pruzi Jajinci-Mala Krsna koju će u narednom periodu opsluživati železnica (verovatno i BGvoz)
Takođe je usvojeno planiranje garaža na obodima grada pored autoputeva gde postoji stanica BGvoza (Ikea, Batajnica, Obrenovac)
Ovo su sve moji predlozi koje sam dao u primedbi na plan šinskih sistema u Beogradu
Lepo je čuti da su prihvatili barem neke konstruktivne sugestije građanstva,a da li je neko izneo primedbu zašto ni 6 godina nakon remonta i izgradnje drugog koloseka na pruzi PA-BG, Pančevo i dalje nema BG Voz ? I koja su im bila opravdanja zašto je to tako?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889045#p889045:1ggjx0fm je napisao(la):
Užice » 12 Oct 2021 07:02 pm[/url]":1ggjx0fm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888990#p888990:1ggjx0fm je napisao(la):
Boki123 » Uto Okt 12, 2021 4:34 pm[/url]":1ggjx0fm]Prihvaćena je stanica RK "Ikea" na pruzi Jajinci-Mala Krsna koju će u narednom periodu opsluživati železnica (verovatno i BGvoz)
Takođe je usvojeno planiranje garaža na obodima grada pored autoputeva gde postoji stanica BGvoza (Ikea, Batajnica, Obrenovac)
Ovo su sve moji predlozi koje sam dao u primedbi na plan šinskih sistema u Beogradu
Lepo je čuti da su prihvatili barem neke konstruktivne sugestije građanstva,a da li je neko izneo primedbu zašto ni 6 godina nakon remonta i izgradnje drugog koloseka na pruzi PA-BG, Pančevo i dalje nema BG Voz ? I koja su im bila opravdanja zašto je to tako?
Pored one priče o problemu finansiranja BG voza koji bi išao za Vojlovicu,tu je problem i propusne moći same stanice Pančevo glavna koja je 99% u toku 24 h samo sa jednim slobodnim kolosekom. Dokle god teretni saobraćaj bude išao pomoćnim prevoznim putem preko Pančeva i dalje,nema ništa od BG voza dalje od Ovče.
Bila je već priča o tome ovde.
 
Do otvaranja pruge BG-NS na proleće, stanica Pančevo Glavna će ostati prebukirana teretnjacima,ali ni po predlogu za novi RV 2020/2021 nema ni traga ni glasa bilo kom produžetku BG Voza do Pančeva,čak ni nakon što pruga za NS proradi. Kad bi tada barem vratili 3-4 regio polaska Beograd Centar-Zrenjanin, glavna pančevačka stanica bi opet bila malo bolje povezana sa prestonicom,mada to ne znači baš ništa putnicima iz centra koji gravitiraju stanici Pančevo Varoš,ili Strelištu i Vojlovici koje guta korov i smeće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889050#p889050:91b2j0jr je napisao(la):
mvbg1 » 12 Oct 2021 07:17 pm[/url]":91b2j0jr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889045#p889045:91b2j0jr je napisao(la):
Užice » 12 Oct 2021 07:02 pm[/url]":91b2j0jr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888990#p888990:91b2j0jr je napisao(la):
Boki123 » Uto Okt 12, 2021 4:34 pm[/url]":91b2j0jr]Prihvaćena je stanica RK "Ikea" na pruzi Jajinci-Mala Krsna koju će u narednom periodu opsluživati železnica (verovatno i BGvoz)
Takođe je usvojeno planiranje garaža na obodima grada pored autoputeva gde postoji stanica BGvoza (Ikea, Batajnica, Obrenovac)
Ovo su sve moji predlozi koje sam dao u primedbi na plan šinskih sistema u Beogradu
Lepo je čuti da su prihvatili barem neke konstruktivne sugestije građanstva,a da li je neko izneo primedbu zašto ni 6 godina nakon remonta i izgradnje drugog koloseka na pruzi PA-BG, Pančevo i dalje nema BG Voz ? I koja su im bila opravdanja zašto je to tako?
Pored one priče o problemu finansiranja BG voza koji bi išao za Vojlovicu,tu je problem i propusne moći same stanice Pančevo glavna koja je 99% u toku 24 h samo sa jednim slobodnim kolosekom. Dokle god teretni saobraćaj bude išao pomoćnim prevoznim putem preko Pančeva i dalje,nema ništa od BG voza dalje od Ovče.
Bila je već priča o tome ovde.

Zasto ne dodaju 2-3 koloseka?
Nije to neka investicija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889068#p889068:2pr4hrg6 je napisao(la):
spatiotecte » 12 Oct 2021 08:06 pm[/url]":2pr4hrg6]
Pored one priče o problemu finansiranja BG voza koji bi išao za Vojlovicu,tu je problem i propusne moći same stanice Pančevo glavna koja je 99% u toku 24 h samo sa jednim slobodnim kolosekom. Dokle god teretni saobraćaj bude išao pomoćnim prevoznim putem preko Pančeva i dalje,nema ništa od BG voza dalje od Ovče.
Bila je već priča o tome ovde.
[/quote]

Zasto ne dodaju 2-3 koloseka?
Nije to neka investicija.
[/quote]
Eksproprijacija,pa problem sa dužinom novoizgrađenih koloseka a tu je i opravdanost same investicije upitna.
Pančevo glavna u normalnom obimu saobraćaja ima sasvim dobre kolosečne kapacitete,tako da će to teško biti ostvareno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888978#p888978:3v5gawi1 je napisao(la):
Прле » 12 Oct 2021 03:08 pm[/url]":3v5gawi1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888939#p888939:3v5gawi1 je napisao(la):
Пантограф » Уто Окт 12, 2021 3:26 pm[/url]":3v5gawi1]А хоћеш ли, Прле, ти мени да кажеш зашто Србијавоз не успостави линију за Панчево, са поласцима на сат времена? Са поласком из Старе Пазове. Јербо, то би има била најисплативја линија, а ипак је не има...

Шта их (ко их) спречава?

Наводно немају довољно Горбачова, сви су задејствовани у БГ:возу.. Али волео бих инсајдери да рекну коју на ову тему
Na papiru je 21 RVR garnitura od čega je 61-85 na remontu, 019-020 istrčala kilometre te je izbačena iz saobraćaja i 64-92 koja
služi za čerupanje delova. Dakle 18 ih je trenutno operativno i sposobno za saobraćaj. Na BG vozu, radnim danima, nalazi se
13 garnitura računajući tu i vruću rezervu u Centru. Ostaje 5 komada...
Tehnologija održavanja ovih garnitura predviđa obavezne mesečne (P-1), tromesečne (P-3), šestomesečne (P-6) i godišnje (P-12)
preglede tako da od onih 5 komada dve su uvek u nekom od tih pregleda. Preostale tri su hladna rezerva ako nisu defektne.
Od njih će morati još dve da se ubace na liniju Batajnica - Ovča kako bismo imali takt od 15 min u špicu. Ostaje jedna kao hladna rezerva.
I to je to, nema ih više
 
Хвала Риле!
Е сад, она прича о обнављању односила се на неке избледеле? Или на ове три 61-85 019-020 64-92?

Може ли се од оних очерупаних обновити воз до употребљивог стања?
 
То је све крпљење. Где су Весићевих 11 нових гарнитура до краја ове године које је обећао у марту?
 
Па које црне гарнитуре кад није било ни тендера не зна се ни од кога би смо купили
 
Vrh