Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889461#p889461:2a552l9n je napisao(la):
Прле » Čet Okt 14, 2021 11:11 am[/url]":2a552l9n]Па које црне гарнитуре кад није било ни тендера не зна се ни од кога би смо купили

О томе и причам. Шарена лажа. А "независни" медији оперисани да покрену причу о таквим стварима. Углавном се баве тривијалним стварима. Када би неко од медија кренуо да се бави шта је све обећано, који су рокови дати и шта је од тога урађено мислим да би дошао до тога да 95% ствари није урађено.
 
Ова власт је шампион у давању обећања. Инфлација
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889405#p889405:dbg9t7f7 je napisao(la):
Rile » Sre Okt 13, 2021 11:02 pm[/url]":dbg9t7f7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888978#p888978:dbg9t7f7 je napisao(la):
Прле » 12 Oct 2021 03:08 pm[/url]":dbg9t7f7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888939#p888939:dbg9t7f7 je napisao(la):
Пантограф » Уто Окт 12, 2021 3:26 pm[/url]":dbg9t7f7]А хоћеш ли, Прле, ти мени да кажеш зашто Србијавоз не успостави линију за Панчево, са поласцима на сат времена? Са поласком из Старе Пазове. Јербо, то би има била најисплативја линија, а ипак је не има...

Шта их (ко их) спречава?

Наводно немају довољно Горбачова, сви су задејствовани у БГ:возу.. Али волео бих инсајдери да рекну коју на ову тему
Na papiru je 21 RVR garnitura od čega je 61-85 na remontu, 019-020 istrčala kilometre te je izbačena iz saobraćaja i 64-92 koja
služi za čerupanje delova. Dakle 18 ih je trenutno operativno i sposobno za saobraćaj. Na BG vozu, radnim danima, nalazi se
13 garnitura računajući tu i vruću rezervu u Centru. Ostaje 5 komada...
Tehnologija održavanja ovih garnitura predviđa obavezne mesečne (P-1), tromesečne (P-3), šestomesečne (P-6) i godišnje (P-12)
preglede tako da od onih 5 komada dve su uvek u nekom od tih pregleda. Preostale tri su hladna rezerva ako nisu defektne.
Od njih će morati još dve da se ubace na liniju Batajnica - Ovča kako bismo imali takt od 15 min u špicu. Ostaje jedna kao hladna rezerva.
I to je to, nema ih više
Nema dovoljno RVR garnitura, trebaće ih i za Beograd-Požarevac, ali da li Rusija ili neke druge zemlje bivšeg SSSR-a još uvek imaju polovne RVR garniture koje bi Srbija Voz mogao da kupi,i da ih onda posle obavljenog remonta ubaci u BG Voz i da popuni ostatak elektrificiranih pruga na kojima nije EMV 413 ? Možda bi kupovina i remont mogli da se ugovore zajedno, prošli bismo jeftinije nego da kupimo 10 novih Flirtova. Znam da se taj voz ne proizvodi već dvadesetak godina najmanje,ali nije isključeno da na prostoru bivšeg SSSR-a ima još garnitura koje su u ispravnom stanju,a trebaju biti zamenjene novijim.
 
Treba da se kupe nove garniture, a tako je i predvidjeno. Verovatno cemo uzeti ruke lastocke/ siemens desiro.
 
Jesu li te planirane nove garniture samo za regio saobraćaj, ili će nešto biti i za BG Voz ? Ne znam da li visina perona na stajalištima BG Voza odgovara garniturama Simens i Lastočka, znam da sva stajališta severno od Karađorđevog Parka nisu kompatibilna sa EMV 413.
 
Ласточке су наводно за БГВ. ништа није дефинисано, ништа није наручено. а и када би поручили нове гарнитуре, која би им била висина пода, а?
 
Горбачов је специјалнацсерија прављена за наше пруге 1435мм колосек и сандук за 2-пролаз-2 седишта. У Русији и ЗНД нема таквих. Нешто слично имају Бугари, али мало старији модел који нема врата по средини. Имају Македонци и Црногорци..

а бих обнављао оно што може да се обнови, Али време је и за ново
 
Pa koliko sam ukapirao, RVR ne mogu vise da se obnavljaju, Panta je bese jednom napisao nesto tipa da s njima vise ne moze nista da se uradi sem da se samelju u staro gvozdje.

Daj boze da se uzme ovaj Siemens/Lasta, i to u sto vecem broju. Pa da obnovimo polako i BEO voz.
 
Ко каже да RVR не може да се обново и зашто?

Nema dovoljno RVR garnitura, trebaće ih i za Beograd-Požarevac, ali da li Rusija ili neke druge zemlje bivšeg SSSR-a još uvek imaju polovne RVR garniture koje bi Srbija Voz mogao da kupi,i da ih onda posle obavljenog remonta ubaci u BG Voz i da popuni ostatak elektrificiranih pruga na kojima nije EMV 413 ? Možda bi kupovina i remont mogli da se ugovore zajedno, prošli bismo jeftinije nego da kupimo 10 novih Flirtova. Znam da se taj voz ne proizvodi već dvadesetak godina najmanje,ali nije isključeno da na prostoru bivšeg SSSR-a ima još garnitura koje su u ispravnom stanju,a trebaju biti zamenjene novijim.

RVR је престао да постоји 2017. године.

Модели произведени за територију СССР-а не одговарају нашим пругама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889594#p889594:2x17z93o je napisao(la):
Прле » Čet Okt 14, 2021 8:58 pm[/url]":2x17z93o]Горбачов је специјалнацсерија прављена за наше пруге 1435мм колосек и сандук за 2-пролаз-2 седишта. У Русији и ЗНД нема таквих. Нешто слично имају Бугари, али мало старији модел који нема врата по средини. Имају Македонци и Црногорци..

а бих обнављао оно што може да се обнови, Али време је и за ново
Ako Bugarima ti modeli više ne trebaju,mogli bi da ih jeftino utrape nama za BG Voz i liniju BG-Požarevac,a možda i za BG-Prijepolje Teretna,ako posle otvaranja novosadske pruge ne bude dovoljno Flirtova i za barsku prugu.
Smetnuo sam sa uma da je ER31 ili varijanta RVR koji se koristio u SSSR konstruisan za širi kolosek od našeg,a od Crne Gore i Makedonije ih ne možemo kupiti,jer ih oni aktivno koriste i neće ih menjati u skorije vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889605#p889605:2leee84h je napisao(la):
Užice » Čet Okt 14, 2021 9:39 pm[/url]":2leee84h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889594#p889594:2leee84h je napisao(la):
Прле » Čet Okt 14, 2021 8:58 pm[/url]":2leee84h]Горбачов је специјалнацсерија прављена за наше пруге 1435мм колосек и сандук за 2-пролаз-2 седишта. У Русији и ЗНД нема таквих. Нешто слично имају Бугари, али мало старији модел који нема врата по средини. Имају Македонци и Црногорци..

а бих обнављао оно што може да се обнови, Али време је и за ново
Ako Bugarima ti modeli više ne trebaju,mogli bi da ih jeftino utrape nama za BG Voz i liniju BG-Požarevac,a možda i za BG-Prijepolje Teretna,ako posle otvaranja novosadske pruge ne bude dovoljno Flirtova i za barsku prugu.
Smetnuo sam sa uma da je ER31 ili varijanta RVR koji se koristio u SSSR konstruisan za širi kolosek od našeg,a od Crne Gore i Makedonije ih ne možemo kupiti,jer ih oni aktivno koriste i neće ih menjati u skorije vreme.

ЕР31 се правио само за потребе ЈЖ-а. У СССР-у постоје друге верзије.
 
Ljudi, ovo nisu 50te, remont vozila se ne sastoji vise samo od toga da skines karoseriju sa sasije, zamenis delove koji ne valjaju, i vratis sve kako je bilo. Stvari su mnogo kompleksnije, treba imati delove (koji se btw vise ne prave cekicem i nakovnjem), kadrove, obuke... Slabo pratim i poznajem sinska vozila i sisteme ali evo pitajte neke od upucenih clanova sta misle o tim remontima i modernizacijama RVRova. Pitao sam ja vec, misleci da posto su Sovjetski radni konji, a mi skromni i naviknuti na krseve, da bi moglo tu nesto da se sklepa i nasminka. Receno mi je da ne moze i da je vreme da se te masine posalju u penziju.
 
бугарски РВР су требали да буду наши. али нису никада испоручени због с_ања 90их (упишите сами слово), па су отишли њима. РВР треба да иде тамо где му је и место, а то је у историју. они су своју каријеру завршили
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889614#p889614:205s8t3e je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Okt 14, 2021 10:31 pm[/url]":205s8t3e]бугарски РВР су требали да буду наши. али нису никада испоручени због с_ања 90их (упишите сами слово), па су отишли њима. РВР треба да иде тамо где му је и место, а то је у историју. они су своју каријеру завршили


Не.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889613#p889613:3tgh4y7a je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Okt 14, 2021 10:30 pm[/url]":3tgh4y7a]Ljudi, ovo nisu 50te, remont vozila se ne sastoji vise samo od toga da skines karoseriju sa sasije, zamenis delove koji ne valjaju, i vratis sve kako je bilo. Stvari su mnogo kompleksnije, treba imati delove (koji se btw vise ne prave cekicem i nakovnjem), kadrove, obuke... Slabo pratim i poznajem sinska vozila i sisteme ali evo pitajte neke od upucenih clanova sta misle o tim remontima i modernizacijama RVRova. Pitao sam ja vec, misleci da posto su Sovjetski radni konji, a mi skromni i naviknuti na krseve, da bi moglo tu nesto da se sklepa i nasminka. Receno mi je da ne moze i da je vreme da se te masine posalju u penziju.

Зашто мислиш да делови не постоје?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889614#p889614:iv3j1ltq je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Okt 14, 2021 10:31 pm[/url]":iv3j1ltq]бугарски РВР су требали да буду наши. али нису никада испоручени због с_ања 90их (упишите сами слово), па су отишли њима. РВР треба да иде тамо где му је и место, а то је у историју. они су своју каријеру завршили
Slažem se da je RVR zastareo, ali nama će od proleća hitno trebati dodatne EMV garniture, i za najavljeno pojačanje takta BG Voza,i za popunu linija sa kojih će Flirtovi biti prebačeni na prugu BG-NS. Kupovina tih starih mašina je najbrže i najjeftinije rešenje za akutni nedostatak EMG na celoj našoj železnici, možda bismo u svetu mogli naći i par komada kojima ne treba remont.
 
Nije samo problem delova, treba neko da izvrsi taj remont, da taj remont bude isplativ i da bude u odredjenom vremenskom roku. I ja bih mogao da remontujem RVR garnituru na pristojan nivo ali bi mi trebalo 50 godina
 
Опет се, као и обично, убеђујете ко је у праву, а ко није, а информације на домак руке...

Бугари имају две врсте ЕМВ производње РВР.

Прва врста је БДЖ класа 32, произведене од 1969. до 1979. године, дакле доста пре наших. Укупно произведено 79 ЕМВ-а. Оне се разликују доста од наших визуелно - имају врата само на крајевима вагона. Максимална брзина - 130 км/ч. Претпостављам да се и технички разликују, пошто су старији.

Друга врста је БДЖ класа 33, произведене од 1990. до 1992. године, укупно 6 комада. Максимална брзина 120 км/ч. То су били ЕМВ намењени за ЈЖ, који због рата нису испоручени.

И класа 32 и 33 су готово у потпуности отписани на БДЖ. Користе се ту и тамо. Али само је питање времена када ће последња одвозати своје последње километре. Нема ту више шта да се купи. То су гробови већи од оних љуштура од наших ЕМВ 412-416 у ТПС Земун.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889630#p889630:lytphgtm je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Okt 14, 2021 11:20 pm[/url]":lytphgtm]Nije samo problem delova, treba neko da izvrsi taj remont, da taj remont bude isplativ i da bude u odredjenom vremenskom roku. I ja bih mogao da remontujem RVR garnituru na pristojan nivo ali bi mi trebalo 50 godina

Ако ти не знаш да урадиш, можда има неко зна?
 
Шинвоз Зрењанин ради ремонт гарнитура РВР, то није проблем, али нема шта више да се ремонтује осим онога што је већ у саобраћају мање више. Углавном је изрезано или зрело за резање.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889632#p889632:10a2ap2p je napisao(la):
WLABmz » Čet Okt 14, 2021 11:25 pm[/url]":10a2ap2p]

Друга врста је БДЖ класа 33, произведене од 1990. до 1992. године, укупно 6 комада. Максимална брзина 120 км/ч. То су били ЕМВ намењени за ЈЖ, који због рата нису испоручени.

Не.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889634#p889634:12nzldsl je napisao(la):
WLABmz » Čet Okt 14, 2021 11:33 pm[/url]":12nzldsl]Шинвоз Зрењанин ради ремонт гарнитура РВР, то није проблем, али нема шта више да се ремонтује осим онога што је већ у саобраћају мање више. Углавном је изрезано или зрело за резање.

То је само један ремонтер.
 
Pošto će Bugari u dogledno vreme verovatno izbaciti iz upotrebe RVR 32 i RVR 33, da li bi njihova kupovina sa remontom koštala više od nabavke potpuno novih garnitura za BG Voz ? Ako RVR 32 ima automatska vrata,može se bez problema koristiti za prigradsku železnicu,bez obzira što je manjeg kapaciteta od postojećih naših EMV 412. A ako te garniture budu u voznom stanju i nakon što ih bugarske železnice zamene nečim novim,možda im remont nebi ni bio potreban.
Kako god,problem nedostatka garnitura za BG Voz se mora što pre rešiti,a od novih garnitura koje su obećavali pre Korone nema reči ni da su naručene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889633#p889633:2z6huuh1 je napisao(la):
overdrive » Čet Okt 14, 2021 11:27 pm[/url]":2z6huuh1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889630#p889630:2z6huuh1 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Okt 14, 2021 11:20 pm[/url]":2z6huuh1]Nije samo problem delova, treba neko da izvrsi taj remont, da taj remont bude isplativ i da bude u odredjenom vremenskom roku. I ja bih mogao da remontujem RVR garnituru na pristojan nivo ali bi mi trebalo 50 godina

Ако ти не знаш да урадиш, можда има неко зна?
Evo, gospodin Sveznajući je objasnio u postu tri iznad ovog mog. Iako se ne slažem s njim u mnogo stvari, nekad samo zbog njegovog nadr... nastupa, u ovome je nažalost u pravu. Remont je moguć, ali po koju cenu i koje vreme... Ovih dana ću da se raspitam i kod druge osobe koja je upućenija u sve to više nego svi mi ovde, ali pretpostavljam da će odgovor biti isti. Prosto, sve stvari, iako mogu još uvek da traju, dođu do tačke gde njihova upotreba više nije isplativa.
 
Vrh