1. Допуне и измене постојећих предложених линија
Линија 4: Обзиром да је у плану спајање постојеће пруге која иде преко Новог Београда и Земуна са пругом која повезује Батајницу са Сурчином, преко Аеродрома „Никола Тесла“, предлажем претварање линије у кружну, која би од Националног стадиона постојећом пругом продужавала до Макиша, где би имала везу са првом линијом метроа, одакле би трасом предложене линије 3 саобраћала до скретања за Прокоп, одакле би преко Прокопа (где би чекала време до следећег поласка) продужава до ЖС „Нови Београд“. Линија би саобраћала и спољним и унутрашњим кругом. На овај начин би се покрио већи део Београда, плус би било лакше за преседање на и са међуградских линија воза.
Линија 5: Продужити је до ЖС Нови Београд, ради боље и лакше повезаности са НБГ и Земуном, обзиром да ни аутобуске линије не повезују Младеновац директно са поменутим деловима града. Уколико није могуће продужење до ЖС Нови Београд из техничких разлога, предлажем продужење до ЖС Земун.
Линија 6: Продужити је до ЖС Нови Београд, ради боље и лакше повезаности са НБГ и Земуном, обзиром да ни аутобуске линије не повезују Лазаревац директно са поменутим деловима града. Уколико није могуће продужење до ЖС Нови Београд из техничких разлога, предлажем продужење до ЖС Земун.
2. Предлог за додатне линије
Линија 7: Обзиром да постоји пруга која пролази кроз поједина Аваласка насеља, као и кроз насеља у јужном делу општине Гроцка, предлажем успостављање линије на релацији ЖС Нови Београд – Живковац. Уколико није могуће да линија саобраћа до ЖС Нови Београд из техничких разлога, предлажем или продужење до ЖС Земун или да линија саобраћа до Прокопа. Линија би користиласва постојећа стајалишта дуж трасе Прокоп – Кијево, која већ користе постојеће линије Бг: воза, одакле се се одваја и постојећом пругом саобраћа преко Авале и јужног дела Гроцке. Линија би користила постојећа стајалишта на новоуспостављеној траси, уз изградњу нових где је то потребно. На овај начин би се брзо и једноставно повезала са Новим Београдом, Земуном и центром, али и са Аеродромом, следећа насеља: Бели поток, Зуце, Врчин, Заклопача, Мала Иванча, Поповић, Мали Пожаревац, Дражањ, Умчари и Живковац, као насеља са потеза градских линија на 300 која имају везу са најјужнијим насељима општине Гроцка.
Линија 8: Обзиром да је у плану изградња крака ка Винчи, предлажем успостављање линије на релацији Карабурма – Винча, која би саобраћала трасом линије 3 до одвајања за Церак винограде, а одатле трасом предложене линије 7 до одвајања за Винчу, до које би долазила новоизграђеном пругом. На овај начин би се добила не само боља веза северног дела Гроцке са центром, него и са северним делом града, што често истичу као недостатак становници општине Гроцка.
3. Предлози и измене постојећих и будућих стајалишта
Линија 3: Успоставити стајалиште Церак виногради, обзиром да пруга пролази испод истог, које би користила и предложена кружна линија 4
Стајалиште Др Агостина Нета: Обзиром да је предложено стајалиште, након померања стајалишта Тошин бунар, сувише близу поменутом стајалишту, али и стајалишту Нови Београд, не би се могао постићи оптималан рад воза. Таман што би воз убрзао по изласку из стајалишта Тошин бунар, морао би да започиње процес успоравања, ради уласка у стајалиште Др Агостина Нета, и исти тај поступак понови ради изласка из поменутог стајалишта и уласка у стајалиште Нови Београд. С тога предлажем избацивање истог из плана.
Стајалиште Сајам: Предлажем одустајање од изградње поменутог стајалишта, обзиром да би морали да се изграде додатни колосеци, плус простор за пероне, што је због велике висине на којој би се налазило, неисплативо и недовољно практично за двоколосечну пругу, обзиром да би успоравало међуградске и теретне возове. Једино у случају изградње додатна два колосека на потезу Батајница – Прокоп, стајалиште би имало смисла и могло би да оствари очекивани потенцијал.