Drugo, u doba Beovoza sam relativno često išao kod druga u Pančevo. Mislim da je glavna komparativna prednost u direktonj vožnji do Vuka i NBG.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785228#p785228:1utpq636 je napisao(la):
NoLimit » Mon Oct 19, 2020 4:03 pm[/url]":1utpq636]Померање административних линија само помера исти проблем у даљу будућност, а успут доноси много нових проблема и компликација.
Naravno, ali problem centralizacije i lokalne samouprave u Srbiji je ogroman. Zapravo osim par istinkih gradova u Srbiji ona je svedena na nivo mesne zajednice. Okruzi su samo ispostave centralne vlasti po palankama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785228#p785228:1utpq636 je napisao(la):
NoLimit » Mon Oct 19, 2020 4:03 pm[/url]":1utpq636]Како Пантранспорт може да врши превоз између Београда и Панчева? Како Ласта може да врши транспорт између Београда и Пазове? Организујте исто тако воз. Класификујте га као међуградски транспорт и готова прича, ионако превоз организују железнице. Никог од путника није брига ко је за шта надлежан, под којим статусом се води линија и ко наплаћује, док год те та линија води тамо где желиш да идеш. Врло једноставно, без икаквих промена закона, граница, итд.
Da, ali onda nema subvencija i ostalog. Onda ne važi BusPlus. Poenta je da ta relacija, kao i mnoge slične u Srbiji budu u nekoj formi lokalnog saobraćaja, za koji važe karte koje važe i na ostalim relacijama.
Pitaj ljude koliko košta karta za vožnju između dva sustedna grada?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785228#p785228:1utpq636 je napisao(la):
NoLimit » Mon Oct 19, 2020 4:03 pm[/url]":1utpq636]С обзиром колики би приход железница имала од такве линије без икаквих субвенција и с обзиром да имамо новоизграђену пругу, усудио бих се рећи да је то и акт саботаже усмерен директно и против грађана и против саме Републике Србије. Другим речима, издаја.
Teške reči. Izdaja je npr. poklanjanje zemljišta stare ŽS, ali o tome drugi put.
Po ovim cenama, a bez subvencija, teško da bi železnice imale profit. Tu nema ni 4000 putnika dnevno.
Da me ne shvatite pogrešno, naravno da voz treba da ide do kraja Pančeva, ali zaista nije sve tako prosto.