Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

U vezi BG:voza do Pančeva bitna je informacija da se Beograd prostire skroz do Tamiša i da je to teritorija koju treba da pokriva Beograd, a da od Tamiša do buvljaka u Pančevu ima samo 2 kilometara. Potpuno je jasno kada se vidi apsolutna nerazvijenost Pančevačkog puta i tog poteza da se Beograd namerno ne širi ka Pančevu i da namerno ne uspostavljaju bolji prevoz jer je to već teritorija Vojvodine. Na svim ostalim pravcima se Beograd toliko raširio da bi se do sada spojio sa Pančevom pri nekom normalnom razvitku.
 
tako je bilo i pre WW2. Pančevo je bilo u sastavu Grada Beograda a ne Dunavske banovine.
Ne znam da li su prvi vozovi koji kreću iz Beograda a terminiraju u Pančevu uvedeni još tada, moguće da jesu.
 
Apsolutno nije potrebno nikakvo menjanje i pripojavanje, samo nek se pusti voz i nek recimo Stanica Pančevo bude svoja zona. Krajnje rešenje bi bilo da se cela Srbija stavi pod zone i da vazi jedna karta od početka do destinacije (kao u Švajcarskoj)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785024#p785024:1nlcwwtc je napisao(la):
Пантограф » Pon Okt 19, 2020 9:31 am[/url]":1nlcwwtc]Чак и то предузеће може да пронађе интерес кроз учествовање у железничком превозу.
Проблем су заостали људи и њихови концепти, тј. примитиван начин размишљања без пословне логике и логике уопште.

Novo osnovano preduzeće Pantransport ti je ustvrari konzorcijum istih firmi koji naplaćuju BUSPLUS .... :dil: :notok:
i otkad su oni krenuli nema više "divljih" taksista ...

spatiotecte":1nlcwwtc je napisao(la):
Resenje, smanjiti malo Vojvodinu i pripojiti Pancevo Beogradu.
To nikako ! nemoj pogrešno da me razumete ali ... dosta je bilo Beogradizacije ili da se onda lepo umesto Srbije promeni ime države u Beograd ...

Realno primećen je odliv građana BG-a ka Pančevu, i samo ta čijnenica bi bila dovoljna da se ponovo aktivira linija nekadašnjeg BEOVOZ-a
građani su na prvom mestu a te "administrativne" gluposti i tzv granice neka batale, treba se rukovoditi čistim potrebama a isplativnost je sigurna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785059#p785059:21k2s53a je napisao(la):
tragac » 19 Oct 2020 09:35 am[/url]":21k2s53a]tako je bilo i pre WW2. Pančevo je bilo u sastavu Grada Beograda a ne Dunavske banovine.
Ne znam da li su prvi vozovi koji kreću iz Beograda a terminiraju u Pančevu uvedeni još tada, moguće da jesu.
Па, тада је и изграђена пруга Београд - Панчево; до Великог рата, банатске железнице биле су усмерене ка Пешти.
 
Banovine su bile odlična stvar, totalno je nelogično da Lazarevac i Mladenovac koji su dalje pripadaju Beogradu a Pančevo koji je bliži ne pripada.
 
Lazarevac je, kako sam negde pročitao, pripojen isključivo zato što tamo imaju kop uglja.
 
Померање административних линија само помера исти проблем у даљу будућност, а успут доноси много нових проблема и компликација. Како Пантранспорт може да врши превоз између Београда и Панчева? Како Ласта може да врши транспорт између Београда и Пазове? Организујте исто тако воз. Класификујте га као међуградски транспорт и готова прича, ионако превоз организују железнице. Никог од путника није брига ко је за шта надлежан, под којим статусом се води линија и ко наплаћује, док год те та линија води тамо где желиш да идеш. Врло једноставно, без икаквих промена закона, граница, итд.

Не дозвољавајте да вам мажу очи са причом о административној линији, линија 706Е легално саобраћа у општини Стара Пазова већ деценијама јер су одборници скупштине града Београда и скупштине општине Стара Пазова тако изгласали још давно. То што су линије 109, 110 и 711 продужене нелегално, то је више проблем тога што они не могу сами са собом да се договоре. А не увођење путничког воза у организацији СрбВоз-а на релацији (Нови Сад) - Стара Пазова - Панчево - (Вршац) је само политички акт саботаже железница ради финансијског интереса друмских превозника које подржава држава. С обзиром колики би приход железница имала од такве линије без икаквих субвенција и с обзиром да имамо новоизграђену пругу, усудио бих се рећи да је то и акт саботаже усмерен директно и против грађана и против саме Републике Србије. Другим речима, издаја.
 
Hm, zanimljivo potpiše = peticija?
 
Pa šta je Grad Beograd ako nije savremena Banovina? Zapravo Srbija više liči na podelu Srpskog Carstva po oblastima vlastelinskih porodica nego na SAD.

Daću primer 2u1 Kanzas Sitija. Imamo KC, MO i KC, KS.

https://www.google.com/maps/@39.0573669 ... a=!3m1!1e3

Stajališta linije 51 pored univerzitetske bolnice nalaze se u različitim državama jer je ulica ujedno i državna granica. U pitanju je State Line Road.

Aministrativna podela SAD ideološki se dijametralno razlikuje od ovdašnje. Linije su tehnički "međuokružne" bile one gradske ili međugradske. Tipa Novi Beograd-Zemun i NS-Žabalj-Zrenjanin, u prvom slučaju gradska, u drugom međugradska ali su obe ujedno i međuokružne ukoliko Novi Beograd i Zemun posmatramo kao dva grada unutar Novobeogradskog Okruga.

Administrativno gledano štale PKB pripadaju gradu i imaju gradski prevoz, dok se Pančevo posmatra kao da je Niš, odnosno da nije u dodiru sa funkcionalnim područjem Beograda.

Inače pantransport vozi do BG zato što je linija registrovana kao međugradska. Isti je slučaj sa Lastom. Za razliku od njih linije SJP registrovane su kao gradske i prigradske zbog čega ne mogu da izlaze iz administrativnog područja svoje samouprave. Gradsku liniju ne možeš registrovati kao međugradsku, međugradsku kao gradsku što znači da ne možeš objediniti tarifu jer bi onda morale sve biti međugradske. Drigim rečima gradska tarifa ne može van grada čak i kada linija može, a međugradska tarifa je besmislena isključivo u gradu. Napravili su regulativni čvor koji ne može da se odmrsi bez izuzimanja stavki prepoznavanjem novih termina. Zbog ove "sitnice" trpe obe strane - i beogradska i pančevačka. Kamo 9 sreća da je samo Pančevo sporno. Sve oko Beograda je zaglavljeno u naprednom (il naprdnom kako kome) Srednjem Veku.
 
Drugo, u doba Beovoza sam relativno često išao kod druga u Pančevo. Mislim da je glavna komparativna prednost u direktonj vožnji do Vuka i NBG.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785228#p785228:1utpq636 je napisao(la):
NoLimit » Mon Oct 19, 2020 4:03 pm[/url]":1utpq636]Померање административних линија само помера исти проблем у даљу будућност, а успут доноси много нових проблема и компликација.
Naravno, ali problem centralizacije i lokalne samouprave u Srbiji je ogroman. Zapravo osim par istinkih gradova u Srbiji ona je svedena na nivo mesne zajednice. Okruzi su samo ispostave centralne vlasti po palankama.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785228#p785228:1utpq636 je napisao(la):
NoLimit » Mon Oct 19, 2020 4:03 pm[/url]":1utpq636]Како Пантранспорт може да врши превоз између Београда и Панчева? Како Ласта може да врши транспорт између Београда и Пазове? Организујте исто тако воз. Класификујте га као међуградски транспорт и готова прича, ионако превоз организују железнице. Никог од путника није брига ко је за шта надлежан, под којим статусом се води линија и ко наплаћује, док год те та линија води тамо где желиш да идеш. Врло једноставно, без икаквих промена закона, граница, итд.
Da, ali onda nema subvencija i ostalog. Onda ne važi BusPlus. Poenta je da ta relacija, kao i mnoge slične u Srbiji budu u nekoj formi lokalnog saobraćaja, za koji važe karte koje važe i na ostalim relacijama.
Pitaj ljude koliko košta karta za vožnju između dva sustedna grada?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785228#p785228:1utpq636 je napisao(la):
NoLimit » Mon Oct 19, 2020 4:03 pm[/url]":1utpq636]С обзиром колики би приход железница имала од такве линије без икаквих субвенција и с обзиром да имамо новоизграђену пругу, усудио бих се рећи да је то и акт саботаже усмерен директно и против грађана и против саме Републике Србије. Другим речима, издаја.
Teške reči. Izdaja je npr. poklanjanje zemljišta stare ŽS, ali o tome drugi put.
Po ovim cenama, a bez subvencija, teško da bi železnice imale profit. Tu nema ni 4000 putnika dnevno.

Da me ne shvatite pogrešno, naravno da voz treba da ide do kraja Pančeva, ali zaista nije sve tako prosto.
 
Како важи Бус плус у 706Е? То су све изговори за трому, неспособну и немаштовиту администрацију. Треба гузоње само да седну, поделе колач (који је огроман) и потпишу шта треба да се потпише.
 
Možda bi moglo ULJŽ da pokrene online peticiju za početak pa da je fino podelimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785294#p785294:3i520255 je napisao(la):
Дошљак » 19 Okt 2020 21:01[/url]":3i520255]Како важи Бус плус у 706Е? То су све изговори за трому, неспособну и немаштовиту администрацију. Треба гузоње само да седну, поделе колач (који је огроман) и потпишу шта треба да се потпише.
Tako što je okretnica na samoj granici teritorije Beograda, poput 604.
 
Terminus linije 706E u Vojvodini je za nekih 250m, no destinacija (aerodrom) jeste na samoj granici. Možda postoji neka tolerancija ili preklapanje, ne znam.

Ne bi ULJŽ uvlačio u ovo jer bi ispalo da je problem železnice iako u stvarnosti i autobusi imaju potpuno isti problem. Linije moraju biti međumesne. Možda bi bilo bolje da se osnuje udruženje građana pod sloganom "Beograd bez granica" ili "Prevoz bez granica". U svakom slučaju treba predočiti na mane nakvog finkcionisanja JGP unutar gradskog područja putem gostovanja na TV-u.

Btw. napravio grešku u prethodnom postu, treba: "unutar Novobeogradskog i Zemunskog okruga."
 
Ne bih ja previše širio priču na autobuse pošto je u pitanju jedan jasan cilj na koji se treba fokusirati a to je veza Pančeva i Beograda vozom bez presedanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785340#p785340:2d36xx1d je napisao(la):
Express » 19 Okt 2020 23:14[/url]":2d36xx1d]Terminus linije 706E u Vojvodini je za nekih 250m, no destinacija (aerodrom) jeste na samoj granici. Možda postoji neka tolerancija ili preklapanje, ne znam.

Ne bi ULJŽ uvlačio u ovo jer bi ispalo da je problem železnice iako u stvarnosti i autobusi imaju potpuno isti problem. Linije moraju biti međumesne. Možda bi bilo bolje da se osnuje udruženje građana pod sloganom "Beograd bez granica" ili "Prevoz bez granica". U svakom slučaju treba predočiti na mane nakvog finkcionisanja JGP unutar gradskog područja putem gostovanja na TV-u.

Btw. napravio grešku u prethodnom postu, treba: "unutar Novobeogradskog i Zemunskog okruga."
Moglo bi da se uradi nešto kao u Moskvi, gde postoji grad Moskva i Moskovska oblast, pa da ta novoformirana Beogradska oblast bude samo za gradski prevoz. Takođe, slažem se i sa ovim Igorovim:

Igor":2d36xx1d je napisao(la):
Ne bih ja previše širio priču na autobuse pošto je u pitanju jedan jasan cilj na koji se treba fokusirati a to je veza Pančeva i Beograda vozom bez presedanja.
 
Буквално једна станица, ни 2 километра од границе подручја града Београда да се дода, нек и на њој буду портали за Бус плус. А реално, ни идеја о Београдској области-округу није лоша, мада то је већ комплекснија тема.
 
Ne Beogradski okrug, nego Beogradsaka oblast za gradski prevoz. Beogradski okrug već imamo i njega čini sam grad Beograd, dok bi Beogradsku transportnu oblast činile železničke pruge ka obližnjim mestima koja gravitiraju ka Beogradu, gde bi važila posebna vrsta karti, dok bi se prevoz koji saobraća van granica Beograda a saobraća po principu gradskog prevoza, zalazeći u gradsko područje Beograda, integrisao u BUS PLUS sistem, ali da bude posebna zona.
 
Vrh