Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Danas (sa FB grupe ULJŽ):

122130223_1481317312053283_5460578324702036561_o.jpg


Betončina i kablovi koji vise...Popločavanje je nekome u džep otišlo...
 
Pošto smo načeli temu tramvaja 14 i 12, dužan sam da odem Off topic

Linija 12, Knežev spomenik - Dedinje, otvorena 8.IX 1932. Krak od BIGZ-a do Dedinja je bio dug 2,65 km išla je ulicama Vase Pelagića, Petra Čajkovskog, obroncima Topčiderskog brda, Teodora Drajzera do Železničke bolnice. Mimoilaznice su bile u Vojislava Vučkovića, Istarska, Topčidersko brdo i Rodoljuba Čolakovića. Pred sam rat se krenulo u dupliranje koloseka i da se spoji dalje preko Banjice sa Voždovačkom prugom. Pruga je ukinuta krajem jeseni 1943, kada je tramvaj br. 54 skliznuo i iskočio iz šina u Vase Pelagića.

Linija 14 Zemun - Beograd. otovrena 6.XI 1935. Prvo je išla od Vlajkovićeve do Doma Vazduhoplovstva preko starog puta za Zemun, koji više ne postoji i na sred je izgrađena zgrada SIV-a. 1939 je produžen do Novog groblja a iste godine i krug oko bloka zgrada u Davidovićevoj i Dr. Petra Markovića. Za aprilskog rata, kada je most porušen, ostalo je na zemunskoj strani 7 tramvaja. 4 su kasnije vraćena u Beograd. Ova tri su nastavila da obavljaju saobraćaj u Zemunu sve do 1947.

A sad da se vratimo temi.
Naime, na Wikipedijon stranici o Glogonjskom Ritu sam pročitao da je prugom Ovča-Glogonjski Rit-Padinska Skela saobraćao voz dva puta dnevno za Beograd, a ukinut je 1967. Očito da su i pre Beovoza postojali neki vidovi prigradskog železničkog saobraćaja.

https://sr.wikipedia.org/sr-ec/Глогоњски_Рит

...Пругом је путнички воз саобраћао два пута дневно, којим су људи путовали у Београд. Путнички возови су укинути 1967, а теретни и данас саобраћају.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785872#p785872:t36qvvc2 je napisao(la):
WLABmz » 21 Oct 2020 04:58 pm[/url]":t36qvvc2]Danas (sa FB grupe ULJŽ):

122130223_1481317312053283_5460578324702036561_o.jpg

Betončina i kablovi koji vise...Popločavanje je nekome u džep otišlo...

Iju. Pa to "Novi ŽivinarnikTM" sklepali cevčicama, letvama od starinskih kredenaca, staklenim separatorima za tuš. Ni nehigijenska naselja im nisu ravna. Metalni detalji liče na onu kinesku plastičnu imitaciju hroma. Nekako deluje istovremeno nabacano i natrpano.

Prokop zaista deluje kao neka podzemna garaža, bunker ili tokijski sistem za odvod kišnjice dok Novi Beograd više liči na autobuski peron prigradskog mesta. Metalna konstrkcija slabašna. Nit onako debeli stubovi ulepšavaju na Prokop, nit laka konstrukcija odgovara važnosti stanice Novi Beograd.

Ajde da takva stajališta koristi isključivo BG:Voz pa i da prihvatiš, međutim drugu stanicu po važnosti u ovoj zemlji ne mogu tako da zamislim. Ne, ovo ne mogu ovo nikako da prihvatim. Primarna stanica bunker, a sekundarna sa nadstrešnicom koju može da oduva jači vetar.

Da se prisetimo na to kako pristojno izgleda stanica Shenzhenbei: https://www.google.com/maps/@22.607989, ... 312!8i2988

Više liči na savremeni aerodromski terminal nego na prolaznu stanicu, ako zanemarimo perone. Prosto lebdi nad njima iako ima stubišta.
 
Ekspres je u pravu. Ovi radovi su tako površni, i sve vreme sam ih gledao kako rade uz pomoć štapa i kanapa. Dobili smo nešto što izgleda mnogo lepše od onoga što smo imali, ali što definitivno nije to što ova stanica zaslužuje.

Tošin bunar je još gori. Premalo je nadstrešnica, a osvetljenje veoma slabo. Pristup stajalištu je skriven, kao i u Krnjači mostu, kao da vam neko govori "Bolje nemoj tamo, idi na bus".
 
Tačno Mateja. Novo je novo, međutim kada stranac sutra (ako Bog da) dođe sa aerodroma do poslovnog centra u zoni pomenutre stanice pobrkaće Novi Beograd i Novi...Žednik. Zaslužuje više. A Prokop odaje još gori, da kažem sablastan utisak.

I sada je taj Skadar na Bojani koji nije pošteđen kič detalja 90-ih "eto otvoren" navrat-nanos, svakako da se vidi kako ipak jeste jer populstima ne bi nikako odgovaralo da nije. No osim toga što je očito skarabudžen, status quo da je čitav kompleks ostao u izgradnji podseća nas da se otvoreno ne mora obavezno prevesti kao završeno. Prokop, zajedno sa Vukovim Spomenikom onoliko obložen mermerom sam po sebi simbolizuje mauzolej prvobitne zamisli železničkog čvora koji se sahranjuje trasiranjem metroa preko BnV.

Sad obnavljaju ostale stanice, jednako "stručno", sa istom dozom entuzijazma, manjkom pažnje.
 
Zašto trošite vrijeme na nesto sto je postojalo a političari ne zele da ga uspostave ponovo zato izmišljaju razne nebuloze kao prepreke...prepreka nema...
viewtopic.php?f=18&t=3935&start=950
Evo tu imate markicu sa oznakom laste gsb i JZ ...samo zamlacuju narod nego fino na prugu da se sedne dok ne uspostave voz do PA i to na pola sata minimum tj svaki 2 da ide za PA npr ....
PS...neka uzmu taj stari ugovor iz arhive i neka ga potpišu ponovo očigledno ne mogu da smisle nista bolje...
 
E moram da odem da vidim one montirane tuss kabine .... :lool: :laugh: :lol:
Ma mora da je neka foto montaza ...
ccini mi se da na slici kamera ima visse nego sijalica :lol:
da su drpatori jesu.... al ne moguce bass toliko :roll:

Tossin bunar bilo je veliko ,,presedaccko,, mesto Bg voz - gradski busevi ... kako li sada to funkcionisse ?
:sesir:
 
@direktor

Da znaš. Napraviše prugu samo za ležanje...ako ne dok čekaš antibiotik BG:Voz onda kad protestuješ.

Btw. Zar nije negde na forumu bilo priče da je ATP bio u pokojnom JTS?

@boca-ica

Stvarno kad vidiš sliku to je prvo na šta te asocira, samo pored fali WC šolja da doživljaj bude kompletan. Mož' se tiširaš dok voz prolazi. :lool:

A da, Tošin Bunar je postao veliko pešačko mesto.
 
Колко споро неозбиљно и на офрље раде ову станицу то је невероватно,естецки је исто срање .Све тако и раде,ако и нек раде кад им је допуштено .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785903#p785903:3yosfr48 je napisao(la):
Siniša » 21 Окт 2020, 19:04[/url]":3yosfr48]Naime, na Wikipedijon stranici o Glogonjskom Ritu sam pročitao da je prugom Ovča-Glogonjski Rit-Padinska Skela saobraćao voz dva puta dnevno za Beograd, a ukinut je 1967. Očito da su i pre Beovoza postojali neki vidovi prigradskog železničkog saobraćaja.

https://sr.wikipedia.org/sr-ec/Глогоњски_Рит

...Пругом је путнички воз саобраћао два пута дневно, којим су људи путовали у Београд. Путнички возови су укинути 1967, а теретни и данас саобраћају.

колико знам, ни теретни више не саобраћају. та пруга је скроз зарасла у коров. иначе, она моја идеја за трамвај-воз, ето могао би да иде преко Глогоњског и Јабучког рита за Падинску скелу. или, да се обнови пруга и да се једна од линија БГВ-а које иду за Овчу продужи до Падинске скеле. лепе паре би се зарадиле од урабанизације и парцелизације ритова. а и мало би растеретили центар града од пренасељавања
 
https://www.ekapija.com/news/3056116/od ... iri-linije

Uporedo sa razvojem metroa, JKP Begradski metro i voz radi na širenju linija BG voza. Trenutno BG voz saobraća na dve gradske i dve prigradske linije: Linija 1, Batajnica - Beograd Centar - Ovča, Linija 2, Resnik - Ovča gradske železnice i prigradske za Mladenovac I Lazarevac.

- Sledeća faza u razvoju BG voza jeste da sagradimo deo linije do aerodroma Nikola Tesla i dalje do budućeg nacionalnog stadiona u Surčinu. Onda će se raditi linija BG voza od Makiša do Ade Huje (od Železnika do Karaburme). Tek pošto to završimo, pridužićemo liniju koja ide do Surčina ka Obrenovcu. Cilj nam je da do završetka prve faze prve linije metroa, odnosno do 2027., imamo i četiri linije BG voza. U planu da vozovi idu na 10 ili 15 minuta u špicu i na 20 minuta ili malo duže van špica. U planu je da Beograd ima četiri linije gradske železnice i tri linije prigradske železnice sa ukupno 220 km dužine.

Ovo znaci da ce sigurno kupovati nove garniture do 2027 jer da imamo takt koji ovaj kazu potrebno je dosta vise garnitura.
 
Svi 412/416 su već na BG vozu. Nema ih na drugim relacijama, ne zna da li neki stoji u rezervi.
 
PKB pruga za Padinjak je dezintegrisana, moralo bi sve od nule.

,,,nego, što nema stanica i polazaka bgvoza na google mapi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=788997#p788997:zf3sos4k je napisao(la):
Boki123 » Pet Okt 30, 2020 11:03 pm[/url]":zf3sos4k]

Ovo znaci da ce sigurno kupovati nove garniture do 2027 jer da imamo takt koji ovaj kazu potrebno je dosta vise garnitura.

He he, čujemo se 2027. Pozz :laugh:

Pendolino":zf3sos4k je napisao(la):
,,,nego, što nema stanica i polazaka bgvoza na google mapi?

Mene fascinira situacija na google maps na jugozapadnoj strani Prokopa. Iako je prošlo par godina od izgradnje pristupnih saobraćajnica, situacija i dalje ne odgovara niti situaciji na terenu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=789037#p789037:juqt3b6j je napisao(la):
Pendolino » Суб Окт 31, 2020 2:20 am[/url]":juqt3b6j]PKB pruga za Padinjak je dezintegrisana, moralo bi sve od nule.

,,,nego, što nema stanica i polazaka bgvoza na google mapi?

Битно је да је траса катастарски у власништву, да ли била стара или се правила од нуле, мислим да нема разлике..

А ово друго, ја нисам уверен да Гугл пита ЖС за ред вожње него ентузијасти то раде бесплатно.
 
Postoji aktivni red vožnje koji pratii kašnjenja. Pitanje je samo da li ima otvoren API.
 
Straxa":9syyexlz je napisao(la):
https://www.kurir.rs/vesti/beograd/3562839/beogradjani-sami-mogu-da-izaberu-na-sta-ce-se-trositi-pare-iz-budzeta-pocetak-metroa-obilaznica-110-autobusa-11-vrtica?utm_source=mil1&utm_medium=referral&utm_campaign=mil1

Pri kraju teksta pise da ce se ulagati u nove lokomotive da bi se ostvario veci broj polazaka na bg vozu.
:lool:
A šta bi vukle te lokomotive?
 
Klasično današnje novinarstvo.
Ne bi to potrošilo deset minuta googlanja da se informiše o temi da si Bog otac.
 
Па да, само треба прво да схваташ да не знаш. Али то овде није случај. Ја све знам, шта имам да гуглам.

Добар довинар је друг са свима. Пише о нечему, мора да има стручњака по железници.


Ја сам рецимо консултант једном по питању осветељења градова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790850#p790850:3jnj7fc5 je napisao(la):
Straxa » Sat Nov 07, 2020 12:53 am[/url]":3jnj7fc5]https://www.kurir.rs/vesti/beograd/3562839/beogradjani-sami-mogu-da-izaberu-na-sta-ce-se-trositi-pare-iz-budzeta-pocetak-metroa-obilaznica-110-autobusa-11-vrtica?utm_source=mil1&utm_medium=referral&utm_campaign=mil1

Pri kraju teksta pise da ce se ulagati u nove lokomotive da bi se ostvario veci broj polazaka na bg vozu.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Citat iz teksta:
"Dodao je da je za Beograđane važan i brzi voz Novi Sad - Beograd jer će za 20 minuta moći da stignu do Novog Sada i dodao da, iako Republika finansira taj pravac, Beograd ima niz obaveza kada je reč o izgradnji pruge."

Ma što bi uopšte uvodili i više polazaka na BG voz kada će se brže stizati iz Novog Sada. Ajmo svi lepo tamo da se preselimo, brže ćemo do grada. /s
 
Vrh