Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Tu trasu kroz grad Pančevo treba dignuti na Vijadukt sa stanicama iznad nivoa ulice.
 
То су стотине милиона евра, а три подвожњака су 15 милиона.
 
колико би коштало спуштање перона на Вуку и Панчевцу, зна ли неко?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757640#p757640:xaxlat91 je napisao(la):
Пантограф » 17 Јул 2020, 15:16[/url]":xaxlat91]То су стотине милиона евра, а три подвожњака су 15 милиона.

јефтиније, а дугорочно корисно решење
 
на брзака скицирано како би могло да се уради на раскрисницама са Боре Станковића и Баваништанским путем

Боре Станковића иде под земљу, изнад се гради кружни ток:



ко хоће да иде из Првомајске ка Стрелишту, на следећем кружном току се окрене и настави испод.

иста прича је и на Баваништанском путу. предност те локације је што има више места за кружне токове

predlog - bavaniste.jpg


наравно, не мора кружни ток, може и са левим скретањима то да се заврши, онда не морају да се праве промене у саобраћајном току. једино нисам направио предлог са улицом Радивоја Кораћа, али та једна и може да остане са рампом
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757640#p757640:f3g70ti1 je napisao(la):
Пантограф » 17 Jul 2020 02:16 pm[/url]":f3g70ti1]То су стотине милиона евра, а три подвожњака су 15 милиона.

Slazem se da je jeftinije samo ne znam koliko je to izvodljivo s'obzirom da odmah do pruge se nalaze velike raskrsnice sa kruznim putem a pružni prelaz odmah do njih, nema dovoljno mesta od raskrsnice do pruge da se put spusti i predje ispod pruge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756729#p756729:9l2ko3sd je napisao(la):
hiavata » 14 Jul 2020 10:22 am[/url]":9l2ko3sd]Koliko se secam Gredelj je radio remont crnogorskih RVR garnitura koji su ukljucivali i klima uredjaj. Mislim da tad moraju i svi prozori da se menjaju, izmedju ostalog.
Gredelj je radio remont tih garnitura bez ugradnje klimatizacije.
Odrađena je samo pojačana ventilacija i ništa drugo.
 
Ако би био трамвоз, онда није проблем да се раскрсница ради као та обичан трамвај.

Једино где треба интервенција то је пресецање обилазнице после Војловице. За лагани трамвај тај вијадукт не би био скуп
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757650#p757650:1e6aki3t je napisao(la):
JohnnyLee » Pet Jul 17, 2020 4:27 pm[/url]":1e6aki3t]на брзака скицирано како би могло да се уради на раскрисницама са Боре Станковића и Баваништанским путем

Kruzni tokovi ispod zemlje - i reseno.
 
Имам једно лаичко питање које ме копка ових дана, а тиче се ЕМГ 412/416. :)
Да ли је могуће да гарнитура ради са више од 2 приколице у свом саставу (прецизније: 4) и, ако није у основи могуће, да ли је могуће модификовати неколико гарнитура за такав рад уграђивањем приколица које би биле скинуте са неколико најстаријих гарнитура које би се расходовале? Ако је модификација технички изводљива, такве шестовагонске гарнитуре би биле погодне за рад на најоптерећенијим поласцима, уз предложено претварање 11 постојећих Флиртова у БГ воз конфигурацију.
На шта тачно мислим и како би то отприлике требало да изгледа, показује пример са моје макете:
IMG_20200718_104557.jpg
 
Nisam siguran da li je tehinički moguće to izvesti, ali znam da takva garnitura ne bi stala na nekim kraćim stanicama (Tošin bunar recimo). Mogla bi jedino da se koristi ako se uvede neka nova linija koja izbegava ove stanice i to samo na tim linijama, zato nisam siguran koliko je to isplativo.
 
Garniture EMV 412/416 projektovane su na taj način da funkcionišu kao veza dve sekcije, pri čemu jednu sekciju čine jedna motorna kola i jedna prikolica. S' tim u vezi, dodavanje dve dodatne prikolice ne bi bilo moguće. U Crnoj Gori se krajem osamdesetih godina javila ideja da se na EMV 412/416 izbace prikolice, te da se garniture sastoje od dvoja motornih kola. Nosilac projekta je bila firma iz Hrvatske, stvarno nisam siguran da li se radi o Končaru ili Gredelju. Cilj modifikacije je bio da se smanji kapacitet garnitura, jer je trenutni , sa dve sekcije, bio preveliki za Crnu Goru. Na kraju se od toga odustalo. Obzirom da EMV 412/416 ima mogućnost rada u sinhronu (dve garniture), javlja se mogućnost da se dve garniture povežu i tako rade. Dakle, takva kompozicija bi se sastojala od 4 sekcije, odnosno 8 vagona. E sada, tu se javlja problem dužine perona (primer Karađorđev park), gde je i za jednu garnituru knap, a kamoli za neku produženu verziju ili sinhron.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757811#p757811:1ej9qr9n je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Jul 18, 2020 11:07 am[/url]":1ej9qr9n]Ако је модификација технички изводљива, такве шестовагонске гарнитуре би биле погодне за рад на најоптерећенијим поласцима,

Džabe veći kapacitet kad ne mogu da stanu na najopterećenija stajališta kao Karađorđev park i Tošin bunar.
 
Да, биће да је то једино практично решење.

Ионако кад једном линије буду изгледале као у нормалним градовима попут Беча (Нови Сад - Вршац, Ваљево - Зрењанин, Велика Плана - Шабац)), биће путника таман и за двоспратне композиције у синхрону, а дотад ћемо ваљда... можда, и да продужимо пероне.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758479#p758479:iwlkzl0i je napisao(la):
Пантограф » Pon Jul 20, 2020 1:38 pm[/url]":iwlkzl0i]
Ионако кад једном линије буду изгледале као у нормалним градовима попут Беча (Нови Сад - Вршац, Ваљево - Зрењанин, Велика Плана - Шабац)), биће путника таман и за двоспратне композиције у синхрону, а дотад ћемо ваљда... можда, и да продужимо пероне.

Lepo je sanjati. :)
 
Потенцијал постоји, али је потребна воља.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758547#p758547:oiy27lc4 je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 20, 2020 4:31 pm[/url]":oiy27lc4]Потенцијал постоји, али је потребна воља.

Železnice su metastazirale od korupcionaških kadrova. A ruke i noge su odavno isekli otpuštanjem izvršnih radnika. Već godinama se održavaju na aparatima, tj. novčanim inekcijama od države, odnosno međunarodnih kredita. Potrebna je potpuna reorganizacija, od odstranjivanja kancera od korupcionaških kadrova, postavljanje stručnih ljudi na pozicije i zapošljavanje izvršnih radnika. A uz sve to, sveobuhvatan plan realizacije poslova. Ništa od ovoga se neće desiti ako na snazi ostane partokratski sistem koji vlada od raspada SFRJ. A izlaz iz tog sistema se ne vidi...
 
Železnice zavise od volje Države da ih unapređuje. Te volje nema već neko vreme. Beograd, lični utisak, apsolutno nije zainteresovan. Ni TGV ni ICE se nisu sami od sebe stvorili. Da li treba komentarisati poslednji polazak za Rakovicu u četiri sata? I samo da ne bude pa radovi su, pa nema kompozija, pun mesec i slično, ono što i struka predloži, politika promeni...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758479#p758479:ap7ne6yv je napisao(la):
Пантограф » 20 Jul 2020 12:38 pm[/url]":ap7ne6yv]Да, биће да је то једино практично решење.

Ионако кад једном линије буду изгледале као у нормалним градовима попут Беча (Нови Сад - Вршац, Ваљево - Зрењанин, Велика Плана - Шабац)), биће путника таман и за двоспратне композиције у синхрону, а дотад ћемо ваљда... можда, и да продужимо пероне.
Mi gubimo ljudstvo i narod. Pritom automobil je zavladao skroz.

Moja najranija sećanja sa početka devedesetih - prepuni peroni na Glavnoj, dugački vozovi idu na sve strane, i to skoro sve klase - samo je po koji lokala bio garnitura. Ranih dvehiljaditih sve to polako nestaje, ali su gužve na BASu nesnosne. Danas su i železničke i autobuske stanice poluprazna. Sve je manje ljudi, zemlja nam se ubrzano prazni. I oni koji se kreću idu uglavnom kolima.
 
Аутомобил влада много више у поменутом Бечу и околини: много се више вози, а могу се регистровати до три аутомобила на једне таблице. Па ипак имају и воз.

И да, београдски регион се засад не празни.
 
Воз је све мање приступачан људима и ретко задовољава њихове потребе што због реда вожње што због преседања и сл. Плус има негативну репутацију у народу. Аутом се стиже од најзабаченијег села до сваке улице у сваком граду. Држава мора да развија и субвенционише железницу због екологије, економичности и гужви у саобраћају.
 
А поприлично и из чисто економских разлога, зарад развоја центара/региона/државе.
 
493 Београд - Младеновац 70 мин (12:50 -> 14:00)
БГВ Младеновац - Београд Центар 70 мин (18:50 -> 20:00)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759085#p759085:2kxnmuux je napisao(la):
Дошљак » Sre Jul 22, 2020 1:16 pm[/url]":2kxnmuux]Држава мора да развија и субвенционише железницу због екологије, економичности и гужви у саобраћају.

Kako to misliš, mora? Pa vidiš već 30 godina da ne mora. Država na nivou zemalja 3. sveta - železnica na nivou železnica zemalja 3. sveta. :(
 
Зато што не мора, тј. не чини ништа, зато и јесмо 3. свет.
 
Vrh