Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ja mislim da bi bilo daleko efikasnije kupiti 20 tih starih pa ih samo srediti iznutra i malo spolja nego kupiti 5 novih.
Mislim, za poredjenje... sad sam se preselio u Budimpestu i... jaoo.. sto su njima matori vozovi... nema voza mladjeg od 20 godina u metrou, a o HEV-u (prigradska) i da ne govorim. Jos im pise sve na ruskom :( Ali zato... tramvaji su im zakon :)
 
M1 metro linija u Pesti je KATASTROFA(od trga Heroja do parka metro se klatio gore nego tramvaji u Beogradu), dok se M2(kada sam bio tamo letos) rekonstruisala. Zavrsena polovina od Ter Ferenca to Bude je bila super ovako, ali je u vozovima pisalo da su napravljeni 1970. u SSSR :D
 
Ali zato ti vozovi iz USSR-a jos uvek dobro rade a ove nove Kombino tramvaje mogu vec sada slobodno da posalju na otpad.
 
CrazySerb":2r99m4c0 je napisao(la):
Ali zato ti vozovi iz USSR-a jos uvek dobro rade a ove nove Kombino tramvaje mogu vec sada slobodno da posalju na otpad.
Ne znam odakle ti ta ideja... :/
 
I ja sam čitao da stalno imaju problema s tim Combino tramvajima, čak su ih morali vraćati Siemensu u tvornicu da ispravljaju neke greške.
 
^^^ Odlicno, znao sam da ima razlog zasto nemamo taj tip tramvaja u Beogradu... drzimo se CKD zbog pouzdanosti, znaci! :D
 
^^Ma da naravno. Mislim da ne bi trebalo da obnavljamo vozni park tramvaja jer su ipak ruski i ceski mnogo bolji od ovih novijih. :)
 
Kiselo je grozdje :rolleyes:

Beogradu nesporno trebaju novi tramvaji, a koje marke ce biti neka odluci odnos cene i kvaliteta.
 
long foot":2mllm8nd je napisao(la):
I ja sam čitao da stalno imaju problema s tim Combino tramvajima, čak su ih morali vraćati Siemensu u tvornicu da ispravljaju neke greške.
Tacno tako. Da su bili pametni, mogli su za isti taj novac kupiti napr. 70 CroTram tramvaja ( ovde ni ne racunam na dodatne troskove, tj. gubitke koje je Budimpste pretrpela zbog neupotreblivosti istih tramvaja) i to sa, pazi sad, klimom. Ovi trenutni je uopste nemaju, valjda su tako mislili da ustede par miliona. :rolleyes:
 
autokomandanm0.jpg


Sad sam se vraćao od drugara, i prolazio ispod autokomande, autoputem, ka Gazeli.. Pljušti kiša, ima uličnog osvetljenja, i odsjaja svetlosti grada na oblacima.. Tačno u momentu kada sam izašao ispod pešačkog nadvožnjaka, iznad mene se pojavi prednji deo Beovoza, koji projuri ka Vuku, a ja ispod njega, bacim pogled 4.00 i u tom momentu počinju vesti na francuskom na Beta RFI, a ja po kišnom, skoro praznom i osvetljenom autoputu nastavljam ka Mostarskoj petlji i dalje Topčiderskoj zvezdi..

Osećaj - NENADje*******IV...

I kako onda da ne voliš Beograd? ;)
 
Kad pomenu Tiffany, znas kako u filmu Odri, iliti Lula Me, ilit Holi, non stop kad je u bedaku ide u Tiffany's da se oraspolozi... nista ne kupi, samio ide i razgleda i vec joj je blje... E tako ja u BG-u imam trip sa Mamutom,. Kad god se sje*******em ja prosetam gradom, popijem kaficu i onda pravac mamut i dok detaljno ne obidjem sva cetiri nivoa nema izlaska... I najcesce nikada nista ne kupim, ali uvek izadjem srecan k'o kuce:)

Nazad na temu - zvanicno je vec da ce most kod Vince biti drumsko-zeleznicki... E sad ja kontam da ce se prvenstveno koristiti za zeleznicki tranzit, jer je ipak deo obilaznice, ali po carsiji se uveliko prica da ce se izgradnjom tog kraka pruge linije Boevoza dovuci i u moje krajeve... Zivi bili, pa videli:)
 
Pa da, to je realna mogucnost. Onda bi se napravio zeleznicki ring oko Beograda! WOW! :)
 
Evidencija broja putnika u "Beovozu"
Sreda, 24. Oktobar 2007.

"Železnice Srbije", u četvrtak, 25. oktobra, sprovešće akciju evidentiranja broja putnika na svim relacijama "Beovoza" - rečeno je u Sektoru za prevoz putnika.
Brojanje putnika koji se voze (pri)gradskom železnicom počeće u 03.00 sata, kada kreće prva garnitura „Beovoza“, i trajaće do petka do 01.00 sat posle ponoći. Ovaj posao obavljaće 112 učenika Železničke tehničke škole.
Akciju popisa vodi Saobraćajni institut CIP, koji će na osnovu prikupljenih podataka na terenu izraditi elaborat.
Izvor: Zeleznice Srbije
Link: www.zeleznicesrbije.com
 
Dakle na osnovu trenutnog broja putnika gradske zeleznice koja je godinama namerno i planski unistavana i sputavana na svakom koraku, oni planiraju da urade elaborat? Vrlo pametno. :rolleyes:
 
^^
Trenutni broj putnika im svakako treba kako bi mogli projektovati broj putnika u narednim godinama. Verovatno će biti ukalkulisano i to višegodišnje stanje zanemarivanja žel. saobraćaja.
 
Elaborati ne treba da se rade na osnovu trenutnog broja putnika nego na bazi potencijalnog buduceg broja.
 
Саобраћајни институт ради студију о интеграцији „Беовоза” у систем јавног градског превоза
Саобраћајни институт ЦИП радиће студију „Дефинисање елемената стратегије потпуне интеграције система градско-приградске железнице Беовоз у систем јавног градског и приградског превоза у Београду”. Ова студија показаће могућности да се „Беовоз” укључи у интергисани систем јавног превоза у граду, а потом и у јединствени тарифни систем.

– За сада постоје жеља и потреба за потпуном интеграцијом „Беовоза” у систем јавног градског превоза, а студија ће показати колико је то заиста и могуће. Студијом ће се анализирати постојеће стање и дати предлог модела организације и управљања „Беовозом”, као и очекивани ефекти његове потпуне интеграције у систем јавног градског превоза. Ово је заправо први корак којим ће се детаљно испитати све могућности интегрисања, тачније даљег развоја јединственог тарифног система – рекао је Жељко Ђукановић, директор Дирекције за јавни превоз.

Подсистем „Беовоз” део је транспортног система Железнице Србије, с примарном функцијом превоза путника на релацијама унутар београдског железничког чвора. Превоз се тренутно обавља на релацијама: Батајница – Панчевачки мост (Овча), Батајница – Ресник и Ресник – Панчевачки мост (Овча).

– Оцена града јесте да обим и квалитет услуга које пружа овај подсистем није на задовољавајућем нивоу. Полазећи од чињенице да се транспортни систем града непрестано развија с циљем подизања и очувања одрживости, намеће се потреба за усклађивањем и обједињавањем низа функција појединих актера унутар самог система. Потпуна интеграција „Беовоза” обезбедила би развој тог система – рекао је Ђукановић.

Израда студије „Дефинисање елемената стратегије потпуне интеграције система градско-приградске железнице Беовоз у систем јавног градског и приградског превоза у Београду” биће завршена за шест месеци.
Izvor: Grad Beograd
Link: www.beograd.co.yu
 
Jedan od predloga za Beovoz, koristiti tram-train tip vozila, tj. prevozno sredstvo koje u svakom pogledu liči na tramvaj ali ide po šinama namenjenim vozovima. Ne znam da li oni spadaju u light rail (mislim da ne, tj. da je različita širina šina). U tom slučaju. Beovoz bi mogao da koristi kompletnu postojeću mrežu pruga oko Beograda.

Evo par primera:

Nemački GT8-100D


SAD


Ovaj je iz Stokholma


Riverline New Yersey


Saarbahn


Siemens Avento U 25500 tramtrain


Zwickau TrainTram


Dodatna korist je što ovakav sistem bez problema može da se primeni i u unutrašnjosti. Mislim, da dozvole osnivanje privatnih železničkih kompanija koje bi pružale međumesni saobraćaj dok bi železnica držala međunarodni i naplaćivala korišćenje svojih pruga. Ovo bi bilo udobnije (npr. wc), brže i jeftinije od autobusa. Npr. privatnik kupi jedan ovakav simens i kupi destinaciju (ne ekskluzivno pravo) od npr. Zrenjanina do Subotice a stanice može da ima u Adi, Molu, Kanjiži itd… Ni investicija u stanice ne mora da bude velika, može da se koristi ovakvo nešto

 
Oni su brojali putnike samo jedan dan! To sigurno n ije dobro, a jos manje je dobro sto su to radila smorena deca iz skole. Bas sam se vozio taj dan...

Sta mislite da li je Resniku potrebna toliko kruzna linija 47, kada oni mogu da koriste tramvaj i Beovoz?
 
Kao sto sam i mislio, famozna "studija"je obicno zaje*******avanje. Mada, sta se to od Kapitalnog Selje ozbiljnije moglo ocekivati...?
 
Vrh