Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Visina perona nije odgovarajuća.
 
Због саме инфраструктуре станице коју идиоти још из доба Ђиласа нису прилагодили, а барем 10 година има од кад су их набавили...
 
Flirtovi su krenuli da stižu u drugoj polovini 2014. godine tako da nema ni punih 5 godina od njihove nabavke a ne 10 i nemaju nikakve veze sa Beovozom i BG Vozom.
 
Када су расписивали тендер у Ђиласово доба итекако је било приче, да могу свуда да иду? Игоре, не браним ниједну власт, али само се сети Ђиласа и саопштења које је исти избацивао на Студио Б својевремено, па је порицао у смислу да на неким деоницама не могу радити...
 
Meni i dalje nije jasno kakve veze Flirt ima sa BG Voz-om kada je kupovan za regionalni saobraćaj. Malo sam i guglao ali ne vidim izjave koje si pomenuo, da nisi kojim slučajem pomešao sa nabavkom tramvaja i problemom sa prohodnošću na nekim trasama pogotovo kada su stigli.
 
Био је проблем са шпанцима да. Мада на вуку и треба реконструисати станицу јер је иовако мало зезнуто улазити и излазити из воза
 
Upravo tako, CAF ne može da ide svuda. i problem će ostati jer imamo metarski kolosek pa će ponuda uvek biti slabija.
a nabavka štedlera mi je krajnje interesantna, u vreme nabavke nigde nisu mogli ići svojom maks brzinom a nove pruge, tj ove rekonstruisane su za veću brzinu pa opet neće biti baš ono što nam treba. pretpostavljam da će na kraju završiti na nekim kraćim deonicama i na bg vozu. ili na relacijama beovoza? odnosno NS, Valjevo, SD, PO, Pančevo i tako neki gradovi gde brzina nije od krucijalnog značaja
 
Pa kreditom od 100 miliona evra namenjen novim vozovima za brzu prugu ce jedan deo flirtova mozda i moci da se koristi za Bg Voz.
 
Тешко без прилагођавања висина перона на неколико стајалишта.
 
Онда једино да их ставе на линију/е (Младеновац/Лазаревац/Умчари-)Раковица-Батајница. Колико би ту било потребно гарнитура ФЛИРТа да имамо такт од пола сата на потезу Батајница-Раковица са три линије (Батајница-Младеновац, Батајница-Лазаревац, Батајница-Умчари) па да са преклапањем возова Батајница-Овча (Панчево надам се у ближој будућности) имамо на потезу Батајница-Прокоп такт од 15 минута?
 
Наравно, мада Рипањ би био покривен линијом Батајница-Младеновац.
 
ЕКСКЛУЗИВНО: Продужују пар полазака до Младеновца у шпицевима за коју недељу! БРАВИСИМООООООО! :D Још само да ставе ваљане бусеве на 405 и коначно можемо да кажемо да нам је свануло по питању превоза. :D А од 8. децембра и за Лазаревац!
 
Ево га...

https://www.blic.rs/vesti/beograd/mladenovac-i-lazarevac-na-mapi-bg-voza/5yy447q

JdZk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWTJJN01EQV8vMzEyOTY0ZGZiOWY1YTFiYTFlNTkwMjMxZjU0ZDI4MGYucG5nkZMCzQJCAIEABQ
 
Опет праве грешку са линијама само до Прокопа. Најлогичније би било да линије од Лазаревца и Младеновца иду до Карабурме. Или да буду линије Лазаревац-Карабурма, Младеновац-Батајница, Панчево-Батајница и Панчево-Железник, да се равномерно покрије троугао Прокоп-НБГ-Вук, и омогући лако преседање. Линија за аеродром и Сурчин би исто морала макар до Карабурме.
 
Да сам знао да ће овако да зезну ствар, не бих се ни обрадовао! :bash:
Па да ли су они нормални?! Па то МОРА да пролази кроз Врачарски тунел ако мисле да има путника!!! Станице Карађорђев парк и Вуков споменик су најважнија преседачка чворишта градске железнице! Таман се понадах да ћу ускоро возом у школу, кад оно ћорак. На крају ми и даље остаје дрндава 405-ица, распали ИК-103Ф бусеви, гужве, чести кварови и све остало што она са собом носи.
 
Пре који месец ми смо овде изнели овај предлог...

bgvoz.png


Линија 1: Батајница – Овча целодневно на 15 минута
Линија 2: Ресник – Сурчин целодневно 60 минута (изградња пруге до Аеородома Никола Тесла и даље за Сурчин)
Линија 3: Панчевачки Мост – Лазаревац 7:00 9:00 11:00 13:00 15:00 17:00 21:00
Линија 4: Земун- Младеновац 7:40 9:40 11:40 13:40 15:40 17:40 21:40 (комбинацијом са линијом 2 прави се од Земуна до Ресника интервал од тачно од 30 минута)



Региоонални возови
Увеле би се две линије на којем би саобраћао СрбијаВоз пошто би БГ:ВОЗ држао Београдски метро и воз. Те две линије би служиле за повезивање Београда са оближњим градовима а који гравитирају према њему попут Панчева и Старе Пазове на пример. Ове линије не би се разликовали од других возова тарифе Регио али како представљају београдске регионалне возове имали би једну посебну погодност а то је да би БусПлус карта у њима важила али само унутар граница Града Београда. То значи да би кондуктери могли да очитају вашу БусПлус карту а онда ако идете изван зоне ИТС-а да купите доплатну. Примера ради ако имате БусПлус картицу а идите Нови Београд – Нова Пазова ви се са вашом БусПлус картицом можете се возите до Бајтанице а за Пазову након очитавања карте кодуктер вам наплаћује додатну карту према важећем ценовнику СрбијеВоза-а за тарифу регио на релацији Батајница-Нова Пазова. Линије су:

Панчево Војиловица – Ваљево 4:24 6:24 7:24 10:24 14:24 15:24 17:24 19:24 21:24 (обезбеђује се интервал од 60 минута на релацији Лазаревац – Панчевачку мост!)
Стара Пазова – Паланка 5:20 6:20 8:20 10:20 14:20 16:20 17:20 20:20 (обезбезђује се интервал од 60 минута на релацији Земун-Младеновац односно 30 минута од Земуна до Ресника као и 3-15 мин (08 20 23 38 50 53) од Земуна, преко новог БАС-а до нове железничке станице!)
 
Ne vidim upotrebljivost vozova sa taktovima na dva sata. Pola sata u spicu i recimo jedan sat u ostalim terminima bi trebalo da bude minimum.
Koliko se ja secam iskustava iz inostranstva, svaki drugi voz ( koji je isao na 15 min) bio je brzi, koji je svracao samo u glavne stanice.
 
Vrh