Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607005#p607005:1nnkquik je napisao(la):
abrines » Pet Mar 08, 2019 12:57 pm[/url]":1nnkquik]Да ли је то истрчавање неки стручни назив пошто сам га неколико пута прочитао и како га дефинишете?

Nakon remonta železničko vučno vozilo dobija određen broj kilometara koji može da pređe do sledećeg remonta. Nakon istrčavanja kilometara ukoliko se vozilo ne uputi na remont ono ne sme više da bude u saobraćaju.

Po ideji remonti se planiraju unapred u odnosu na to koliko je kilometara preostalo do istrčavanja, tako da se vozilo uputi na remont odmah po istrčavanju.

Međutim, u praksi u Železnicama Srbije već 30 godina nije tako, već vučna vozila koja su istrčala često godinama stoje na sporednom koloseku čekajući remont. Onda se ta vozila "čerupaju", skidaju se ispravni rezervni delovi da bi se pokrpili vozila iste serije koja još nisu istrčala, ali su u kvaru ili nedostatku ispravnih rezervnih delova. I onda posle par godina stajanja i čerupanja remont tih vozila je mnogo skuplji nego da su upućena na remont odmah po istrčavanju. U velikom broju slučajeva ta vozila i ne dožive remont, nego bivaju prodata u staro gvožđe ili Rumunima koji ih remontuju i prodaju privatnicima (primer lokomotiva 461-105 privatnog prevoznika Despotija).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607005#p607005:wo14phuk je napisao(la):
abrines » 08 Мар 2019, 11:57[/url]":wo14phuk]Да ли је то истрчавање неки стручни назив пошто сам га неколико пута прочитао и како га дефинишете?

Пошто је WLABmz очигледно толико "заражен" струком да није ни укапирао суштину питања, ја ћу ти дати одговор. У питању је чист железничарски жаргон. Уместо "истрчао" читај "прешао".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607009#p607009:2y2858np je napisao(la):
WLABmz » 08 Mar 2019 12:14 pm[/url]":2y2858np] U velikom broju slučajeva ta vozila i ne dožive remont, nego bivaju prodata u staro gvožđe ili Rumunima koji ih remontuju i prodaju privatnicima (primer lokomotiva 461-105 privatnog prevoznika Despotija).
461-105 nije prodata Rumunima,već je Despotija nju kupila pa poslala na remont u Reloc. Isto tako je kupljena i 441-414 koja se trenutno nalazi u Niškom MIN-u gde joj se radi remont.
Sory za off.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607222#p607222:j97d7aty je napisao(la):
mvbg1 » Sub Mar 09, 2019 4:13 pm[/url]":j97d7aty]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607009#p607009:j97d7aty je napisao(la):
WLABmz » 08 Mar 2019 12:14 pm[/url]":j97d7aty] U velikom broju slučajeva ta vozila i ne dožive remont, nego bivaju prodata u staro gvožđe ili Rumunima koji ih remontuju i prodaju privatnicima (primer lokomotiva 461-105 privatnog prevoznika Despotija).
461-105 nije prodata Rumunima,već je Despotija nju kupila pa poslala na remont u Reloc. Isto tako je kupljena i 441-414 koja se trenutno nalazi u Niškom MIN-u gde joj se radi remont.
Sory za off.

Da da, u pravu si. Ali većina 461 loksi koje su prodate sada voze u Rumuniji.
 
Кажеш нико није бранио? А шта сам ја радио бем му ситно жито? Дошао из Амстердама из три лепе? Колико се УДБА или како се то сада већ зове трудила да ми разјури људе? Ризиковао сам прекршајну пријаву "због ометања међународног саобраћаја" када сам стао на шину са нас још 7, како такав саобраћај не би био заувек ометен, као сада. У Холандији тада тек испливао из г.... а свесно ризиковао да добијем забрану изласка из Србије. Колико сам само људи цимао, смарао, да организују редовна окупљања, све кукавице, нико се није усудио да стави своје име на чело протеста у МУП. Као да наводно, поштен човек и даље има шта да изгуби у Србији, па постоји нешто страшно што УДБА може да му ради! Све кукавица до кукавице, све из ч**** извлаче неки разлог зашто је гашење станице неки наводно виши циљ.
 
Разматрао сам могућности развоја приградских железница након ослобођења (ако до ослобођења дође), а засновано на реалној потражњи, реалном капацитету пруга, и свести да економски здрав опоравак подразумева мале и средње пројекте. Везано за инфраструктурне захвате, подразумева се да се са капиталним улагањем Београд-Нови Сад неће стати на пола. Неопходна остала улагања:

1) Капитални ремонт Раковица - Мала Крсна.
2) Повратак Железничке станице Београд уз реконструкцију прилазних пруга.
3) Повратак пруге око Калемегдана све до тренутка када обилазна теретна пруга не буде, не изграђена, већ потпуно технички примљена.
4) Коришћење тунела за н и крак пруге до Роспи Ћуприје.
5) Обилазни колосек у Макишу са сврхом неометаног ранжирања док се истовремено врши приградски саобраћај. Доградња слепог-другог колосека код Остружнице до пред сам мост са сврхом терминирања приградских возова (ту је и перон), уз реконструкцију саме Железничке станице Остружница.
6) Реконструкција Панчевачком моста, Вуковог споменика и Карађорђевог парка. Панчевачки мост и Вуков споменик, спуштање перона. Карађорђев парк, продужење стајалишта на 160 метара са градњом северног излаза.
7) Дупли колосек Ваљево-Иверак, ради могућности уклапања у часовни такт. Ремонт Лозничког колосека до моста на Колубари, са градњем стајалишта Ваљево центар.
8 ) Капитални ремонт Ресник - Сопот.
9) Пратеће инвестиције: паркинзи, урбанистичке зоне станица, аутобуске станице везане за железничке итд.

По прилазним пругама следећи обим саобраћаја:
1) Барска пруга: Свака два сата брзи возови ка Ужицу који стају само у општинским центрима, свака два сата регионални возови само до Ваљева.
2) Младеновачка пруга: Свака два сата брзи возови за Крагујевац и Краљево, који од не-општинских места стају само у Рипњу, свака два сата регионални возови за Велику Плану.
3) Пожаревачка пруга: Свака два сата брзи возови за Ниш, свака два сата регионални возови за Пожаревац. Изузетно, 2-3 пара брзих за Зајечар.
4) Вршачка пруга: Свака два сата регионални возови за Вршац. Изузетно, 2 пара брзих за Темишвар.
5) Зрењанинска пруга: Свака два сата егионални возови за Зрењанин. Изузетно, 2 пара брзих за Кикинду.
6) Мачванска пруга: 4 пара регионални за Зворник, 4 пара брзих, за Сарајево, Бања Луку или Зворник. Заједно формирају интервал приближно 2 сата. Тријангла у Руми. Скоро ни један мачвански воз не стаје у Руми, и убрзани су између Београда и Руме.
7) Сремска пруга: Свака два сата регионални Београд - Шид. 4 пара брзих ка Загребу и Љубљани.
8 ) Новосадска пруга: Сваких сат времена регионални, сваких сат времена брзи.

Ако ћемо о приградским деоницама:
1) За Панчево Војловицу возови на пола сата, у комбинацији регионалних за Нови Сад, Ваљево и Велику Плану. Само до Панчево главне иде линија из Железника, и заједно са регионалним праве интервал 15 минута.
2) За Карабурму, линија из Батајнице на 15 минута. У време мање потражње за транспортом 30 минута.
3) За Пазове, постоје комбинације брзих и регионалних са којима имају превоз сваких сат времена или чешће. Од Батајнице до Новог Београда се може очекивати до 7 пари возова на сат у сатима највећег оптерећења.
4) За Железник интервал 30 минута, 15 минута изузетно само у сатима највећег оптерећења. Интервал од 15 минута велики део дана би ометао рад Ранжирне станице, знатно би се повећао ризик кашњења због дела од Раковице до Распутнице Г, а није у складу са реалном очекиваном тражњом за превозом.
5) Ресник, у комбинацијирегионалних и приградских на сваких 15-30 минута. Максимално очекивано оптерећење пруге Раковица-Ресник до 5 пари возова на сат.

Од централних деоница, у сатима највећег оптерећења потребно је планирати 4 пара возова између Раковице и Карађорђевог парка, 4 пара возова између Раковице и Железничке станице Београд, и 2 пара возова између Раковице и Београд Клинички центар. Дуги перони у Карађорђевом парку су неопходни због могућности максималног коришћења трасе возова на прилазним једноколосечним пругама из Ваљева и Велике Плане, као и двоколосечне пруге до Батајнице. Посебно се очекује висока коришћеност регионалних возова. Очекује се да би оптерећеност регионалног воза Нови Сад-Панчево била таква, да се тај воз не би могао користити за унутарградска кретања у вршним сатима, већ би у то време у кратком интервалу ишли БГ:ВОЗ и регионални. Да се планира преседање на БГ:ВОЗ до крајње дестинације, тај полазак БГ:ВОЗ-а би био препун, а што се већ дешавало до сада.
 
Zar stvarno mislis da bi opozicija ako dodje na vlast vratila staru zeleznicku stanicu pa ovo im doslo odlicno uradili ovi sad prljav posao za njih.
 
Bar Micva dobri moj :D ... Racunaj da na leto, sigurno zatvaranje zeleznickih nadvoznjaka na Tosinom Bunaru ili kod Petosevica, pa izvolite... Koji ce eksperiment da izvedu ovog leta, a nesto ce morati da zatvore :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615512#p615512:28vs2fso je napisao(la):
Darko78 » 10 Apr 2019 09:34 pm[/url]":28vs2fso]Zar stvarno mislis da bi opozicija ako dodje na vlast vratila staru zeleznicku stanicu pa ovo im doslo odlicno uradili ovi sad prljav posao za njih.
Везано за Железничку станицу, пре него што је укинута 30.6.2018. ја сам се држао подаље од странака, искључиво грађанских покрета. Од тада, ово значи рат! Пошто то зна УДБА, нека знају и поштени људи. У директној сам и непрекидној комуникацији са Народном странком, а годишњи одмор сам трошио, не на Бахаме и Сејшеле, него учествовао у пробијању границе страха упадом у РТС. На рад у иностранство сам отишао као једино решење да стекнем некретнину у власништву 1 на 1 пре него што кренем са оснивањем породице. Позиција између локомотиве и полиције 30.6.2018. и у РТС-у 16.3.2019. су биле такве да једним папиром остајем без још некупљене куће у власништву 1 на 1.

Сазнање из РТС је, прво, да овај монопол у јавности СНС не значи лојалност већинске популације над којом имају монопол у информисању. Из РТС су нас износиле телеће главе (имам искуства са сточарством, тако да знам ту врсту погледа без комуникације са другом страном), под командом дечка Дијане Хркаловић. Ето, то је војска СНС са којом се треба борити! То да ли ће доћи до ослобољења, зависи само од тога да ли ће се бар 2% Срба сетити да су Срби и престати да буду кукавице. Друго важно сазнање, најоданији чланови и Двери и Народне странке имају категоричан став везано за место Железничке станице у центру Београда на истом месту где је више од једног века. Ако од тога одступе, и ослоне се на опортунисте, сами ће врло брзо изгубити власт.
 
Лично не видим проблем кегсистенције главне станице на историјском месту и БнВ. Шта више, ако заиста метро крену ад зидају тако да пролази поред БнВ, онда је крајње логично држање ГЖС на том месту. Додуше, само са перонима и без могућности маневара, али мислим а је то данас врло изводљиво и са оваквим колицима за вучу

https://www.vollert.de/ru/tipy-produkci ... c7d393efde
 
Karlo del Ponte":u3o044eh je napisao(la):
1) Капитални ремонт Раковица - Мала Крсна.

Uskoro kreće.

Karlo del Ponte":u3o044eh je napisao(la):
2) Повратак Железничке станице Београд уз реконструкцију прилазних пруга.

Misliš ponovna izgradnja pošto je sve uklonjeno?

Karlo del Ponte":u3o044eh je napisao(la):
3) Повратак пруге око Калемегдана све до тренутка када обилазна теретна пруга не буде, не изграђена, већ потпуно технички примљена.

Ovo pod 2 bi čak nekako i moglo sa tehničke strane da bude urađeno, ali pod 3 je već nerealno.

Karlo del Ponte":u3o044eh je napisao(la):
Карађорђев парк, продужење стајалишта на 160 метара са градњом северног излаза.

Pošto u smeru juga nema mesta za produžetak, moralo bi da se kopa ka severu. Teško ostvariv i jako skup poduhvat. Mislim čak da se razmak između koloseka ka severu sužava.

Karlo del Ponte":u3o044eh je napisao(la):
По прилазним пругама следећи обим саобраћаја:
1) Барска пруга: Свака два сата брзи возови ка Ужицу који стају само у општинским центрима, свака два сата регионални возови само до Ваљева.
2) Младеновачка пруга: Свака два сата брзи возови за Крагујевац и Краљево, који од не-општинских места стају само у Рипњу, свака два сата регионални возови за Велику Плану.
3) Пожаревачка пруга: Свака два сата брзи возови за Ниш, свака два сата регионални возови за Пожаревац. Изузетно, 2-3 пара брзих за Зајечар.
4) Вршачка пруга: Свака два сата регионални возови за Вршац. Изузетно, 2 пара брзих за Темишвар.
5) Зрењанинска пруга: Свака два сата егионални возови за Зрењанин. Изузетно, 2 пара брзих за Кикинду.
6) Мачванска пруга: 4 пара регионални за Зворник, 4 пара брзих, за Сарајево, Бања Луку или Зворник. Заједно формирају интервал приближно 2 сата. Тријангла у Руми. Скоро ни један мачвански воз не стаје у Руми, и убрзани су између Београда и Руме.
7) Сремска пруга: Свака два сата регионални Београд - Шид. 4 пара брзих ка Загребу и Љубљани.
8 ) Новосадска пруга: Сваких сат времена регионални, сваких сат времена брзи.

Ако ћемо о приградским деоницама:
1) За Панчево Војловицу возови на пола сата, у комбинацији регионалних за Нови Сад, Ваљево и Велику Плану. Само до Панчево главне иде линија из Железника, и заједно са регионалним праве интервал 15 минута.
2) За Карабурму, линија из Батајнице на 15 минута. У време мање потражње за транспортом 30 минута.
3) За Пазове, постоје комбинације брзих и регионалних са којима имају превоз сваких сат времена или чешће. Од Батајнице до Новог Београда се може очекивати до 7 пари возова на сат у сатима највећег оптерећења.
4) За Железник интервал 30 минута, 15 минута изузетно само у сатима највећег оптерећења. Интервал од 15 минута велики део дана би ометао рад Ранжирне станице, знатно би се повећао ризик кашњења због дела од Раковице до Распутнице Г, а није у складу са реалном очекиваном тражњом за превозом.
5) Ресник, у комбинацијирегионалних и приградских на сваких 15-30 минута. Максимално очекивано оптерећење пруге Раковица-Ресник до 5 пари возова на сат.

Da li si računao koliko bi garnitura bilo potrebno za sve ovo? Moja neka slobodna procena je između 200 i 500.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615881#p615881:1y48np3a je napisao(la):
WLABmz » Пет Апр 12, 2019 2:01 pm[/url]":1y48np3a]

Karlo del Ponte":1y48np3a je napisao(la):
2) Повратак Железничке станице Београд уз реконструкцију прилазних пруга.

Misliš ponovna izgradnja pošto je sve uklonjeno?

Па и није баш толико све уклоњено. Као што мало пре написах, ово што сада постоји (без неосредно пруге) би било довољно за терминирање међународних возова. Можемо да расматрамо као дубоку реконструкцију.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615881#p615881:1y48np3a je napisao(la):
WLABmz » Пет Апр 12, 2019 2:01 pm[/url]":1y48np3a]
Karlo del Ponte":1y48np3a je napisao(la):
3) Повратак пруге око Калемегдана све до тренутка када обилазна теретна пруга не буде, не изграђена, већ потпуно технички примљена.

Ovo pod 2 bi čak nekako i moglo sa tehničke strane da bude urađeno, ali pod 3 je već nerealno.

Зашто је нереално? Може део да се закопа и под земљу...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615881#p615881:1y48np3a je napisao(la):
WLABmz » Пет Апр 12, 2019 2:01 pm[/url]":1y48np3a]
Karlo del Ponte":1y48np3a je napisao(la):
По прилазним пругама следећи обим саобраћаја:
1) Барска пруга: Свака два сата брзи возови ка Ужицу који стају само у општинским центрима, свака два сата регионални возови само до Ваљева.
2) Младеновачка пруга: Свака два сата брзи возови за Крагујевац и Краљево, који од не-општинских места стају само у Рипњу, свака два сата регионални возови за Велику Плану.......

Da li si računao koliko bi garnitura bilo potrebno za sve ovo? Moja neka slobodna procena je između 200 i 500.

Ово је и моје питање, одакле толико гарнитура?
 
ако узмемо да треба, средња вредност, 350 гарнитура, по цени од око 3.5 милиона €, говоримо о цифри од око 1.225 милијарди € само за гарнитуре. и то је само за регион Београда. плус, грађевински радови, пруга, станице, тунели, укупно око 4-5 милијарди €. узевши и време колико им треба да реконструишу 10 км пруге, значи за једно 100 година се може очекивати да заживи Карлов предлог
 
За баш ГСП је довољно 30 гарнитура од по 75 метара дужине (слично Стедлеру Србија воза). Да, добро сте прочитали, ГСП. Ослобођење представља друштво у којем се отворено говори о пројектима, ради транспарентно, и доносе рационалне одлуке. Не постоји рационалан разлог за формирање паралелних јавних предузећа.

За регионалне возове у околини Београда је потребно 32 гарнитуре таквог капацитета за електрификоване пруге, и 18 (9 дуплираних гарнитура) дизелмоторних гарнитура. Дакле, није у питању ни 100 гарнитура, а не морају бити нове.

Ослобођење подразумева повратак отете наменске индустрије, како би новац уложен у возни парк у што већој мери остао у економији Србије. Све једно било нов возни парк, било ремонтован полован. За остатак Србије је сасвим довољно око 20 електромоторних и 30 дизелмоторних гарнитура, те 36 возних локомотива са 200 вагона за брзе возове.

Када бисмо побацали комплетан возни парк, и купили увакав потпуно нови (теоријска, неразумна, прескупа варијанта, само у односу на помињани обим транспорта и циљне стандарде), то би било реда цене 900 милиона евра у возни парк. У пракси, имамо већ скоро пола потребног возног парка, нико нас не бије по ушима да купујемо ново, и реално би било потрошити око 300 милиона евра за целу деценију у возни парк намењен путничком саобраћају.

Оквирне финансијске процене за грађевинске радове на инфраструктури сада немам времена, касније. Када је у питању ефекат, само ефекат на тржишну и употребну вредност ванбеоградских некретнина је реда цене преко 10 милијарди евра. Ефекти из поправљене образовне и демографске структуре су незахвални за економско вредновање, али и ту је могуће направити релативно грубе оцене ефеката уз врло детаљна истраживања.
 
Главну ствар су за**** у старту... Главна Железничка станица је требала у Блок 42 да се измести са аутобуском, јер одатле сви могући и немогући путеви воде... А шта смо добили? Трамвај 3Л, аутобус 38А у сред недођије, плус Прокоп и плус што возови за Шид и из Шида чине окосницу превоза за Батајницу као централно чвориште Земуна!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615949#p615949:3zt0cnhl je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pet Apr 12, 2019 6:36 pm[/url]":3zt0cnhl]За баш ГСП је довољно 30 гарнитура од по 75 метара дужине (слично Стедлеру Србија воза). Да, добро сте прочитали, ГСП. Ослобођење представља друштво у којем се отворено говори о пројектима, ради транспарентно, и доносе рационалне одлуке. Не постоји рационалан разлог за формирање паралелних јавних предузећа.

За регионалне возове у околини Београда је потребно 32 гарнитуре таквог капацитета за електрификоване пруге, и 18 (9 дуплираних гарнитура) дизелмоторних гарнитура. Дакле, није у питању ни 100 гарнитура, а не морају бити нове.

Ослобођење подразумева повратак отете наменске индустрије, како би новац уложен у возни парк у што већој мери остао у економији Србије. Све једно било нов возни парк, било ремонтован полован. За остатак Србије је сасвим довољно око 20 електромоторних и 30 дизелмоторних гарнитура, те 36 возних локомотива са 200 вагона за брзе возове.

Da li možeš da napišeš plan obrta garnitura za ovo što predlažeš? Možda grešim, ali deluje dosta nerealno.
 
ГСП:
Ѕ1 Батајница-Карабурма: Интервал 15 минута, возно време 42 минута, време обрта 105 минута, 7 дуплираних гарнитура 14 укупно.
Ѕ2 Остружница-Памчево Главна: Интервал 30 минута, возно време 47 минута, време обрта 120 минута, 4 гарнитуре.
Ѕ3 Ресник - Железничка станица Београд: Интервал 30 минута, возно време 18 минута, време обрта 60 минута, 2 гарнитуре.
Ѕ4 Земун - Рипњ (ван вршних сати до Ресника): Интервал 60 минута, возно време 37 (28) минута, време обрта 120 минута, 2 гарнитуре.
Ѕ41 Остружница - Земун (само у вршним сатима): Интервал 60 минута, возно време 35 минута, време обрта 120 минута, 2 гарнитуре.
Ѕ21 Остружница - Овча (само у вршним сатима): Интервал 60 минута, возно време 40 минута, време обрта 120 минута, 2 гарнитуре.

ГСП укупно 30: 26 активних гарнитура у вршним сатима, 4 у врућој резерви или на текућем и инвестиционом одржавању.

Беовоз-регио:
Р1 Нови Сад - Панево Војловица: Интервал 60 минута, возно време 112 минута, обрт 300 минута, 5 дуплираних гарнитура 10 укупно.
Р2 Ваљево центар - Панчево Војловица: Интервал 120 минута, возно време 138 минута, обрт 360 минута. 3 дуплиране гарнитуре 6 укупно.
Р3 Велика Плана - Панчево Војловица: Интервал 120 минута, возно време 139 минута, обрт 360 минута. 3 дуплиране гарнитуре 6 укупно.
Р4 Београд - Пожаревац: Интервал 120 минута, возно време 95 минута, обрт 240 минута, 2 гарнитуре.
Р5 Београд - Шид: Интервал 120 минута, возно време 120 минута, обрт гарнитуре 360 минута, 3 гарнитуре.
Р6 Београд спољна - Вршац: Интервал 120-140 минута, возно време 140 минута, обрт 260 минута, 2 дуплиране гарнитуре, 4 укупно.
Р7 Београд спољна - Зрењанин: Интервал 120-180 минута, возно време 110 минута, обрт 300 минута, 2 дуплиране гарнитуре, 4 укупно.
РЕ8 Београд - Мали Зворник: Интервал 120 минута, возно време 190 минута, време обрта 480 минута, 4 дуплиране гарнитуре, 8 укупно.

Беовоз-Регио укупно 32 електромоторне и 19 дизелмоторних. То значи 27 у саобраћају радним даном, 5 у врућој резерви, на текућем или инвестиционом одржавању, 16 дизелмоторних гарнитура у редовном саобраћају радним даном, 3 у врућој резерви, на текућем или инвестиционом одржавању.

Везано за вагоне и локомотиве за интерсити, могао бих детаљно, али на другој теми. Одмах одговор на питање "како тако кратко време, када је пруга за Зрењанин итд. у далеко лошијем стању?". Одговор гласи: Док се одређена пруга не доведе у солидно стање, не треба ни трошити оволико возних средстава на исту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616849#p616849:6jo94pnv je napisao(la):
direktor » Uto Apr 16, 2019 1:57 pm[/url]":6jo94pnv]http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:789387-BG-voz-uskoro-do-Panceva-Mladenovca-i-Lazarevca

Jos samo da se prica ostvari

Jedino ako stave Flirtove na BG voz pošto Gorbačova u saobraćaju ima dovoljno samo za takt od sat vremena na postojeće dve linije.
 
Pa koliko znam linija iz Rakovice bi trebala da ide u Prokop kad zavrse ovu rekonstrukciju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616871#p616871:3ruoggjn je napisao(la):
Darko78 » Uto Apr 16, 2019 2:44 pm[/url]":3ruoggjn]Pa koliko znam linija iz Rakovice bi trebala da ide u Prokop kad zavrse ovu rekonstrukciju.

Rekonstrukcija će biti završena za 2-3 godine u najboljem slučaju, a novu liniju za Lazarevac i Mladenovac najavljuju za proleće. A ne, proleće je već stiglo. A ne, to su najavili u oktobru 2017. A ne, nisu rekli koje proleće... :laugh:
 
Vrh