Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Питам за Раковицу, да ли тамо има контроле и ако је има на којим станицама улазе.
 
U Rakovici na zel stanici nema validatora, a kontrola ne postoji, barem za godinu dana je nisam video od Vuka do Rakovice. Validatori postoje na stanicam Karadjordjev park i Pancevacki most, verovatno ih ima na jos nekim ali ne koristim voz dalje od Pancevackog mosta i Rakovice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618815#p618815:1hf7h6o5 je napisao(la):
WLABmz » Thu Apr 25, 2019 8:56 am[/url]":1hf7h6o5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618768#p618768:1hf7h6o5 je napisao(la):
Pendolino » Čet Apr 25, 2019 1:20 am[/url]":1hf7h6o5]Naši su regionalni, po vučnim karakteristikama (reduktori za 160km/h) i po opremi putničkih kabina.
Za lokal idu kabine sa više stajanja i neudobnijim sedištima, kao i reduktori za 120km/h.
Ostalo je slično i po meni skupo za lokal.

Koješta. Regionalni i lokalni su isto. Po Evropi Regio vozovi su lokalni vozovi. Stadler ni ne pravi Flirtove za 120 km/h.
Od ovih sedišta u našem Flirtu teško mogu neudobnija sedišta da se naprave...

Prave i za 100km/h
https://www.stadlerrail.com/media/pdf/ttsypte0616e.pdf
Pre nego što mi kažete da je ovo tramvaj pročitajte lepo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618975#p618975:3deq2iln je napisao(la):
Pendolino » Pet Apr 26, 2019 12:04 am[/url]":3deq2iln]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618815#p618815:3deq2iln je napisao(la):
WLABmz » Thu Apr 25, 2019 8:56 am[/url]":3deq2iln]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618768#p618768:3deq2iln je napisao(la):
Pendolino » Čet Apr 25, 2019 1:20 am[/url]":3deq2iln]Naši su regionalni, po vučnim karakteristikama (reduktori za 160km/h) i po opremi putničkih kabina.
Za lokal idu kabine sa više stajanja i neudobnijim sedištima, kao i reduktori za 120km/h.
Ostalo je slično i po meni skupo za lokal.

Koješta. Regionalni i lokalni su isto. Po Evropi Regio vozovi su lokalni vozovi. Stadler ni ne pravi Flirtove za 120 km/h.
Od ovih sedišta u našem Flirtu teško mogu neudobnija sedišta da se naprave...

Prave i za 100km/h
https://www.stadlerrail.com/media/pdf/ttsypte0616e.pdf
Pre nego što mi kažete da je ovo tramvaj pročitajte lepo.

Pogledali pažljivo. Jeste tramvaj sa mogućnošću izlaska na prugu sa naponom 25 kV. Opet, to nije lokalni voz. Flirt kakav mi imamo je voz za lokalne linije do maksimalno 2 sata putovanja. Neudobna sedišta, jedan WC, putnički prostor nije odvojen od ulaznog prostora.
 
U bg vozu može da se švercuje svuda sem na stanici Karađorđev park.. Iako validatora ima još samo na stanici Pančevački most tamo je moguće ući a ne platiti kartu:

- na izlazu iz stanice, jer pokretna ograda-vrata idu u oba smera, a i polomljene su šipke na vratima;
- na neformalnom ulazu kod 2. koloseka gde staju vozovi u smeru ka Ovči (polomljena ograda);
- zaobilaženjem ograde na koloseku jedan, kao i na kapiji kod koloseka 1 koja je od nedavno otključana.

Ni na jednoj drugoj stanici kako za liniju 1 tako i za liniju 2 trenutno ne postoje validatori.

Zanimljiva mi je izjava Vesića od pre neki dan da će u dogleno vreme postaviti validatore na svim stanicama.. Kako će to recimo izgledati na Krnjača mostu ili u Sebešu baš me zanima... pošto te stanice kao i mnoge druge nisu projektovana da bude opasane visokom ogradom celom dužinom... Sistem naplate se pokazao besmislenim svuda sem na K. parku, a i diskriminatorski je jer svi putnici nisu u obavezi da plate kartu u zavisnosti od mesta ulaska i izlaska iz voza... Tako zamišljen sistem faktički dovodi građane u nejednak položaj...

Uvek naravno treba podsetiti da ne postoji obaveza građana da pokažu svoja lična dokumenata radnicima busplusa u bilo kojoj varijanti.
 
Noki":3hd2k06j je napisao(la):
Uvek naravno treba podsetiti da ne postoji obaveza građana da pokažu svoja lična dokumenata radnicima busplusa u bilo kojoj varijanti.

Како је почело, ни ова чињеница неће релативно ускоро имати неки велики значај јер ће бити довољно да буде усликан камером у возилу, а биометрија ће након тога лако одрадити своје. Huawei је већ ту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=619080#p619080:f07dr8x2 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Pet Apr 26, 2019 5:01 pm[/url]":f07dr8x2]Значи, може шверц и супротном смеру од Вука?

Yep :) Za sada je već duže vreme tako..
 
Замислите да живите у селу општине Барaјево. Ваш пут до Београда је овакав
1. локалним превозом до Барaјева 30 мин (оквирно све)
2. аутобусем 560 до Бановог брда 50 мин
3. трамвајем 12 40 мин

А сад замислите ово
1. локални превозом до Барaјева 30 мин
2. до Вука возом 40 мин!

Мислите о томе!
 
Stediti nekom 2 sata dnevno vremena ne dolazi uobzir nece to da rade ...
 
Јел празнични ред вожње важи и за воз Ресник-Овча?
 
Obe linije svakog dana imaju isti red vožnje, bio radni dan, nedelja ili praznik..
 
Немам појма мени ред вожње уопште није јасан али ћу се снаћи. На бусеви.цом пише да ће се крајем маја воз за Ресник продужити до Младеновца само у одређеном периоду а да ће се након тога разматрати о увођењу више полазака.
И шта значе подебљани поласци?
 
Znaci da ce ici svaki drugi npr do mladenovca ili mozda budu uparene garniture ...
 
Druže koliko ja vidim za sad se još ništa nije promenilo u postavljenom redu vožnje na busevi.com. Red vožnje je isti svakog dana. U planu je da se voz produži do Mladenovca (bilo je priče i o Lazarevcu) u vremenima koje si naznačio, a trenutno boldirana svaka druga stanica je radi lakšeg pregleda...
 
Jel održan taj famozni sastanak u železnicama, vraćaju li Pa Vojlovica - BG Dunav?
 
До БГ Дунав тешко, та станица се укида. Да има памети, макар Војловица-Земун или Војловица-Прокоп би постојала линија.
 
Ako bude , pre će biti do Prokopa. Spominjano je ranije kao opcija , a onda napraviše onu patrljak liniju do Ovče.
 
Био сам данас овим у 15:45 за Панчево и воз је био крцат. Јако доста људи је сишло у Панчеву а било би их више само да не иде као антиобиотик.
 
Tema kako unaprediti Beovoz i tema kako se svercovati u Beovozu nikako ne idu zajedno.
U stvari to je razlog zasto uskoro necemo imati bilo kakvu zeleznicu. Zeleznica u Sr. danas ne postoji zbog efikasnog i ekonomcnog prevoza stanovnistva, vec zbog kradje para od tzv investicija, partijskog cerupanja imovine, i doziranja socijalnog mira za ciljne grupe glasaca. Uz podrsku veceg dela populacije koji smislja kako da se svercuje.
 
Uvaženi dosane,

Tema partijske pljačke, nepotizma i nestručnih kadrova koji su zagrabili vreće s novcem građana Srbije i grčevito ih drže a pri tom ne daju ni 5 para na minimum pristojnosti da saslušaju drugu stranu, alternativne predloge, struku pre svega je jedno, i tu si u potpunosti u pravu. Međutim da bi taj bezobrazluk i lopovluk vlasti trebalo da bude još i "podržan" od strane i onako ojađenog i obespravljenog građanina, koji je ostao bez posla, zbog istih ovih o kojima govorimo pa gleda da uštedi gde može da bi se prehranio, pri tom ne kršeći pravo, je upotrebiću pristojan izraz, besmisleno.

Umesto jednog velikog vođe koji se o svemu pita i za sve je nadležan, Srbiji fali sistem koji funkcioniše, pa tako i u segmentu efikasne naplate karta za javni prevoz. U državama u kojima postoji efikasan i na pravu zasnovan sistem postoji i obaveza plaćanja karte, a nasuprot tome postoji i pojava u vidu izbegavanje plaćanja karte tj. švercovanje. S obzirom da u Srbiji nije stvoren efikasan i na pravu zasnovan sistem naplate koji bi stvorio obavezu plaćanja na strani građanina koji koristi prevoz, nema ni šverca. Krivica i odgovornost je isključivo na onima koji sistem nisu stvorili, a ne na građaninu koji nema obavezu da plati kartu.

Treba prvo preneti javno-pravna ovlašćenja u pogledu legitimisanja građana na određenu privatnu firmu (izmeniti ustav pre toga i doneti odgovarajuće zakone) pa onda krenuti u naplatu karata. U suprotnom je država u ne-pravu i nema ni govora da građani treba da je podrže u tome.

Ako si ti toliko dobar samarićanin evo ja ću ti ostaviti br mog tekućeg računa da mi uplatiš 100.000 dinara, a ja ću majke mi da ih iskoristim za opšte dobro svih građana.

I pored toga što nemamo efikasnu i trensparentnu kontrolu tokova novca od poreza, što plate legalno dižu sami sebi u nebesa (guvernerki NBS je recimo preko 700000 din mesečno) oni se ni ne pomuče da stvore pravila da im bude dozvoljeno da još neku uslugu naplate od građana, a onda apeluju na građane da ih u svemu tome podrže... To je stvarno vrhunac bezobzirnosti ove vlasti koju treba menjati što pre...
 
Jutros na Vuku rade samo jedne stepenice (jedne su u kvaru još od oktobra, pukla ona guma na rukohvatu, stoje tako od tad). Jutros ne rade srednje, rade samo leve (ako gledamo sa perona), one izvlače ljude gore a niz srednje koje stoje se ljudi spuštaju peške... Cirkus.
 
тренутно раде степенице и за спуштање
 
Vrh