Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ljudi ne mozemo od jednom ocekivati voz na 15 min. Po meni je jako bitno da je neko od nadleznih shvatio vaznost voza za prigracka naselja .Dosen i ja se slazem sa tobom i jos smatram da Prokop nikako ne bi trebao da bude krajnja stanica bar ne pogotovo sada,ali mislim da sada ne postoje mogucnosti za nesto bolje zavrsice se i ta rekonstrukcija pruge ,ako su pametni obezbedice i garniture pa videcemo.
 
Ako je redovan tacan itekako je upotrebljiv pa i sa polascima na 2 h ako je dobar red voznje
Da vozi ljude na posao skolu fakultet i da ih vraca ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617778#p617778:ynt4zvia je napisao(la):
Gorstak89 » 20 Апр 2019, 13:45[/url]":ynt4zvia]Upravo tako, CAF ne može da ide svuda. i problem će ostati jer imamo metarski kolosek pa će ponuda uvek biti slabija.

метарски колосек никада није био проблем. сви трамваји се нуде и са метарским колосеком. проблем је у лошим шинама, лошим радијусима кривина и лошим скретницама, и генерално лоше пројектованом трамвајском мрежом. и катастрофалним, ретардираним, возачима
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618023#p618023:3laxim2o je napisao(la):
dosen » Нед Апр 21, 2019 8:47 pm[/url]":3laxim2o]Ne vidim upotrebljivost vozova sa taktovima na dva sata. Pola sata u spicu i recimo jedan sat u ostalim terminima bi trebalo da bude minimum.
Koliko se ja secam iskustava iz inostranstva, svaki drugi voz ( koji je isao na 15 min) bio je brzi, koji je svracao samo u glavne stanice.

Ако се обраћаш плану изнад прочитај у загради шта пише, а ако се обраћаш овима воз на 2 сата може сасвим лепо да функционише. :kafa:
 
@Norexan
Ovaj popis gore izgleda dosta logican. Osim sto bi do Panceva i Surcina morali da idu cesci i brzi vozovi. Takodje trasu prema NS bi trebalo tretirati kao gradski voz. Beograd i NS su danas jedna urbana i ekonomska sredina. Gustine populacije i ekonomije na trasi su cini mi se isplative.
Verovatno tehnicari pri vlasti imaju slican plan ali ne postoji svest politicara da je to vazno.
Milosevic je slusao inzinjere i napravio svoj Beovoz i Vukov spomenik. Ali je zbog toga verovatno izgubio rati ( i vlast) jer milajrdu nije potrosino na PVO.
 
А, не, досен, немаш добре информације; наоружавање јединица РВ и ПВО савременом борбеном техником после Дејтонског споразума спречила је почивша М. Марковић, инсистирањем да се финансијски помогне влада бугарског левичара Жана Виденова. Делегација је била у Москви, Руси су били вољни да продају ракете - ко не верује, нека пита Драгана Симића са ФПН, он је био у тој делегацији. Паре су отишле бугарском комунисти, који је, наравно, убрзо пао са власти.

Иначе, твоја друга теза (Београд и Нови Сад једна урбана и економска средина) - стоји. Даћу једну паралелу. Између Глазгова и Единбурга (прво је једнако велики град као Београд, а друго дупло већи град од Новог Сада) воде четири пруге, све са фреквентним саобраћајем; на главној, возови иду на 15 минута. Тако треба и између Београда и Новог Сада, а већ у блиској будућности два града треба повезати и кроз Банат, преко Борче и Титела, преспајањем између Крњаче и постојеће пруге Нови Сад - Орловат.
 
Mislim da je ova trasa do Prokopa jedina realna sad, jer ce na nju staviti Flirtove koji na Karadjordjev park / Vukov spomenik ne mogu. A i Flirtovi su i pravljeni za takav saobracaj, lokalni. Pogotovo kada se jos uzme u obzir da RVR garniture istrcavaju kilometre uskoro i da ce i ovaj obim BGvoz saobracaja tesko odrzati.
 
ФЛИРТ-ове на БГ ВОЗ?! :shok: Како ли ће онда да одржавају регионални саобраћај кад ни вагоне нису реновирали 4 године уназад?
 
Pa vec imaju koliko kompozicija koje su isle za Novi Sad / Suboticu koje sad ne voze?
 
Inače, nekako je promakla dodatna informacija da je Vesić obećao kako će na godinu grad i Železnice zajednički rekonstruisati Vukov spomenik (svako u svom domenu):
Takođe, pravi se plan rekonstrukcije svake stanice, koje će imati validatore, tačnije fizičke prepreke, što znači da bez busplus karte neće moći da se uđe. Uz to, dogovorena je i rekonstrukcija stanice Vukov spomenik. Grad će naredne godine kompletno rekonstruisati plato iznad stanice, a "Železnice Srbije" samu stanicu - pojasnio je zamenik gradonačelnika.
https://www.blic.rs/vesti/beograd/mlade ... za/5yy447q
 
Da li ovo znači da će Vesić da rekonstruiše park , a Železnice Srbije sva tri nivoa ispod parka i ulice?
U svakom slučaju , što kasnije krenu u rekonstrukciju , to bolje.
 
Vesic nece nista plan za plato oko vuka za ploce je vec odlagan par puta trebalo u sklopu sa ruzveltovom pa nista
Zs ce okreci opere stanicu eventualno popravi eskalatore i to bi bilo u principu to mozda renoviraju wc
 
Toaлет у станици Вуков споменик је хорор филм.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618339#p618339:jnnz0ap8 je napisao(la):
hiavata » Tue Apr 23, 2019 8:40 am[/url]":jnnz0ap8]A i Flirtovi su i pravljeni za takav saobracaj, lokalni.
Naši tu regionalni a ne lokalni.
 
Skoro sve u vezi stanice je horor. Samo direktne putanje od samih perona preko stepenica pa do izlaza kod ugla BKA i Ruzveltove (onaj do ETFa), do izlaza kod fontane ispred Zavoda za fiziku i izlaza kod stanica tramvaja u BKA. Sve ostale putanje, ulazi, lokali, toaleti, meni je to čist horor i neviđena sramota da su u takvom stanju na tako bitnoj železničkoj stanici. Divim se na hrabosti ljudi koji idu drugim putanja, pogotovo onima koji tu rade ili još gore, jedu.
 
Како би волео Маре да дођеш једном на Тошин Бунар и Блок 42 да осетиш чари тоталне катастрофе, људи на степеништима ломе ноге буквално, а нарочито Блок 42... Само ми није јасно, зашто возови за Нови Сад не иду барем до Батајнице...
 
Ne koristim BG Voz uopšte, nemam potrebu. Stanicu Vukom spomenik koristim nekada samo zbog podzemnog prolaza kada izađem iz dvojke pa mi lakše da produžim kroz podzemni kod fontane nego da se vraćam na semafor. Verujem da nigde nije stanje kako treba, osećam da nam je železnica generalno u užasnom stanju. A najviše volim vozovima da se vozim, udobni i komotni, barem van Srbije. Da imamo razvijenu železnicu, modernu, sa internacionalnim (pa i Interkontinentalnim) vezama, najradije bih njima putovao u inostranstvo nego autobusom, barem dok su jeftiniji od aviona. Ali pošto verujem da, ako su nam gradske železničke stanice u užasnom stanju, poput Vukovog spomenika i eto Tošin bunar, sve ostalo je samo daleki san.
 
Tošin bunar je još i bio pristojan u poređenju sa NBG , gde mogu da se vide raznorazni profili ljudi , a tu su i neizbežni miomirisi... Jeste da na Tošinom bunaru imaš i stočno - živinski fond , i neuređen prolaz ispod železničkog nadvožnjaka (dvaput umalo ne padoh nakon što sam zapeo)...
Često sam i kod Vuka i ono kad zađeš u hodnike , samo da gledaš da što pre izađeš. A što je najgore , gomila omladine visi tu , jer dolaze zbog video igrica , koje znaju da piče i danju i noću...
Sve u svemu , situacija nije sjajna i da bi moglo da bude mnogo bolje , moglo bi. A šta ćemo na kraju od svega dobiti , to ne znam da li znaju i ovi što projektuju i rade , jer svaki čas nešto menjaju. Evo , baš pre neki dan primetih , da je onaj neispravan bankomat Poštanske štedione (jedini u celoj stanici) uklonjen i pitanje je da li će ga uopšte i vraćati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618561#p618561:3uvl0i3f je napisao(la):
Pendolino » Sre Apr 24, 2019 12:20 am[/url]":3uvl0i3f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618339#p618339:3uvl0i3f je napisao(la):
hiavata » Tue Apr 23, 2019 8:40 am[/url]":3uvl0i3f]A i Flirtovi su i pravljeni za takav saobracaj, lokalni.
Naši tu regionalni a ne lokalni.

A koja je razlika? Voleo bih da napišeš, pošto je na sajtu Stadler-a stajalo nešto sasvim treće, dok naš voz nisu izbrisali iz referenci.
 
Naši su regionalni, po vučnim karakteristikama (reduktori za 160km/h) i po opremi putničkih kabina.
Za lokal idu kabine sa više stajanja i neudobnijim sedištima, kao i reduktori za 120km/h.
Ostalo je slično i po meni skupo za lokal.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618768#p618768:2gn7lr2h je napisao(la):
Pendolino » Čet Apr 25, 2019 1:20 am[/url]":2gn7lr2h]Naši su regionalni, po vučnim karakteristikama (reduktori za 160km/h) i po opremi putničkih kabina.
Za lokal idu kabine sa više stajanja i neudobnijim sedištima, kao i reduktori za 120km/h.
Ostalo je slično i po meni skupo za lokal.

Koješta. Regionalni i lokalni su isto. Po Evropi Regio vozovi su lokalni vozovi. Stadler ni ne pravi Flirtove za 120 km/h.
Od ovih sedišta u našem Flirtu teško mogu neudobnija sedišta da se naprave...

direktor":2gn7lr2h je napisao(la):
https://www.stadlerrail.com/de/referenzen/download/archiv/

Kako ih nema neko ovdje nas malo zeki

Tu be used on the busiest suburban and regional routes

Aha, nisam našao tu arhivu referenci. Dakle suburban - prigradske i regional - lokalne linije.
 
Novi Beograd 16.24 h

Navikli smo na gužvanje u špicu ali danas je bilo posebno veselo... Mada vidim da je ceo grad bio u nekom zastoju.. Nije se moglo ka gradu još od 13h... S obzirom da nisam uspeo da uđem u ovakav voz, 7icom mi je posle trebalo ravno sat vremena do Vuka..
 
Vrh