Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

solecar":yf6p5jm4 je napisao(la):
Obezbeđenje nije problem. Slobodno mogu i ovo što imaju da otpuste , jer ne obavljaju svoj posao. Da ga zaista obavljaju , ne bi nam sve što još uvek nije stiglo na remont , bilo išarano.
Drugo , zar je toliki promet vozova noću da je i taj jedan kolosek koji bi bio zauzet toliki problem? Pitam , jer nisam upućen u promet noćnog saobraćaja.

Možda si primetio da nove garniture koje su stigle sa remonta u poslednjih 1-2 godine nemaju grafite. Počelo je da se vodi računa o tome.

I kad odeš u supermarket u 3 sata noću platićeš ono što si kupio, nećeš dobiti za džabe zato što nema gužve, zar ne?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605924#p605924:1dd2oqg3 je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Mar 04, 2019 1:21 am[/url]":1dd2oqg3]Pa stavi voz da ide 15 do 20 minuta za Resnik ako kapacitet pruge dozvoljava, isto vazi i za Batajnicu, komotno je moglo da u 22 i 20 kad prodje voz na Tosinom Bunaru gde je veca guzva ka Batajnici uvece da rastereti 45 i 73, ali ne , oni su odabrali opciju produzetka putovanja za jos 60 minuta... Van svake pameti majke mi!

Za Batajnicu kapacitet pruge ne dozvoljava zbog remonta i zatvora jednog koloseka. Ka Resniku dozvoljava, ali očigledno nešto drugo ne dozvoljava - ili nema dovoljno ispravnih garnitura ili infra ograničava ili se promenio ugovor sa gradom. Mislim da bi SV da hoće i može stavio i na 10 minuta BG:voz da ide, jer im je tu najsigurnija zarada, oni ne vrše naplatu karata, ne zavise od broja putnika, nego dobijaju fiksni iznos od grada.
 
Iskreno deluje kao da je Srbija voz namenio određen broj RVR garnitura za BG voz i da je to - to, bez obzira na propusnu moć pruge, ili trenutne rezerve kada su se Flirtovi rasporedili po unutrašnjosti (ako su uopšte). To jest, čekaju da ih grad pritisne pa izvuku još para, ili neke nove garniture, šta već...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605965#p605965:3ear4jsn je napisao(la):
WLABmz » Pon Mar 04, 2019 10:48 am[/url]":3ear4jsn]
solecar":3ear4jsn je napisao(la):
Obezbeđenje nije problem. Slobodno mogu i ovo što imaju da otpuste , jer ne obavljaju svoj posao. Da ga zaista obavljaju , ne bi nam sve što još uvek nije stiglo na remont , bilo išarano.
Drugo , zar je toliki promet vozova noću da je i taj jedan kolosek koji bi bio zauzet toliki problem? Pitam , jer nisam upućen u promet noćnog saobraćaja.

Možda si primetio da nove garniture koje su stigle sa remonta u poslednjih 1-2 godine nemaju grafite. Počelo je da se vodi računa o tome.

I kad odeš u supermarket u 3 sata noću platićeš ono što si kupio, nećeš dobiti za džabe zato što nema gužve, zar ne?
Ako u 3 noću uđem u radnju i stojim i razgledam , ja neću platiti i to što sam stajao , nego samo ono što sam stavio u korpu i odneo na kasu.
 
Поређење је лоше, али суштина је да ИЖС наплаћује заузеће сваког колосека било Србија возу, било Србија каргу, било Комбинованом превозу, било Деспотији, било ТЕНТу кад њихови возови/локомотиве користе инфраструктуру ИЖС.
 
Samo da pojasnim da ne biste pisali ovde svašta...
U poslednjih 15 dana tri garniture su istrčale kilonmetre (086-088, 083-084, i 067-068) a uskoro će još tri ili četiri, tako da jednostavno nema voznih sredstava za gušći saobraćaj na liniji dva. Na liniji jedan, sve i da ima garnitura, pruga u ovakvim uslovima nema dovoljno kapaciteta.
Za ovu godinu SV planira remont samo tri garniture a jedna bi trebalo uskoro da se vrati.
Inače, kada su u pitanju RVR garniture, svaka od njih mora, u toku 24 sata, da ima jedan dnevni pregled koji se radi u depou TPS Zemun.
To izgleda ovako:

 
Voz za Batajnicu koji je u 16:22 bio na Vuku je bio baš kad treba, ukinut je od danas. Sad ima u 16:05 na koji niko ne može da stigne pa onda tek u 16:44 u koji uđi svi koji su do sad išli i tim i onim prethodnim... Cirkus.
 
Znači j**ni Srbija Voz, zemlja Srbija i sve ostalo. Ej, imaš trasu Pančevo - Resnik da se šparta na 15 minuta kao bela lala, oni ne mogu da isplaniraju intervale redovnih opravki...I tako je već 30 godina. Neće nikad biti bolje ovde...
 
Da još bude gore do pre 5-10 godina bar su bar neki ljudi od znanja bili na pozicijama u železnici, pa su nekako od g***ana pravili pitu, a sad sve SNS-ovac do SNS-ovca. Od radnika u butiku do izvršnog direktora preko noći. To je slika i prilika u Srbija Vozu.
 
WLABmz":3tyvsqk8 je napisao(la):
Znači j**ni Srbija Voz, zemlja Srbija i sve ostalo. Ej, imaš trasu Pančevo - Resnik da se šparta na 15 minuta kao bela lala, oni ne mogu da isplaniraju intervale redovnih opravki...I tako je već 30 godina. Neće nikad biti bolje ovde...
Na žalost tako je.
Tako je u celoj Srbiji, na svim pozicijama...
Pančevo - Resnik je počela relativno skoro, ljudi su počeli sve više da je koriste (kako i ne bi) a onda...


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
IMG-20190304-232539.jpg


Direktori su tu da uzimaju platu zamjenici odradjuju posao u srb vozu par ljudi kad ode u penziju tamo ce bude haos sad rade po inerciji
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606167#p606167:3ohbhwt0 je napisao(la):
direktor » Uto Mar 05, 2019 12:32 am[/url]":3ohbhwt0]
Direktori su tu da uzimaju platu zamjenici odradjuju posao u srb vozu par ljudi kad ode u penziju tamo ce bude haos sad rade po inerciji

Haos je već sada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606128#p606128:1x17b44b je napisao(la):
laki72 » Mon Mar 04, 2019 8:52 pm[/url]":1x17b44b]
WLABmz":1x17b44b je napisao(la):
Znači j**ni Srbija Voz, zemlja Srbija i sve ostalo. Ej, imaš trasu Pančevo - Resnik da se šparta na 15 minuta kao bela lala, oni ne mogu da isplaniraju intervale redovnih opravki...I tako je već 30 godina. Neće nikad biti bolje ovde...
Na žalost tako je.
Tako je u celoj Srbiji, na svim pozicijama...
Pančevo - Resnik je počela relativno skoro, ljudi su počeli sve više da je koriste (kako i ne bi) a onda...


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk


Resnik - Ovča u špicu ozbiljno pun, ovih dana se vozim onim što je u 07:18 u Rakovici, pun peron bude. Od kako je umesto tramvaja 3 autobus ovo je najbolja veza ka NBG. U jutarnjem špicu Rakovica - Sava Centar (do Karađorđevog pakra pa na 17/18) pola sata, sa sve presedanjima i svime.
 
Још ако на све то буде трамвај 3 ишао преко Моста на Ади, таман ће моћи да 94 врате на Газелу, што би било и најбоље, јер са ремонтом пруге ка северу би то било и најбоље, јер коме је у интересу да има дуплиране капацитете од Кнежевца и Раковице за Нови Београд? На све то и воз за Ресник?
 
Неће ићи линија 3 него ће највериватнија нова линија ићи од Кнежевца за Нови Београд , линија 13 има да крати преко Аде а линија 11 ићи ће преко Сајма за Калиш.
 
Norexan drzimo se teme o BG Vozu ;)
 
Само да подсетимо, Ђиласовска администрација је са истим техничким средствима, са истим (не)стручним кадром у Железницама Србије, са истим Станком Кантаром затворила техничко-финансијску конструкцију и диктирала ЖС да ради како треба. То не значи да је Ђилас супер-хипер-најбољи, него да је уз жељу да ради како треба могуће да ради како треба чак и у Београду и Србији.
 
Zato što su sektaši i primitivci koji poznaju samo jedan politički model - partokratiju.
 
Grad je tada finansirao remont pruge od Novog Beograda do Batajnice (brzina povećana sa 50 km/h na 100 km/h) i remont 9 garnitura za BG:voz. Upravo tada remontovane garniture sada istrčavaju poslednje kilometre i ispadaju iz saobraćaja.
 
Да ли је то истрчавање неки стручни назив пошто сам га неколико пута прочитао и како га дефинишете?
 
Vrh