Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Opet se neuki novinari koriste pogrešnom terminologijom :kafa:
Novosti: Restrikcije Beovoza od marta 2018. godine
PREMEŠTANjE većeg dela unutrašnjeg saobraćaja sa Železničke stanice Beograd na stanicu Prokop, koja je preuzela ulogu glavne, ne treba da brine redovne korisnike "Beovoza". Putnici na trasi od Batajnice do Pančevačkog mosta nastaviće da se voze redovno. Ipak, kako najavljuju čelnici, sugrađani mogu da odahnu samo do marta, kada se očekuje nastavak radova na modernizaciji pruge.

Prema rečima Stanka Kantara iz Direkcije za javni prevoz, za mart naredne godine zakazano je dalje uređivanje pruge od Prokopa do Stare Pazove, koje se radi u okviru izgradnje šinske spojnice srpske prestonice sa Budimpeštom.

- Do tada će "Beovoz" saobraćati uobičajeno, a onda ćemo uvesti restrikcije - kaže za "Novosti" Kantar. - One će podrazumevati promenu u redu vožnje, te će vozovi polaziti na svakih sat vremena. Taj režim trajaće naredne dve do tri godine.

Međutim, kako kaže naš sagovornik, u zavisnosti od toga kako budu tekli radovi, i kako koja deonica bude završavana, tako će se postepeno povećavati i broj polazaka "Beovoza".

NOVA LINIJA

I DOK će u jednom delu grada saobraćaj preko pruge biti otežan, posle rekonstrukcije pruge Rakovica - Resnik, koja se očekuje u aprilu, biće uspostavljena nova linija. Ona će spajati dve lokalne samouprave, Palilulu i Rakovicu, odnosno Ovču i Resnik.
 
To je to, ljudi. Prizvali smo ga!
Šta god da je: pogrešno je i neretko izaziva logičku grešku.
 
Nešto razmišljam. Zašto se ne ide na to da grad osnuje novog železničkog operatera koji bi bio operater gradske železnice? Depo bi mogli napraviti recimo na mestu ž.st. Karaburma.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502220#p502220:1d5gaims je napisao(la):
WLABmz » Wed Dec 20, 2017 7:02 pm[/url]":1d5gaims]Nešto razmišljam. Zašto se ne ide na to da grad osnuje novog železničkog operatera koji bi bio operater gradske železnice? Depo bi mogli napraviti recimo na mestu ž.st. Karaburma.

Ima li grad novca da kupuje (iznajmljuje) i održava vozove? Da iznajmljuje prugu i pravi depo na Karaburmi?
 
има. мада, град увек може само да оснује предузеће и закупи трасу а да приватника ангажује да обавља превоз и изгради депо
 
Pre ce da osnuje javnoprivatno preduzece gde ce grad da gura pare i zemljiste za depo, a privatnik da upravlja i ...rasporedjuje pihod tj. dobit :)
 
може и тако. поента је да решење постоји и да може да се уради, а не да град зависи од СВ-а
 
Ne, nego je poenta da se nadje resenje i dogovori sa SV-om. Povoljnije za grad, SV i putnike. Neka gospoda ministri i ministartva pomere svoje pozadine i nesto urade u korist putnika tj. naroda. Dok se osnuje bilo sta, kupe vozovi, sklope ugovori, uhoda sistem, proci ce pet ili ko zna koliko godina.
 
Remontovana garnitura u "Šinvozu". Radi na BG: vozu. Dobio je i dodatan led reflektor pored dva postojeća. Sastavljen je iz dve garniture. Drugi remontovani RVR nosi oznaku 412/095-101 koji je takođe sastavljen iz dve garniture. Treći remontovani je 412/103-104 koji je ostao u izvornom stanju. Ubačena su plava tapacirana "Vogel" sedišta.

Prva dva voza uglavnom voze na BG vozu ali znali su da ih daju i na PT vozove, dok je 103-104 uglavnom radio na putničkom od Beograda do Prijepolja teretne. Ponekad su ova prva dva davali na voz Zemun - Niš, ali sve to je bilo po starom RV. Od sada kako su ukinuli PT vozove, ovi RVR saobraćaju na gradskoj železnici ali... Uglavnom ih daju na neke veoma čudne šihte, tako da "novajlije" obrnu krug dva i isklučuju se za garažu.

WP_20171216_17_55_25_Pro.jpg


WP_20171216_17_52_26_Pro.jpg


P.S.

Meni se potrefilo da od pet puta koliko sam koristio BG: voz ove nedelje , tri puta se vozim sa dotičnima.

izvor: gspbeograd.net
 
solecar wrote: Remontovana garnitura u "Šinvozu". Radi na BG: vozu...
Meni se potrefilo da od pet puta koliko sam koristio BG: voz ove nedelje , tri puta se vozim sa dotičnima.

primetih ne išaran Bgvoz... poradovah se da su ga ,,oprali,,... kad udjoh, vidim ja ono ima i drugačiji naslon i uzglavlje....

aha , znači toli bi to :D

ta sedišta samo izgledaju lepo...
u njemu jeste udobno... al nekako sam se osecao stisnuto, upakovano ...jbg.... naoučilo to na naša sedišta Bgvoza :lol:
 
Dobra vest je da noćas za Zrenjanin na remont odlazi još jedna RVR garnitura (412 091 096).
Malo mi je neobično i čudno da je za uslugu prevlačenja do tamo angažovana lokomotiva
''Kombinovanog prevoza'' koju će Srbija voz verovatno da plati, a ne neka njihova.

 
Rile wrote: .....na remont odlazi još jedna RVR garnitura....

Pa da ide nakon 10-15 god. na remont, bila bi mi to dobra vest
ovako i ne radujem se mnogo
u svemu postoji zamor materijala, ako se ne varam RW su stari oko 33 god,
čini mi se da su za to vreme mnoooogo zamorili

pa me baš interesuje kako ce zamor svog materijala na garnituri da remontuju :roll:

Neko ,,ozgo,, ne voli Bgvoz, čim ne kupuje novije makar i polovne garniture, nego ove šalje na remont
koj ce kanda biti jeftiniji nego jelka :lol:
 
Poslednji remont je imala 11.06.2010.god isto u Zrenjaninu. :)
 
Rile
ako ti kazes da ce to biti dobro , verovacu da ce to da valja ....
pa eto kaži sada ovde :)
 
Sve se vrti oko love :)
Remont može da košta oko 450 000 eura za ono najosnovnije što mora da se promeni i sredi
pa sve do 1 800 000 eura za modernizaciju koja podrazumeva vakuumske toalete, klimatizovan
putnički prostor, omogućen ulaz za putnike sa posebnim potrebama i još dosta toga. Sve zavisi šta se
želi i sa koliko para se raspolaže. A kakva je situacija što se para tiče dobro je da se bilo šta sređuje.
Eto, imao si prilike pre neki dan da vidiš kako izgleda garnitura posle onog najosnovnijeg remonta, pa sam prosudi.

A ova što sada ide u Šinvoz ovako je izgledala nakon tog poslednjeg remonta tamo.
 
Rile wrote : Eto, imao si prilike pre neki dan da vidiš kako izgleda garnitura posle onog najosnovnijeg remonta, pa sam prosudi.

na zalost mogu samo da ocenim koliko je sundjer sedišta mekan, koliko je čisto pa čak mogu i buku da prosudjujem.....
.... i to je sav sud prosečnog putnika.....
Jasno
nema kupovine ni malo išta novihih garnitura

Remont - krpljenje ovih garnitura Bgvoza - najrentabilnijeg sredstva javnog prevoza a starih preko 30 god.
ce zavisiti NE od potrebe , nego od milostinje koliko ce ,,neko,, udeliti para
a računaju da ce i dalje kvalitetni i požrvovani ljudi iz Bgvoza sve preostale nedostatke kao i do sada pokrivati :(

Hvala Rile + 1 :kk:

:sesir:
 
Boco,Švajcarska(naravno,ne moze se uporedjivati ona i Srbija) i dan danas koristi lokomotive koje su duboko ušle u šestu deceniju. Kao jedna od najbogatijih drzava Evrope
sigurno ima novaca da potpuno zameni svoj vozni park najsavremenijim lokomotivama ali to ne radi. Te lokomotive,sto se tiče izgleda i konstrukcije obrtnih postolja su identične kao kada su izašle iz fabrike.
Medjutim,na njima je odradjena potpuna modernizacija,od ugradjivanja trofaznih vučnih asinhronih motora pa do ugradjivanja tzv.IGBT tehnologije.
Tako da one i dan danas odradjuju odlicno posao iako imaju preko 50 godina. Tako i naš RVR može još sigurno dve decenije uz dobre remonte i mogucu modernizaciju da bez problema vozi našim prugama
 
Vrh