[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499718#p499718:t8lfsv9i je napisao(la):
direktor » 10 Dec 2017 06:00 pm[/url]":t8lfsv9i]Ko ih je potplatio osim atp mislim stvarno da je autobus jeftiniji od voza plus divljih kombija i taksista strasno
Umjesto da se natjersju zeljeznice da voze sad po sredjenoj pruzi
Да ли је ико прочитао цео текст?
За 87+87 полазака аутобуса, капацитет 17400 путничких места, трошак 9,6 милиона динара.
За 104 поласка воза, капацитет 62000 места, трошак 18 милиона динара.
Ту се поставља неколико глупих питања:
- Треба ли правити линију са 62000 путничких места за ток од 7300 путника, колико се помиње у студији?
- Да ли је неко размишљао о томе да једноставно не постоји капацитет пруге источно од Панчево главне који би могао уопште примити 104 поласка?
Глупа питања се ређају једно за другим:
- Ако 89% путника преседа, зашто у анализу нису укључене подваријанте са мањим бројем преседања? Какве линије је физички могуће направити коришћењем аутобуса, а какве железницом?
- Где је анализа потиснуте тражње? Некадашњи Беовоз је нудио око 40000 места по обрачунском капацитету, при чему је најмање пола полазака било добро попуњено, а често долазило и до попуњености изнад обрачунског капацитета?
- Где је анализа времена трајања путовања? При озбиљним студијама оправданости, уштеде времена проведеног у путовању имају своју финансијску вредност.
- Где је анализа индиректних ефеката који се огледају у развоју пословног окружења у Панчеву, захваљујући присуству брзог масовног превоза железницом? И ово има своју јасну финансијску процену уколико је урађена озбиљна студија оправданости.
- Уколико аутобуска линија уђе у систем наплате "бус плус", који губи битку са ефикасном наплатом превоза, одакле им толика сигурност у то да ће се наплатом карата остварити профит? У целом систему, једина места где је успостављена потпуно ефикасна наплата карата су три станице градске железнице: Панчевачки мост, Вуков споменик и Карађорђев парк. Железничка станица Панчево главна је већ одавно ограђена на сличан начин као сада Панчевачки мост.