Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498929#p498929:1ymaheoe je napisao(la):
dex87 » December 7th, 2017, 7:36 pm[/url]":1ymaheoe]Zar nisu rekli da ostaje sve po starom!? auu

BG_voz_novi_red_voznje_2018.jpg
 
Ovo jeste zvaničan red vožnje ali postoje prelazne mere koje će važiti do početka radova.
One, između ostalog, predviđaju da BG voz saobraća bez bilo kakvih promena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498988#p498988:7advtbou je napisao(la):
Rile » 07 Dec 2017 11:25 pm[/url]":7advtbou]Ovo jeste zvaničan red vožnje ali postoje prelazne mere koje će važiti do početka radova.
One, između ostalog, predviđaju da BG voz saobraća bez bilo kakvih promena.
Upravo tako. Stari red vožnje BG-VOZ-a će vaziti do opoziva. Odnosno do početka stvarnih radova na izgradnji pruge.
 
A kad misle to da zvanično objave? Vidim brže bolje objavili novi red vožnje ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499080#p499080:11l7fkmr je napisao(la):
WLABmz » 08 Dec 2017 10:53 am[/url]":11l7fkmr]A kad će stvarno početi radovi?
Krajem februara ili početkom marta.
 
Ако је тренутно стање функционисања БГ:ВОЗ-а/Беовоза/градских железница постало изборно релевантна тема, то је огроман корак напред у нашем друштву! Једном и неки напредак да буде и у Србији!
 
Ne u tom smislu. Dobro bi bilo da je tako kao što ti kažeš.
Na ovo jednostavno gledaju kao na problem koji će odložiti za posle izbora jer će previše ljudi biti pogođeno. Taj gnev ljudi će naravno biti kratkotrajan ali par meseci pred izbore im nije potreban.

Posebno što će DJP biti potrebno vremena da ustanovi kolike su gužve na linijama koje budu preuzele putnike sa voza. Dok oni pojačaju linije javni prevoz će biti na ivici kolapsa.

Da su znali koliko im stvarno treba vremena za Brankov most sigurno ne bi krenuli u rekonstrukciju u izbornoj godini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499152#p499152:fnq5bqcr je napisao(la):
duke23 » December 8th, 2017, 4:19 pm[/url]":fnq5bqcr]Da su znali koliko im stvarno treba vremena za Brankov most sigurno ne bi krenuli u rekonstrukciju u izbornoj godini.
A možda su tačno znali pa tempiraju da bude gotovo pred izbore.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499097#p499097:1n2orycn je napisao(la):
Rile » Pet Dec 08, 2017 12:39 pm[/url]":1n2orycn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499080#p499080:1n2orycn je napisao(la):
WLABmz » 08 Dec 2017 10:53 am[/url]":1n2orycn]A kad će stvarno početi radovi?
Krajem februara ili početkom marta.

Stalno se kasni...šta je razlog ovaj put?
 
Ko ih je potplatio osim atp mislim stvarno da je autobus jeftiniji od voza plus divljih kombija i taksista strasno
Umjesto da se natjersju zeljeznice da voze sad po sredjenoj pruzi
 
Који клошари, уместо да добију политичке бодове код грађана за линију Панчево-Батајница они штите локалног аутобуског оператера, а реално могу да поделе колач тако што би се АТПу дале неке ГСП линије (потез 100, што не и једина линија потеза 200) а БГ воз да изнесе терет повезовања Панчева и Бепграда, АТП да организује фидере по селима Панчевачке општине за БГ воз. Кад могу превозници из Обреновца да одржавају линије градског превоза у ужем Београду, зашто би превознику из не много даљег Панчева то представљало неки проблем?
 
потез 200 има само једну линију, 202. и да, АТП би могао да добије потез 100, али само када Панчево уђе у систем БусПлус-а
 
Логичо би било да Панчево уђе у бус плус као трећа зона.
 
Pa nek se pancevci organizuju cimaju pisu peticije blokiraju saobracaj traze tu studiju javnu raspravu sa tim profesorima sa saobracajnog
 
Имаш право Дишо, они морају сами да дигну глас и утичу на своју локалну власт.
 
Upravo. Tim pre što to nije toliko teško izvodljivo ako se organizuju ljudi. Ako treba pomoć, tu smo, ali to je pre svega pitanje za građane Pančeva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499718#p499718:t8lfsv9i je napisao(la):
direktor » 10 Dec 2017 06:00 pm[/url]":t8lfsv9i]Ko ih je potplatio osim atp mislim stvarno da je autobus jeftiniji od voza plus divljih kombija i taksista strasno
Umjesto da se natjersju zeljeznice da voze sad po sredjenoj pruzi
Да ли је ико прочитао цео текст?

За 87+87 полазака аутобуса, капацитет 17400 путничких места, трошак 9,6 милиона динара.
За 104 поласка воза, капацитет 62000 места, трошак 18 милиона динара.

Ту се поставља неколико глупих питања:
- Треба ли правити линију са 62000 путничких места за ток од 7300 путника, колико се помиње у студији?
- Да ли је неко размишљао о томе да једноставно не постоји капацитет пруге источно од Панчево главне који би могао уопште примити 104 поласка?

Глупа питања се ређају једно за другим:
- Ако 89% путника преседа, зашто у анализу нису укључене подваријанте са мањим бројем преседања? Какве линије је физички могуће направити коришћењем аутобуса, а какве железницом?
- Где је анализа потиснуте тражње? Некадашњи Беовоз је нудио око 40000 места по обрачунском капацитету, при чему је најмање пола полазака било добро попуњено, а често долазило и до попуњености изнад обрачунског капацитета?
- Где је анализа времена трајања путовања? При озбиљним студијама оправданости, уштеде времена проведеног у путовању имају своју финансијску вредност.
- Где је анализа индиректних ефеката који се огледају у развоју пословног окружења у Панчеву, захваљујући присуству брзог масовног превоза железницом? И ово има своју јасну финансијску процену уколико је урађена озбиљна студија оправданости.
- Уколико аутобуска линија уђе у систем наплате "бус плус", који губи битку са ефикасном наплатом превоза, одакле им толика сигурност у то да ће се наплатом карата остварити профит? У целом систему, једина места где је успостављена потпуно ефикасна наплата карата су три станице градске железнице: Панчевачки мост, Вуков споменик и Карађорђев парк. Железничка станица Панчево главна је већ одавно ограђена на сличан начин као сада Панчевачки мост.
 
Karlo zar nije jetiniji kilometar vozom nego budom samim tim i karta za putnika plus voz ima veci kapacitet
Rvr je valjda jednak 6 medjugradskih solo atp buseva ako ne i vise plus struja je jeftinija od nafte
kako su dosli do troska 9.6 mil din za bus a kako za voz od 18milona din i na kom to nivou
I cime su to opteretili voz mostarinom cime ...
Plus tekst je strasno lose napisan
 
Vrh