Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505243#p505243:130yqn9l je napisao(la):
WLABmz » 03 Jan 2018, 12:34[/url]":130yqn9l]
Validator ne dozvoljava ulaz na peron bez bus-plus kartice. SV bi morao uvesti nove karte sa bar-kodom, a u bus-plus validatore ubačen i bar kod čitač za te karte.
Istina, s tim što je tu na rampi uvek kontrolor kome se može pokazati štampana karta, pa da te propusti svojom službenom karticom.
To je već spominjano ovde kao varijanta. Makar dok "Srbija Voz" 2119. godine ne uvede savremeniji sistem izdavanja karata.
E, sad, naravno, ostaje pitanje kako bi se vršila naplata ovih karata. Potencijalni problem: recimo neki Pančevac u Beograd dolazi jednom u nedelju dana i treba sa Vukovog spomenika da se vrati kući, a hoće da kupi kartu u vozu. Naravno, nema bus-plus. Kako da prođe rampu? Ili da moli kontrolora ili da kupi kartonski bus-plus.
Ili, jednostavno, da grad Pančevo pronađe rešenje za izdavanje karata.

Poenta: da bi ova linija zaista imala ekonomsku isplativost, Pančevo mora što pre da uđe u Bus-Plus.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505246#p505246:3us6wvvy je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Jan 03, 2018 1:46 pm[/url]":3us6wvvy]
Istina, s tim što je tu na rampi uvek kontrolor kome se može pokazati štampana karta, pa da te propusti svojom službenom karticom.
To je već spominjano ovde kao varijanta. Makar dok "Srbija Voz" 2119. godine ne uvede savremeniji sistem izdavanja karata.

I već rečeno. Koja će se gužva onda stvoriti u vreme špica BG-NS i BG:voza...
 
Zavisi, ne mora da bude slučaj. Mada ne sumnjam da će doći do početnih problema, verovatno će se vremenom stabilizovati. Inače, složićeš se bolje i da budu gužve, nego da ne uvode ovu liniju. Već smo komentarisali kako je Vuk vrlo slabo iskorišćena stanica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505243#p505243:tpqnda17 je napisao(la):
WLABmz » Сре Јан 03, 2018 12:34 pm[/url]":tpqnda17]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505176#p505176:tpqnda17 je napisao(la):
Дошљак » Sre Jan 03, 2018 2:24 am[/url]":tpqnda17]
Зар није идеја садашње власти да се путници из свих путничких возова који за сада завршавају на прокопу гурају у препуни БГ воз? И ваљда је у плану да се сва стајалишта у чвору прилагоде Флирту? Што би валидатори били проблем? Ако се добро сећам до скоро су нпр. возови НС-БГ од Батајнице до ГЖС саобраћали по тарифи Беовоза. Није да хоћемо ТЖВ да протерамо као што Мрка и другови три деценије сањаре већ стандардне гарнитуре које саобраћају на нашим пругама.

Ideja vlasti? Hm. Koga konkretno? Da li zaista misliš da Zorana ili Vučić razmišljaju o tome šta će da rade putnici koji izađu u Prokopu? :lool:

Nisam čuo za takav plan da se peroni na Vukovom spomeniku i Pančevačkom mostu spuste. Pa evo, kad je rađen remont Pančevački most - Pančevo bila je prilika za Pančevački most, ali nije odrađeno. Mislim da Flirtovi neće saobraćati na toj relaciji. Pre će biti kupljeni novi vozovi za BG:voz koji će biti prilagođeni toj visini perona kao RVR.

Validator ne dozvoljava ulaz na peron bez bus-plus kartice. SV bi morao uvesti nove karte sa bar-kodom, a u bus-plus validatore ubačen i bar kod čitač za te karte.

Па када је нападан и јавности Прокоп како нема поуздану везу са јавним превозом, Мали је говорио како има добру везу са БГ возом па ће путници из других места моћи њиме да иду по граду. Није све у надлежности Штрумпфете и Великог вође :D

Зар је толика свемирска технологија за СВ да штампа карте са бар кодом и да Бус плус прилагоди валидаторе за те кодове? Желе да путују 200 km/h до Будимпеште а тешко им те ствари да прилагоде? Онда боље да се укину.
 
Naravno da je sve problem i naravno da zbog jedne (za sada neispitane) linije neće da pomere zadnjice da nešto promene.
 
Ma ljudi i da SV napravi karte sa bar kodovima, ugrade se bar-kod čitači na bus-plus validatore, spuste peroni na Vukovom spomeniku, Pančevačkom mostu, što je procedura od minimum godinu dve, Srbija Voz nema dovoljno vozova za to! Pogledajte samo koliko vozova imaju zemlje veličine Srbije, a koje imaju vozove u taktu na sat vremena. Evo vam odmah Mađarska. Srbiji bi trebalo 10 puta više vozova samo za prigradske vozove Budimpešte...A istina je da Srbija Voz ima vozova na nivou Luksemburga. A koliki je Luksemburg, a kolika je Srbija...Već sam pričao da od ideje do realizacije kupovine novih vozova je potrebno 5 godina minimum. Sad ne postoji ni ideja...
 
Misliš: nemaju vozova ni za ovu liniju za PA?
Šta je sa dosadašnjim garniturama za Požarevac i bivšu liniju Ovča-Vojlovica?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505281#p505281:wagbvvzx je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Jan 03, 2018 3:09 pm[/url]":wagbvvzx]Misliš: nemaju vozova ni za ovu liniju za PA?
Šta je sa dosadašnjim garniturama za Požarevac i bivšu liniju Ovča-Vojlovica?

Govorim za predloženu liniju Pančevo - Novi Sad na sat vremena.

Ovča - Vojlovica je opsluživala jedna garnitura, a takođe i Beograd - Požarevac.
 
Niko ozbiljan nije ni mislio da bi Pančevo-NS zaživela za dva meseca.
Iskreno, ništa od toga dok se ne završe radovi na pruzi BG-NS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505284#p505284:2vxlfbzk je napisao(la):
DzonTravolta » Sre Jan 03, 2018 3:13 pm[/url]":2vxlfbzk]Niko ozbiljan nije ni mislio da bi Pančevo-NS zaživela za dva meseca.
Iskreno, ništa od toga dok se ne završe radovi na pruzi BG-NS.

I ne kupe novi vozovi.
 
Број расположивих возних средстава је дефинитивно главна бољка . Пропадоше силни вагони и гарнитуре а са њима и ремонтери. Можда је најпаметније у тој ситуацији основати БГ воз као градско предузеће и да град набави гарнитуре за потребе градско-приградске железнице.
 
BG voz bi kao preduzeće, koliko vidim, jedino bilo rentabilno ako bi nastalo kao zajedničko ulaganje grada, možda države i Srbvoza. Ili naći odmah koncesionara za tako nešto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505041#p505041:1y4jc9qk je napisao(la):
WLABmz » 02 Јан 2018, 16:25[/url]":1y4jc9qk]Jako loše rešenje. U špicu bi se putnici iz Beograda za Novi Sad naguravali na putnike BG:voza. Tačnost polazaka BG:voza bi bila ugrožena. Tu liniju ne bi mogao da opslužuje Flirt, nego samo Gorbačov zbog visina perona na određenim stanicama u BG čvoru. Nema dovoljno Gorbačova za opsluživanje linije Pančevo - Novi Sad u tom taktu.

Батајница-Овча има(ће по завршетку реонструкције) 4 поласка на сат времена, који су тако постављени да се гужва равномерно распореди између полазака. плус, ретко ко ће ићи скроз од ПА до НС, већ би, према садашњем кретању путника, највећа гужва била на деоници НБГ-Вуков споменик, где би већина путника из НС и ПА излазила. а и крајње решење, да тај воз који би ишао ПА-БГ-НС буде дужа гарнитура, али не дужа од најкраћег перона у систему БГВ
 
solecar » 24 Dec 2017 00:28
Remontovana garnitura u "Šinvozu". Radi na BG: vozu. Dobio je i dodatan led reflektor pored dva postojeća. Sastavljen je iz dve garniture.
Drugi remontovani RVR nosi oznaku 412/095-101 koji je takođe sastavljen iz dve garniture.
Treći remontovani je 412/103-104 koji je ostao u izvornom stanju. Ubačena su plava tapacirana "Vogel" sedišta.....
:p
Rile » 28 Dec 2017 22:01
Sve se vrti oko love :)
Remont može da košta oko 450 000 eura za ono najosnovnije što mora da se promeni i sredi
pa sve do 1 800 000 eura za modernizaciju koja podrazumeva.....
:shock:
Otkriven kartel preduzeća za remont: Štelovali cene za vagone
M. N. S. | 04. januar 2018. 14:02 |
.... NjIHOV dogovor oko "minimalne" cene remonta vagona za potrebe obrenovačke Termoelektrane "Nikola Tesla" trebalo je da obezbedi "maksimalnu" zaradu. To je bila svrha dogovora privrednih društava
MIP-RŠV iz Ćuprije,
"Inter-mehanika" iz Skorenovca,
"Tatravagonka bratstvo" iz Subotice i
"Šinvoz" iz Zrenjanina,
za remont vagona marke "arbel", koje je otkrila Komisija za zaštitu konkurencije.....

Izvor http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... -za-vagone


Ko zna kako li je prošla Bg kasa ..... ? Nadam se dobro :roll:
 
Na mestu gde su srušeni montažni objekti kod opštine Vračar je ogroman metalni poklopac, sumnjam da se radi o ulazu u Vračarski tunel. Gledao sam trasu tunela i pretpostavljam da se to radi o još jednom prilazu slično onom koji postoji u Ruzveltovoj, ali je ovaj verovatno u vidu manjih stepenica ili slično.

Da li neko ima informacije o tome?
 
Nema veze sa tunelom ... Ulaz u sklonište.... Direktor je baš nedavno tumačio svrhu tih metalnih vrata... na nekoj dr. temi :sesir:
 
Rezerva dezura u prokopu juce sam ga fotkao samo da ga maloumna umjetnicka bag** sa sprejevima ne dohvati
 
Razumem da postoje različita ljudska prava, ali ovi imaju potpuno pravo da o našem trošku nikada više ne dele prostor sa drugim gradjanima. Dakle ili buvara ili psihijatrija, mada mislim da je ovo drugo za njih. Ne mogu da zamislim kako izgleda mozak prosečnog štetočine, verovatno je u pitanju šupljina i končić koji drži uši da ne otpadnu sa glave.
 
Psihijatrijski slučajevi koji kao mali nisu mogli da se (iz)igraju s bojankama pa sad iznova proživljavaju detinjstvo. Jednomrečju - paćenici.

Jedino što mi se gadi više od tih paćenika jesu ljudi koji ih brane. A nažalost u zadnje vreme je sve više toga. S jedne strane se gunđa zbog grafita i vandalizma a kad se policija reši da navata jednog takvog kod Tašmajdana onda svi brže bolje kukaju da se ''puste dečica''. A i novinari su isti, zbog njih je u zadnje vreme čak i običan vandalizam počeo da se opisuje kao ''ulična umetnost koju treba negovati''. Nekad su se takvi uklanjali iz društva. Danas im se daju medijski prostor i prava.
 
Vrh