Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Човече, да ли треба да те вратим у основну да учиш математику? Железница има око 2 пута већи трошак при коришћењу осмоструко већег капацитета, у односу на аутобус при коришћењу двоструко већег капацитета у односу на предвиђену тражњу. А када су у питању ови путници, могу се кладити да нису анализирали оне који путују колима, дивљацима, те неколико превозника на дужим линијама који купе путнике по Панчеву.
 
Moje pitanje kako su dosli do te racunice
Kako su uzeli ulazne impute brojali putnike ili odokativno
Kako su dosli do broja polazaka voza koji su potrebni
Koju cjenu karte su racunali
I sam kazes da sigurno nisu racunali divljake ni putnike stp vrsac npr
Da li je ko anketirao putnike sta oni misle
Koliko je po tebi traznja i potreba vozova u toku dana
Na relaci pancevo pancevscki most /prokop
Sa koliko rvr garniturs bi se to pokrilo da ima redovan i pouzdan takt
Moj potanja su tu prije svega da se pobije njihova studija
I zanima me cijena putnickog kilometra bus/ voz
Kao i isplativa karta bus/voz
 
Добро, можда сам био нејасан, али зар те толико мрзи да узмеш калкулатор?

Аутобус са 87+87 пари полазака кошта 9.600.000 динара, што изађе са 100 путничких места по соло возилу 551 динар.
Воз са 104 поласка (дакле апсолутно сви поласци који данас иду до Овче) је 18.000.000 динара, или 290 динара по путничком месту.

Оно што ми је нејасно је да ли су трошкове обрачунавали дневно, месечно, недељно? За дневно је превише, за месечно премало. Када се за поменуте динаре узме да су у ствари еври, а период узме као годину дана, долази се до података који су много ближи реалним трошковима, али све једно: остаје пропорција по којој је по подацима студије двоструко јефтиније место у возу него аутобусу.

Иницијални ред вожње би требао бити овакав:
5:30 6:00 6:30 7:00 7:30 8:00 8:30 9:30 10:30 11:30 12:30 13:30 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30 18:30 19:30 20:30 21:30

Дакле, 23+23=46 а не 104 поласка воза. Дакле, 7.960.000 динара (ако би цитирали податке које су пренели новинари). До 9.600.000 остаје нам 1.640.000. Довољно да организујемо аутобус на сваких сат због житеља центра Панчева и за касно вечерњи превоз. Када потиснута тражња учини своје, појачати и воз и аутобус.

Али треба узети у обзир да је карактер путовања другачији. Панчево има своје окружне институције, суд, болницу, одличан избор средњих школа, концетрацију радних места, тако да је и карактер путовања другачји. Што је сада 83% путовања путовање на посао, у школу, факултет, значи да путују само они који морају. У условима квалитетног превоза таква путовања би требала бити тек трећина. Односно, остале потребе би требале бити 60% до 70%, а не 17%.

Ред величине броја путника након 3-5 године би требао бити 20.000-30.000, аутобус и воз. Од тога 20-30% аутобус. Сам аутобус бих предложио да иде преко Деспота Стефана на нови терминус у Дунавској. Стајања у БГ: Панчевац, Ботаничка башта, Француска, Дорћол.
 
Najbolji je do Pančeva bio Beo voz ... kakva li je njegova računica bila ?

...Воз....290 динара по путничком месту...
Prošle nedelje ja išo
Od Pančevca svakih 4-5 min mini kombi do Pančeva vozi svaki dan za 100 din
isto tako i u povratku

usput vozaču tog ,,taxi,, uvek jedan od putnika potiše samo neki papir ko ugovor da je iznajmio celo vozilo za van linisku voznju
i sve pliva i u slučaju kontrole

Prednost polazaka na svakih 4-5 min. ne moze ni jedna redovna autobuska linija da postigne
Bgvoz bi mogao samo da parira tim taxisitima sa nizom cenom
i to ne simboličnom nego opipljivom a to je da se otkuca bus-plus karta i to nikako za III vec samo do II zone
silom mozes da prorediš taxi-jeve
ali kako narod bira teško da ce se istrebiti drugojačije osim cenom

Ovu studiju podržava upravo ona koja je i doprinela gašenju Beovoza
pa kako da verujem rezultatima studije .... pa nikako ...
:sesir:
 
Тренутно је и од Београда до Зрењанина основно превозно средство - зрењанински линијски такси. Мислим да ми колегиница рече да наплаћују 400 динара по особи.

Нема шта, то је Трећи свет.
 
A koliko je voz bg zr a koliko bus na istoj relaciji
Mogle bi novosti da obrade temu voza do panceva sa uvidiom u studiju a ne ovako da gatamo sta su nam htjeli reci
 
pa kad pruga ide skroz okolo, a medjugradski busevi na kratkim lokacijama skidaju kožu sa ledja i beru uši. To dranje traje već godinama.

Mada za Zrenjanin ne znam, ali BG-Županjac cena karte je 450 dinara plus stanična usluga, izađe na 600. Istu deonicu manji automobil prevali sa 4 litra goriva, dakle oko 600 rsd.
 
Ako vec igraju tu pokvarenu igru , neka omoguce i neka se neko seti da vrsi prevoz putnika , mislim na privatnike... postoje uslovi dve nezavisne pruge ...

Povratna karta Pa-BG (180 din) pa da vidimo da li bi se isplatilo ili ne.

Beovoz je funkcionisao u mnogo losijim uslovima a oni su se sada setili da ga totalno uniste.
Mada kada vidim kakav nam je narod, nije ni cudo sto oni to sve rade ... jednostavno je tako.
 
Ja mislim da puste voz prokop pancevo ili bar do pan mosta uz cijenu povratne karte od 180 din i mjesecne od npr 2000 din da bi voz bio krcat
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500267#p500267:1rq6ra3f je napisao(la):
direktor » 12 Dec 2017 16:45[/url]":1rq6ra3f]Ja mislim da puste voz prokop pancevo ili bar do pan mosta uz cijenu povratne karte od 180 din i mjesecne od npr 2000 din da bi voz bio krcat

Minirali bi prugu 100% :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500267#p500267:1qk4agvx je napisao(la):
direktor » 12 Dec 2017 04:45 pm[/url]":1qk4agvx]Ja mislim da puste voz prokop pancevo ili bar do pan mosta uz cijenu povratne karte od 180 din i mjesecne od npr 2000 din da bi voz bio krcat
Панчевачки мост сам по себи није довољно! То смо имали већ годинама, од 2011 чини ми се, и није дало резултат. Карта је коштала 64 у једном правцу, 104 повратна, па је било једва 30 путника по возу.

Студија каже 89% путника од Панчевачког моста мора да преседа, Кантар каже да се 90% путовања из Панчева за време постојања Беовоза завршавало до Вуковог споменика. Било који пажљив посматрач би приметио да Вуков споменик сигурно није био крајња тачка за 79% кретања, и неко би морао ту да лаже. Није неопходно бити др. мр. дипл. инг. да се види да је то Кантар.

У данашњим условима, апсолутни минимум за успех линије за Панчево је:
- Имати превоз на сваких сат времена (макар)
- Не пумпати цену карте.
- Први полазак у Београд мора стићи најкасније у 6:30, последњи ићи за Панчево најраније у 21:00.
- Директна воз за Карађорђев парк и Вуков споменик.

Линија је саботирана годинама. Тако се дешавало, чини ми се 2008, да је први полазак у Београд стизао око 7:30, што значи немогућност коришћења воза за бар пола радних места. Чак и многим средњошколцима и студентима је то било прекасно.
 
spatiotecte wrote: ...Kako bi ja pocistio sve te kombijeve za Pancevo...

Spato ... mozda grešim i ne shvatm al ajd polako
sta se tu ne dopada i di su te mane :roll:

taksi-kombi su registrovani za van liniske usluge placaju porez , registraciju, tehnički i estetke potvrde + legalno zaradjuju za život
samo im grad Bgd (ko zna zašto) nije napravio regularno taksi stajalište kod Pančevca ...pa se dovijaju gde da stanu

Svakodnevno su izloženi kako kome se navrne : kontrolama policije, komunalca i inspekcije i Pančeva i Bgda
ne samo na tim stajalištima vec i tokom vožnje na PA putu .... što nije čest slučaj sa autobusima a tek vozom...
kako su kazne za najmanju ne ispravnost vrlo visoke
ti takstisti vrlo dobro paze, da ih jedna voznja ne košta čitav mesec rada , pa ljudi vode računa čak su vrlo ljubazni
kako slučajno neki putnik ne bi ih za nešto prijavio, jer onda im sledi giljotiranje u vidu oduzimanja dozvole ili vozila :(

Putnici su vrlo zadovljni jer
imaju polazak po svom nahodjenju na svakih 5 min. što ni jedan voz i autobus ne moze da uradi
imaju povoljnu cenu od 100 dinara a vozilo dele sa mnogo manjim brojem putnika ( na pr. prednost kad vlada grip)- sto voz i bus ne može
mogu da biraju gde ce izaci bez obaveze da idu do glavne autobuske PA stanice čak i 100 m pre - sto voz i bus ne može
Ista situacija i u obrnutom smeru iz PA do Bgda

Nedavno sam išao do PA ... duvao hladan vetar .... i ajd da probam taj taxi.... kad vec moram da cekam 15-20 min. redovan bus
ej za 5 min. krenusmo .... ista cena karte (samo nema dodatne stanične usluge ) .... brze od busa stigosmo i izadjoh 100 m pre glavne
tako uradih i u povratku .... i bi mi žao kud do sada nisam koristio taj vid prevoza
nego redovno gubio dva puta 15-20 min nekad i više na čekanju dža u Bgdu dža u PA na polazak redovnog busa a to znači bačenih 1h

Oni nisu krivi , treba da im budemo zahvalni na zapušavanju vakumske rupe koja je nastala ukidanjem Beovoza

i što bi ih onda počistio :shock:
voz i bus nek se bore svojim kvalitetom , konforom i brzinom protiv taxi konkurencije
umesto prinudnim čišcenjem

:sesir:

ako grešim ..... ti napiši .... mozda nisam dobro shvatio di su te mane
 
Dobro si napisao Boco, imaju ti kombijevi mnogo prednosti pa i ja sam ih koristio u nedostatku ditektnih vozova za Pancevo. Ali ono sto hocu da kazem je to da trenutno njihovo postojanje ugrozava razvoj gradske zeleznice za pancevo. Ti kombijevi su u velikoj meri u veoma losem stanju i stari su preko 20 godina. Mozda nisam imao srece ali svaki put kad sam se vozio njima sam bio u nekoj kanturini. Po zvucima koje oni proizvode se vidi da ne zadovoljavaju tehnicki pregled, culi su se lezajevi, oseca se da tesko koce i vidi se da su amortizeri otisli. Dakle, vlasnici ih ne odrzavaju i to se vidi.
vise bi voleo da se vozim redovnim bg vozom do Panceva nego tim krsevima.
 
vise bi voleo da se vozim redovnim bg vozom do Panceva nego tim krsevima.
Zna se da volem Bgvoz :D

i meni bi više prijalo da iz Bataje (a i dr : iz Z.polja, Zemuna, T.bunara, NBda, Prokopa i sa Vuka) direktno u Pančevo stignemo
bez autobusa + taxi-a ....
jelte
jer onda bi u Bgvozu samo tkucao 120 din bus plusa i .... gotovo :D

ovako kucaj bus plus i davaj 100 din taxi-u ... ispade 200 na tamo
te tamo amo 400 din :mrgreen:

mnogi to množe sa 22 rad. dana ...što izidje 8.800 din .... 9 iljada za prevoz do škole ili posla .... mnogo je to :shock:
(a pro mnogo :
prosecno primanje kasirke u privatnoj prč- prodavničici gde se prodaje leba , pivo, čokolada.... je 20.000 din
pola dati za prevoz, e mnogo je to POLOVINA kad znamo sta još usput treba ) :idea:

što bi sa bus plus u Bgvozom bilo
tamo amo 240 za 22 rad. dana 5.280 din ..... nije malo ... al je dobro je ČETVRT te mnogo bolje nego vako kao sada na pola.

:sesir:
 
Tacno tako aki dobro si rekao koriste rupu u zakonu tj nedposobnost gradskih vlasti da ospodobe gradsku zeleznicomu od Batajnice do Panceva
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499718#p499718:qc6d1n6l je napisao(la):
direktor » Sun Dec 10, 2017 6:00 pm[/url]":qc6d1n6l]Ko ih je potplatio osim atp mislim stvarno da je autobus jeftiniji od voza plus divljih kombija i taksista strasno
Umjesto da se natjersju zeljeznice da voze sad po sredjenoj pruzi

Gradovi Beograd i Pančevo su zaključili da je voz skup i da je bolje da plaćaju autobus. Mislim da će ubrzo doći do zaključka da je najbolje rešenje za povezivanje dva grada - gondola.
 
Ја сам пре за брод, с обзиром да природни услови постоје.
 
Pazite šta želite, možda vam se i ostvari. :kafa:
Šalu na stranu, ja zaista verujem da Železnice nemaju finansijske mogućnosti da naprave jednu takvu liniju.
Sad, da su Beograd i Pančevo pristali da finansiraju železničku liniju, možda putem uvođenja Pančeva u Bus Plus, verovatno bi se našao neki način, makar korišćenjem onih vozova koji su donedavno saobraćali do Požarevca.
 
Ja ne bih ukidao te kombije. Neka ih, neka voze. Da ne valjaju u bilo kom pogledu, ne bi ni radili. Nisu oni krivi što imbecilna srpska politika i lokalne poglavice više decenija sprečavaju dva grada na 15 km udeljenosti da uspostave kršten javni prevoz.
 
Nisu krivi, ali nemoj da misliš da poglavice ne dobijaju neki procenat od toga. :kafa:
 
Ma to verujem. Ali mislim generalno, ja ne vidim ništa loše u tim kombijima. Moj je stav kod takvih pitanja - ako država neće da reši neki problem, ljudi će sami da se snađu. I jesu se snašli. A ovi u državi umesto što drobe po medijima bolje neka ćute, jer su se sami već više puta pokazali. Ja da da imam situaciju da se ljudi na masovnom nivou organizuju u polu-legalne šeme da bi prelazili put od 15 km ozbiljno bih se zabrinuo. Al ove baš briga. Epa dobro, dok ne počne da ih bude briga, nek ostave ljude da se sami snalaze i organizuju. Jer su ti ljudi očigledno i u tome bolji i uspešniji nego država i sve njene horde savetnika i stručnjaka.
Ajde bre, 60 godina ne mogu da razvuku liniju od 15 km... :bash:
 
Dobro, nije baš da 60 godina ne mogu ništa, Beovoz je fenomenalno funkcionisao prvih 4-5 godina. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=500757#p500757:11wso4uc je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Dec 14, 2017 12:42 pm[/url]":11wso4uc]funkcionisao prvih 4-5 godina. :D
Kao i sve ostalo što se ovde implementira. XD
 
Vrh