Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Шта представљају ове шине доле десно, што иду преко коловоза?
Иначе мени је ово жалосно, најобичније алуминијум канте, у Земуну боље да су урадили ако ништа друго барем мању реплику старе станице, ово приказано ми је премало за Земун. Не знам и зашто радити фонтану, то ми је бацање пара, боље да уложе сваки динар на корисне ствари.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496427#p496427:3gtfteqy je napisao(la):
RioBL » Uto Nov 28, 2017 10:03 am[/url]":3gtfteqy]
Batanica?...


file.php
 
Slazem se Johny za vaznost stanice. Stanicna zgrada je samo jedan dio stanice a cini mi se da zemunksa stanica ima sve sto je potrebno da opravda njenu vaznost. Kolosjeke, perone, pothodnike,...samo je stanicna zgrada jos uvijek minijaturna a bice prilike da se i ona poveca kad broj putnika na njoj poraste. Ja iskreno, nisam ni ocekivao nista spektakularno. Zadovoljan sam i ovim prvim slikama.

EDIT:

slika na kojoj se vidi kolosjek u donjem uglu, cini mi se da je Batajanica a to je onda industrijski kolosjek koji vodi ka silosu.
 
Ali prosto ne mogu da verujem da su projektovali ovakve bedne stanicne zgrade, to se vidi da su nasi slepci projektovali a ne kineske arhitekte.
Ovde vec nije pitanje para vec talenta.
Zemunska stanica sa 11 koloseka je zasluzila mnogo lepse arhitektonsko resenje od ove kontejner stanice.

CIPovom arhitekti koji je osmislio ove sramotne objekte bi momentalno dao otkaz.
 
Pa dobro Spatio, skromnost je vrlina...bar sam ja tako cuo :)
Nego mene zanima zasto je stanicna zgrada s juzne strane a ne sjeverne. Mozda bi bil obolje da je okrenuta prema Zemunu i linijama gradskog prevoza.
 
Ma ovde nije pitanje skromnosti vec zdravog razuma. Objekat treba da bude funkcionalan i estetski prihvatljiv tj u adekvatnosti sa njegovom namenom.
Ove stanice nemaju ni stanicni plato ispred njih, pojedini delovi lice na hangare...

Svaki put poludim kad vidim da su obezbedjena velika sredstva za kapitalni projekat a taj objekat projektuje neki netalentovani debil u kancelariji koji je nesposoban da osmisli nesto sto prati moderne trendove arhitekture.
Za par sekundi je mogao da izgugla na netu i bar dobije inspiraciju za nesto dostojno 21om veku ako je toliko operisan od estetike.
 
Dobro, ne bih da ulazim u pitanje arhitekture o tome ne znam mnogo. Moj se komentar odnosio samo na gabarite objekta stanicne zgrade u Zemunu. U Batajnici koliko znam postoji stanicna zgrada.

Ono na sto bih ja da skrenem paznju je lokacija stanicne zgrade u Zemunu za koju mislim da je pogresna. koliko sam uspio vidjeti linije gradskog prevoza se nalaze na suprotnij strani i imaju okretnicu u Kupreskoj ulici - nekih 500m od stanice (crveni krug). Po meni, bilo bi logicno da se okretnice tih linija naprave u Cvijicevoj ulici, uz samu stanicu a stanicna zgrada uz tu okretnicu (plavi krug)

 
I to sto kazes Rio, stanica je projektovana na pogresnoj strani, normalno je bilo da bude izgradjena prema naselju.
sve naopako...
 
A pada mi jos nesto na pamet...
Ako se dobro sjecam visina perona na zemunskoj stanici ne odgovara stadleru pa su napravili jedan peron na nizoj visini bas na kolosjeku uz ovu stanicnu zgradu. Jel to znaci da rekonstrukcijom stanice nece biti obuhvaceno spustanje perona? Jel to razlog sto je stanicna zgrada na ovoj strani?
 
Nema gde, osim ako se svih 10 koloseka ne pomeri. Ili za neki hrabri pokušaj pravljenja stanične zgrade iznad ili ispod koloseka.

Spustiće se svi peroni, 1. peron koji uz sadašnju zgradu je spušten i Stadler staje tu u smeru ka Novom Sadu i Šidu.
 
није пројектована на погрешној страни, јер се планира да се среди та улица паралелно са градњом станице. ка Цвијићевој нема места. што се тиче рендера, то уопште нису радиле архитекте, већ саобраћајни инжењери. зато немају везе с везом и естетиком (мада нам ни архитекте нису Бог зна шта). и поновићу, ово је ок за неку мању станицу/стајалиште, али за главну станицу, ово није адекватно
 
Večeras sam brojao koliko ljudi čeka BG Voz na stanici Novi Beograd. U pitanju je bio polazak u 17:19 za Ovču i minut pre polaska sam izbrojao 327 ljudi (naravno, postoji prostor za grešku +-10 ljudi zbog kretanja i konstantnog priliva ljudi na stanicu). U voz je jedva moglo da se uđe, ljudi su "visili sa vrata" a unutra su bili spakovani kao sardine, sve do dubine vagona. Čak su neki ljudi i ostali napolju, što nikada do sada nisam video. Gužva se smanjila tek nakon stanice Vukov Spomenik i nakon toga je barem moglo normalno da se uđe u voz.

Iako mi je bilo drago zbog toga što vidim da sve više ljudi koristi BG voz, ujedno je i velika sramota što je BG voz toliko zanemaren u celokupnom sistemu gradskog prevoza. Sve je okrenuto naopako, umesto da grad zadovoljava potrebe građana, ponašanje gradskih čelnika je totalno suprotno.

Ako postoji potražnja od strane građana za određenom vrstom prevoza, uloga čelnika nije da kažu da nema vozila, već je njihova uloga da ta vozila nabave. Ako potražnja postoji, svako ulaganje će se vrlo brzo isplatiti.
Ako postoji potražnja od strane građana da BG voz izlazi iz administrativnih granica Beograda, uloga čelnika nije da kažu da im "zakon nedozvoljava", već da nađu način kako da se to izvede.
I tako se može dati stotine primera.

Ove godine konačno dobijamo drugu liniju kroz Vračarski tunel i to je jako dobra stvar, jer će se pokazati koliko je građanima ta linija potrebna i stvoriće se kritična masa za održavanje te linije.
Međutim sramota je:
1. da mi u 2017. posle dve decenije ponovo uvodimo liniju ka Resniku
2. da u 2017. Mladenovac, Lazarevac, Valjevo, Pančevo i Pazova još uvek nisu deo sistema a samim tim ni sva usputna mesta
3. da je izgovor za nepostojanje više linija to što ne postoji dovoljno garnitura a prethodnih godina je toliko garnitura rashodovano koje su mogle da se remontuju
4. što grad uopšte ne razmišlja o kupovini garnitura bolje prilagođenih gradskom vidu prevoza
5. što se uopšte ne razmatra ozbiljno BG Voz i pruga za Obrenovac, iako trasa već postoji
6. što još uvek ne postoji pruga do aerodroma i Surčina
7. što se dozvoljava ukidanje/sakaćenje starog železničkog čvora koji bi probijanjem tunela ispod Terazijskog grebena mogao biti nezamenjiva alternativa novom železničkom čvoru, prvenstveno za regionalnu/prigradsku železnicu. Šta kada jednom kapaciteti Vračarskog i Dedinjskog tunela ne budu dovoljni? Šta ako budu morali biti zatvoreni iz bilo kog razloga? Šta ako se pokaže potreba da BG voz ide na svake 4 minute jer metroa nema? Šta onda? Deonica Novi Beograd - Batajnica se lako može proširiti na 4 koloseka eventualno uz proširenje nasipa i probijenja tunela. U starom delu Beograda bilo kakvo povećavanje kapaciteta je mnogo teže bez velikih ulaganja.
Itd., itd.

Zamislite samo koliko novca se potroši na gorivo na sve te autobuse za Vrčin, Sopot, Mladenovac, Obrenovac, Umku, Barič, Ralju, Ripanj, ceo Avalski potez, Smederevo, Lazarevac, Surčin, Dobanovce, Jakovo, Boljevce, ceo potez ka Pećincima, Pazovu, Železnik, na sve gradske i prigradske linije koje bi mogle da se "ubiju" aktivacijom BG voza. Koliko se to novca baci u vazduh svake godine? Novac koji se može iskoristiti da se gradska železnica preporodi u samo nekoliko godina. A koliko je to tek ušteđenog zagađenja, stresa i izgubljenog vremena? I koliko bi ljudi umesto automobila koristilo gradsku železnicu kada bi bila onakva kakva treba da bude?

Ovo ništa nije nemoguće, daleko, skupo, neizvodljivo. Sve to je realno i može lako da se realizuje, samo je potrebno malo volje od strane grada i konstantan pritisak od strane građana.
 
Fina analiza 327 ljudi je nista za rvr 90 tih je jos je bio odeljak za prtljag to znaci manje mjesta u garnituru stajalo 600 ljudi cini mi se da je karlo taj podatk saopstijo svojevremeno
 
WLABmz":3w26lngx je napisao(la):
Red vožnje od 10.12. još nije objavljen, ali se zna...
Pojasni ako nije problem, konkretno me zanima Pa/vojlovica - Ovca
 
Problem u ovoj analizi je sto ljudi u gradskoj upravi ne funkcionisu kao vecina ljudi sa npr ovog foruma. Oni se ne vode logikom "Kako nesto da poboljsam situaciju sto vise sa sto manje ulaganja", vec "Kako sebi da napravim pare". Veza sa Pancevom nije problematicna zbog administrativnih problema, svakome sa 3 gr mozga je ocigledno da je to izgovor, vec u tome sto tu nema interesa. Autoprevoznik finansira politicara i odgovara mu da ne ide voz, koji motiv ce "politicar" imati da pusti voz tamo? Zadovoljstvo gradjana? Pa grad vec funkcionise nikad gore od 90ih na svim nivoima pa ce rezultat izbora biti isti.

Dodatni problem je i to sto DJP ne moze efektivno da resi problem svercovanja u BG-vozu. Jeste, u teriji je moguce, ali u praksi osim ako ne uvedu cekanje voza na stanici dok kontrolor/kondukter ne ocita svima kartice (sto je nakaradno skroz) drugo resenje nije na vidiku.
 
Pa ako neplats kartu nema ulaza u voz kao kod vuka sta je to neka svemirsla tehnologija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497143#p497143:7iypetav je napisao(la):
NoLimit » 30 Nov 2017 00:07[/url]":7iypetav]Večeras sam brojao koliko ljudi čeka BG Voz na stanici Novi Beograd. U pitanju je bio polazak u 17:19 za Ovču i minut pre polaska sam izbrojao 327 ljudi (naravno, postoji prostor za grešku +-10 ljudi zbog kretanja i konstantnog priliva ljudi na stanicu). U voz je jedva moglo da se uđe, ljudi su "visili sa vrata" a unutra su bili spakovani kao sardine, sve do dubine vagona. Čak su neki ljudi i ostali napolju, što nikada do sada nisam video. Gužva se smanjila tek nakon stanice Vukov Spomenik i nakon toga je barem moglo normalno da se uđe u voz.
Sat kasnije išo ja sa Pančevaca do Bataje....
Istina niko nije ostao napolje i nije bila tolka gužva ali tek od Zemuna sam uspeo da na osolobejeno mesto sednem
te stigoh ,,sedeci,, do Bataje... usput gledam vagon sve istrulelo raspada se od starosti...
svaka čast što ljudi iz Bgvoza hoce i to da voze

Nadležni se samo izlače pravdajuci se stanjem pruge i ostalog
što je ne opravdano
jer nove garniture umeju da idu i polako po starim prugama
isto kao što i sad ove stare garniture ... samo bi narodu bilo udobnije, lepše i bezbednije...

nego to je logika
,,fack sirotu raju ...velike su to pare za jednu stvar,
ovako
100 jeftinih za samoreklamiranje a ostane i za drp-drp što je naj bitnije ,,

Ma bice bolje ... ene skinuše tri seta pruge sa Zemunske stanice, za reklamu otvranja radova.... a krajnji kolosek ostao prekinut
a sa bajle dodjoše šleperi i onu gradjevinsku mehanizaciju oteraše.... a krajnji kolosek ostao prekinut
kada ce početi stvarni radovi, niko sa sigurnošču osim nade, ne ume kasti... a krajnji kolosek ostao prekinut

i kakve veze ima što je jedan kolosek ostao prekinut ... nigde nije ni vodio ... a tolko koloseka nestalo po Srbiji ... višak delova :lol:

:sesir:
 
Kaže mi prijatelj da u voznom redu od 10.11 bg voz ipak proređenna vikend frekvenciju. Stekao sam utisak da su odustali od toga do proleća...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497234#p497234:1txufpoy je napisao(la):
direktor » Thu Nov 30, 2017 11:54 am[/url]":1txufpoy]Pa ako neplats kartu nema ulaza u voz kao kod vuka sta je to neka svemirsla tehnologija

Da, stanicama zatvorenog tipa kao sto su Vuk i Karadjordjev naravno, ali na ostalim stanicama gde ima i regionalnog saobracaja je malo teze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497325#p497325:272n33jg je napisao(la):
SerbPacker » 30 Нов 2017, 18:05[/url]":272n33jg]Kaže mi prijatelj da u voznom redu od 10.11 bg voz ipak proređenna vikend frekvenciju. Stekao sam utisak da su odustali od toga do proleća...

проредили су због радова на прузи Београд-Стара Пазова. када се заврше радови Распутница Г-Ресник, пушта се линија Овча-Ресник на 15 минута
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497403#p497403:1zjg99qm je napisao(la):
hiavata » 01 Dec 2017 10:16 am[/url]":1zjg99qm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497234#p497234:1zjg99qm je napisao(la):
direktor » Thu Nov 30, 2017 11:54 am[/url]":1zjg99qm]Pa ako neplats kartu nema ulaza u voz kao kod vuka sta je to neka svemirsla tehnologija

Da, stanicama zatvorenog tipa kao sto su Vuk i Karadjordjev naravno, ali na ostalim stanicama gde ima i regionalnog saobracaja je malo teze.
Већ је Џони дао један концепт решења, да се поред "Бус плус" читача убаци и баркод читач, а на благајни га добијеш са купљеном картом, рецимо из Тошиног бунара за Руму, или из Вуковог споменика за Ваљево. Могуће је да уместо истог добијеш и жетон, или што год треће. Ради примене затвореног система наплате Железничка станица Панчево главна је својевремено потпуно ограђена. То исто се може урадити и са Лазаревцем, евентуално и неким другим станицама, уз услов градње пасареле. Када у подходнику-на пасарели нема довољно места да се уграде капије за контролу наплате, могуће је инсталирати стубиће на осветљеном и камерама сниманом месту где је могуће извршити наплату, у овом случају за оне који желе да плате карту.
 
Ovi će na železničkoj stanici Batajnica postaviti AQ nadstrešnice kao po gradu. Pa kako misle da 300 ljudi stane ispod 5 tih nadstrešnica nije mi jasno hahhh Bukvalno bolje da ne postave ni njih onda svi znamo na čemu smo.
 
Izašao novi red vožnje. Koliko vidim , nema ništa od BG: voza na relaciji Prokop - Ovča , a Batajnica - Krnjača ima samo jedan polazak i to oko 21h. Voz na svakih sat vremena radnim danom i vikendom. Kome treba da se obratim u vezi BG: voza Prokop - Ovča , obzirom da su ga najavili da će biti pušten? Gledaću da što pre izradim novi red vožnje.
 
solecar":d04gi95c je napisao(la):
Izašao novi red vožnje. Koliko vidim , nema ništa od BG: voza na relaciji Prokop - Ovča , a Batajnica - Krnjača ima samo jedan polazak i to oko 21h. Voz na svakih sat vremena radnim danom i vikendom. Kome treba da se obratim u vezi BG: voza Prokop - Ovča , obzirom da su ga najavili da će biti pušten? Gledaću da što pre izradim novi red vožnje.
Zar nisu rekli da ostaje sve po starom!? auu
 
Vrh