Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494006#p494006:2dbc72i4 je napisao(la):
spatiotecte » Sun Nov 19, 2017 8:59 pm[/url]":2dbc72i4]Strujni luk hvata sve na metar i po distance. :o

Da li hoćeš da kažeš da nadvožnjak ne može da prolazi tik iznad vodova?
 
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=493945#p493945:6oo9kla2 je napisao(la):
RioBL » 19 Nov 2017, 17:41[/url]":6oo9kla2]
[url=http://.rs//viewtopic.php?p=493918#p493918:6oo9kla2 je napisao(la):
milanche » Sun Nov 19, 2017 4:43 pm[/url]":6oo9kla2]Nije dobro ni potrebno da se prave stepenice jos jedne sa nadvoznjaka i jos jedan ulaz. Prvo mora da bude kontrola pristupa stanici obezbedjena, a drugo mora postojati negde blagajna, info pult i druge pratece funkcije za kupovinu karata.

Slazem se Milanche ali treba imati na umu da je stanica velika. Od njenog sjevernog do juznog kraja ima skoro 500m. Zato mislim da je za pocetak najbolje napraviti dva ulaza u stanicu.

Ulaz A iza Doma Zdravlja sa pristupom novim autobuskim stajalistima i pjesackom pasarelom okrenut prema Ceraku
Ulaz B preko pothodnika koji postoji nekih 250m dalje sa pristupom tramvajima i autobusima u ulici Patrijarha Dimitrija
To bi za pocetak vjerovatno bilo dovoljno.

Nismo se razumeli, mislio sam na ovo tvoje resenje, da je dovoljno obezbediti ulaz sa zapadne strane. Zapravo stajaliste i stepeniste sa istocnog ulaza prebaciti na zapadni i odatle ostvariti ulaz u pasarelu, a mozda ispod nadvoznjaka staviti mini salter salu i kontrolu ulaza. Naravno najidealnije bi bilo,kao sto je i spatio rekao, da je stanicna zgrada prakticno delom iznad perona,kao nadvoznjak sirine 10-15m i odatle da se spustaju stepenice i liftovi ka peronima.

Onaj drugi ulaz prema ind motora je malo nesrecan, taj podhodnik bi trebalo da se koristi samo za interni prelaz sa jedne na drugu stranu.

Ali to su sve mastanja sbbkbb. Ovaj Igorov predlog je realan i izvodnjiv a dosta bi pomogao skracivanju puta do stanice. Steta sto prilikom rekonstrukcija sada nisu vise paznje obratili na stanicne zgrade, polozaj, funkcionalnost...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493735#p493735:2fxu9uf7 je napisao(la):
RioBL » 18 Нов 2017, 22:50[/url]":2fxu9uf7]Slazem se s Dosenom. A u kontekstu ovog i opcija za stanicu Rakovica, spominjanih na prethodnoj stranici, napravio sam par ilustracija. Mislim da ovo prikazano na njima nije neizvodljivo a bitno je zbog znacaja koji ova stanica treba da ima za juzni dio Beograda.
Pogledajte prilog 4

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1



Nadam se da ne gusim temu slikama a mozemo post i prebaciti u temu o Rakovici

P.S.
Ispred prva dva kolosjeka sam docrtao peron sa nadstresnicom koji zapravo ne postoji ali bi bilo zgodno napraviti ga.
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

е Рио, коначно да видим да и ти нешто убодеш на форуму. свака част, заслужио си +

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493941#p493941:2fxu9uf7 je napisao(la):
WLABmz » 19 Нов 2017, 17:37[/url]":2fxu9uf7]A zamisli kad krene neki prepunjeni dupli Flirt za Novi Sad, taj čikica će imati puno posla, a ljudi u redu postati nervozni da ne zakasne na voz...mislim da mora da postoji neko održivije rešenje, jer na većini stanica i stajališta nije moguće odvojiti perone za BG:voz i međugradske vozove.

могу да буду заједнички перони, само се на рампе ставе и БусПлус и баркод читачи. БусПлус за БГВ и вожњу унутар града Београда, а баркодови се штампају на картама и тиме се омогући улазак на перон
 
Свака част Џони! Ја сам имао идеју једног компликованијег решења.

А када су у питању бар-кодови, то би се могло увеси за цео "бус плус". Да се лепо плати карта преко телефона, а контролор само скенира бар код са слике на мобилном телефону, и каже "следећи, карте за преглед". Од 10 децембра, у Амстердаму више неће бити могуће плаћање превоза кешом код возача аутобуса. Само картицом, чипкартом, и преко мобилног телефона.
 
E vala ja sam protiv te ideje sto vas dvojica tu smisljate neka u vozovima postoji mogucnost WiFi i ostalog pa cu da platim kartu.
 
Ako neces da platis jer nemas wifi, onda nemoj ni da se vozis. Pretpostavljam da u svojim kolima imas wifi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494064#p494064:3dec2s5s je napisao(la):
Kolega2357 » 20 Nov 2017 12:35 am[/url]":3dec2s5s]E vala ja sam protiv te ideje sto vas dvojica tu smisljate neka u vozovima postoji mogucnost WiFi i ostalog pa cu da platim kartu.
Svašta. :roll:
 
Hmm, u Engleskoj gde je zeleznica na jako lepom nivou, pri tom solidno skupa (cak i za njih) cena karte, samo deo vozova ima Wifi.
 
Upravo to. Da li kolega123456789 kada putuje npr. za NS plaća kartu iako u vozu nema wi-fi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494046#p494046:hdour5gg je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Nov 20, 2017 12:23 am[/url]":hdour5gg]
могу да буду заједнички перони, само се на рампе ставе и БусПлус и баркод читачи. БусПлус за БГВ и вожњу унутар града Београда, а баркодови се штампају на картама и тиме се омогући улазак на перон

Svakako onda gledati koliko je moguće razdvojiti perone za BG:voz barem u Prokopu i Zemunu gde ima veliki broj koloseka i ostaviti slobodan pristup peronima na kojima ne staje BG:voz. Zašto. Bar kod čitač sigurno neće pročitati međunarodne karte kupljene u Crnoj Gori ili Mađarskoj i drugim evropskim zemljama...
 
A inace ja navala tih putnika u medjunarodnim vozovima ne bi da svaki ima po 20 vagona a dobro je ako imaju svi zajedno toliko
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494167#p494167:1pfwgq56 je napisao(la):
WLABmz » 20 Нов 2017, 11:17[/url]":1pfwgq56]
Svakako onda gledati koliko je moguće razdvojiti perone za BG:voz barem u Prokopu i Zemunu gde ima veliki broj koloseka i ostaviti slobodan pristup peronima na kojima ne staje BG:voz. Zašto. Bar kod čitač sigurno neće pročitati međunarodne karte kupljene u Crnoj Gori ili Mađarskoj i drugim evropskim zemljama...

ја сам у принципу за раздвајање тамо где може. али како би то урадио у Лазаревцу или Младеновцу, где треба раздвојити, а не може? друго, баркод би био само на уласку у перон, не на изласку
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494181#p494181:37hjxla7 je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Nov 20, 2017 12:44 pm[/url]":37hjxla7]
ја сам у принципу за раздвајање тамо где може. али како би то урадио у Лазаревцу или Младеновцу, где треба раздвојити, а не може? друго, баркод би био само на уласку у перон, не на изласку

Neće skoro BG:voz do stići Lazarevca i Mladenovca...

Drugo, šta fali čitaču barkoda na izlazu? Tako rade u Rusiji i time sprečavaju da putnici kupuju karte za kraću relaciju od one kojom putuju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494171#p494171:csng160t je napisao(la):
direktor » Pon Nov 20, 2017 12:19 pm[/url]":csng160t]A inace ja navala tih putnika u medjunarodnim vozovima ne bi da svaki ima po 20 vagona a dobro je ako imaju svi zajedno toliko

Pa za vozove za Bar u sezoni i jeste navala, zato sam i pomenuo Zemun, gde će biti početna stanica i utovar automobila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494013#p494013:391vwyif je napisao(la):
Aleksandar1 » 19 Nov 2017 09:17 pm[/url]":391vwyif]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494006#p494006:391vwyif je napisao(la):
spatiotecte » Sun Nov 19, 2017 8:59 pm[/url]":391vwyif]Strujni luk hvata sve na metar i po distance. :o

Da li hoćeš da kažeš da nadvožnjak ne može da prolazi tik iznad vodova?

Nadvoznjak moze ali neki covek bi bio odmah udaren strujom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494064#p494064:259so6k4 je napisao(la):
Kolega2357 » November 20th, 2017, 1:35 am[/url]":259so6k4]E vala ja sam protiv te ideje sto vas dvojica tu smisljate neka u vozovima postoji mogucnost WiFi i ostalog pa cu da platim kartu.
1991 god.

Učiteljica: Šta je to bezu čega ne može da se živi?
Učenici: Vazduh.

2017 god.

Učiteljica: Šta je to bezu čega ne može da se živi?
Učenici: Wi-fi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494221#p494221:2zaoncy4 je napisao(la):
spatiotecte » Mon Nov 20, 2017 1:33 pm[/url]":2zaoncy4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494013#p494013:2zaoncy4 je napisao(la):
Aleksandar1 » 19 Nov 2017 09:17 pm[/url]":2zaoncy4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494006#p494006:2zaoncy4 je napisao(la):
spatiotecte » Sun Nov 19, 2017 8:59 pm[/url]":2zaoncy4]Strujni luk hvata sve na metar i po distance. :o

Da li hoćeš da kažeš da nadvožnjak ne može da prolazi tik iznad vodova?

Nadvoznjak moze ali neki covek bi bio odmah udaren strujom

U vezi ovog "problema" da napomenem da sam pasarelu, stepenice i liftove nacrtao prema projektu koji smo radili za jednu americku zeljeznicku liniju kojom ce saobracati Stadler DMU (made in USA).



Po tome je pasarela na visni od 24' 3-1/8" iznad gis sto je u prevodu nesto vise od 7m. Iako je u pitanju dizel, mene bi veoma iznenadilo da projektant nije uzeo u obzir mogucu elektrifikaciju pruge tako da mislim da je ta visina dovoljna i za Rakovicu. Ne znam tacno ali cini mi se da su plato kod Doma Zdravlja i uluca Kraljice Jelene blizu te visine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494196#p494196:3e8y8p4i je napisao(la):
WLABmz » 20 Нов 2017, 12:41[/url]":3e8y8p4i]Neće skoro BG:voz do stići Lazarevca i Mladenovca...

Drugo, šta fali čitaču barkoda na izlazu? Tako rade u Rusiji i time sprečavaju da putnici kupuju karte za kraću relaciju od one kojom putuju.

не фали ништа, нека постоји. може да се уведе да се издају само перонске карте, које се укуцају на баркод читачу, за оне који некога испраћају, са трајањем до 30 минута. наравно, те карте би биле бесплатне, и важиле би само за један улаз и један излаз на само то станици/стајалишту, јер би свако имало јединствени ИД број који се укуцава на баркод
 
Ali zar ne bi te besplatne karte mogle da posluže i za šverc BG vozom? Mislim ako udješ na peron, niko ne može da te natera da izadješ odatle, a sa druge strane nemaju tvoje lične podatke. Jedino ako si mislio da se uvede obavezno čekiranje i na izlasku za sve?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494311#p494311:2bhdxbm0 je napisao(la):
RioBL » Pon Nov 20, 2017 7:59 pm[/url]":2bhdxbm0]
Po tome je pasarela na visni od 24' 3-1/8" iznad gis sto je u prevodu nesto vise od 7m.

Visina voznog voda - min. 5,00m; nom. 5,5m; max. 6,5m - u prevodu dosta tesno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=494378#p494378:2teh24x6 je napisao(la):
gishko » 20 Нов 2017, 23:36[/url]":2teh24x6]Ali zar ne bi te besplatne karte mogle da posluže i za šverc BG vozom? Mislim ako udješ na peron, niko ne može da te natera da izadješ odatle, a sa druge strane nemaju tvoje lične podatke. Jedino ako si mislio da se uvede obavezno čekiranje i na izlasku za sve?

па не, јер мораш да изађеш на истом месту у року од 15 минута до пола сата, зависи како би се ставило временско трајање. ако се провозаш до следеће станице, нема изласка, јер те рампа тамо не би пустила (није исти ИД број)
 
Ок али би то значило да би сви морали да се чекирају и при изласку (шти није ретка појава додуше, али прави гужве).

Него, мало сам прерадио један тотем за наше потребе, овако замишљам улазе у станице једног дана.
и пример бојења возова за градску и регионалну железницу.


Originalna fotografija: http://www.geograph.org.uk/photo/4657009

6d9912eac8d10aa675d58fd539c34f62.jpg
 
Fino. Mozda jednog dana kad zeljeznica ne bude drzavna. :)
 
Vrh