Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

мислим да је у Норексановом контексту у питању фенси трамвај на нормалном колосеку
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490394#p490394:2nw7r7nx je napisao(la):
Пантограф » Sre Nov 08, 2017 2:41 pm[/url]":2nw7r7nx]Сваки воз, као и авион, тежи да буде што лакши.

U slučaju EMV i DMV apsolutno da, međutim kod lokomotiva ne uvek. U određenim situacijama u železničkom saobraćaju teže lokomotive imaju prednost. Avion nema adheziju...
 
Koliko god da su šinska vozila teška i u kakvu god kategoriju da ih svrastavamo potrebne su im šine. Sad u savskom amfiteatru imamo dvije vrste šina tj pruga. Uskog i normalnog kolosjeka. Još malo pa će nam ostati samo pruga uskog kolosjeka koju koristi tramvaj. Šta s tim možemo? Ništa, osim dodati još koji tramvaj na njih tako da mi stvarno nije jasno o kakvim se lakim šinskim sistemima piše.

Pored više pruga normalnog kolosjeka mi fantaziramo o nekakvoj "lakoj željeznici" koju nemamo na šta postaviti. Zbilja čudno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490229#p490229:v746tryr je napisao(la):
Karlo del Ponte » Сре Нов 08, 2017 1:10 am[/url]":v746tryr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489561#p489561:v746tryr je napisao(la):
Norexan » 05 Nov 2017 03:43 am[/url]":v746tryr]Са Прокопом ГЖС мора постати део историје.
Јер то декрет из Партије или шта? Да неко нешто тако са врха власти покуша у Њујорку, бацили би га у Хадсон да храни рибе, или га стрпали у лудницу.

  1. Зато што је не схватљиво да имаш две главне станице. Прошлост треба оставити за себе и гледати у будућност.
  2. Зато што станица не води нигде даље, такорећи постаје слепа улица,јарак...
  3. Зато што ће ту проћи метро који ће ићи даље ка граду па самим тим престаје да постоји потреба за слепом улицом званом екс-ГЛЖ.
  4. Зато што је тај простор намењен за елитно насеље и људима не пада памет да живе поред пруге која тресе зграде...
  5. Зато што у Њујорку сиротиња живи у зградама таквим па може да тресе и да тандрче. :mrgreen:
Јасно? :kafa:
 
Прокоп није нова главна станица, већ нова централна станица. У новом чвору имамо 6 пролазних станица - Батајница, Земун, Нови Београд, Београд-центар (Прокоп), Раковица и Ресник.
 
Није исто када је једна станица главна, и када имамо централну станицу од неколико њих где је питање само локације. А ГЖС се могла/може сачувати за приградске линије - Младеновац, Лајковац, Умчари (и евентуално Обреновац) које би доста допринеле нормализацији саобраћаја, живота и рада у Београду.
 
Zapeli ljudi da gase glavnu a kad prokop bude zvrjao prazan i kad ga ni oni nece koristiti pravice glavnu od blata
 
Знам @Дошљак нашта мислиш али ако немаш главну онда централна станица на неки начин постаје она иначе не би се звала централна. :mrgreen:
Све те линије могу да полазе из Прокопа. Што се тиче приоритета ствар је само навике и добре конекције. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490874#p490874:369gasmr je napisao(la):
Norexan » November 9th, 2017, 10:08 pm[/url]":369gasmr]Што се тиче приоритета ствар је само навике и добре конекције. :wink:
Tačno tako. Ja to uporno ponavljam. Prokopu je dobra konekcija potrebna da bi bio ono što su sada GŽS i Karađorđev park. Ne mora baš bukvalno kao one , ali u nekom ozbiljnom obimu da , ako mislimo da imamo novu Glavnu železničku stanicu ili centralnu , a ne gomilu drugih stanica gde bi ljudi silazili samo zato što je ta stanica bolje povezana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490853#p490853:qly87fju je napisao(la):
Дошљак » Čet Nov 09, 2017 9:42 pm[/url]":qly87fju]Прокоп није нова главна станица, већ нова централна станица. У новом чвору имамо 6 пролазних станица - Батајница, Земун, Нови Београд, Београд-центар (Прокоп), Раковица и Ресник.

Tačnije 4, jer su Batajnica i Resnik izvan TPS-ova. Dakle iz Zemuna (TPS Zemun) se kreće za jug, a iz Rakovice (TPS Kijevo ili Makiš) za sever.
 
Ma ljudi Prokop se nalazi na nezgodnoj lokaciji. Džaba, i da učložimo još 3 milijarde i dalje će se načaziti na nezgodnoj lokaciji, na pola brda oivičen slabo naseljenim elitnim naseljima koja nikada neće biti masovna naselja i auto-putom. I nalazi se u čudnom terenu za glavnu železničku stanici, tj. u kanjnu između okolnih brda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490907#p490907:guczxomo je napisao(la):
Biciklistkinja » Čet Nov 09, 2017 11:43 pm[/url]":guczxomo]Ma ljudi Prokop se nalazi na nezgodnoj lokaciji.

Otprilike na isto toliko nezgodnoj lokaciji kao i Berlin Hauptbahnhof i otprilike isto toliko kukate kao što su Berlinci kukali kad se gradio Hauptbahnhof u Berlinu. Mislim da bi bilo lepo da prestanete da zatrpavate sve teme vezane za železnicu kukanjem...Hvala :sesir:
 
Моје мишљење је да је локација супер, али очајно повезана што инфраструктуром, то јавним превозом. Јуче сам чекао тролејбус код ортопедског, оно ново стајалиште после скретања за Прокоп, и гледам преко пута, ту одмах преко ауто-пута клинички центар и мало даље од њега Храм, а лепо се виде Београђанка, Ушће, Врачарски солитери, БнВ у изградњи, иза се чак назиру и Саборна црква, Калемегдан и тврђава. Морам признати много лепша слика него када се затекнем у Савској улици где видим само узбрдицу Немањине и неугледне околне зграде. Притом, кад се иселе БиП и Рудо и изгради Скајлајн путници ће имати још лепшу слику при доласку у Београд возом. Само фале саобраћанице и паметно осмишљене линије.
 
Osecaj prostora te vara.
I avalski toranj se vidi iz stare pazove a to ne znaci da je blizu njega.
 
Леп поглед? Да дамо Прокопу ново име: "Београд белведере", или "Београд белви"??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490911#p490911:91u7xf6f je napisao(la):
WLABmz » November 9th, 2017, 11:51 pm[/url]":91u7xf6f]Mislim da bi bilo lepo da prestanete da zatrpavate sve teme vezane za železnicu kukanjem...Hvala :sesir:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490919#p490919:91u7xf6f je napisao(la):
Дошљак » November 10th, 2017, 12:12 am[/url]":91u7xf6f]Моје мишљење је да је локација супер, али очајно повезана што инфраструктуром, то јавним превозом. Јуче сам чекао тролејбус код ортопедског, оно ново стајалиште после скретања за Прокоп, и гледам преко пута, ту одмах преко ауто-пута клинички центар и мало даље од њега Храм, а лепо се виде Београђанка, Ушће, Врачарски солитери, БнВ у изградњи, иза се чак назиру и Саборна црква, Калемегдан и тврђава. Морам признати много лепша слика него када се затекнем у Савској улици где видим само узбрдицу Немањине и неугледне околне зграде. Притом, кад се иселе БиП и Рудо и изгради Скајлајн путници ће имати још лепшу слику при доласку у Београд возом. Само фале саобраћанице и паметно осмишљене линије.

Cela stvar deluje kao kunjava , zato što pojedinci gledaju na stvar jednodimenzionalno. Barem ja to tako vidim , zato što tvrde da šta god da se uradi na Prokopu je preomašena investicija i da je više nego jasno da je Prokop na pogrešnom mestu , jer trenutno ima mali broj putnika , a tako će biti u budućnosti , kada se dovedu linije gradskog prevoza , izgrdi sadržaj na ploči , pristupne saobraćajnice iz pravca autoputa i Deligradske ...
Ono oko čega se takođe ne slažemo je da bi i Karađorđev park bio "rupa" i na lošem mestu , da nema tako dobru mrežu linija gradskog prevoza , bez obzira što neki po izlasku odatle vide "velelepne građevine" , a po izlasku iz Prokopa vide "rupu".
Mnogim korisnicima voza , kada dođu u Prokop , ne smeta uopšte to što izgleda tao "rupa" , kako ga neki ovde nazivaju , i što se nalazi tu gde se nalazi , već što je loše povezan gradskim prevozom. Sa više njih sam razgovarao i objašnjavao im situaciju , pomažući im da dođu do gradskog prevoza , jer živim u blizini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490925#p490925:25gojxia je napisao(la):
spatiotecte » November 10th, 2017, 12:42 am[/url]":25gojxia]Osecaj prostora te vara.
I avalski toranj se vidi iz stare pazove a to ne znaci da je blizu njega.
Ali isto tako , to što se iz pravca Rudog vidi Hram , ne znači da je bogu iza nogu kao Avala.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490941#p490941:25gojxia je napisao(la):
Пантограф » November 10th, 2017, 1:37 am[/url]":25gojxia]Леп поглед? Да дамо Прокопу ново име: "Београд белведере", или "Београд белви"??
To što se tebi ne sviđa pogled , ne znači da i drugi moraju da dele isto mišljenje.
 
Прокоп се не налази на лошем месту него једноставно нема још играђену инфраструктуру и као друго када се доведу троле свакако је лакше доћи до центра из Прокопа него из оне рупчаге зване Савски трг. Повезан је и са БГ:Возом што му даје огромну позитивну страну. :mrgreen: :shock:
 
а само је довољно да се ураде две ствари, за шта не треба ни пара ни времена: уредити да 36 има нормалан такт (до 10 минута) и увести му и супротан правац и скренути 44 да свраћа на Прокоп
 
Prokop je namenjen Beogradu koji ima metro, koji prolazi kroz njega. Ende.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490845#p490845:18ffk3fp je napisao(la):
Norexan » 09 Nov 2017, 20:34[/url]":18ffk3fp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490229#p490229:18ffk3fp je napisao(la):
Karlo del Ponte » Сре Нов 08, 2017 1:10 am[/url]":18ffk3fp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489561#p489561:18ffk3fp je napisao(la):
Norexan » 05 Nov 2017 03:43 am[/url]":18ffk3fp]Са Прокопом ГЖС мора постати део историје.
Јер то декрет из Партије или шта? Да неко нешто тако са врха власти покуша у Њујорку, бацили би га у Хадсон да храни рибе, или га стрпали у лудницу.

  1. Зато што је не схватљиво да имаш две главне станице. Прошлост треба оставити за себе и гледати у будућност.
  2. Зато што станица не води нигде даље, такорећи постаје слепа улица,јарак...
  3. Зато што ће ту проћи метро који ће ићи даље ка граду па самим тим престаје да постоји потреба за слепом улицом званом екс-ГЛЖ.
  4. Зато што је тај простор намењен за елитно насеље и људима не пада памет да живе поред пруге која тресе зграде...
  5. Зато што у Њујорку сиротиња живи у зградама таквим па може да тресе и да тандрче. :mrgreen:
Јасно? :kafa:

Ne vidim ni jednu prednost za građane Beograda i korisnike srpskih železnica od tvojih stavki. Ne znam zašto se nastavljam sa tobom, ali ajde:

1. i 2. Budimpešta ima 2 glavne čeone stanice.
3. Treba sprečiti da tu prođe metro pravcem Sajam - Kalemegdan. A i sasvim je normalno, čak i neophodno da metro opslužuje železničku stanicu, bilo da je međunarodnog ili regionalnog karaktera.
4. Elitno naselje može da nam..., u paketu sa Njujorkom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490954#p490954:2xp0okip je napisao(la):
Norexan » November 10th, 2017, 5:36 am[/url]":2xp0okip]Прокоп се не налази на лошем месту него једноставно нема још играђену инфраструктуру и као друго када се доведу троле свакако је лакше доћи до центра из Прокопа
Čak i oko ovoga je bila debata , samo zato što su pojedinci tvrdili da se to ne bi svidelo stanovnicima Banjice , jer bi bespotrebno kružili i gubili vreme da stignu do centra grada. Sa druge strane , ovu konstataciju pojedinci mnogo vole da koriste kao argument za pobijanje nečijeg predloga. Pri tom mislim uopšteno , nevezano za to da li predlog ima ili nema veze sa Prokopom.
I eto tako se stalno vrtimo u krug , zbog jednih te istih konstatacija koje se ponavljaju iz teme u temu , iz strane u stranu na tim temama ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490955#p490955:2xp0okip je napisao(la):
JohnnyLee » November 10th, 2017, 7:40 am[/url]":2xp0okip]а само је довољно да се ураде две ствари, за шта не треба ни пара ни времена: уредити да 36 има нормалан такт (до 10 минута) и увести му и супротан правац и скренути 44 да свраћа на Прокоп
Ako već mećeš 44 da ide preko Prokopa , onda nema potrebe da ti 36 ide u oba pravca kružno , zato što ga pokrivaš sa 44 na delu od Prokopa do Slavije. Bolje je u tom slučaju staviti da 36 ide dvosmerno do GŽS , uz okretanje na Savskom trgu ili produžavanje do NBG. I obavezno uvesti stanicu ka Prokopu kod Rudog za 34 i 36. Pre izgradnje nove saobraćajnice , Mostar je imao vezu sa Preokopom , a sad je odsečen ...
Plus što bih i 51 preusmerio preko Prokopa i Autokomande do Slavije , po Karlovom predlogu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490967#p490967:2xp0okip je napisao(la):
Kokos » November 10th, 2017, 9:22 am[/url]":2xp0okip]Prokop je namenjen Beogradu koji ima metro, koji prolazi kroz njega. Ende.
I šta sad , da čekamo još X decenija dok se ne realizuje neki imaginarni plan , umesto da uz sitna ulaganja sada , do realizacije tog plana , imamo kol'ko tol'ko funkcionalnu stanicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490967#p490967:3h0qo34v je napisao(la):
Kokos » Pet Nov 10, 2017 9:22 am[/url]":3h0qo34v]

1. i 2. Budimpešta ima 2 glavne čeone stanice.

Budimpešta ima 3 glavne čeone stanice (Keleti, Nyugati, Deli), a do pre 10-ak godina je imala 4 (Joszefvaros). To je uslovljeno time što je u 19. veku svaka pruga građena nezavisno sa zasebnom početnom stanicom. Kasnije su se ti pravci povezali veznim prugama, a ulaz-izlaz iz tih stanica je krajnje saobraćajno zakomplikovan, sa gomilom ukrštenih puteva vožnji, plus je na određenim dvokolosečnim deonicama pravilan levi kolosek, pa se i tu stvaraju dodatna ukrštanja. Zbog toga Budimpešta ima mnogo problema. Kapaciteti te 3 stanice nisu dovoljni za sve vozove, pa neki vozovi idu do Kobanje-Kispest, te putnici moraju na metro da bi došli do centra. Budimpešta ima i tranzitni prolazni pravac Ferihegy (aerodrom) - Kobanya-Kispest (metro) - Ferencvaros (tramvaj) - Kelenfold (metro) i određeni tranzitni vozovi idu i tim prolaznim pravcem (jedno vreme su i vozovi Beograd - Beč išli tako). Drugo, Budimpešta je puna teretnih vozova koji prolaze jednim mostom preko Dunava, zajedno sa svim tim putničkim. Ako već daješ primer nečega, daj primera nečega što funkcioniše besprekorno, a ne sistema koji ima gomilu problema...
 
Zaboravio si da napomenes da budimpesta ima koridore sa po 4 i 6 koloseka sto znatno menja stvar.
 
Vrh