Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Bogami, u Resniku rade ogroman podzemni prolaz i na svim stanicama nove nadstrešnice - čak i u Rakovici, gde nadstrešnice ima, predviđena je delimična rekonstrukcija nadstrešnice.
U Rakovici još treba samo (ali bukvalno prokleto samo) okrečiti podzemni prolaz.
 
Зашто на Вуковом споменику нема ни један ред вожње на перонима осим на стражарској кућици пре пролаза кроз капије за очитавање бус плуса?
 
Nikad nisam koristio zeleznicku stanicu Rakovica. Da li postoji razuman nacin da se stigne od autobuske stanice 37-ice kod Maricke do koloseka zeleznicke stanice Rakovica?
 
Ima, mada je lakse od sledece stanice 37ice (u smeru ka Knezevcu).

Sto se tice bas od pomenute stance ima pesacka staza od doma zdravlja Rakovica.

 
Bolja varijanta je sledeca. Predje se semafor prema mostu ka kome vodi pesacka staza pored prodavnice auto delova i pored doma zdravlja gde su stepenice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491028#p491028:15n226t9 je napisao(la):
solecar » 10 Nov 2017 12:11 pm[/url]":15n226t9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491019#p491019:15n226t9 je napisao(la):
Kokos » November 10th, 2017, 12:51 pm[/url]":15n226t9]@Sole, ne moramo da čekamo metro, ali Prokop time što ima krov i koloseke i perone nije ni 15% zavšrena centralna stanica milionske evropske prestonice.
Tačno , ali to ne znači da ne može da se napravi da i u sadašnjem obliku bude kol'ko tol'ko funkcionalan , makar to bilo i minimalno , za početak.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=491019#p491019:15n226t9 je napisao(la):
Kokos » November 10th, 2017, 12:51 pm[/url]":15n226t9]Prebacivanje vozova na Prokop je samo maltretiranje putnika. A kada budu prebačeni svi vozovi sa ovakvim stanjem pruge (brojem koloseka ka i iz Prokopa) ja nisam siguran da BG voz može da nastavi da postoji u ovom taktu, a kamoli sa 2 ili više linija.
Evo zašto se vrtimo stalno u krug. Kada se prebace vozovi na Prokop , treba i gradski prevoz prilagoditi vozovima , tako da ne bude maltretiranje putnika. Prosto , jednostavno i logično. A zašto je takvo rešenje neprihvatljivo pojedincima , e to je već drugo pitanje. Pri tom mislim na bolje povezivanje Prokopa sa gradskim prevozom.
Što se tiče BG: voza i druge linije , koja bi išla Resnik - Prokop , ona i nje planirana da ima jak takt , barem sam ja to tako protumačio , tako da ona ne bi mnogo uticala na međugradske vozove i obrnuto. Što se tiče linije Ovča - Batajnica , ona će možda da bude redukovana , ali videćemo šta će biti kroz par godina kada sve što je realno da se desi , zaista i desi (prebacivanje vozova sa GŽS na Prokop i rekonstrukcija pruge od Prokopa do Pazove).
Није проблем у појединцима, него у доносиоцима катастрофалних одлука. Ево, ти последњих 6 година агитујеш да се 94 врати на стару трасу, преко Сава центра. Не постоји линија коју је лакше довести на Прокоп, а сам видиш да се то не ради. Да не говоримо о пребацивању неколико линија са Главне железничке, све је то технички једноставно, возова, већ има БГ:ВОЗ преко целог дана без везе са огромном Чукарицом...

Ајде, да видим једно 2-3 фреквентне аутобуске линије на Прокопу, па да ти бар кажем делимично си у праву, али овако :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492346#p492346:3kmdvqgc je napisao(la):
Igor » Tue Nov 14, 2017 7:40 pm[/url]":3kmdvqgc]Bolja varijanta je sledeca. Predje se semafor prema mostu ka kome vodi pesacka staza pored prodavnice auto delova i pored doma zdravlja gde su stepenice.

file.php

Jos bolja varijanta bi bila napraviti stajaliste tacno na sredini nadvoznjaka i spustiti stepenice direktno na perone. To nije skupo, al koga briga.

P.S.
eto, mogli su to uraditi u sklopu rekonstrukcije stanice.
 
Direktno na perone, kazes?
Sa ovog nadvoznjaka mislis?
I da se pomeri stanica Rakovica blize domu zdravlja?
A to sto bi time bila dalja stanovnicima kanarevog brda, miljakovca I, II i III, to ti ne pretstavlja problem?
I mislim da to 'pomeranje' uopste nije tako jednostavno, kako ti mislis.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nisam rekao da se ukida neko stajaliste vec da se dogradi jedno. Na nadvoznjaku. Ono bi bilo za potrebe korisnika zeljeznicke stanice. Ako nam je zeljeznica bitna. Ako nije, ja se izvinjavam. Nisam iz Beograda.
 
Jesam li ja rekao, da si ti rekao "da se ukuda"?

I jesam li ja rekao bilo sta u vezi toga odakle si?

Cemu taj stav "uvredjene mlade" ?
:)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nisam siguran da je to pomeranje/produzavanje bas tako lako, ipak to povlaci i pomeranje cele mreze skretnica, a tunel sa kolosekom koji "izranja" (mislim da je to iz Makisa pravac) je preblizu. Kao sto neko rece, sve moze, samo je pitanje para. :)
 
Imam utisak da se nismo razumjeli :)

Ja sam pisao o autobuskom stajalistu koje bi bilo na nadvoznjaku. Zeljeznicka stanica se ne pomjera nigdje.

Za to bi trebalo izgraditi pjesacki most, paralelno sa nadvoznjakom na koji bi se pristupalo i sa nadvoznjaka i sa njegovih krajeva kod Doma Zdravlja i iz bulevara sa druge strane. Takvi mostovi nisu ni skupi ni komplikovani. Evo u prilogu jedan koji je moja firma radila za jednu zeljeznicku stanicu u US, prije nekoliko mjeseci...



Ovaj most ima dva stuba sa liftovima za invalide i stepenicama. Ispod je prostor za 4 kolosjeka a ukupna duzina mosta je oko 30m i spaja dvije stanicne platforme.

Stanica u Rakovici je veca i trebao bi most od oko 50m sa tri stuba, pri cemu bi srednji stub imao pristup i sa nadvoznjaka.
 
Sad pricamo isti jezik (razumemo se) ;)

Ideja jeste interesantna, jer bi to bili ozbiljno pojednostavljanje pristupa zel. Stanici Rakivica.

Ne znam samo, koliko bi drumski saobracaj bio "ugrozen" takvim autobuskim stajalistem na mostu?

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492641#p492641:1phkpvfx je napisao(la):
RioBL » Wed Nov 15, 2017 6:06 pm[/url]":1phkpvfx]Imam utisak da se nismo razumjeli :)

Ja sam pisao o autobuskom stajalistu koje bi bilo na nadvoznjaku. Zeljeznicka stanica se ne pomjera nigdje.

Za to bi trebalo izgraditi pjesacki most, paralelno sa nadvoznjakom na koji bi se pristupalo i sa nadvoznjaka i sa njegovih krajeva kod Doma Zdravlja i iz bulevara sa druge strane. Takvi mostovi nisu ni skupi ni komplikovani.

Ovaj most ima dva stuba sa liftovima za invalide i stepenicama. Ispod je prostor za 4 kolosjeka a ukupna duzina mosta je oko 30m i spaja dvije stanicne platforme.

Stanica u Rakovici je veca i trebao bi most od oko 50m sa tri stuba, pri cemu bi srednji stub imao pristup i sa nadvoznjaka.

file.php

Ideja nije dobra.

Genijalna je.

Uzgred, nisu potrebne nikakve nise za autobuska stajalista, i, po mom misljenju, automobilski saobracaj ne bi bio ometen, jer su svi prilazi nadvoznjaku 1+1, a on je 2+2, cak mislim da bi pozitivno uticalo na automobile, koji bi neminovno sporije isli umesto sadasnjeg jurcanja i preticanja po nadvoznjaku,

OVG6MuQ


Dimenzije dva zglobna autobusa u istoj razmeri:

wwQfGZE


Moguce pozicije stajalista, duzine oko dva zglobna autobusa:
(bitno ja da stajalista budu u pravoj liniji, zbog pregleda vozaca prilikom zatvaranja vrata)

RTJLmPg


Google 3D prikaz:

9736xDF


Da li mi se dobro cini da postoji podzemni prolaz ispod pruga neposredno juzno od nadvoznjaka?

Dodatna ideja: Sta mislite da tu postoji i tramvajska stanica, odonosno da tu postoji ukrstanje trojke sa 37, 42, 50, 59?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492669#p492669:11367dob je napisao(la):
Aleksandar1 » Sre Nov 15, 2017 9:32 pm[/url]":11367dob]
Da li mi se dobro cini da postoji podzemni prolaz ispod pruga neposredno juzno od nadvoznjaka?

Nema. I meni se učinilo, pa sam pogledao na Google Street View.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492877#p492877:2ehi7w3v je napisao(la):
SerbPacker » Čet Nov 16, 2017 2:22 pm[/url]":2ehi7w3v]Jesu ovi to odlozili proredjivanje BG voza , do daljnjeg?

Ko kaže? Radovi BG-S.Pazova još nisu počeli, tako da nema razloga za proređivanje. Svečano otvaranje radova je predviđeno za 28. novembar u stanici Zemun, pa ćemo videti.
 
Lep prizor jutros na stanici Krnjaca dosta velika guzva (ako nije neko kasnjenje)
 
Najzad da se u potpunosti složim sa @RioBL.
Odavno mi se ta ideja o uvodjenju stajališta na nadvožnjaku iznad stanice Rakovica vrzma po glavi.
Rio + :kk:
 
I izvodljivo je jer je na nadvoznjaku 4 trake ukupno dve za za svaki smer a onda imamo suzenje posle nadvoznjaka na 3 trake ka vidikovcu , e sad problem je u celoj prici kad dodje hladnije vreme pa asvalt na nadvoznjacima i mostovima brze lede nego asvalt na klasicnoj ulici tako da plasim se da to moze biti razlog zasto da se to ne radi, sa druge strane ogromna je potreba da se stanica Rakovica bolje integrise u okolinu sa svih strana kao i sva ostala stajalista u rakovici. Tu grad i opstina moraju da se dogovore
 
KartmenBG : ...I izvodljivo je jer je na nadvoznjaku...

Z A K O N O BEZBEDNOSTI SAOBRAĆAJA NA PUTEVIMA I OSNOVNE ODREDBE
....
Član 66.
Vozač ne sme da zaustavi ili parkira vozilo:
.....
4) u tunelu, u podvožnjaku, u galeriji, na mostu, na nadvožnjaku,...
.....

:sesir:

Da ne bi gomilao nove postove evo dopune
Edit:

isti zakon
Član 7.
Izrazi upotrebljeni u ovom zakonu imaju sledeće značenje:

71) zaustavljanje vozila je svaki prekid kretanja vozila na putu u trajanju do
tri minuta, pri čemu vozač ne napušta vozilo, osim prekida radi postupanja
po znaku ili pravilu kojim se reguliše saobraćaj,
72) parkiranje vozila je svaki prekid kretanja vozila, osim prekida radi
postupanja po znaku ili pravilu kojim se reguliše saobraćaj, koje se ne
smatra zaustavljanjem,
:sesir:
 
:sesir: ??

Заустављање аутобуса на стајалишту није исто што и паркирање, побогу.
 
Шта више имамо стајалишта на петљи Радничка код моста на Ади, уистину још увек ван функције.
 
Vrh