Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Još malo pa će početi da se vrti ploča Topčiderska pruga.
Gašenje Glavne železničke stanice je najvažniji događaj u novijoj istoriji srpske železnice i logično je da se o njemu najviše piše.
 
Имамо тему о главној станици и мислим да не треба гушити тему о БГ возу са главном станицом. То јесте битан догађај, али све треба да има своје место.
 
BG:vozu prvo trebaju obični novatronik displeji u vozu i van voza da obeleže dokle idu i koja je sledeća stanica, tek posle toga možemo da pričamo o drugim stvarima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488853#p488853:9drt3imp je napisao(la):
JohnnyLee » 02 Nov 2017 02:15 pm[/url]":9drt3imp]а зашто се опет врти иста плоча звана ГЖС?
Зато што је то, услед погрешне транспортне политике, најлошије коришћен део инфраструктуре градско-приградских железница. Ево, и Вуков споменик, са својих проближно 6-7% коришћења транспортног капацитета је далеко испред ГЖС.

У перспективи, са јужне стране би могли очекивати развој приградског саобраћаја на следећим правцима:
1) Барајево и Лазревац
2) Рипањ, Сопот и Младеновац
3) Врчин и Умчари
4) Железник, са разматрањем неколико возова ка Батајници због радника индустријско-складишних зона око пруге.
5) Обреновац преко Умке
6) Бели Поток-Лештане-Болеч-Винча, са неколико полазака за Панчево у време смена радника (у случају даље градње обилазнице).

И то све оставити на два јадна колосека у Дедињски тунел? Не може се на тај начин планирати ништа озбиљно, па чак ни за ова 4 правца где већ данас имамо инфраструктуру, ако рачунамо и на иоле озбиљан даљински железнички саобраћај. Додајмо томе и потенцијални правац ка Аеродрому, Борчи и Миријеву. Изузетно би се могао развијати концепт регионалног лакошинског система, који сам ја лично више пута на више места заговарао, али опет нам треба ГЖС као центар тог система.
 
али све је то већ Х пута прежвакано на форуму. чему рециклирање старих прича?
 
Da su postojale linije BG-Voza Batajnica-Glavna, Lazarevac-glavna, Mladenovac- glavna ceo sistem prigradske zeleznice bi imao 3 puta vise putnika nego sto ima danas.
Glavna je trebala da bude srce celog tog sistema i bila bi ubedljivo najposecenija stanica u cvoru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489009#p489009:3cfs3uuz je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pet Nov 03, 2017 1:12 am[/url]":3cfs3uuz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488853#p488853:3cfs3uuz je napisao(la):
JohnnyLee » 02 Nov 2017 02:15 pm[/url]":3cfs3uuz]а зашто се опет врти иста плоча звана ГЖС?
Зато што је то, услед погрешне транспортне политике, најлошије коришћен део инфраструктуре градско-приградских железница. Ево, и Вуков споменик, са својих проближно 6-7% коришћења транспортног капацитета је далеко испред ГЖС.

У перспективи, са јужне стране би могли очекивати развој приградског саобраћаја на следећим правцима:
1) Барајево и Лазревац
2) Рипањ, Сопот и Младеновац
3) Врчин и Умчари
4) Железник, са разматрањем неколико возова ка Батајници због радника индустријско-складишних зона око пруге.
5) Обреновац преко Умке
6) Бели Поток-Лештане-Болеч-Винча, са неколико полазака за Панчево у време смена радника (у случају даље градње обилазнице).

И то све оставити на два јадна колосека у Дедињски тунел? Не може се на тај начин планирати ништа озбиљно, па чак ни за ова 4 правца где већ данас имамо инфраструктуру, ако рачунамо и на иоле озбиљан даљински железнички саобраћај. Додајмо томе и потенцијални правац ка Аеродрому, Борчи и Миријеву. Изузетно би се могао развијати концепт регионалног лакошинског система, који сам ја лично више пута на више места заговарао, али опет нам треба ГЖС као центар тог система.

1, 2, i 3 su jednokolosečne pruge, 4 je potrebno za radne vozove, 5 će biti sagrađeno na Svetog Nikad, 6 i kad se sagradi, nije planirano da bude namenjeno putničkim vozovima. Uz sledovanje na 3 minuta Dedinjski tunel može primiti 20 vozova na sat po smeru. Ako računamo po 5 na sat iz smerova 1, 2 i 3, a toliko puno vozova nikad neće biti, ostaje još 5 za sve ostalo...Ne znam kako misliš da razviješ sistem sa GŽS ka Borči, Mirijevu, Pančevu, ako se ne izgradi tunel GŽS - BG Dunav? GŽS je mrtva stanica bes tog tunela!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489092#p489092:1ypthfud je napisao(la):
spatiotecte » Pet Nov 03, 2017 1:12 pm[/url]":1ypthfud]Da su postojale linije BG-Voza Batajnica-Glavna, Lazarevac-glavna, Mladenovac- glavna ceo sistem prigradske zeleznice bi imao 3 puta vise putnika nego sto ima danas.
Glavna je trebala da bude srce celog tog sistema i bila bi ubedljivo najposecenija stanica u cvoru.

Imaš li neku studiju koja to dokazuje? Mislim da u ozbiljnoj raspravi nema mesta za ovako paušalne ocene...Upravo ne bi, jer je glavna stanica jedino mesto izlaska u Beogradu, a ovako imaš Karađorđev Park, Vukov Spomenik, Pančevački most...biraš gde hoćeš.
 
Nisam rekao da treba da se ukinu karadjordjev park, vukov spomenik i pancevacki most. Postojece prolazne linije kroz dedinjski tunel bi i dalje postojale a neke druge bi zavrsavale u centru grada na glavnoj.

Na taj nacin bi imali i tranzitne linije kroz grad i radijalne koje bi zavrsavale u centru a polazile bi iz udaljenijih mesta poput Lazarevca i Mladenovca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489112#p489112:yfuiy5kj je napisao(la):
WLABmz » Fri Nov 03, 2017 1:08 pm[/url]":yfuiy5kj]Ne znam kako misliš da razviješ sistem sa GŽS ka Borči, Mirijevu, Pančevu, ako se ne izgradi tunel GŽS - BG Dunav? GŽS je mrtva stanica bes tog tunela!

Ako se sta moglo dokazati u posljednjih 133 godine onda je to, da Glavna zeleznicka stanica moze da funkcionise bez tunela ka Dunavu. Zato nema razloga da se to pominje kao razlog njenog ukidanja.
 
@Johnny: Da je tema izgradnja kanalizacije na Banovom brdu, ovde bi neki to doveli u vezu sa Glavnom železničkom stanicom.
 
Ovo je provokacija!
Jel ti to hoces da kazes da je glavna toliko stara da nema kanakizaciju?
:mrgreen:
 
Pomerimo se onda 1 km niz prugu. Treba li BgVoz dovesti do Sajma?
 
Са Прокопом ГЖС мора постати део историје. Нема ту шта више железница да тражи али може тај део послужи за алтернативна решења.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489572#p489572:2nq98jgz je napisao(la):
RioBL » Ned Nov 05, 2017 8:49 am[/url]":2nq98jgz]Šta je alternativa? Tramvaj ili gondola?

Alternativa čemu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489572#p489572:383uq0bv je napisao(la):
RioBL » 05 Nov 2017 07:49 am[/url]":383uq0bv]Šta je alternativa? Tramvaj ili gondola?
Rikše,jbt. :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489561#p489561:3fqelwre je napisao(la):
Norexan » 05 Nov 2017 03:43 am[/url]":3fqelwre]Са Прокопом ГЖС мора постати део историје.
Јер то декрет из Партије или шта? Да неко нешто тако са врха власти покуша у Њујорку, бацили би га у Хадсон да храни рибе, или га стрпали у лудницу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489718#p489718:e5tkvfmf je napisao(la):
Norexan » Mon Nov 06, 2017 1:41 am[/url]":e5tkvfmf]Лака железница.

Jel ta laka železnica ide topčiderskom ili tramvajskim prugom? Ili treba praviti neku treću?
 
У суштини је бесмислен појам. Сваки воз, као и авион, тежи да буде што лакши. Реч "лаки" налази се нпр. и у имену нашег новог воза, Штадлер Флирта.
 
Vrh