Зато што је то, услед погрешне транспортне политике, најлошије коришћен део инфраструктуре градско-приградских железница. Ево, и Вуков споменик, са својих проближно 6-7% коришћења транспортног капацитета је далеко испред ГЖС.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488853#p488853:9drt3imp je napisao(la):JohnnyLee » 02 Nov 2017 02:15 pm[/url]":9drt3imp]а зашто се опет врти иста плоча звана ГЖС?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489009#p489009:3cfs3uuz je napisao(la):Karlo del Ponte » Pet Nov 03, 2017 1:12 am[/url]":3cfs3uuz]Зато што је то, услед погрешне транспортне политике, најлошије коришћен део инфраструктуре градско-приградских железница. Ево, и Вуков споменик, са својих проближно 6-7% коришћења транспортног капацитета је далеко испред ГЖС.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488853#p488853:3cfs3uuz je napisao(la):JohnnyLee » 02 Nov 2017 02:15 pm[/url]":3cfs3uuz]а зашто се опет врти иста плоча звана ГЖС?
У перспективи, са јужне стране би могли очекивати развој приградског саобраћаја на следећим правцима:
1) Барајево и Лазревац
2) Рипањ, Сопот и Младеновац
3) Врчин и Умчари
4) Железник, са разматрањем неколико возова ка Батајници због радника индустријско-складишних зона око пруге.
5) Обреновац преко Умке
6) Бели Поток-Лештане-Болеч-Винча, са неколико полазака за Панчево у време смена радника (у случају даље градње обилазнице).
И то све оставити на два јадна колосека у Дедињски тунел? Не може се на тај начин планирати ништа озбиљно, па чак ни за ова 4 правца где већ данас имамо инфраструктуру, ако рачунамо и на иоле озбиљан даљински железнички саобраћај. Додајмо томе и потенцијални правац ка Аеродрому, Борчи и Миријеву. Изузетно би се могао развијати концепт регионалног лакошинског система, који сам ја лично више пута на више места заговарао, али опет нам треба ГЖС као центар тог система.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489092#p489092:1ypthfud je napisao(la):spatiotecte » Pet Nov 03, 2017 1:12 pm[/url]":1ypthfud]Da su postojale linije BG-Voza Batajnica-Glavna, Lazarevac-glavna, Mladenovac- glavna ceo sistem prigradske zeleznice bi imao 3 puta vise putnika nego sto ima danas.
Glavna je trebala da bude srce celog tog sistema i bila bi ubedljivo najposecenija stanica u cvoru.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489112#p489112:yfuiy5kj je napisao(la):WLABmz » Fri Nov 03, 2017 1:08 pm[/url]":yfuiy5kj]Ne znam kako misliš da razviješ sistem sa GŽS ka Borči, Mirijevu, Pančevu, ako se ne izgradi tunel GŽS - BG Dunav? GŽS je mrtva stanica bes tog tunela!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489572#p489572:2nq98jgz je napisao(la):RioBL » Ned Nov 05, 2017 8:49 am[/url]":2nq98jgz]Šta je alternativa? Tramvaj ili gondola?
Rikše,jbt. :bash:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489572#p489572:383uq0bv je napisao(la):RioBL » 05 Nov 2017 07:49 am[/url]":383uq0bv]Šta je alternativa? Tramvaj ili gondola?
Јер то декрет из Партије или шта? Да неко нешто тако са врха власти покуша у Њујорку, бацили би га у Хадсон да храни рибе, или га стрпали у лудницу.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489561#p489561:3fqelwre je napisao(la):Norexan » 05 Nov 2017 03:43 am[/url]":3fqelwre]Са Прокопом ГЖС мора постати део историје.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489718#p489718:e5tkvfmf je napisao(la):Norexan » Mon Nov 06, 2017 1:41 am[/url]":e5tkvfmf]Лака железница.