Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487952#p487952:3ieoruw5 je napisao(la):
RioBL » October 29th, 2017, 10:18 pm[/url]":3ieoruw5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487924#p487924:3ieoruw5 je napisao(la):
DzonTravolta » Sun Oct 29, 2017 6:36 pm[/url]":3ieoruw5]
Nabavka novih garnitura jeste neophodna za BG voz do Lazarevca i Mladenovca (koji su delovi Beograda, što ti očito kao neko ko ne živi ovde ne znaš), i to smo ustanovili. Baš kao što smo ustanovili da je linija Resnik-Ovča u ovom trenutku sasvim izvodljiva.
Ko je ustanovio? Neki strucnjak na forumu?E onda nema nikavih problema.
Naravno da nema G. Stručnjače. Svi smo mi ovde manje ili više "stručnjaci".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487949#p487949:w26h8wx3 je napisao(la):
solecar » Нед Окт 29, 2017 9:00 pm[/url]":w26h8wx3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487889#p487889:w26h8wx3 je napisao(la):
Norexan » October 29th, 2017, 3:46 pm[/url]":w26h8wx3]Нема потребе компликовати живот прављењем још једне станице када може да се омогући аутобус који ће да кружи по Миљаковцу и Канаревом брду по узору на аутобус број 700. Таман да се активира поново потез 54х који може да буде фидер тог краја.

Предлажем:

54 МЗ Макиш - Железник - Раковица >> кад дође на терминус постаје 542 направи круг и онда поново иде на 54. :D
541 Баново брдо - Раковица
542 Раковица - Миљаковац- Канерево брдо - Раковица
543 Раковица - Пере Велимировића - Миљаковац - Раковица
504 Ресник - Раковица - Миљаковац 2
505 Раковица - Миљаковац 3 - Сунчани брег - Раковица

:dil:

Ja bih to malo drukčije odradio.

52 bih produžio do novouspostavljen okretnice u zoni ŽS Rakovica. Pokrivala bi veći deo , i brže bi se stizalo do Vuka , Pančevačkog mosta i leve obale Dunava , a predloženu liniju 541 bih ukinuo.
521 bih pojačao i produžio od Vidikovca do novouspostavljen okretnice u zoni ŽS Rakovica.
54 bih preusmerio da ide Patrijarha Dimitrija i Vareškom umesto Borskom , a predloženu 542 ukinuo.
543 bih stavio da ide u oba smera , s tim da jedan smer ima oznaki 543A , a drugi 543B.
504 bih vrato skroz do okretnice Miljakovac III , sa jedne strane , a sa druge bih ga skratio do okretnice u Edvarda Griga. U Resniku bih uveo lokalnu liniju 502 koja bi bila kružna i saobraćala na relaciji Aleksandra Vojinovića , Delovi , Pašinac , Saše Filipovića , Milana Bartoša , Dr. Aćiuma Medakovića , Edvarda Griga , Slavka Miljkovića , Podavalska , Palih boraca , 13. oktobra , Aleksandra Vojinovića. Liniji bi bilo potrebno 25 minuta da napravi krug. Liniju 503 bih vratio na staru trasu da ide duž cele Slavka Miljkovića.
Red vožnje za liniju 504 bi bio usklađen sa ŽS Rakovica , a novouspostavljenu 502 sa ŽS Resnik.
505L bih ukinuo , a 505 stavio da saobraća kako si predložio , s tim što bi 505 saobraćala celodnevno.
Liniju 34 nisam pametan kako bi u tom slučaju bilo najbolje produžiti , jer ne bi mogla da se uskladi vremenski i sa Rakovicom i sa Prokopom.

Зашто имате потребе да правите негде монструозне линије када може једна кратка кружна линија? Чему то? Ова 52 која кружи и која је иде из центра не представља алтернативу 541 која је сигурнији превоз. :shock:

За 521 је добра идеја али мислим да је 541 сасвим довољан за то парче Видиковачко што није попуњено зато и нисам ставио ниједну линију кроз Видиковац.

54 не иде Борском. Иде само до железничке станице након чега постаје 542 и креће да кружи. :)

Па иде 543 у оба смера у делу трасе само као 542. Друго поента је ПОУЗДАНО спојити са Жел станицом а не да бус служи као локал. Кроз Канарево брдо иде и линија 42 која иде до жел станице Раковица па и није потребно да иде у оба смера :D

Све што иде према граду је НЕПОУЗДАН ПРЕВОЗ. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487959#p487959:5k0fduel je napisao(la):
Norexan » October 29th, 2017, 10:48 pm[/url]":5k0fduel]Зашто имате потребе да правите негде монструозне линије када може једна кратка кружна линија? Чему то? Ова 52 која кружи и која је иде из центра не представља алтернативу 541 која је сигурнији превоз. :shock:

За 521 је добра идеја али мислим да је 541 сасвим довољан за то парче Видиковачко што није попуњено зато и нисам ставио ниједну линију кроз Видиковац.

54 не иде Борском. Иде само до железничке станице након чега постаје 542 и креће да кружи. :)

Па иде 543 у оба смера у делу трасе само као 542. Друго поента је ПОУЗДАНО спојити са Жел станицом а не да бус служи као локал. Кроз Канарево брдо иде и линија 42 која иде до жел станице Раковица па и није потребно да иде у оба смера :D

Све што иде према граду је НЕПОУЗДАН ПРЕВОЗ. :kafa:
Objašnjenje za 541 i 52 je isto tako vrlo primenljivo na komentar za liniju 42.
Poenta produžetka linije 52 je u povezivanju većeg dela Banovog brda sa bg: vozom , kao i Žarkova , Ceraka i Cerak vinograda. Problem predstavlja to što bi bilo idealno da linija 541 kreće iz Paštrovićeve ulice , kao što je to nekad bilo , ali pošto se taj deo značajno izgradio , jedina alternativa bi bila da linija kreće sa najbliže okretnice na NBG , ali u tom slučaju niko je ne bi koristio da dođe do linije 2 BG: voza već bi presedali na liniju 1. Ako imaš neko bolje rešenje
Što se tiče 54 , komentar se odnosio na sadašnju trasu , gde kači Borsku ulicu , moguće da nisam bio dovoljno jasan. Trasa koju si predlozio za 54 i 542 je bolje da bude 54+542 , sa oznakom 54 , jer tako kako si ti predložio , ne dobija se ništa bolje. Ako bi na 542 radilo jedno vozilo , koje ne bi imalo dodirnih tačaka sa vozilima sa linije 54 , e to bi onda već bilo nešto drugo i mnogo prihvatljivije rešenje. Nadam se da ga nisam zakomplikovao.
Ideja za 521 mi je da se jednim udarcem ubiju tri muve , da se tako izrazim. Stanovnici Železnika duže vreme traže da se linija produži do Ceraka i pojača barem sa još jednim vozilom. Na ovaj način bi se to dobilo , dok bi sa druge strane Vidikovac dobio vezu sa BG: vozom.
 
@Rio: Što, nešto vidiš iz skoro 500 km udaljene Banjaluke što mi ovde u Beogradu ne vidimo, ili što Sekretarijat za saobraćaj ne vidi? :violina:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487959#p487959:15q240f0 je napisao(la):
Norexan » Ned Okt 29, 2017 9:48 pm[/url]":15q240f0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487949#p487949:15q240f0 je napisao(la):
solecar » Нед Окт 29, 2017 9:00 pm[/url]":15q240f0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487889#p487889:15q240f0 je napisao(la):
Norexan » October 29th, 2017, 3:46 pm[/url]":15q240f0]Нема потребе компликовати живот прављењем још једне станице када може да се омогући аутобус који ће да кружи по Миљаковцу и Канаревом брду по узору на аутобус број 700. Таман да се активира поново потез 54х који може да буде фидер тог краја.

Предлажем:

54 МЗ Макиш - Железник - Раковица >> кад дође на терминус постаје 542 направи круг и онда поново иде на 54. :D
541 Баново брдо - Раковица
542 Раковица - Миљаковац- Канерево брдо - Раковица
543 Раковица - Пере Велимировића - Миљаковац - Раковица
504 Ресник - Раковица - Миљаковац 2
505 Раковица - Миљаковац 3 - Сунчани брег - Раковица

:dil:

Ja bih to malo drukčije odradio.

52 bih produžio do novouspostavljen okretnice u zoni ŽS Rakovica. Pokrivala bi veći deo , i brže bi se stizalo do Vuka , Pančevačkog mosta i leve obale Dunava , a predloženu liniju 541 bih ukinuo.
521 bih pojačao i produžio od Vidikovca do novouspostavljen okretnice u zoni ŽS Rakovica.
54 bih preusmerio da ide Patrijarha Dimitrija i Vareškom umesto Borskom , a predloženu 542 ukinuo.
543 bih stavio da ide u oba smera , s tim da jedan smer ima oznaki 543A , a drugi 543B.
504 bih vrato skroz do okretnice Miljakovac III , sa jedne strane , a sa druge bih ga skratio do okretnice u Edvarda Griga. U Resniku bih uveo lokalnu liniju 502 koja bi bila kružna i saobraćala na relaciji Aleksandra Vojinovića , Delovi , Pašinac , Saše Filipovića , Milana Bartoša , Dr. Aćiuma Medakovića , Edvarda Griga , Slavka Miljkovića , Podavalska , Palih boraca , 13. oktobra , Aleksandra Vojinovića. Liniji bi bilo potrebno 25 minuta da napravi krug. Liniju 503 bih vratio na staru trasu da ide duž cele Slavka Miljkovića.
Red vožnje za liniju 504 bi bio usklađen sa ŽS Rakovica , a novouspostavljenu 502 sa ŽS Resnik.
505L bih ukinuo , a 505 stavio da saobraća kako si predložio , s tim što bi 505 saobraćala celodnevno.
Liniju 34 nisam pametan kako bi u tom slučaju bilo najbolje produžiti , jer ne bi mogla da se uskladi vremenski i sa Rakovicom i sa Prokopom.

Зашто имате потребе да правите негде монструозне линије када може једна кратка кружна линија? Чему то? Ова 52 која кружи и која је иде из центра не представља алтернативу 541 која је сигурнији превоз. :shock:

За 521 је добра идеја али мислим да је 541 сасвим довољан за то парче Видиковачко што није попуњено зато и нисам ставио ниједну линију кроз Видиковац.

54 не иде Борском. Иде само до железничке станице након чега постаје 542 и креће да кружи. :)

Па иде 543 у оба смера у делу трасе само као 542. Друго поента је ПОУЗДАНО спојити са Жел станицом а не да бус служи као локал. Кроз Канарево брдо иде и линија 42 која иде до жел станице Раковица па и није потребно да иде у оба смера :D

Све што иде према граду је НЕПОУЗДАН ПРЕВОЗ. :kafa:


Toliko smo skrti da ne razmisljamo o ljudima sa drugih opstina, evo ja sam razmisljao da Zeleznicka Stanica Rakovica pokriva Rakovicu , MIljakovac , Vidikovac i Kanarevo Brdo da bude Fider,, dok bi Zeleznicka stanica Kosutnjak mogla da pokriva Kumodraz, Banjicu Stari kosutnjak, Uglavnom mislim da bi Stanicama trebali da budu mnogo uredjeniji prilazi i generalno stajalista , stanica Rakovica za razliku od mnogih stanica po gradu deluje pristojno i uvek je bila uredjena. verujem kad je sad budu sredili bice jos bolje stanje, elem zanima me posto je ostavljeno mesta za jos dva koloseka na Stanici rakovica hoce li posle rekonstrukcije imati 8 koloseka ukupno ili i dalje 6?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487965#p487965:3g5350nl je napisao(la):
DzonTravolta » Sun Oct 29, 2017 10:37 pm[/url]":3g5350nl]@Rio: Što, nešto vidiš iz skoro 500 km udaljene Banjaluke što mi ovde u Beogradu ne vidimo, ili što Sekretarijat za saobraćaj ne vidi? :violina:

Znas kako kazu...Ne vidi sumu od stabala. Ponekad je potrebno izaci iz sume da bi se sagledala. A mozda si ti u pravu i ljudi koji zive u Beogradu bolje vide od onih u drugim gradovima. Vjerovatno zbog zdrave vode,

Ja svoje misljenje ne zasnivam na geografskoj diskriminaciji vec na sljedecem...
Ako linija BG1 saobraca na 15 minuta u spicu i ako je vozu potrebno oko 1h da prodje liniju to znaci da na raspolaganju imaju 8 vozova na liniji. Ako se sad ta linija redukuje na 1h onda ce na liniji ostati 2 voza, tj 6 vozova ce biti slobodno. Na linku koji si okacio pise da ce 5 vozova biti rasporedjeno na liniju Resnik - Prokop nakon remonta. Ako je to tih 5 sa linije BG1 sta onda ostaje za liniju Resnik - Ovca preko Vukovog Spomenika? Uzmimo u obzir da bi trebali imati i neki voz u rezervi. To je moje razmisljanje. Ako neko ZNA bolje ili MISLI bolje nek napise.

Da ne bude nedoumice, ja bih volio da vozovi idu do Vuka prije nego do Prokopa ali jednostavno nisam optimista po tom pitanju.
 
Linija Resnik-Ovča je privremeno rešenje, dok se radi pruga, nisi pročitao šta piše. Za takt prve linije koji je predviđen za to vreme, dovoljne su 2+1 garnitura.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487963#p487963:3umyehp5 je napisao(la):
solecar » Нед Окт 29, 2017 10:26 pm[/url]":3umyehp5]
Objašnjenje za 541 i 52 je isto tako vrlo primenljivo na komentar za liniju 42.
Poenta produžetka linije 52 je u povezivanju većeg dela Banovog brda sa bg: vozom , kao i Žarkova , Ceraka i Cerak vinograda. Problem predstavlja to što bi bilo idealno da linija 541 kreće iz Paštrovićeve ulice , kao što je to nekad bilo , ali pošto se taj deo značajno izgradio , jedina alternativa bi bila da linija kreće sa najbliže okretnice na NBG , ali u tom slučaju niko je ne bi koristio da dođe do linije 2 BG: voza već bi presedali na liniju 1. Ako imaš neko bolje rešenje
Što se tiče 54 , komentar se odnosio na sadašnju trasu , gde kači Borsku ulicu , moguće da nisam bio dovoljno jasan. Trasa koju si predlozio za 54 i 542 je bolje da bude 54+542 , sa oznakom 54 , jer tako kako si ti predložio , ne dobija se ništa bolje. Ako bi na 542 radilo jedno vozilo , koje ne bi imalo dodirnih tačaka sa vozilima sa linije 54 , e to bi onda već bilo nešto drugo i mnogo prihvatljivije rešenje. Nadam se da ga nisam zakomplikovao.
Ideja za 521 mi je da se jednim udarcem ubiju tri muve , da se tako izrazim. Stanovnici Železnika duže vreme traže da se linija produži do Ceraka i pojača barem sa još jednim vozilom. Na ovaj način bi se to dobilo , dok bi sa druge strane Vidikovac dobio vezu sa BG: vozom.

Па баш зато што имамо једну линију 42 не треба нам још једна линија звана 52 која би кружила као бу****! Но, то само има код нас да се фаворизује прављење монструозних линија јер господу где аутобус иде у такту на сваких 2-3 минута, пример твој је Видиковац или још горег Баново брдо (где осећам згроженост на саму ову мисао) мрзи да преседа. Свако насеље треба да има своју линију а у овом случају то је Церак према граду. А ако већ желиш да тако кружи 541, што елем и има смисла, може ићи од Бановог брда преко Церака до Раковице. Сложићеш се са мном али за Баново брдо је много ближа станица Прокоп или Нови Београд. Е сад то што нема директне везе до прокопа то мора да се исправи што би било неко привремено решење док метро не дође. :D

Да, на линији 542 постојало би још једно возило.

Такође могао бих 534 да уместо 521 иде до Раковице. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487999#p487999:3umyehp5 je napisao(la):
KartmenBG » Пон Окт 30, 2017 2:45 am[/url]":3umyehp5]
Ако ти знаш географски положај Кумодража убио ме бог.... :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487923#p487923:2vzagamq je napisao(la):
RioBL » 29 Oct 2017 06:32 pm[/url]":2vzagamq]
Bilo bi to fino, bar u okviru ove linije Resnik - Prokop ali sumnjam, jer je tu stanicu trebalo urediti u okviru obnove dionice od Rakovice do Rasputnice G odnosno dodati zaustavne kolosjeke za BG voz a kako mi se cini tu i dalje ostaju dva kolosjeka.
O kakvim zaustavnim kolosecima na stajalistima non stop pises covece???
Stajaliste je stajaliste i kao takvo nema posebnih glavnih signala,skretnica,granicnih kolosecnih signala,manevarskih signala koje imaju stanice,ukrsnice...
Sta ce pobogu "zaustavni koloseci"(kako ih ti vec zoves iako takav termin ne postoji na zeleznici)na jednom obicnom stajalistu???
Molim te prosvetli nas.

Iz saobracajnog pravilnika 2

"Stajaliste je sluzbeno mesto u kojem se obavlja ograniceni putnicki saobracaj i koje sluzi iskljucivo za ulaz i izlaz putnika u vozove namenjene za prevoz putnika."
 
Mnogi ovde ne poznaju razliku između stanice i stajališta, a imaju ko zna kakve "genijalne" predloge za razvoj železnice...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488189#p488189:26z4yzx4 je napisao(la):
mvbg1 » Mon Oct 30, 2017 10:25 pm[/url]":26z4yzx4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487923#p487923:26z4yzx4 je napisao(la):
RioBL » 29 Oct 2017 06:32 pm[/url]":26z4yzx4]
Bilo bi to fino, bar u okviru ove linije Resnik - Prokop ali sumnjam, jer je tu stanicu trebalo urediti u okviru obnove dionice od Rakovice do Rasputnice G odnosno dodati zaustavne kolosjeke za BG voz a kako mi se cini tu i dalje ostaju dva kolosjeka.
O kakvim zaustavnim kolosecima na stajalistima non stop pises covece???
Stajaliste je stajaliste i kao takvo nema posebnih glavnih signala,skretnica,granicnih kolosecnih signala,manevarskih signala koje imaju stanice,ukrsnice...
Sta ce pobogu "zaustavni koloseci"(kako ih ti vec zoves iako takav termin ne postoji na zeleznici)na jednom obicnom stajalistu???
Molim te prosvetli nas.

Iz saobracajnog pravilnika 2

"Stajaliste je sluzbeno mesto u kojem se obavlja ograniceni putnicki saobracaj i koje sluzi iskljucivo za ulaz i izlaz putnika u vozove namenjene za prevoz putnika."

Smiri strasti masinovodjo.
Ne spominjem zaustavne kolosjeke non-stop. U postu iznad prvi i jedini put sam spomenuo stanicu Kosutnjak. Znaci kao stanicu a ne kao stajaliste jer se spominje da bi to moglo biti stajaliste BG voza, ali s obzirom da se nalazi tu gdje se nalazi, mislim da nam ne treba stajaliste u Kosutnjaku vec stanica. Jeli to problem? Smijem li napisati da mislim da bi u Kosutnjaku trebala biti stanica?

I nema potrebe da mases saobracajnim pravilnikom 2, na forumu smo i iznosimo misljenja.

@ vagon s elektricnim kablom
Bitno je da ti znas razliku izmedju stajalista i stanice. Sta ces na forumu. Otvori blog pa da citamo sta sve treba raditi sa zeljeznicom.
 
Sada dolazi do izražaja ono osnovno,a to je tvoje elementarno nepoznavanje organizacije železničkog saobraćaja.
Košutnjak(da postoji nacin da se aktivira) bi mogao biti samo stajalište i ništa drugo. Nikakvi dodatni "zaustavni koloseci" ne mogu da se dodaju zato što jednostavno nema mesta za njih. A i kada bi mogli da se uguraju,oni bi morali ići celom dužinom od rasputnice "G" do stanice Rakovica,što bi onda dovelo do potrebe da se promeni cela kolosečna situacija i na rasputnici i u Rakovici. Monogo posla,još više para,bez nekog ekonomskog i saobraćajnog opravdanja.
Da dodam ono što sam ranije već objasnjavao...
Rasputnica "G" se nalazi na kilometarskom položaju 7+100 a sama stanica Rakovica 8+600 pruge Beograd-Niš
Što dalje dovodi do činjenice,da je potencijalno stajalište Košutnjak previše blizu Rakovice(nešto više od 1000metara).
Da li je opravdano na tako malom rastojanju uvoditi stajalište? Siguran sam da u organizacionom i tehničkom smislu sigurno ne.
Dalje...
Na samo 100 metara ka stanici Rakovica od mesta gde bi moralo biti mesto oznake zaustavljanja vozova "S",se nalazi "neutralna sekcija" na kontaktnoj mreži koju vozovi moraju proći pod zaletom i isključenim glavnim prekidačem. Tako da bi to veoma zakomplikovalo samo pokretanje garnitura i prelazak neutralne sekcije i povećalo rizik da vozovi ostanu ispod nje.
PS.
A što se tiče mojeg mahanja "saobracajnim pravilnikom 2",kako ti kažeš.
Izvini druže,ali on je sveto pismo u funkcionisanju železničkog saobraćaja i njegove organizacije. Pa sam morao posegnuti za njim kako bi neukom čoveku(u smislu železnice) kakav si ti,crno na belo prikazao razliku izmedju stanice i stajališta.
Ako te još nešto bude zanimalo ili budeš osetio potrebu da naučiš nešto oko železničkog saobraćaja slobodno pitaj, ja ću veoma rado da odgovorim i objasnim ono što ne znaš.
Pozdrav za BL iz BG-a.
 
E ovako je vec bolje mvbg. Imas argument protiv moje konstatacije da bi bilo dobro da postoji stanica i to si iznio. Nemam sta da kontriram osim da te pozovem da ponovo procitas svoju recenicu koju si poceo sa "moze da bude samo stajaliste" a zavrsio sa "mnogo posla bez nekog ekonomskog i saobracajnog opravdanja"...

Košutnjak(da postoji nacin da se aktivira) bi mogao biti samo stajalište i ništa drugo. Nikakvi dodatni "zaustavni koloseci" ne mogu da se dodaju zato što jednostavno nema mesta za njih. A i kada bi mogli da se uguraju,oni bi morali ići celom dužinom od rasputnice "G" do stanice Rakovica,što bi onda dovelo do potrebe da se promeni cela kolosečna situacija i na rasputnici i u Rakovici. Monogo posla,još više para,bez nekog ekonomskog i saobraćajnog opravdanja.

Moj stav ostaje, da se problem ne postojanja stanice Kosutnjak moze svesti na to da nema novca za izgradnju a tehnicki je izvodljivo.
Najprije zato jer su dva kolosjeka topciderske pruge potpuno nezavsina od dva kolosjeka dedinjske pruge. Ukrstanje nastaje tek u "stanicnom polju". Dva kolosjeka koja vode iz Rakovice prema Makisu, takodje su odvojena od pruge BG - Nis. Dakle, moguce je potpuno razdvojiti prugu Topcider - Makis od pruge BG Centar - Nis. Da bi kostalo, kostalo bi naravno ali bi postojao dobitak. Cik pogodi koji.

Da dodam ono što sam ranije već objasnjavao...
Rasputnica "G" se nalazi na kilometarskom položaju 7+100 a sama stanica Rakovica 8+600 pruge Beograd-Niš
Što dalje dovodi do činjenice,da je potencijalno stajalište Košutnjak previše blizu Rakovice(nešto više od 1000metara).
Da li je opravdano na tako malom rastojanju uvoditi stajalište? Siguran sam da u organizacionom i tehničkom smislu sigurno ne.

Ovo mi je sasvim jasno i zato sam i rekao da Kosutnjak treba da bude stanica a ne stajaliste jer bi se ponovio problem "Tosin Bunar".
Razdvajanjem pomenutih pruga bi se otvorila mogucnost da prugom Makis - Topcider saobracaju gradski vozovi a da Kosutnjak postane stanica nezavisna od saobracaja prugom Rakovica - Centar.
Dalje...

A što se tiče mojeg mahanja "saobracajnim pravilnikom 2",kako ti kažeš.
Izvini druže,ali on je sveto pismo u funkcionisanju železničkog saobraćaja i njegove organizacije. Pa sam morao posegnuti za njim kako bi neukom čoveku(u smislu železnice) kakav si ti,crno na belo prikazao razliku izmedju stanice i stajališta.

Svakako da je tebi pravilnik vazniji nego meni ti vozis voz a ja o vozovima samo sanjam. :wink:
Hvala sto si me poducio a ja cu zauzvrat i dalje nastojati da budem naporan.

Ako te još nešto bude zanimalo ili budeš osetio potrebu da naučiš nešto oko železničkog saobraćaja slobodno pitaj, ja ću veoma rado da odgovorim i objasnim ono što ne znaš.
Pozdrav za BL iz BG-a.

Hvala na pozdravima, siguran sam da su od srca pa imas i ti mahanje iz BL
 
Рио, шта желиш да кажеш? Да треба дуплирати колосеке од Раковице до распутнице "Г"? Зашто би за то била неопходна станица Кошутњак?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488353#p488353:3ugi58np je napisao(la):
RioBL » Uto Okt 31, 2017 6:51 pm[/url]":3ugi58np]
Razdvajanjem pomenutih pruga bi se otvorila mogucnost da prugom Makis - Topcider saobracaju gradski vozovi a da Kosutnjak postane stanica nezavisna od saobracaja prugom Rakovica - Centar.

Taman jedan radni voz za radnike železnice iz Makiša da svrate posle posla u kafanu pored ž.st. Topčider... :mrgreen:

Čekaj bre, kome je potreban gradski voz Makiš - Topčider? :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488355#p488355:1d1fgrlu je napisao(la):
Пантограф » Tue Oct 31, 2017 6:13 pm[/url]":1d1fgrlu]Рио, шта желиш да кажеш? Да треба дуплирати колосеке од Раковице до распутнице "Г"? Зашто би за то била неопходна станица Кошутњак?

Nije neophodno ni duplirati kolosjeke ni obezbjediti stanicu Kosutnjak. Ali, ako zelimo sacuvati topcidersku prugu i iskoristiti je za potrebe Beograda onda sam za to da se dupliraju kolosjeci a povecana propusna moc na rasputnici iskoristi za planiranje stanice i uvodjenje novih linija gradske zeljeznice. I ne samo stanice u Kosutnjaku vec i u Topcideru, kod Hipodroma, Sajmu i naravno na Glavnoj z.s. Ne mora to sve biti ni odjednom ni prekosutra vec postepeno.

Inace ovakvim zapostavljanjem topciderske pruge kakvo imamo posljednjih godina ide se sigurno na njeno ukidanje a nijedna od pomenutih stanica na njoj vise nikad nece moci biti izgradjena.

Denivelisanjem jednog kolosjeka izmedju Rakovice i rasputnice G i dodavanjem dva nova u duzini od oko 1200m razdvojile bi se pruge Savski Trg - Zeleznik i pruga BG Centar - Resnik. Na pruzi Savski Trg - Zeleznik (preko Makisa) mogla bi ici posve nezavisna linija gradske zeljeznice a sama pruga bi dalje mogla da se produzava prema Ostruznici i Obrenovcu a na drugu stranu ispod Terazija. Takodje, vozovi iz pravca Resnika bi mogli nesmetano kroz Topcider. Prva stanica na toj topciderskoj pruzi bi mogla biti vec u Kosutnjaku jer u tom slucaju ne bi imala nikakv uticaj na odvijanje saobracaja na dionici Rakovica - Bg Centar.

Pogledajte prilog 1



Naravno, ako nam ne trebaju pruge ne trebaju nam ni stanice a ni vozovi a ni putnici. MMF ce biti zadovoljan a aktuelna vlast osvojiti jos jedan mandat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488359#p488359:2wm46sip je napisao(la):
WLABmz » Tue Oct 31, 2017 6:20 pm[/url]":2wm46sip]

Taman jedan radni voz za radnike železnice iz Makiša da svrate posle posla u kafanu pored ž.st. Topčider... :mrgreen:

Čekaj bre, kome je potreban gradski voz Makiš - Topčider? :bash:

Potreban je svim sadasnjim i buducim stanovnicima Beograda koji imaju potrebu da se krecu tim pravcem.
Pruga Makis - Topcider ima izgradjene nastavke na oba kraja. Jedan vodi do Zeleznika a drugi vodi do Savskog Trga. Izmedju ta dva kraja, Zeleznika i Savskog Trga nalaze se:

Savski Trg,
Beograd na vodi,
mostarska petlja,
Sajam,
petlja radnicka,
Hipodrom,
park Topcider,
park Kosutnjak,
Rakovica,
Cerak,
Vidikovac,
Makisko polje
Zeleznik.

Pa ti sad vidi ko ce gdje u kafanu.
 
Potrebno je Stanovnicima zeleznika i I okoline koji imaju ogromna zagusenja ka prilazu gradu , svi stanovnici imaju pravo na brz gradski prevoz u ostalom tu se gradi kod zeleznika ogroman trzni centar i ceo taj potez oko zeleznika je ogroman gradski razvojni potencijal.
 
@Rio de Banja Luka

Ne znam da li ti treba nacrtati ili reći na kineskom da bi shvatio da se Glavna železnička stanica ukida 31.12.2018! Pritom ne postoje nikakvi planovi o uvođenju novih stanica na potezu između Topčidera i ukinute glavne stanice, niti za rekonstrukciju pruge, a kamo li izvor finansija.

Drugo, ova tvoja denivelacija je nemoguća na tom prostoru. Pogledaj planiranu denivelaciju kod Batajnice, pa uporedi koliko je prostora potrebno.

Treće, mvbg1 ti je sve već objasnio zašto tvoj predlog nije moguć. Ne znam zašto nastavljaš da prezentuješ svoje neostvarive ideje.

@Kartmen di Belgrado

Stanovnici Železnika će imati jednog dana voz do Prokopa, Novog Beograda, Karađorđevog Parka, Vukovog Spomenika itd...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488481#p488481:rean6obl je napisao(la):
RioBL » Sre Nov 01, 2017 12:47 am[/url]":rean6obl]

Savski Trg,
Beograd na vodi,
mostarska petlja,
Sajam,
petlja radnicka,
Hipodrom,
park Topcider,
park Kosutnjak,
Rakovica,
Cerak,
Vidikovac,
Makisko polje
Zeleznik.

Tramvajem br. 3 od Savskog trga do Rakovice, koji je ionako brži od voza. Zatim dalje na BG:voz koji će ići novim čvorom. Ili još bolje umesto od Savskog trga koji nema nijednu liniju ka gradskom jezgru, BG:vozom od Vukovog spomenika, Karađorđevog Parka, Novog Beograda, biraj...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488488#p488488:29o817t2 je napisao(la):
WLABmz » Wed Nov 01, 2017 12:13 am[/url]":29o817t2]@Rio de Banja Luka
Ne znam da li ti treba nacrtati ili reći na kineskom da bi shvatio da se Glavna železnička stanica ukida 31.12.2018! Pritom ne postoje nikakvi planovi o uvođenju novih stanica na potezu između Topčidera i ukinute glavne stanice, niti za rekonstrukciju pruge, a kamo li izvor finansija.

Drugo, ova tvoja denivelacija je nemoguća na tom prostoru. Pogledaj planiranu denivelaciju kod Batajnice, pa uporedi koliko je prostora potrebno.

Treće, mvbg1 ti je sve već objasnio zašto tvoj predlog nije moguć. Ne znam zašto nastavljaš da prezentuješ svoje neostvarive ideje.

Prvo, ne moras ni crtati ni govoriti kineski. Sasvim je jasno sta se ukida. Ukidanjem Glavne prestaje saobracaj putnickih vozova topciderskom prugom a izgradnjom pruga u obilaznicama ukida se i teretni. A kad se ukinu svi vozovi ukida se i pruga a s njomi sve stanice i stajalista (da budem korektan po Pravilniku 2)

Drugo, denivelacija jeste nemoguca ali ne zbog Batajnice. Dovoljno bi bilo kopirati denivelaciju na ulazu u makiski tunel a za to ima prostora. Ono zbog cega je nemoguca je plan rezanja troskova i konverzije zemljista pod zeljeznicom u stambeni prostor.

Trece, mvbg je objasnio koji su tehnicki problemi ali oni se bagerom i novcem mogu rijesiti. Ja svoje ideje prezentujem bas zato sto su neostvarive ali samo zbog licne pohlepe i neodgovornosti prema buducnosti grada onih koji zeljeznicom upravljaju.

Tramvajem br. 3 od Savskog trga do Rakovice, koji je ionako brži od voza. Zatim dalje na BG:voz koji će ići novim čvorom. Ili još bolje umesto od Savskog trga koji nema nijednu liniju ka gradskom jezgru, BG:vozom od Vukovog spomenika, Karađorđevog Parka, Novog Beograda, biraj...

Ako Savski Trg nema ni jednu liniju ka "gradskom jezgru", koja linija BG voza ide ka "gradskom jezgru"?

Tramvaj br 3 umjesto voza je nepotreban izbor.
Tramvajska linija je kraca sa vise stajalista. Linija voza je duza sa manje stajalista. Svaka linija ima svoj razlog postojanja i zato mogu postojati i tramvaj i voz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488512#p488512:dxwng8yq je napisao(la):
RioBL » Sre Nov 01, 2017 9:44 am[/url]":dxwng8yq]

Ako Savski Trg nema ni jednu liniju ka "gradskom jezgru", koja linija BG voza ide ka "gradskom jezgru"?

Tramvaj br 3 umjesto voza je nepotreban izbor.
Tramvajska linija je kraca sa vise stajalista. Linija voza je duza sa manje stajalista. Svaka linija ima svoj razlog postojanja i zato mogu postojati i tramvaj i voz.

Ti predlažeš nekakav BG:voz do Savskog trga koliko sam shvatio. Dakle, da bi došao do Trga Republike moraš peške! U slučaju BG:voza do Karađorđevog Parka, Vukovog spomenika ili buduće Makenzijeve ako se izgradi imaš dalji prevoz do Trga Republike. Potpuno je irelevantno to što je Savski trg fizički najbliži Trgu Republike kad nepostoji prevoz do njega!

Po tvom predlogu taj voz do Savskog trga bi imao stajališta gotovo koliko i tramvaj br. 3. Tvoja predložena linija Makiš - Savski trg će ići Makiš - Karaburma i rešen problem. Kome treba veza do Topčidera, Sajma, Mostarske petlje, Savskog trga, presešće u Rakovici na tramvaj i to je to. Taman eto da se malo popuni kapacitet tramvaja br. 3 koji inače zvrji prazan.
 
Imam pitanje za mvbg1:
Oduvek sam znao da postoje te neutralne sekcije pa bi voleo da znam:
-cemu sluze?
-da li se prolaze sa spustenim pantografom?

Hvala unapred.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488562#p488562:3r2fpzmx je napisao(la):
WLABmz » 01 Nov 2017, 11:27[/url]":3r2fpzmx]
Ti predlažeš nekakav BG:voz do Savskog trga koliko sam shvatio.
Naravno, što misliš da bi se Rio ljutio, a da nema nekakve veze sa Glavnom železničkom stanicom. :dil:
 
@RIOBL
Генерално, добро размишљаш, иако не познајеш довољно железнице као систем.

У Генералном урбанистичком плану су успели сачувати пругу Распутница Г - Сајам, што значи да у Урбанистичком заводу и даље има иоле урбанистички и саобраћајно писмених који спашавају што се спасити може. Ако се заиста сматра да треба имати било какав просторни и регионални развој како на територији Београдског округа, тако и за целу Србију, само 2 колосека између Распутнице Г и Раковице ће бити премало.

Везано за тренутно важећи Саобраћајни правилник, то је реликт прошлости, гробар развоја, жезло династије диносаурус ауторитета, који одржавају наше железнице у каменом добу лишавајући их икаквог напретка. Ево, овде у Холандији доживљавам да се на једноколосечној прузи одржава ред вожње са 4 пара возова на сат, зато што се раде неке ствари, због које би математичко-технички неписмени правници-диктатори у Железницама Србије чупали косу на глави.

Зашто онда 4 колосека? Није упоредиво планирање саобраћајне инфраструктуре у односу на хомогене и хетерогене токове. На деоницу Распутница Г - Раковица се уливају чак 3 двоколосечне пруге. Али, тада, не само да Топчидер не би била станица, него ни рспутница. Генерално, овде сам много пута образлагао зашто заустављање возова у Кошутњаку не би требало узимати чак ни у разматрање при формирању варијанти решења пред израду студија оправданости. Ако би се којом грешком направиле 2 паралелне двоколосечне пруге између Раковице и садашње Распутнице Г, можда би требало узети у разматрање формирања стајалишта Кошутњак, и то само на прузи ка Сајму, и само ако пруга продужава негде још даље од Савског трга. Ако би се правила на правцу Дедињског тунела, дугорочно би значајно ограничило капицитет истог. Из истог разлога се на Холандским железницама на главним пругама локални возови заустављају на сваких 7-10 километара, уколико нема више од 2 колосека.
 
Vrh