Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Блок 42 ће бити важно чвориште јавног превоза, и бојим се да ће ситуација са неким линијама аутобуског подсистема пре свега због нове аутобуске станице бити критична... У том случају ће морати да се 85 појача, а још нека линија да иде кружно да спаја централне делове Општине Нбг, са Студењаком, домовима здравља на Новом Београду са једне стране, са друге стране где је доста институција од јавне важности, и са треће стране пијаце на Новом Београду... Генерално говорећи, требало би размишљати да се на самом Тошином Бунару направи неки импровизовани терминус за неки кружни бус који би купио људе са те Железничке станице, и возио у правцу Општине, јер 65, 72 и 82 не могу све ту да покупе у већем делу дана. 85 и још барем две линије ће морати ту да покривају цео тај потез, а и питање је колико ће капацитети станица и аутобуских линија на том делу бити довољни за велики број људи који су ту, а стамбени блокови 1, 33, 34, 37 и 38 који су ту у близини, плус Вест Поинт... Не знам за вас, али ово јесте за почетак пун погодак, али мораће ту аутобуски подсистем да се укључи...
 
Морала би комплетна мрежа да се реорганизује, чим преместе БАС на НБ. И, наравно, трамвај да се пусти Булеваром уметности ка Земуну.
Све то мора одмах да се планира, јер смо, практично, на дуже време остали без БГ:воза у функцији градске линије.
 
И онда ти све преостаје на ГСП и организацију... Једноставно говорећи, ово је лепо испланирано, али лоше организовано, јер ће аутобуси бити крцати, а додатних возила за појачање неких праваца нема, мислим да ће највећи хаос бити на деоници Батајница - Тошин Бунар... Наравно, Омладинских Бригада као главна тачка тог коридора на Новом Београду са Тошиним бунаром неће моћи да испрати тај хаос...
 
BG Voz na deonici za Batajnicu od kraja novembra će, tokom rekonstrukcije pruge Beograd centar – Stara Pazova voziti na svakih sat vremena, saznaje “Blic”.

Mislim da se vise nikad takt BG voza nece vratiti na 15 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480464#p480464:2pqnbc1w je napisao(la):
solecar » September 26th, 2017, 5:51 pm[/url]":2pqnbc1w]Najava radova na trasi linije gradske železnice “BG Voz” (od 11.2017)

BG Voz na deonici za Batajnicu od kraja novembra će, tokom rekonstrukcije pruge Beograd centar – Stara Pazova voziti na svakih sat vremena, saznaje “Blic”.

Rekonstrukcija će trajati čak 36 meseci, nakon čega će ovo postati prva “brza pruga” u Srbiji sa brzinama do 200 kilometara na sat, kao deo je projekta brze veze sa Budimpeštom. Vozovi će tokom radova prolaziti samo jednim kolosekom i to brzinom do 50 kilometara na sat.

Radovi su podeljeni u dve faze, tako da će se u okviru prve raditi Beograd Centar-Zemun i Batajnica-Stara Pazova, a u drugoj Zemun-Batajnica. Po projektu će biti obnovljene sve stanice i to: Novi Beograd, Zemun, Zemun Polje, Batajnica, Nova i Stara Pazova, a u stanicama Zemun i Batajnica biće rekonstruisane stanične zgrade. Dva nova stajališta biće izgrađena u Altini i Kamendinu, dok će se postojeće stajalište Tošin bunar izmestiti ka stanici Novi Beograd – kazali su u “Insfrastrukturi železnica Srbije”.

Stanice će biti i osvetljene, sa pothodnicima, a pruga ograđena.

Izvor: Blic
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480475#p480475:2pqnbc1w je napisao(la):
DzonTravolta » September 26th, 2017, 6:40 pm[/url]":2pqnbc1w]Stara vest, da si nam živ i zdrav.
Jeste staro , ali ovde je data konkretna informacija kada će se koji deo raditi , i sve ukupno gledano , bolje da su se odlučili prvo da rade od Zemuna ka Batajnici i Pazovi , a posle od Zemuna. Na taj način bi voz mogao normalno da funkcioniše barem do Zemuna.
 
Људи, Нбг + Земун вуче огроман број људи, а да се ради на таквом захвату без железничког саобраћаја је незамисливо, будите сигурни да ће тај потез бити један од кругова Дантеовог пакла, јер аутобуси неће поднети толико оптерећење, те стога предлажем увођење линије 85Л Ада - Општина Нбг, 78Л Драгише Мишовића - Прокоп - Газела - Бувљак - донегде на Нбг, а где нека неко од форумаша мисли... Превоз без воза са једне, а са друге стране без подршке аутобуског подсистема је неодржив у то будите свесни, а да би прешао било који мост мораш из Прокопа имати везу и са Газелом, и са неким од мостова...
 
Posto se smanjuje takt postojece linije bgvoza cini mi se da se otvara mogucnost uvodjenja juzne linije kroz Vracarski tunel. Resnik-Rakovica-Vuk... umesto terminusa na Prokopu, to je vec nesto. Taman da se popuni neiskoriscen kapacitet koji se pojavljuje sa redukovanjem linije 1.
 
Zanimljivo nema vise lagane voznje na potezu Tamiski most - Ovca , Bog popravio kontaktnu mrezu

Cuda su ipak moguca... x files.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480632#p480632:198vef4s je napisao(la):
zidar » 27 Sep 2017, 04:10[/url]":198vef4s]Posto se smanjuje takt postojece linije bgvoza cini mi se da se otvara mogucnost uvodjenja juzne linije kroz Vracarski tunel. Resnik-Rakovica-Vuk... umesto terminusa na Prokopu, to je vec nesto. Taman da se popuni neiskoriscen kapacitet koji se pojavljuje sa redukovanjem linije 1.
Tačno sam to napisao pre 2-3 strane.
 
Zato što se "Blic" prethodnih godina, koliko-toliko, jedini bavio ovom problematikom. Naravno, ako ne računamo prenošenje Mališinih kominikea prepunih laži i netačnih informacija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480672#p480672:20ynvttd je napisao(la):
DzonTravolta » 27 Sep 2017 08:16 am[/url]":20ynvttd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480632#p480632:20ynvttd je napisao(la):
zidar » 27 Sep 2017, 04:10[/url]":20ynvttd]Posto se smanjuje takt postojece linije bgvoza cini mi se da se otvara mogucnost uvodjenja juzne linije kroz Vracarski tunel. Resnik-Rakovica-Vuk... umesto terminusa na Prokopu, to je vec nesto. Taman da se popuni neiskoriscen kapacitet koji se pojavljuje sa redukovanjem linije 1.
Tačno sam to napisao pre 2-3 strane.

:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480750#p480750:dfb9et1h je napisao(la):
zidar » Сре Сеп 27, 2017 12:52 pm[/url]":dfb9et1h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480672#p480672:dfb9et1h je napisao(la):
DzonTravolta » 27 Sep 2017 08:16 am[/url]":dfb9et1h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480632#p480632:dfb9et1h je napisao(la):
zidar » 27 Sep 2017, 04:10[/url]":dfb9et1h]Posto se smanjuje takt postojece linije bgvoza cini mi se da se otvara mogucnost uvodjenja juzne linije kroz Vracarski tunel. Resnik-Rakovica-Vuk... umesto terminusa na Prokopu, to je vec nesto. Taman da se popuni neiskoriscen kapacitet koji se pojavljuje sa redukovanjem linije 1.
Tačno sam to napisao pre 2-3 strane.

:kk:
Сањам о овој линији :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480679#p480679:tv3bg2yx je napisao(la):
Kolega2357 » September 27th, 2017, 10:57 am[/url]":tv3bg2yx]Zasto ovde toliko se pozivate na bljuc nadjite nesta verodostojnije?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480701#p480701:tv3bg2yx je napisao(la):
DzonTravolta » September 27th, 2017, 11:27 am[/url]":tv3bg2yx]Zato što se "Blic" prethodnih godina, koliko-toliko, jedini bavio ovom problematikom. Naravno, ako ne računamo prenošenje Mališinih kominikea prepunih laži i netačnih informacija.
Blic i Novosti se jedini koliko toliko bave problematikom gradskog prevoza , koliko sam ja mogao da primetim. Primera radi , danima je bilo raskopano oko okretnice trola na Zvezdari , te sam slikao raskopanu ulicu i pisao Novostima kako se danima niko ne pojavljuje i kako je problematično i da autobusi vrše manevrisanje jer postoji opasnost da zadnjim delom zakače stubove kojima su obezbeđeni radovi. Vest nije objavljena u novinama , ali su se odjednom stvorili radnici sledećeg dana i popravili za par sati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480752#p480752:2m7k67wx je napisao(la):
abrines » 27 Sep 2017, 12:55[/url]":2m7k67wx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480750#p480750:2m7k67wx je napisao(la):
zidar » Сре Сеп 27, 2017 12:52 pm[/url]":2m7k67wx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480672#p480672:2m7k67wx je napisao(la):
DzonTravolta » 27 Sep 2017 08:16 am[/url]":2m7k67wx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480632#p480632:2m7k67wx je napisao(la):
zidar » 27 Sep 2017, 04:10[/url]":2m7k67wx]Posto se smanjuje takt postojece linije bgvoza cini mi se da se otvara mogucnost uvodjenja juzne linije kroz Vracarski tunel. Resnik-Rakovica-Vuk... umesto terminusa na Prokopu, to je vec nesto. Taman da se popuni neiskoriscen kapacitet koji se pojavljuje sa redukovanjem linije 1.
Tačno sam to napisao pre 2-3 strane.

:kk:
Сањам о овој линији :lol:
A šta kažete da kao neformalna grupa građana napravimo jedan dopis Sekretarijatu za javni prevoz i predložimo privremeno uvođenje ove linije? Ne vidim mnogo razloga da se to ne učini u ovom momentu. :kafa:
 
Posto je bg:voz jedan od retkih gradskih sistema koji besprekorno funkcionise verujem da ce kapacitet vracarskog tunela biti adekvatno iskoriscen.
Ono za sta treba urgirati u ovoj fazi radova je probijanje podvoznjaka Bulevara Umetnosti kroz nasip i pravljenje jos jedne stanice bg:voza na toj lokaciji, taman izmedju Tosinog Bunara i NBGD
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480805#p480805:12j11kzy je napisao(la):
zidar » Sre Sep 27, 2017 3:32 pm[/url]":12j11kzy]Posto je bg:voz jedan od retkih gradskih sistema koji besprekorno funkcionise verujem da ce kapacitet vracarskog tunela biti adekvatno iskoriscen.
Ono za sta treba urgirati u ovoj fazi radova je probijanje podvoznjaka Bulevara Umetnosti kroz nasip i pravljenje jos jedne stanice bg:voza na toj lokaciji, taman izmedju Tosinog Bunara i NBGD

Teško da će moći da tu bude stajalište. Stajalište Tošin Bunar će biti pomereno između ulice Tošin Bunar i Omladinskih brigada, suviše bi mali razmak bio, smanjila bi se propusna moć pruge. Ne treba od međunarodne pruge praviti metro...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480805#p480805:1uneus4o je napisao(la):
zidar » 27 Sep 2017 02:32 pm[/url]":1uneus4o]Posto je bg:voz jedan od retkih gradskih sistema koji besprekorno funkcionise verujem da ce kapacitet vracarskog tunela biti adekvatno iskoriscen.
Ono za sta treba urgirati u ovoj fazi radova je probijanje podvoznjaka Bulevara Umetnosti kroz nasip i pravljenje jos jedne stanice bg:voza na toj lokaciji, taman izmedju Tosinog Bunara i NBGD

Preblizu su stanica Tosin Bunar i stanica NBG da bi izmedju njih bila uradjena jos jedna stanica, nije ovo metro vec gradska zeleznica, rastojanje treba da bude vece od jednog kilometra.

Edit: pretekao me WLAB ali rekli mo smo potpuno istu stvar.
 
Razmak izmedju stanica treba da odgovara potrebi, negde manji negde veci zavisno od polozaja i okruzenja, a treca stanica na NBGD, ekonomskom centru Beograda, je i te kako korisna.

Cak i kada se pomeri stanica Tosin Bunar opet ce ostati prostora za jos jednu stanicu izmedju nje i NBGD, sa 800-900m razmaka sa svake strane.
Uostalom to je razdaljina Prokop-K. Park, a razmak sa Makenzijevom bio bi jos manji.

Potpuno je na mestu da stanice gradske zeleznice budu gusce postavljene u centralnim zonama grada a polozaj kod bulevara umetnosti nalazi se na najpogodnijoj transverzali Zemun-NBGD-Blokovi koja izbegava petlju sa autoputem i kruzni tok kod opstine.
Busom bi se od te nove stanice preko Bul Umetnosti i Bul NT brze stiglo do Zemunskog keja nego sa Z. St Zemun.

Nova stanica bi blago smanjila kapacitet medjunarodne pruge ukoliko se koloseci ne dupliraju, ali nista strasno s'obzirom koliko nam je zeleznicki saobracaj trenutno jadan. Mnogo vece smanjenje kapaciteta prouzrokuje ukljucenje koloseka sa starog mosta neposredno ispred z. st. NBGD. Da, i to treba dodati u remont, par stotina metara koloseka da se ta deonica osamostali do same stanice.
 
Paralela sa Karađorđevim parkom je dobra, a stanica iznad Bulevara umetnosti bi bila u srcu poslovnog centra Beograda. Mislim, ipak, da nije realna pre dupliranja koloseka na NB, jer ni pruga ka Zemunu nije isto što i ona u Vračarskom tunelu, tj. mnogo je važnija.
 
Vrh