Блок 42 ће бити важно чвориште јавног превоза, и бојим се да ће ситуација са неким линијама аутобуског подсистема пре свега због нове аутобуске станице бити критична... У том случају ће морати да се 85 појача, а још нека линија да иде кружно да спаја централне делове Општине Нбг, са Студењаком, домовима здравља на Новом Београду са једне стране, са друге стране где је доста институција од јавне важности, и са треће стране пијаце на Новом Београду... Генерално говорећи, требало би размишљати да се на самом Тошином Бунару направи неки импровизовани терминус за неки кружни бус који би купио људе са те Железничке станице, и возио у правцу Општине, јер 65, 72 и 82 не могу све ту да покупе у већем делу дана. 85 и још барем две линије ће морати ту да покривају цео тај потез, а и питање је колико ће капацитети станица и аутобуских линија на том делу бити довољни за велики број људи који су ту, а стамбени блокови 1, 33, 34, 37 и 38 који су ту у близини, плус Вест Поинт... Не знам за вас, али ово јесте за почетак пун погодак, али мораће ту аутобуски подсистем да се укључи...