Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

па зато се и зову пролазни, јер служе за пролазак возова који ту не стају. е сад,то што су празни, то је проблем СВ и Карга
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477310#p477310:bo6kyzq2 je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Sep 13, 2017 6:48 am[/url]":bo6kyzq2]па зато се и зову пролазни, јер служе за пролазак возова који ту не стају. е сад,то што су празни, то је проблем СВ и Карга

To sto se glavni koloseci zovu prolazi ne znaci da ne treba imaju perone. Ovako kako je uradjeno vek skretnica nece dugo trajati jer se okrecu svaki cas. To nije problem do Srbija Voza ili Srbija Karga vec do Infrastrukture Zeleznice Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477307#p477307:1lkvt183 je napisao(la):
Kolega2357 » Sre Sep 13, 2017 6:25 am[/url]":1lkvt183]Stanica Ovca je glupo uradjena sto nema perone na proznim kolosecima ovako 2. i 3. kolosek zvrje prazni.

Kakve sve gluposti čovek neće čuti... Teretni vozovi ne staju u Ovči, kao ni putnički vozovi za Vršac i Zrenjanin. Oni prolaze, gle čudom, prolaznim kolosecima, dok BG:voz koji stoji u Ovči zbog promene smera dolazi na sporedne koloseke sa peronom. Da nećeš možda da BG:voz stoji na prolaznim kolosecima, a prolazni vozovi usporavaju zbog skretanja da bi zaobišli BG:voz na prolaznom koloseku koji ne prolazi već menja smer...? :bash: :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477646#p477646:32yf6ed5 je napisao(la):
WLABmz » Thu Sep 14, 2017 1:03 pm[/url]":32yf6ed5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477307#p477307:32yf6ed5 je napisao(la):
Kolega2357 » Sre Sep 13, 2017 6:25 am[/url]":32yf6ed5]Stanica Ovca je glupo uradjena sto nema perone na proznim kolosecima ovako 2. i 3. kolosek zvrje prazni.

Kakve sve gluposti čovek neće čuti... Teretni vozovi ne staju u Ovči, kao ni putnički vozovi za Vršac i Zrenjanin. Oni prolaze, gle čudom, prolaznim kolosecima, dok BG:voz koji stoji u Ovči zbog promene smera dolazi na sporedne koloseke sa peronom. Da nećeš možda da BG:voz stoji na prolaznim kolosecima, a prolazni vozovi usporavaju zbog skretanja da bi zaobišli BG:voz na prolaznom koloseku koji ne prolazi već menja smer...? :bash: :mrgreen:

Sta ti izmisljas da teretni vozovi ne staju u Ovci kada svakim radnim danom ima dispozicije znog ne mogucnosti da preko Pancevackog mosta u isto vreme prodju teretni voz i BG Voz. U Ovci se koristi 6. i 7. kolosek za dispoziciju. Prolaznih vozova ima jako malo zato bi i trebali da budu peroni tu nema velike brzine.
 
Вероватно се ишло на уштеду уз предпоставку на искоришћеност саме станице.
 
Koja bi bila poenta perona na srednjim (2. i 3.) kolosecima?
Cemu bi oni sluzili?
Vozovi koji staju i koji u buducnosti budu stajali ce ici na 1. i 4. kolosek.
Ostali, koji samo prolaze kroz stanicu idu (i ici ce) sredinom, koristeci 3. i 4. kolosek. Potpuno jednostavno i potpuno logicno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Stanica Makenzijeva je definitivno u okviru BG voza dobila prioritet jer se navodi u izmenama i dopunama regionalnog prostornog plana administrativnog podrucja grada Beograda koji je na javnom uvidu. Tu je planirana i stanica metroa po smart planu umesto stanice na Slaviji. Takođe navode još zanimljivih stvari oko BG voza kao što je insistiranje da budu 4 koloseka od od Batajnice do Prokopa, izgradnja još stanica od NBG do Pančevačkog mosta.

А ovo drugo za Liniju 3 su o;igledno podzemne stanice koje su primerenije za metro nego za BG voz, definitivno je smart plan počeo da se primenjuje.

http://www.beograd.rs/cir/gradski-oglas ... -beograda/

Отварање линије 3 на потезу Макиш

Карабурма
са новим
станицама у Макишу,
Трговачкој, Церак Виногради

Петлово брдо
,
Вука Врчевића
на Ада Хуји
Рок извршења:
2021.
-
2027. година
 
Zna li se razlog lagane voznje posle mosta na Tamisu na levom koloseku pravac Pancevo - Beograd!! Voz se vuce posle mosta 15km/h

I to nekih kilometar...
 
Izgleda da taj deo nisu rekonstruisali kao ni levi deo Pančevca , jer je ista situacija.
 
Evo zapravo od ove zelene tacke on ubrzava do stanice Ovca. . i vise od kilometar se vuce.

Stize jedva na vreme u Ovci da bi putnici presli u Bg voz.
7b581ce373ae4b06ad8aa92c984f12b4.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477646#p477646:28q5j3w4 je napisao(la):
WLABmz » 14 Sep 2017 12:03 pm[/url]":28q5j3w4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477307#p477307:28q5j3w4 je napisao(la):
Kolega2357 » Sre Sep 13, 2017 6:25 am[/url]":28q5j3w4]Stanica Ovca je glupo uradjena sto nema perone na proznim kolosecima ovako 2. i 3. kolosek zvrje prazni.

Kakve sve gluposti čovek neće čuti... Teretni vozovi ne staju u Ovči, kao ni putnički vozovi za Vršac i Zrenjanin. Oni prolaze, gle čudom, prolaznim kolosecima, dok BG:voz koji stoji u Ovči zbog promene smera dolazi na sporedne koloseke sa peronom. Da nećeš možda da BG:voz stoji na prolaznim kolosecima, a prolazni vozovi usporavaju zbog skretanja da bi zaobišli BG:voz na prolaznom koloseku koji ne prolazi već menja smer...? :bash: :mrgreen:
Није уопште глупо. Када се рационално планира железнички саобраћај, разматра се да што већи број возова пролази у правац скретница. Колико је дугорочно предвиђено возова Београд-Панчево? Само приградских, који би стајали на свим станицама и стајалиштима 6 пари на сат. Осталих возова, рецимо, један на сат за Вршац, један на сат за Зрењанин и још по једна на сат траса за теретне возове. Овча као крајња станица за било који путнички воз је привремена скарабуџевина, која ће бити укинута чим до власти дође неко иоле разуман (није немогуће, никад се не зна).

У оквиру ШББ-КББ, боље да су пероне правили између првог и другог, трећег и четвртог, уместо као сада (у Овчи). Тада приградски за Панчево може да се помери на 1. или 4. да пропусти неки брзи или убрзани преко средњих колосека. Разлика у временима уласка и изласка у скретање у односу на правац је 40-60 секунди по полувожњи, или до два минута за возове којима то није крајња станица. Друго решење је уградња скретница за веће брзине, што би било добро решење за Крњачу, али не Овчу, јер би се много продужила скретничка лира.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474504#p474504:27puu5rc je napisao(la):
boca-ica » 29 Aug 2017 08:25 pm[/url]":27puu5rc]Dok ne procitam misljenje naseg mvbg1 karla
nema nista za BGgvozdenog konja
1) Зашто представљати воз за Батајницу на сваки сат као катастрофу? Суботом поподне на сваких сат буде пристојно попуњен, у правцу Батајнице доста људи стоји.
2) Могуће је удвајање гарнитура на следећи начин: Из Батајнице крене дупла гарнитура, раздвоје се у Прокопу, и иду једна за другом. У супротном правцу сусретну се у Прокопу, закваче, и пиче за Батајницу. Продужује се време путовања, али се решава питање капацитета, и стаје у трочасовни обрт Овча-Батајница, какав је недељом.

Везано за капацитет, највећи је капацитет када су карактеристике кретања возова једнаке, а саобраћај управљан из једног центра. Тада капацитет може ићи и до 40 пари возова на сат (метро). Али код мешовитог саобраћаја приградских и даљинских возова, то обично буде 8-10 пари возова на сат. Ево, јужно ос Утрехта су пустили 8 пари путничких возова на сат тек када су изградили 15-так километара четвороколосечне пруге од централне станице до реке Лек. Уз то, истом пругом се креће и неколико пари теретних возова на сат, често цистерне које пролазе посред најскупљег и највреднијег пословног простора највећих путничких станица у Холандији. На двоколосечном делу пруге постоје прелази у нивоу, рецимо на свака 3-4 километра, а кроз насеља на сваких 300-400 метара неки пролаз за пешаке и бициклисте. Планирају од краја 2017 да имају 10 пари путничких возова на тој прузи, мислим од Утрехта до Хелдермалсена, а до Ден Боша ће продужавати само 8 пари путничких возова.

Односно, има смисла имати 4 колосека Земун-Батајница, зато што је та деоница лака за градњу, и изузетно ће допринети квалитету саобраћаја оба, и градске железнице, и даљинских возова. Станице за само чисто претицање, одузимају споријем возу додатних минимум 5 минута.
 
Kao i uvek Karlo udara u sam centar i srž problematike :D
+ 1 :)
...Зашто представљати воз за Батајницу на сваки сат као катастрофу? ...
....Могуће је удвајање гарнитура......
I
Dok nije uveden Bgvoz Batajnica se gušila u mukama jer radnici u špicevima a dolaze van Batajnice popune sve autobuse na početnim
te za Batajničane nije ostajlao mesta ( dugi i prečesti pogledi na autobuse koj ne mogu ni vrata da otvore na stanicama)
a iz Banovca , Nove i Stare Pazove , Ugrinovca... ne prekidno dolaze (a ne na svaki sat u talasima )
u pride od tada u medjuvremenu sama Bataja se jako proširila naselja: Šangaj, Busije, Bjelarička su postala mnogoljudna
te situacija nije za sigranje

a samo zahvaljuci Bgvozu na kom uglavnom gravitiraju ti ,,tranzitni,, putnici (i oni se stiskaju jer se Bgvoz se puni i usput)
a Batajničani mogu putovati I autobusima
ako se Bgvoz tako drastično redukuje ... nemoć, jad i bes, ce rapidno rasti ....
jer značajan br. dodatnih autobusa nije moguć

II
ako uzmemo da ce jedan kolosek graditi a drugi saob. raditi
udvajanja ( i utripljavanja) ... to je jedina opcija da u špicevima u razmaku od 5-6 minuta idu
jedna za drugom garnitura u istom smeru te bi se tako na svakih 45-50 minuta i
izbegla mogucnost da se nadju u suprunim smerovima jer radni takt bi omogucavao ,,slaganje,, garnitura na početnim stanicama
a po potrebi
propuštanje brzih medjunarodnih vozova jeste moguce dok Bgvoz stoji u Zemunu, Zemunskom polju i Nbgdu

Te na ovaka način ako ne iznadješ neko dr. rešenje
bi moglo da se preživi
naročito bi bio dobro da ubrzaju radove i prepolove date rokove

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479709#p479709:3maacfx9 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sub Sep 23, 2017 1:27 am[/url]":3maacfx9]
2) Могуће је удвајање гарнитура на следећи начин: Из Батајнице крене дупла гарнитура, раздвоје се у Прокопу, и иду једна за другом. У супротном правцу сусретну се у Прокопу, закваче, и пиче за Батајницу. Продужује се време путовања, али се решава питање капацитета, и стаје у трочасовни обрт Овча-Батајница, какав је недељом.

Da li na stajalište Tošin Bunar mogu da stanu dve garniture?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479790#p479790:9z8sfbou je napisao(la):
WLABmz » 23 Sep 2017 01:04 pm[/url]":9z8sfbou]

Da li na stajalište Tošin Bunar mogu da stanu dve garniture?
Kao što i sam znaš NE.
 
To je bilo retoričko pitanje, s obzirom na predlog da ide dupla garnitura...Dakle, Karlov predlog nije ostvariv u praksi.
 
Karlov predlog itekako je ostvarljiv u praksi ako je razmak udupljenih garnitura 3-7 minuta
ako ce redukovati polaske na svaki sat (50 min)
kako bi se ,,pokupili,, svi putnici koj ce tempirati takav tajming
jer nece moci svi da stanu u tu jednu

a po potrebi na taj način moze i tri garniture jer ce ici u istom smeru tj. uvek koristi jedan kolosek dok se dr. radi
a garniture gomilati na završnoj
samo sto ce drugim redosledom krenuti za 50 minuta
ka onoj drugoj završnoj stanici u istom razmaku

:sesir:

E....tako moze slonče u lonče :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479992#p479992:3ahmxjc3 je napisao(la):
boca-ica » Ned Sep 24, 2017 6:35 pm[/url]":3ahmxjc3]Karlov predlog itekako je ostvarljiv u praksi ako je razmak udupljenih garnitura 3-7 minuta
ako ce redukovati polaske na svaki sat (50 min)
kako bi se ,,pokupili,, svi putnici koj ce tempirati takav tajming
jer nece moci svi da stanu u tu jednu

a po potrebi na taj način moze i tri garniture jer ce ici u istom smeru tj. uvek koristi jedan kolosek dok se dr. radi
a garniture gomilati na završnoj
samo sto ce drugim redosledom krenuti za 50 minuta
ka onoj drugoj završnoj stanici u istom razmaku

:sesir:

E....tako moze slonče u lonče :lol:


Ne, ne i ne! Jedino pouzdano, sigurno i održivo rešenje za vreme remonta je jedan BG:voz (ne dva, ne tri, nije to tramvaj da se nagomilavaju) na svakih sat vremena između Beograd Centra i Batajnice. Zašto:


1) vozno vreme BG:voza Beograd Centar - Batajnica je 27 minuta sa sadašnjom Vmax 80 km/h. I sa Vmax 50 km/h koja će biti tokom remonta može tesno da uspe da ispoštuje tih 27 minuta, kao letos kad su spuštane brzine na 50 km/h zbog vrućine. 27+27=54 min, dakle ostaje svega 6 minuta za obrt u Batajnici, dakle nema ni sekund mesta da idu jedan ili više garnitura jedna za drugom, osim ako se ne planiraju ukrštanja negde usput;

2) ako se planiraju ukrštanja usput to može veoma negativno uticati na tačnost polazaka BG:voza jer će se svi vozovi voditi ručno, jer signalizacija neće raditi za vreme remonta, a BG:voz nema nikakvu poentu ako ne zadrži tačnost polazaka!
 
Nemam ja mnogo vremena za forum, ali zašto ne bi preskoćio Tošin Bunar? A inače, po informacijama koje su date, deo do Zemuna i deo od Zemuna se neće raditi istovremeno. Dakle, sve vreme će biti delimično dvokolosečna pruga.

Moguće je raditi i tu, karavansku varijantu, sa razmakom 3-4 minuta jedan od drugog radnim danima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480046#p480046:fe43rdic je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pon Sep 25, 2017 12:49 am[/url]":fe43rdic]

Moguće je raditi i tu, karavansku varijantu, sa razmakom 3-4 minuta jedan od drugog radnim danima.

Nije moguće, a još manje praktično. Ajde razmisli i ti i boca-ica, zašto nije, a da nema veze sa onim što sam napisao. Kad se setite, podsetiću vas o čemu se radi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480046#p480046:4zoqhwu1 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pon Sep 25, 2017 12:49 am[/url]":4zoqhwu1]Nemam ja mnogo vremena za forum, ali zašto ne bi preskoćio Tošin Bunar?

Do skoro si pričao o tome koliko putnika generiše Tošin Bunar, pa si hteo čak i da zaustavljaš IC vozove na njemu, a sad bi da ga preskočiš?
 
Postoji li zvanicno obavestenje zasto se voz vuce od Ovce, pitam konduktera kaze zbog nevremena , stradala kontaktna mreza... da nije nevreme ustvari Ciga koji je skidao tegove!? dokle bre vise ovako ovo je sramota...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480082#p480082:1uo1x760 je napisao(la):
dex87 » Pon Sep 25, 2017 8:14 am[/url]":1uo1x760]Postoji li zvanicno obavestenje zasto se voz vuce od Ovce, pitam konduktera kaze zbog nevremena , stradala kontaktna mreza... da nije nevreme ustvari Ciga koji je skidao tegove!? dokle bre vise ovako ovo je sramota...

Dokle god se krađa sa železničke pruge ne tretira kao teroristički akt...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480082#p480082:12684vxl je napisao(la):
dex87 » 25 Sep 2017, 08:14[/url]":12684vxl]Postoji li zvanicno obavestenje zasto se voz vuce od Ovce, pitam konduktera kaze zbog nevremena , stradala kontaktna mreza... da nije nevreme ustvari Ciga koji je skidao tegove!? dokle bre vise ovako ovo je sramota...
Postoji: mi Beograđani malo idemo na živce Pančevcima, to nam je hobi. :gobb:
 
Vrh