Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dokle god se krađa sa železničke pruge ne tretira kao teroristički akt...
Di ciga zna sta je to taj akt a
ako je čuo za akt, onda misli na onu zensku golotinju sto slikar namala na platno :lol:
 
DzonTravolta":2f4vlkp6 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480082#p480082 je napisao(la):
dex87 » 25 Sep 2017, 08:14[/url]":2f4vlkp6]Postoji li zvanicno obavestenje zasto se voz vuce od Ovce, pitam konduktera kaze zbog nevremena , stradala kontaktna mreza... da nije nevreme ustvari Ciga koji je skidao tegove!? dokle bre vise ovako ovo je sramota...
Postoji: mi Beograđani malo idemo na živce Pančevcima, to nam je hobi. :gobb:
Pa kada vam dosadi Bg vi se sprdate sa nama
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480212#p480212:3nm0e3vb je napisao(la):
boca-ica » Pon Sep 25, 2017 5:15 pm[/url]":3nm0e3vb]
Dokle god se krađa sa železničke pruge ne tretira kao teroristički akt...
Di ciga zna sta je to taj akt a
ako je čuo za akt, onda misli na onu zensku golotinju sto slikar namala na platno :lol:

U ćumezu bi naučio...
 
Inače, ima na Blicovom sajtu Mališin komentar da će do 2021. godine biti urađena linija do aerodroma.
Namerno nisam podelio link da ne bismo svi dobili transfer ljigavosti od tolike količine lagarija.
 
Нећу ни ја да поделим, али бих сугерисао граду ангажовање бољих консултаната за железнички превоз, јер, увођење још једне линије са тактом од 15 минута узмеђу Земуна и Новог Београда тешко да ће да функционише и са опремом из кинеског кредита, а од идеје да се ти возови окрећу на НБ глупље би било једино да им је терминус у Земуну.
 
Ok. Šta ja znam. Ja bih lično (sad, to sam ja) produžio liniju barem do Prokopa, da ne kažem da bih možda napravio da svaki treći voz tera skroz do Ovče, šta fali da i ti ljudi imaju direktnu vezu do aerodroma. Mada, i ovako se ukrštaju.
 
Та линија, без да прође Врачарским тунелом, нема везе са животом.
 
Imalo bi nešto drugo: da tipa od Prokopa (ili NBG) ide neki "Tesla ekspres", to bi bio voz koji bi se zasebno tarifirao, bio skuplji, ali ne bi se zaustavljao do aerodroma (takav je City Airport Train u Beču).
Ovako, gradska železnica treba da pokrije što šire područje.
 
То је у реду, наравно, на НБ, не на Прокопу. Ја сам, иначе, за ту намену предлагао Београд главну :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480375#p480375:em1qdhno je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 26, 2017 1:11 pm[/url]":em1qdhno]Нећу ни ја да поделим, али бих сугерисао граду ангажовање бољих консултаната за железнички превоз, јер, увођење још једне линије са тактом од 15 минута узмеђу Земуна и Новог Београда тешко да ће да функционише и са опремом из кинеског кредита, а од идеје да се ти возови окрећу на НБ глупље би било једино да им је терминус у Земуну.

Zašto misliš da neće? Mada pitanje je da li će imati potrebe da za aerodrom ide voz češće od pola sata.
 
U Beču S-Bahn do aerodroma ide na 20ak minuta. CAT na pola sata.
Mislim da je bolje pitanje da li je realno da se pruga produži do aerodroma do 2021, ili je to (samo) deo kampanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480395#p480395:1trb0h8b je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Sep 26, 2017 2:04 pm[/url]":1trb0h8b]
Mislim da je bolje pitanje da li je realno da se pruga produži do aerodroma do 2021, ili je to (samo) deo kampanje.

To nije pitanje, naravno da neće...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480392#p480392:219k9t69 je napisao(la):
WLABmz » 26 Sep 2017 01:02 pm[/url]":219k9t69]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480375#p480375:219k9t69 je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 26, 2017 1:11 pm[/url]":219k9t69]Нећу ни ја да поделим, али бих сугерисао граду ангажовање бољих консултаната за железнички превоз, јер, увођење још једне линије са тактом од 15 минута узмеђу Земуна и Новог Београда тешко да ће да функционише и са опремом из кинеског кредита, а од идеје да се ти возови окрећу на НБ глупље би било једино да им је терминус у Земуну.

Zašto misliš da neće? Mada pitanje je da li će imati potrebe da za aerodrom ide voz češće od pola sata.

Мислим да неће, зато што туда већ пролази једна линија на 15 минута, зато што треба ту углавити путничке и брзе возове на две пруге (неће ваљда саобраћај остати исти са два нова колосека до мађарске границе?), понеки теретни воз ка Панчеву, али и техничке поласке из ТПС Земун... Много је то, и биће кашњења. Не верујем у теоријске капацитете.

Воз за аеродром могао би да иде на пола сата, али они су пругу сад планирали до уласка у Сурчин, тако да ће воз уствари одменити и аутобус 601. У том случају већ треба да иде на 15 минута као за Батајницу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480401#p480401:180ic9b1 je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 26, 2017 2:12 pm[/url]":180ic9b1]

Мислим да неће, зато што туда већ пролази једна линија на 15 минута, зато што треба ту углавити путничке и брзе возове на две пруге (неће ваљда саобраћај остати исти са два нова колосека до мађарске границе?), понеки теретни воз ка Панчеву, али и техничке поласке из ТПС Земун... Много је то, и биће кашњења. Не верујем у теоријске капацитете.

To je samo tvoje mišljenje. Voz za aerodrom može ići 3 minuta iza voza za Batajnicu i to je to. I sad ima 20-ak putničkih vozova za NS i dalje. Neće ih biti više, jer SV ne planira nabavku novih vozova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480419#p480419:2pmg434c je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Sep 26, 2017 3:23 pm[/url]":2pmg434c]можда се јави неки приватник? ;)

Pošto železnički putnički prevoz za razliku od teretnog nije profitabilan, a pritom neuporedivo skuplji od autobuskog, za tako nešto bi moralo da se poklope dve stvari - veliki početni kapital + veze u vlasti kako bi se dobile subvencije. Iz dosadašnje evropske prakse, privatnici ulaze na železničko putničko tržište tamo gde je putnički saobraćaj već razvijen. Češka sa Regiojetom, Leoexpressom i Arrivom je odličan primer. U Nemačkoj su već rezultati polovični. Kod nas u ovom trenutku ne vidim potencijal za to, osim eventualno u gradskoj železnici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480409#p480409:225thd7f je napisao(la):
WLABmz » 26 Sep 2017 01:55 pm[/url]":225thd7f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480401#p480401:225thd7f je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 26, 2017 2:12 pm[/url]":225thd7f]

Мислим да неће, зато што туда већ пролази једна линија на 15 минута, зато што треба ту углавити путничке и брзе возове на две пруге (неће ваљда саобраћај остати исти са два нова колосека до мађарске границе?), понеки теретни воз ка Панчеву, али и техничке поласке из ТПС Земун... Много је то, и биће кашњења. Не верујем у теоријске капацитете.

To je samo tvoje mišljenje. Voz za aerodrom može ići 3 minuta iza voza za Batajnicu i to je to. I sad ima 20-ak putničkih vozova za NS i dalje. Neće ih biti više, jer SV ne planira nabavku novih vozova.

Па, једноставно, мораће да их буде више, јер ће са новом пругом масован аутобуски превоз између Београда и НС практично бити искорењен; ако не буде воље да се обезбеде возови за најисплативију линију... онда добро, не бих се много ни изненадио знајући која фирма је у питању, али не значи да то има смисла.

Верујем да ће бити и других оператера на тој прузи, нпр. да ће ОББ продужити свој "Рејлџет" за Будимпешту до Београда.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480446#p480446:1mx4lq5x je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 26, 2017 4:29 pm[/url]":1mx4lq5x]

Па, једноставно, мораће да их буде више, јер ће са новом пругом масован аутобуски превоз између Београда и НС практично бити искорењен; ако не буде воље да се обезбеде возови за најисплативију линију... онда добро, не бих се много ни изненадио знајући која фирма је у питању, али не значи да то има смисла.

Верујем да ће бити и других оператера на тој прузи, нпр. да ће ОББ продужити свој "Рејлџет" за Будимпешту до Београда.

Pruga se gradi najviše zbog teretnog prevoza.

Što se operatera tiče, nemoj brkati babe i žabe. Railjet vozi van Austrije kao kooperacijski voz. Dakle, MAV, DB, SBB i ČD plaćaju OBB-u za vagon-kilometre na svojoj teritoriji ili prebijaju svojim vozovima na teritoriji OBB, tj. u svakoj zemlji je operater matična firma. Mašinovođe imaju položeno za lokomotive komšijskih uprava i menjaju se na granici. Putnici u Railjetu se takođe voze i u unutrašnjem saobraćaju Češke, Nemačke, Mađarske, Švajcarske. Izuzetak je jedino Italija, gde će od decembra početi da vozi OBB i gde je OBB operater, tj. Railjet saobraća kao voz sa globalnom cenom.

Od prijatelja koji radi na OBB-u imam informaciju da OBB nema nikakvog interesa da bude operater putničkih vozova ka istočnoj Evropi, jer trošak angažovanja njihovog osoblja i saobraćaja njihovih voznih sredstava bi zahtevao cenu karte koja nije konkurentna u istočnoj Evropi. Dakle, jedini način da Railjet dođe do Beograda je da SV plaća vagon-kilometre od Subotice do Beograda, te da MAV pristane da plaća još više vagon-kilometara nego sad, jer se produžava trasa na njihovoj teritoriji (a već su izrazili nezadovoljstvo, jer mnogo para plaćaju OBB-u za Railjet od Budimpešte do austrijske granice). Druga opcija je da SV otplati trčanje Railjeta u Srbiji trčanjem jednakog broja svojih vagona jednakim brojem kilometara u Austriji, međutim, dok SV ne nabavi nove vagone, OBB nikad neće to prihvatiti.
 
Их, па не граде се два колосека за 160-200 км/х само за теретни саобраћај. Постојаће огромна резерва и у искоришћености и у могућностима пруге, па би останак путничког саобраћаја на данашњм нивоу значио тешко бацање пара - слично ономе кад Ер Србији широкотрупни Ербас преко зиме стоји на Тесли четири дана у недељи, само знатно више.

Потражња за квалитетним возом из Србије за Аустрију могла би да буде солидна, а велики број путника да се преотме комби-превозницима. Чак мислим и да би било потражње за скупљим картама и у домаћем саобраћају, ако би се у НС стизало за мање од сат. А између је и Пешта (и Суботица, нажалост, не и Сегедин).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480455#p480455:2e9265hi je napisao(la):
Пантограф » Uto Sep 26, 2017 5:19 pm[/url]":2e9265hi]Их, па не граде се два колосека за 160-200 км/х само за теретни саобраћај. Постојаће огромна резерва и у искоришћености и у могућностима пруге, па би останак путничког саобраћаја на данашњм нивоу значио тешко бацање пара - слично ономе кад Ер Србији широкотрупни Ербас преко зиме стоји на Тесли четири дана у недељи, само знатно више.

Потражња за квалитетним возом из Србије за Аустрију могла би да буде солидна, а велики број путника да се преотме комби-превозницима. Чак мислим и да би било потражње за скупљим картама и у домаћем саобраћају, ако би се у НС стизало за мање од сат. А између је и Пешта (и Суботица, нажалост, не и Сегедин).

Slažem se. No, odosmo u offtopic.
 
Najava radova na trasi linije gradske železnice “BG Voz” (od 11.2017)

BG Voz na deonici za Batajnicu od kraja novembra će, tokom rekonstrukcije pruge Beograd centar – Stara Pazova voziti na svakih sat vremena, saznaje “Blic”.

Rekonstrukcija će trajati čak 36 meseci, nakon čega će ovo postati prva “brza pruga” u Srbiji sa brzinama do 200 kilometara na sat, kao deo je projekta brze veze sa Budimpeštom. Vozovi će tokom radova prolaziti samo jednim kolosekom i to brzinom do 50 kilometara na sat.

Radovi su podeljeni u dve faze, tako da će se u okviru prve raditi Beograd Centar-Zemun i Batajnica-Stara Pazova, a u drugoj Zemun-Batajnica. Po projektu će biti obnovljene sve stanice i to: Novi Beograd, Zemun, Zemun Polje, Batajnica, Nova i Stara Pazova, a u stanicama Zemun i Batajnica biće rekonstruisane stanične zgrade. Dva nova stajališta biće izgrađena u Altini i Kamendinu, dok će se postojeće stajalište Tošin bunar izmestiti ka stanici Novi Beograd – kazali su u “Insfrastrukturi železnica Srbije”.

Stanice će biti i osvetljene, sa pothodnicima, a pruga ograđena.

Izvor: Blic
 
Vrh