Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Dok ne procitam misljenje naseg mvbg1 karla
nema nista za BGgvozdenog konja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474157#p474157:24k93n1u je napisao(la):
WLABmz » 28 Aug 2017 09:17 am[/url]":24k93n1u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474089#p474089:24k93n1u je napisao(la):
spatiotecte » Ned Avg 27, 2017 11:58 pm[/url]":24k93n1u]Treba da postoje 4 koloseka od Batajnice do Prokopa i to bi resilo stvar.

To bi koštalo milijardu evra minimum. Nov tunel, nov most nov nasip, rušenje objekata...

Milijardu evra, znaci nesto slicno tome koliko je dosad kostao Prokop...

4 koloseka ka Sremu su i te kako nephodna i odavno ucrtana u svim rasvojnim planovima. To je ujedno i najlaksi deo pruge za dupliranje pruge, sirenje nasipa i kopanje tunela kros lesni masiv su krajnje jednostavni poduhvati.

Ostaje pitanje mosta, ili se nadogradjuje Novi Zeleznicki most ka Prokopu sa dva dodatna koloseka, ili se pravi novi paralelni most uz njega ili se pak pravi novi dvokolosecni most umesto Starog resetkastog i polovina Sremske pruge preusmerava ka Topcideru (i/ili Glavnoj).

Sa 4 koloseka mozemo da imamo i brzu medjugradsku/teretnu prugu (citaj Pirej-Budimpesta) i regionalni voz sa stanicama na svakih par kilometara a da ne smetaju jedan drugome.
 
Па и треба! Убице и криминалци који су много више оштетили државу нам се слободно шетају и изигравају неку елиту, а вандале треба да везујемо ланцима као примитивци и терористи из Сирије?
 
Mislim da je to krajnje pogrešan ugao gledanja Šomi. To je za mene logika na nivou onog ''Šiptari nam kolju decu i otimaju zemlju a vi ovde maltretirate dečicu što vole fudbal i malo gađaju strane ambasade!'' (možda sam malo preterao ali čisto ilustracije radi) To što razni tajkuni i bosovi pelješe Srbiju, i već decenijama prolaze nekažnjeno, ne daje pravo štetočinama da svesno uništavaju tuđu imovinu.
I druga stvar, ne možeš da upoređuješ Siriju gde se lancima vezuju robovi i ratni zarobljenici, ni krivi ni dužni, na neodređeno vreme... i depo u Varšavi koji je odlučio da nauči pameti žvrljatora tako što ga je vezao na sat vremena dok ne očisti svinjac koji je on sam napravio.

Na kraju krajeva, spreman sam da se kladim da kad bismo pitali tog žvrljatora da li mu je draže da 1) s lancem oko noge skine grafit i ide kući bez briga i dugova ili 2) da bude krivično gonjen, pa da plaća kazne, drnda se po sudovima i skuplja smeće narednih mesec dana u okviru dr.korisnog rada... da bi mu prva opcija bila mnogo draža.

Tako da sve u svemu stvarno ne vidim čemu takvo tumačenje. Pogotovu imajući u vidu da se radi o izuzetno drskim štetočinama koje svakog dana svesno uništavaju tuđu imovinu i opet ih zabole uvo za sve, i pored svih današnjih apela i ''cile mile'' kampanja. Na kraju krajeva, kod nas su se do pre 10 godina ove situacije rešavale na sličan način. Samo što nije bilo lanca oko noge nego policajaca koji stoje pored pa ''intervenišu'' pendrekom po bubrezima čim ovaj prestane da struže. Tako da čak i sa tog gledišta ovo je humanije i racionalnije rešenje nego ono što se do skora primenjivalo i što bi mnogi slatko uradili tim žvrljatorima. Da ne pričam o tome kako se ovakva majmunisanja kažnjavaju u nekim drugim zemljama širom sveta, koje pritom uopšte nisu ni diktatorske ni apsolutističke, ali imaju zakone s kojima se niko ne za**bava... U poređenju s njima ovo s lancem i čišćenjem mu dođe kao šala, kao igra. E al zato su te zemlje cakum-pakum.
 
Inače, još malo na temu štete, kazni i - drskosti :

Crtači grafita se ne boje kazni
S. B. M. | 08. septembar 2017. 22:15

Za razliku od varšavskih, beogradski "majstori sa sprejovima" bez sankcija šaraju vozove. Uklanjanje crteža sa samo jednog vagona može da košta i 5.000 evra

ZA razliku od crtača grafita kog su radnici komunalnog preduzeća "Varšavski tramvaji" u jednom od depoa uhvatili prošle nedelje na delu i ostavili vezanog lancem i "lisicama" za tramvaj dok sve grafite nije očistio, naši "umetnici" prolaze mnogo bolje. Uprkos merama obezbeđenja, vandali uspevaju da išaraju vagone i pritom prođu nekažnjeno, dok preduzeće "Železnice Srbije" sanacija njihove umetnosti košta čak 5.000 evra po vagonu!

Kompozicije "BG voza" prepune su raznoraznih grafita, pa beogradskim prugama tutnje kao pokretne slike. Mesta za nove "radove" skoro i da nema. Osim po Srbiji, šareni vozovi krstare i Evropom, pošto ulični umetnici ne štede ni one kompozicije koje se uključuju u međunarodni saobraćaj.
- "Srbija voz" godinama bezuspešno pokušava da kompozicije sačuva od crtača grafita - ističu iz ovog preduzeća. - Glavni problem je nedostatak novca, jer doterivanje svakog vagona košta oko 5.000 evra. Pritom, to je često i uzaludan posao, jer sav trud uložen u farbanje propadne posle samo nekoliko dana.

Sveže ofarbani, jednobojni vagoni kao da mame majstore sa sprejovima da na njima ponovo iskažu svoje umeće. A uklanjanje jednog grafita troši i vreme i novac, pošto njegovo skidanje zahteva isključenje kola iz saobraćaja na jedan dan, kao i dodatno angažovanje zaposlenih.

- "Srbija voz" je prošle godine u decembru potpisao ugovor sa firmom "Inter SIB" za čuvanje voznih sredstava i objekata za održavanje. Na novim vozovima serije 413 i 711 boja je fabrički izvedena sa antigrafitnom zaštitom. Na voznim sredstvima koja se remontuju i modernizuju, u okviru tehničkih zahteva u tenderskoj dokumentaciji, tražimo isporuku vozila sa antigrafitnim premazom koji omogućava lako skidanje grafita - objašnjavaju u ovom preduzeću.

Ipak, ni "žvrljotine" iscrtane po vagonima sa antigrafitnom zaštitom nije moguće skidati neograničen broj puta. I ti slojevi imaju svoj rok i broj skidanja, koji zavisi od sredstava koja se koriste za ispisivanje grafita. Zato možda i radnici koji obavljaju Sizofov posao na našoj železnici, kako bi naučili vandale pameti, možda dođu u iskušenje da postupe isto kao njihove kolege iz Varšave.

Fasade stalna meta

Goran Vesić je početkom avgusta podneo krivičnu prijavu protiv nepoznatih osoba zbog šaranja tek obnovljene fasade u Pop Lukinoj sprejovima, a na njoj su se vrlo brzo pojavili novi grafiti!

Fasada zgrade u Pop Lukinoj 12 u opštini Stari grad renovirana je u okviru programa uređenja zgrada koji se finansira iz gradskog budžeta. Grupa nepoznatih vandala ispisala je fasadu sprejovima, a njihovu "akciju" snimile su kamere sa obližnje benzinske pumpe. Pet i po miliona dinara utrošeno je iz gradskog budžeta za rekonstrukciju i uređenje fasade zgrade u Pop Lukinoj.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... boje-kazni
 
Претерао си итекако, такав поглед на ситуацију немам. Сирија или Варшава, примитивци и садисти су исти ма где се налазили. Везивање ланца другом човеку око ноге нема апсолутно никакво оправдање и не могу да верујем да се овде нашао неко то да брани. Једва чекам да сване дан да чујем још разлога зашто је то добро и паметно или чак боље по онога кога везују.
 
Somi
Naravno da lanac nije resenje
Imas li ti predlog kako izaci na kraj sa STU i kompanijom

Jbg u sustini to ti je ko miss u nasem novcaniku
koj nam gricka pare..... stetocina je stetocina....

A da je umetnik NIJE jer
svaki slikar kupi sebi ne samo boje vec i platno a nemala bez dozvole po tudjim gacama :)
 
Решење је хапшење и новчано кажњавање али ту се види немоћ нашег правног система да заштити и саму државну имовину. А доказа имају по интернету.
 
Kad neko ima iole razuma, onda može s njim da se priča i da se tretira kao čovek. A kad se neko uporno ponaša kao bezumna životinja, onda će da dobije i tretman kao životinja. Vezivanje lancem nije baš lepa stvar ali iskreno da ti kažem ti infantilni degenerisani žvrljatori su mi se toliko popeli na živce da više nemam ni trunku razumevanja prema njima i smatram ih podjednakim štetočinama i ološima kao i (nasilni) huligani koji demoliraju tuđu imovinu jer nemaju šta drugo u životu da rade. Jedno je kada neko crta grafit na mestima predviđenim za to, a drugo je kad zapišava i zaserava tuđa vozila, fasade, izloge, pa i privatne kuće, odlično svestan da time čini štetu drugome. E vidiš, kao što je njegov stav u tom momentu ''zabole me ... za njegovu imovinu'', tako je i moj stav prema tim žvrljatorima ''zabole me za njihova prava''. Jbg, reciprocitet. Akcija i reakcija. Ništa više, ništa manje.

Inače voleo bih da možemo da uradimo dve ankete ovde. Prvo da pitamo ovog vezanog žvrljatora da li bi više voleo da je popio prijavu, pritvor i dr. koristan rad što bi fasovao u toj Poljskoj bez problema, ili ovo što je dobio lanac i priliku da se iskupi za svoje svinjarije tu na licu mesta.
A drugu anketu koju bih voleo da vidim je koliko ljudi podržava te žvrljatore a koliko njih smatra da je ovakva kazna sasvim adekvatna.

Uostalom ova druga varijanta se i može lako sprovesti. I na Beobuildu i na ulicama Beograda. Možda jednom i uradim tako nešto, u nekoj amaterskoj varijanti. Čisto da vidimo koliko je ''sadista'' kojima je žvrljatora preko glave a koliko (malo) ljudi ih zapravo podržava. Tvrdim da je velikoj većini pun kufer ovakvih majmuna i da će ti neki reći da je ovo još i blaga kazna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476150#p476150:2ix7hyb3 je napisao(la):
zidar » Čet Sep 07, 2017 1:37 pm[/url]":2ix7hyb3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474157#p474157:2ix7hyb3 je napisao(la):
WLABmz » 28 Aug 2017 09:17 am[/url]":2ix7hyb3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474089#p474089:2ix7hyb3 je napisao(la):
spatiotecte » Ned Avg 27, 2017 11:58 pm[/url]":2ix7hyb3]Treba da postoje 4 koloseka od Batajnice do Prokopa i to bi resilo stvar.

To bi koštalo milijardu evra minimum. Nov tunel, nov most nov nasip, rušenje objekata...

Milijardu evra, znaci nesto slicno tome koliko je dosad kostao Prokop...

4 koloseka ka Sremu su i te kako nephodna i odavno ucrtana u svim rasvojnim planovima. To je ujedno i najlaksi deo pruge za dupliranje pruge, sirenje nasipa i kopanje tunela kros lesni masiv su krajnje jednostavni poduhvati.

Ostaje pitanje mosta, ili se nadogradjuje Novi Zeleznicki most ka Prokopu sa dva dodatna koloseka, ili se pravi novi paralelni most uz njega ili se pak pravi novi dvokolosecni most umesto Starog resetkastog i polovina Sremske pruge preusmerava ka Topcideru (i/ili Glavnoj).

Sa 4 koloseka mozemo da imamo i brzu medjugradsku/teretnu prugu (citaj Pirej-Budimpesta) i regionalni voz sa stanicama na svakih par kilometara a da ne smetaju jedan drugome.

Voleo bih da vidim u kom to prostornom planu postoji četvorokolosečna pruga od Beograda do Batajnice? Od Batajnice do Stare Pazove da, ali od Beograda do Batajnice nisam do sad nigde video. A zašto bi uopšte teretna pruga išla kroz Beograd i još sekla put vožnje u stanici Novi Beograd i Rasputnici G i time smanjivala propusnu moć pruge? Po projektu modernizacije Beograd - Stara Pazova teretni koloseci se nigde ne ukrštaju sa putničkim, tj. prolaze denivelisano u blizini Batajnice nakon izlaza iz stanice u smeru Nove Pazove. Iz Batajnice na jug u budućnosti teretni vozovi su predviđeni da idu na obilaznicu, i to svi! Dakle od Batajnice do Resnika, Jajinaca i Pančeva, ako se sve uradi po projektu novog čvora ne bi trebalo da postoji nijedan teretni voz u gradu, nikad više! Ako postoji potreba za više koloseka za teretne vozove, mnogo je jeftinije i praktičnije napraviti 2. kolosek na teretnoj obilaznici nego praviti 2 nova koloseka kroz grad i praviti dodatnu buku u gradu teretnim vozovima i pritom još i sa opasnim materijama. Drugo, teretni terminal je u Makišu koji ima direktan pristup sa obilaznice. Dakle, teretni vozovi apsolutno ništa nemaju da traže u gradu, tranzitni idu preko obilaznice, a oni koji treba da uđu u Makiš imaju mnogo prostiji pristup sa obilaznice nego sa pruge kroz grad.
 
Regionalni prostorni plan AP grada Beograda - strana 87 http://www.urbel.com/documents/2011/sl% ... 8-2011.pdf




Pošto je tema i o pokojnom Beovozu:
Izmene u saobraćaju vozova na relaciji Ovča-Pančevo Vojlovica
Pocev od 4. septembra 2017. godine ne saobracaju sledeci vozovi na relaciji Ovca-Pancevo Vojlovica-Ovca i to vozovi broj: 7015, 7014, 7017 i 7016 sa polaskom iz Ovce u 18:25 i 20:05 casova, a iz stanice Pancevo Vojlovica sa polaskom u 19:20 i 20:54 casova;
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476259#p476259:3pelri5e je napisao(la):
boca-ica » Чет Сеп 07, 2017 9:22 pm[/url]":3pelri5e]:lol: :lool: :lol:
izvor : http://www.blic.rs/vesti/beograd/zbog-g ... ja/55zdm9q
file.php

Хм лепо је заиста све то а сад лепо да то све очистиш и како бисмо те обавезали да урадиш своју грађанску дужност везаћемо те буквално.
Богови Пољаци. :sesir:
 
@WLABmz
Slazem se sa tobom, teretna pruga ne treba da zalazi u grad, zaobilaznica je namenjena teretnim vozovima.
Spomenuo sam je samo u kontekstu medjunarodnog koridora Pirej-Budimpesta.
 
Grafiterima i crtacima bi trebalo pruziti alternativu i videti da li ce ih to destimulisati da crtaju po vozilima.

Napraviti slobodne zone crtanja u sklopu jednog parka na primer gde bi postojali zidovi namenjeni njihovom street art-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476964#p476964:ewc7wc6a je napisao(la):
spatiotecte » September 11th, 2017, 4:15 pm[/url]":ewc7wc6a]Grafiterima i crtacima bi trebalo pruziti alternativu i videti da li ce ih to destimulisati da crtaju po vozilima.
Nešto slično je urađeno u Njujorku (čini mi se) , i to je urodilo plodom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=476964#p476964:ewc7wc6a je napisao(la):
spatiotecte » September 11th, 2017, 4:15 pm[/url]":ewc7wc6a]
Napraviti slobodne zone crtanja u sklopu jednog parka na primer gde bi postojali zidovi namenjeni njihovom street art-u.
U Njujorku su organizovali javni poziv da se oslikaju vozovi , što su rado prihvatili "žvrljači" , koji su se potrudili da urade normalne crteže , koje su posle sami čuvali , jer im nije bilo u interesu da ih uništavaju.
 
Mislim da bi kod nas takav potez svakako urodio plodom, ali u mnogo manjoj meri nego u Njujorku. Profesionalni grafiteri i crtači bi to svakako podržali i iskoristili, tu nema šta. Ali aj zamislite reakciju STU, FAGS, DJOXa, pa i maloletne wanna-be-huligan klinčadije i sličnih kad bi im neko rekao ''e druže, ajde nemoj više da crtate po zgradama, spremili smo vam poseban kutak za to''. Samo bi se nasmejali i iz inata pred vama ižvrljali prvu fasadu koju vide. Jer inat je to.

Što se tiče ideje da se dozvoli crtanje po vozovima, pa makar umetničko, tu sam potpuno protiv. Možda grešim, ali ne dopada mi se ta ideja.
 
Леп и сређен воз Овча-Панчево који иде као антибиотик на свака два сата и са два још два скинута задња поласка и поред њега штрока БГ-ВОЗ. :D
IMG_20170911_134412_1.jpg
 
+ 1 za sličicu
udaraš čeznju a :lol:
...и поред њега штрока БГ-ВОЗ. :D
jeste star, musav i išaram al samo štrika i štrapacira gore-dole,gore-dole, a i sat mozeš da navijaš po njemu :kk:
:sesir:
 
Слика је живи доказ зашто треба људе које уништавају јавну и приватну имовину најстроже кажњавати. Свако ко ми има макар једно око може закључити шта је овде лепо а шта није, шта је цивилизација,а шта дивљачко понашање. Ову слику треба поставити сваком жрвољатору и да га приупита шта је овде лепо? Јел лепо када је воз ишаран као да је дошао из неке вукојебине ала Вијетнам или је лепше кад је све чисто и уредно? :kafa:
 
Džaba ti njega pitaš , ne razume ti on to. Nije njegov mozak dostigao taj stepen razvijenosti.
 
Vrh