[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463214#p463214:iurkgzn8 je napisao(la):
boca-ica » Pon Jul 03, 2017 10:28 pm[/url]":iurkgzn8]
Prvo nema tunela sa šinama
pa kad ga nadjosmo sad i tucanik problem
kad se nešto nece sve fali i smeta ....
Deder izmeri o koliko km se radi od Tri bika do ade Huje
pa tek onda da pričamo koliko fali i dal je to skupo i šta dobijamo
Ne ne, nisi me shvatio. Ja sam apsolutno za izgradnju tog patrljka pruge do Karaburme. Samo kažem, da tih par metara postavljenih šina i pragova bez ičega drugog ne predstavlja ništa što bi se moglo iskoristiti ukoliko se krene u gradnju sutra. Ja sam vrlo za izgradnju TPS u Karaburmi, a umesto ove prve metro linije što se predlaže, napraviti još jednu liniju BG:voza uz izgradnju tunela Beograd Dunav - Beograd Glavna (ideja iz 30-ih godina prošlog veka!) i povezivanje nove TPS Karaburma sa stanicom Beograd Dunav ispod stajališta Pančevački most (sa građenjem istoimenog stajališta pod ugom od 90 stepeni u odnosu na sadašnje). Zatim tunel od Careve Ćuprije kroz Banovo Brdo, Žarkovo i izlazak na Makiš, koja bi isto mogla biti TPS. Dakle, stanice bi bile Karaburma, Pančevački most, Beograd Dunav, Trg Republike, Beograd Glavna, Mostar, Sajam, Most na Adi, Banovo Brdo, Žarkovo, Makiš. TPS Karaburma bi onda bila početna stanica za tu liniju ka Makišu i liniju ka Resniku preko Vukovog Spomenika. Kasnije bi se moglo raditi produženje iz Karaburme ka Mirijevu.
Dakle, ja bih praktično tu predloženu prvu metro liniju napravio kao liniju BG:voza koja bi bila apsolutno kompatibilna sa sadašnjim železničkim sistemom u gradu. Mislim da bi to bilo dosta jeftinije, jer infrastrukturu na velikom delu već postoji ili je planirana:
1) oko 1 km pruge Dunavskog perona stajališta Pančevački most preko Beograd Dunava do ulaza u novi tunel ispod centra
2) oko 4 km pruge od Beograd Glavne do Šećerane kod Hipodroma
3) postojeća stanica Makiš i planirana Karaburma
Dakle, umesto što bi se u Karaburmi i Makišu gradili odvojena postrojenja za metro, ako bi ta planirana prva linija metroa ustvari bila gradska železnica kao BG:voz koristili bi se kapaciteti koji su ili već izgrađeni ili planirani za BG:voz, prigradsku i međugradsku železnicu, što bi umnogome pojeftinilo izgradnju ove linije.