Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Realno su ova sedista udobnija od onih u Flirtovima. Jos da ima klimu.. :D
 
Od kako je na "privremenom radu" na BG:VOZ-u imao sam prilike da je vozim par puta. Da vidite samo lica pojedinih putnika kada se garnitura pojavi onako cista i sva kao "ispod cekica" na stajalistima i stanicama. Obavezno prvo ide pitanje:Da li je ovo BG:VOZ? Gotovo svi su odusevljeni udobnoscu samih sedista i cistocom voza ali i imaju zamerku na broj mesta i nedostatak prostora za stajanje sto je i normalno posto je ova garnitura predvidjena za dugolinijski putnicki saobracaj a ne za gradsku zeleznicu.
Sinvoz Zrenjanin je odradio odlican posao i garnitura se pokazuje kao odlicna u eksploataciji. Sa nestrpljenjem ocekujemo dolazak i druge dve garniture koje su trenutno na remontu u Zrenjaninu.(064/092,103/104)
 
Onih 5 za koji je raspisan tender, pretpostavljam da ce se raditi sa sedistima za gradski saobracaj, ne kao ova sad? Sto se ovih tice, super su za linije tipa Pozerevac a mozda i Prijepolje teretna itd...
 
Samo se nadam da u te koje ce ici na BG voz, nece ista ona pasticna sranja da ugrade nego neki drugi model.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461039#p461039:16fddclb je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Jun 23, 2017 9:59 pm[/url]":16fddclb]http://www.bgprevoz.rs/linije/100
Ako nije greška, izgleda da će BG voz ući u zvaničnu numeraciju kao linija 100. Naravno, ovde stoji da ide samo do Pančevačkog mosta (kao do prošle godine).
S obzirom na to da je 200 još uvek neiskorišćena, nagađam da bi u tom slučaju ona bila upotrebljena za drugu liniju.
Druga linija će nositi broj 99. Te brojeve je predvidela studija Saobraćajnog fakulteta o izmeni mreže linija gradskog prevoza :wink:
 
Greška, nekonzistentnost, populizam ili ne, tek reče Maleni da će druga linija ipak ići do Vuka. Ako je tačno, bilo bi za gradski prevoz po sebi bolje.
Ako je tačno, pretpostavljam da će terminus biti ili Pančevac ili Ovča, što je svakako bolje. Kontam da će uskoro ići paralelno linija Mladenovac i Valjevo - Prokop.
 
To bi zapravo trebala da bude treca linija a druga linija da se iskoristi postojeci tunel za liniju Karaburma -Prokop
jedna garnitura koja bi strapacirala u intervalu 10-15 minuta bi namirila grorucu potrebu bolje povezanosti rastuce Karaburme

Postoeci i ne korišten tunel zarastao u travu sve sa šinama od Prokopa do Karaburme
dovoljno je ,,odmarao,, i sa malo (do)rada na pruzi do ade Huje
završio bi ogroman posao
:sesir:
 
Bilo bi i logicno da drugu liniju BG voza uvedu u vracarski tunel a da daljinske linije sa Prokopa produze do Rakovice. Tako da umjesto Prokop - NS, bude Rakovica - NS i slicno.
Jedino sto u tom rasporedu ne ide na ruku planerima je to sto Prokop i dalje ostaje ne zanimljiv za putnike. I Rakovica i NBG ce biti daleko ispred po broju putnika.

To bi zapravo trebala da bude treca linija a druga linija da se iskoristi postojeci tunel za liniju Karaburma -Vuk jedna garnitura koja bi strapacirala u intervalu 10-15 minuta znato bi uticala sve vecu potrebu bolje povezanosti rastuce Karaburme

Tesko ce ici sa 3 linije u tako visokom taktu jer jednostavno nema prostora i za daljinsku i za gradsku zeljeznicu na 2 kolosjeka.
Jedino gdje moze doci treca linija (a bogami i cetvrta i peta) je pruga kroz savski amfiteatar. No kako to uklanjamo jer su nam soliteri preci od pruga onda nista od buducnosti BG voza. :?
 
Joj, Rio, ti i tvoje ideje :mrgreen: Pričali smo već o tome, nema potrebe da se vrtimo u krug ;)
@Boco, slažem se, s tim što mislim da je u ovom trenutku realnije da krene ova linija, pa kasnije ta do Karaburme. Tu bi svakako bilo nekih radova, a oni nisu ni u najavi.
Naravno, u delu od Karađorđevog parka do završnog terminusa bi trebalo da funkcionišu u bliskom taktu, kako bi putnici iz Rakovice u optimalnom roku presedali od Karađorđevog parka do Prokopa.
Naravno, sve ovo uzeti uz debelu rezervu, jer Maleni mnogo voli da laže ;)

@mvbg1: jesi li ti čuo nešto na ovu temu?
 
Najbolje bi bilo da linija planirana za Resnik nastavi dalje do Lazarevca preko Barajeva, a druga linija da se uvede do Mladenovca preko Ripnja. Time bi se bar 70% muka putnika koji putuju Lastom resilo...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I treba da citaju ove forume ( Vucko i Mali) jer su zlata vredni saveta i finesa jer se ovde raspravlja o stvarima u sitna crevca sto je i vise nego mnogo dobra stvar :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463161#p463161:31dxn95f je napisao(la):
KartmenBG » 03 Jul 2017, 19:36[/url]":31dxn95f]I treba da citaju ove forume ( Vucko i Mali) jer su zlata vredni saveta i finesa jer se ovde raspravlja o stvarima u sitna crevca sto je i vise nego mnogo dobra stvar :)
Bez zezanja ;)
Što je glavno, čitao sam jedan komentar na SSC-ju da je jedan forumaš imao pravo Vučkojavljanje. Tako da, isplati se.
@kruuki: Mislim da će te "dugoprugaške" linije ući u sistem "Srbvoza".
 
Cini mi se da Se gradi stajaliste u Starom Kosutnjaku za Bg-voz sto je pun pogodak a i godinama unazad apelujem da zaista da taj juzni krak Bg-voza je pun potencijala samo je potrebno dobro uvezivanje stajalista sa okolinom jer trenutno zeleznica je u mnogim delovima grada kao strano telo u organizmu a ne njen sastavni deo ...
 
Kartmene, iz tvojih usta u božje uši.
Čekam da se mvbg javi ukoliko zna nešto više.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463148#p463148:1y6zi0l5 je napisao(la):
boca-ica » Pon Jul 03, 2017 7:03 pm[/url]":1y6zi0l5]

Postoeci i ne korišten tunel zarastao u travu sve sa šinama od Prokopa do Karaburme
dovoljno je ,,odmarao,, i sa malo (do)rada na pruzi do ade Huje
završio bi ogroman posao
:sesir:

Tunel koji se odvaja od Vračarskog ka Karaburmi je samo tunel. Nikada nisu nikakve šine polagane, niti je ikad izgrađena stanica Karaburma. Dakle, trebalo bi dosta više posla od "dorade na pruzi do Ade Huje". Nova stanica Karaburma, nova pruga, ranije predviđena ali nikada izgrađena.

Vezano za sve to, koliko vidim, plan 1. linije metroa se poklapa u svom velikom delu sa postojećom prugom starog železničkog čvora. Naime, jezgro planirane trase od Karaburme do Makiša na delu od Karaburme do Ade Ciganlije je na trasi postojeće pruge starog čvora + tunel kroz centar koji prolazi ispod Trga Republike i koji skraćuje obilazak trenutne pruge oko Kalemegdana. Interesantno je da je takva ideja postojala 30-ih godina prošlog veka za železnički čvor, a sad je ta ista ideja preinačena u metro.

smart.png
 
...Nikada nisu nikakve šine polagane...
Ima na BBu sve crno na belo :lol:
Pre godininu ili dve ovde ( zaboravih na kojoj temi i koj članovi Beobuilda )
su slikovali i ,, okačili ,, prilaz i ulaz samog zaraslog i polu potopljenog tunela na Karaburmi te i posvedočili da su videli šine u njemu

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463198#p463198:8yvcem4k je napisao(la):
boca-ica » Pon Jul 03, 2017 9:42 pm[/url]":8yvcem4k]
...Nikada nisu nikakve šine polagane...
Ima na BBu sve crno na belo :lol:
Pre godininu ili dve ovde ( zaboravih na kojoj temi i koj članovi Beobuilda )
su slikovali i ,, okačili ,, prilaz i ulaz samog zaraslog i polu potopljenog tunela na Karaburmi te i posvedočili da su videli šine u njemu

:sesir:

Hm, može neki link? Prvi put čujem. Ako i jeste nešto polagano, verovatno je to nešto zanemarljivo...
 
Postavi fotografiju direktno na forum ili neki drugi pic share sajt posto photobucket vise nije upotrebljiv za postavljanje na forume.
 
Jesu, jesu... i to rizikovali svoje junačke živiote da dok su slikovali u onom zaraslom kanalu
da ih u vodi ili iz tunela neka karakondžula izjede,
al slike jesu bile okačene na BB :)
...Ovde vidim prazan tunel...
tvoj atachmat ne vidim al na datom linku moze da se vidi sličica tunela i ova slićica sa šinama :sesir:
 
Tih par pragova i nešto šina teško može da se tretira kao izgrađena pruga. A gde su tucanik, signalizacija, elektrifikacija i ostatak šina i pragova? Moralo bi to sve od nule da se pravi...
 
Vrh