Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jeste slazem se sa tim da izaziva zabunu. Isto tako u Batajnici stalno stalno pitaju jel ovaj za Beograd? Za neke seljake Batajnica nije u Beogradu.
 
Ljakse je ljakse. Navikli ljudi na mesta veličine kruga dvojke , gde su živeli godinama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460046#p460046:1wc9t8a3 je napisao(la):
DzonTravolta » 19 Jun 2017, 19:14[/url]":1wc9t8a3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460019#p460019:1wc9t8a3 je napisao(la):
direktor » 19 Jun 2017, 17:56[/url]":1wc9t8a3]Znaci otisle istoriske reklame bas je bilo bek in the past
Valjda su skontali da mogu to da iznajme genjalci trebalo im je samo 15 god
Kao tema za razmišljanje: manji video bim ili projektovana slika. Mogu, kao na Zapadu, da vrte reklame, kratke vesti i temperaturu. Nije skupo, a vrlo bi popravilo utisak, koji tu, doduše, ionako nije grdan.
Čisto kao ideja:
http://www.multivision.rs/
 
Лепо да изнајме те просторе неким компанијама које се баве рекламирањем, они ће сигурно знати како и шта да раде.
 
Zna li neko zašto većina lokala u gornjem nivou nije izdata? To nije loš prostor.
 
Zato sto nema zainteresovanih zakupaca po toj cijeni koju oni traze
 
Ako je to razlog, onda su i jedni i drugi glupavi jer ne vide potencijal u tome: zakupci, zato što ne shvataju prometnost tog prostora, a grad/železnice, zato što nemaju profit od toga što ne izdaju prostor.
 
Pa posalji mejl infrastrukturi pa nam javi posto je i sta su ti rekli
 
Ne treba meni prostor, kamo sreće :lool:
Samo konstatujem da je to idealno mesto za prodavnice i manje ugostiteljske objekte (pekare, možda čak i neki manji kafić).
Ako "Infrastrukturu" preuzmu "RDŽ", njima će sigurno stati do komercijalnog interesa ;)
 
Infrastruktura nije na prodaju i ne bi bilo normalno da se prodaje
 
Ovo je pre za Modernizaciju železnice, čisto da kažem da znam da je off:
http://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlje ... -kompaniji

E, sad, u februaru je slična vest bila demantovana. Od maja do kraja juna još nije negirana ova "ponovljena", mada se bliži kraj juna, a još nema novosti. Tipujem da ćemo znati više kad bude dolazio Medvedev.
I da, za ovo smem da kažem da je inside info, priča se uveliko o prodaji u samom preduzeću. Čak je već postavljeno pitanje šta sa državnim stanovima datim radnicima kada se preduzeće privatizuje, jer u nekim drugim slučajevima su ljudi "zamoljeni" da ih napuste.
 
Да има памети, одавно би железница предала саме станице на управљање локалним самоуправама да се оне брину о одржавању хигијене перона, јавних тоалета на станицама, издавању локала на станицама, службама обезбеђења, исправношћу покретних степеница и сл. док би железнице своје снаге требале да усмере на одржавање конкретне железничке инфраструктуре - пруга, контактне мреже, сигнала и скретница. Овако имамо станице које се доживљавају као свет за себе и зато нажалост јесу у таквом стању каквом су широм земље - зарасле у коров, прљаве, каљаве, попуцалог бетона, ишараних зидова, штрокавих клозета и празних локала.
 
Да има памети, одавно би железница предала саме станице на управљање локалним самоуправама...
Zvuci vrlo dobro :) vlasnik zgrade lokalna samouprava :kk: :)
al
na mnogim stanicma postoje otpravnici vozova salteri za karte i ....
u tom slučaju :shock:
te službe železnice bile bi potstanari u staničnim zgradama, a osnovno je da placaju kiriju
a znamo sa koliko kirija kirajdžija otplati ceo objekat :lol:

mozda 50 %
al sa pravom na dogradnju i korišcenjem za druge namene - trgovacke i uslužnih svera
kako bi bilo isplatljivo lokalnoj zajednici a gotovo ,,džabaka,, železnici :)
 
Нека буде власник железница, али да управља локална самоуправа, пошто има лакше механизне за то као и службе - јкп чистоћа да чисти уместо приватних фирми које плаћа железница, зеленило да чупа корове, водовод одмах да поправи тоалете а јавна расвета осветљење станице, комуналци да дежурају и сл. Железничари да буду своји на своме али да се брину само о реду вожње, продаји карата, исправности инфраструктуре и возних средстава. Такво управљање би сигурно било рационалније и боље за цело друштво, смањиле би се компликације које сада имамо у текућем одржавању које је у остатку света најнормалнија ствар а код нас бирократски закомпликована до гуше.
 
Upravo sam se vozio remontovanom garniturom, lepo izgleda. Trenutno bez grafita, nadam se da ce tako i ostati van domasaja stoke.
 
Rdz ako nesto kupi kupice neku firmu koja se bavi ifrastrukturom radovima tipa zgop novi sad ili neku slicnu firmu a ne infrastrukturu zs
Sto se tice stanova koji su dodjeljeni radnicima oni treba da ih otkupe ako nisu u pitanju sluzbeni stanovi
Sto se tice stanica kao objekata treba ih sve iznajmiti karte da prodaje ili zakupac za procenat ili da se stavi automat ostavi se jedna prostorija za zeljeznicko osoblje
Trebali bi da iznajme i sve magacine pored pruge
 
http://www.bgprevoz.rs/linije/100
Ako nije greška, izgleda da će BG voz ući u zvaničnu numeraciju kao linija 100. Naravno, ovde stoji da ide samo do Pančevačkog mosta (kao do prošle godine).
S obzirom na to da je 200 još uvek neiskorišćena, nagađam da bi u tom slučaju ona bila upotrebljena za drugu liniju.
 
Bolje da su uzeli oznaku L1 ili 1001 , mada ni ovo drugo nije baš idealno obzirom na četvorocifrene i petocifrene linije u južnom delu. Ovako može da bude zbunjujuće za pojedine korisnike , koji se i ovako ne snalaze najbolje , pogotovu što imamo liniju 700.
 
I to negde mislim, numeracija gradske železnice i(li) metroa je svuda izdvojena u odnosu na ostale linije.
Pod pretpostavkom da će dok ova ili slična numeracija biti aktuelna jednog dana kad stigne metro, on će verovatno biti M1, M2, šta ja znam. Bolje da je ovo bilo BG1, BG2.
No dobro, Beograd do sada nije najbolje integrisao BG Voz u sistem gradskog prevoza, tako da ovo možemo da shvatimo kao znak dobre volje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460021#p460021:1kxppjhq je napisao(la):
Kokos » June 19th, 2017, 6:00 pm[/url]":1kxppjhq]Remontovani 412-095 na Bg vozu. Baš je lep voz ovako sveže ofarban i čist. Sa ovakvim sedištima mogao je i na neku međugradsku liniju, udobniji od Flirta.


Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460491#p460491:1kxppjhq je napisao(la):
loyola » June 21st, 2017, 4:01 pm[/url]":1kxppjhq]Upravo sam se vozio remontovanom garniturom, lepo izgleda. Trenutno bez grafita, nadam se da ce tako i ostati van domasaja stoke.
I dalje je čista. Danas sam se vozio sa njom , ali sam tek izvalio da se vozim sa njom kada sam ušao unutra i video ona "svemirska" sedišta. Inače , bio je haos u vozu , jedva je moglo da se stoji i na onim delovima što su kod ulaza u vagone. Ne znam da li to ima veze sa inauguracijom ili je nešto drugo u pitanju (vozio sam se u vremenu 16h - 16:30). Ne znam da li je to do mene , ali čini mi se da je u njemu manje prostora između sedišta.
 
Ova garnitura(095/101) je poslednje remontovana i na BG:VOZ-u je samo iz razloga sto remonter trenutno prati njen rad i vrši odredjena podešavanja na odredjenim elektronskim sklopovima. Ona je iz one grupe od tri garniture koje se rade za daljinski saobracaj u remontnom zavodu u Zrenjaninu.
 
Šteta. Šta drugo reći.
Međutim, ukoliko ova kompozicija bude sačuvana dok je na BG vozu, to samo svedoči da nije tačno da se i ostale kompozicije ne mogu srediti i onda čuvati.
 
Nije šteta. Kompozicija sa ovakvim sedištima ne treba da vozi na BG vozu.
 
Vrh