Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Hej hej druže moj Travolta, ti si bio faca faca onda je došao direktor i objasnio ti neke stvari :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459238#p459238:2a076n2u je napisao(la):
mvbg1 » Fri Jun 16, 2017 4:33 pm[/url]":2a076n2u]Oko 15.30 se stanje normalizovalo. Teretni voz koji je defektirao na ulazu u Bežanijski tunel vraćen nazad u stanicu Zemun manevarkom Srbija Voza koja je stacionirana u TPS-Zemun.
Inače teretni se u trenutku kvara zaustavio na takvom mestu da je zauzeo sve kolosečne veze u smeru ka Novom Beogradu i nije bilo moguće nikakvo njegovo obilaženje dok se ne vrati( uvuče ) nazad na 8.kolosek.

Da li postoji dogovor izmedju Srbija Karga i Srbija Voza da jedni druge uguraju u stanicu kada defektiraju na otvorenoj pruzi i kao sto se desilo u Zemunu da zauzme voz kolosecne veze?
 
Direktore, nisam siguran. Da upravlja Beograd, ne bi Železnice imale nikakve veze s tim. Svi objekti i vozila su u njihovom vlasništvu, oni rade red vožnje. Nije uopšte nezavisan sistem.
 
Vidi znam covjela koji je uspostavio bg voz i on kontrolise zs kako postuju ugovor
Zeljenice za pare rade placa im se po kolometru i penali za kasnjenje Objekti su u vlasnistvu infra strukture a vozila srb voza
Direkcija pravi red voznje u saradnji sa srb vozom.
Sistem je sastavni dio jgp u bg
 
To je samo usluga Železnica da je BG voz ušao u JGP. Železnice uvek mogu da se povuku.
 
I da plate ogromne igovorene penale tako gledano mogu i privatnici sutra da se povuku mislim da im to nesto nije u interesu
 
Pazite koliko smo mi nadrljali da od loše železnice dobijemo još lošiju železnicu podelom Železnica Srbije na manja preduzeća( lakša za privatizaciju). Da ta preduzeća nisu u stanju da zajedno rade, a do juče su bili jedno preduzeće, a i dalje su isto javna preduzeća. Kao da je bitno da li lokomotiva karga ili voza vuče, sve je to u vlasništvu vlade srbije tj. svih nas. Samo nam komplikuju život a sve to da bi na razne načine izvukli što više para.
 
Та подела је и урађено по диктату ММФа како би ДБ могао да откупи Карго.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=459857#p459857:3kg0z7u2 je napisao(la):
Дошљак » Sun Jun 18, 2017 11:59 pm[/url]":3kg0z7u2]Та подела је и урађено по диктату ММФа како би ДБ могао да откупи Карго.

Ok, ovo po tebi ne valja.

Kako bi ti rešio problem prirodnog monopola železnice srbije?



edit: zaboravio sam da napišem, koliko god se mi trudili da satanizujemo MMF oni nisu ništa drugo do agencija za osiguranje kredita, osnovna uloga im je da da entitetima koji pozajmljuju novac republici Srbiji osiguraju da će im novac biti vraćen sa kamatom. To rade tako što teraju našu vladu da smanjuje deficit i da se ne zaje*******ava.

oko toga se manje više svi slažemo

ne slažemo se oko načina na koji oni to rade. njih nije briga da li će vlada ukinuti povraćaj PDVa na bebi opremu, prodati železnice, smanjiti penzije ili iskoreniti korupciju. njima je bitno da se novac vraća, kako ćemo to da uradimo je u potpunosti na našoj vladi.
 
Trebalo je samo odvoiti infrastrukturu i prevoz putnika i tereta ostaviti zajedno i monopol rijesen
I sad mozes da zakupis trasu i da vozis samo nikojos nema racunicu
 
Cuo sam da je zeleznica raspisala tender za obnovu (mislim da je 5) RVR garnitura. Da li mozda neko zna, da li je to za potrebe "potencijalne" linije do Resnika, koja se pominjala posle zavrsetka remonta te trase, ili su to postojece BG Voz garniture koje istrcavaju kilometrazu, ili je trece, da uopste nisu za BG voz (sto pored Flirtoava ne bi bilo smisla ubacivati na regio)?
 
Već je spominjano ovde, verovatno je za Resnik, mada se još ne zna 100%.
Inače, htedoh da napišem kako je BG voz za one koji obično putuju preko Slavije ili čak autoputa do Novog Beograda ili Zemuna (i obratno, prema dunavskoj strani) sasvim solidno rešenje.
Eh, da je pameti da neko od ovih gore to glasnije istakne.
 
Inače, ne znam da li je bilo, ali skinuli su u Vukovom spomeniku one prastare reklame pored perona (tipa, za JAT). Pretpostavljam da će tu ostati reklamni prostor, samo ne znam kakav.
 
Znaci otisle istoriske reklame bas je bilo bek in the past
Valjda su skontali da mogu to da iznajme genjalci trebalo im je samo 15 god
 
Remontovani 412-095 na Bg vozu. Baš je lep voz ovako sveže ofarban i čist. Sa ovakvim sedištima mogao je i na neku međugradsku liniju, udobniji od Flirta.


Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460014#p460014:37gvrxjj je napisao(la):
Дошљак » 19 Jun 2017, 17:42[/url]":37gvrxjj]Oне Беобанка, МИН Ниш и ЦИП рекламе?
Da
 
@igor: da li je neophodno da u nazivu teme ostane Beovoz? Očito sistem ne postoji više.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460019#p460019:34t0xhsp je napisao(la):
direktor » 19 Jun 2017, 17:56[/url]":34t0xhsp]Znaci otisle istoriske reklame bas je bilo bek in the past
Valjda su skontali da mogu to da iznajme genjalci trebalo im je samo 15 god
Kao tema za razmišljanje: manji video bim ili projektovana slika. Mogu, kao na Zapadu, da vrte reklame, kratke vesti i temperaturu. Nije skupo, a vrlo bi popravilo utisak, koji tu, doduše, ionako nije grdan.
 
Neka ga u nazivu zbog google pretrage tu je i bg voz u nazivu.
 
Мени се допада назив БЕОВОЗ, боље да градску железницу преименују сада у Беовоз, ако већ не постоји систем са тим именом, а ако заживи нешто слично некадашњем Беовозу, онда би свакако неко друго име више пасовало за то.
БГ воз ми није ни звучно, нити симпатично.
 
Ako dozvole da i ova garnitura bude išarana svima će biti jasno da to namerno rade.
 
Što izaziva, blago rečeno, zabunu. Naročito kod onih koji nisu toliko ažurni.
 
Vrh