[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407338#p407338:uyemxm16 je napisao(la):
zidar » 23 Sep 2016 16:39[/url]":uyemxm16]....Sta je to sada promenjeno sto opravdava narusavanje jednog od retkih racionalnih i efikasnih sistema u gradu?....
+ 1
Ma odgovor je svima jasan
Videli da mogu da se
ogrebu i sprovedu čak i po cenu urušavanja dostignuca
koje prevazilazi ne samo Evropske
vec i svetske idejne principe 21 veka u javnom transportu
A posle cemo pricati kao ono ,, kad smo mi jeli zlatom kašikom oni su .... ,
...kad smo mi imali Bgvoz , oni su još uvek naplacivali vožnje po sistemu iz 19-20 veka .... ,,
U okviru železnice kao opšte dobro Srbije je i Bgvoz opšte dobro Beograda
nije moguce ga izdržavati-finasirati od naplate vožnje ali je vrlo isplatljivo kako bi se
ostali transporti resursi manje trošili a time kompletan saobracaj bio funkcionalniji
za one koj još uvek ne shvataju da upotrebim primer
kolomasti ne učestvuju u kretanju vozila vec gorivo u motoru
ali zato ne samo da olakšava kretanje vec i čuva to isto vozilo
Tako i Bgvoz usko gledano ne donosi profit
ali je jako koristan kao masovni prevoz i olakšava svima u Bgdu i na indirektan način
znači svi Beogradjani imaju koristi , vozili se njime ili ne
Kratkovidim ljudima to izgleda ovako (kao sto su vec i pisali ovde)
,, ... oni tamo,, se voze a on nema ni prugu a kamoli vožnju za džabe ... ,,
Pravo dostignuce je da se oslobodimo logike ,, da komšiji crkne krava ,,
jer tek tada dolazimo do ispavne
,, to je dobro...takvu kao komšijina krava ili bar tele, kad je vec ima kod nj.
može doci i u moje dvorište ,,
Jer ako uništimo i kod komšije , nece se to proširiti nigde a kamoli kod tih krtkovidih
Prisetimo se Bgvoz koristi istie šine kao i običan metro
Proširenja kraka-mreže šina i na ostale delove grada
nije moguce da se desi od naplate
vec iz budjeta...... a to opet svi finasiraju
a sa logikom crknute krave nikada nece biti moguce proširenje
jer nije normalno a ni po jednom zakonu da se duplo placa na dva mesta za istu vožnju
i u budjet i u apex
Naplatom u Bgvozu dobrim delom ce razjuriti putnike
ali zato razjuice i zainteresovanost za Bgvoz
a tako ce on biti osudjen ne samo na ne proširivanje
vec i laganim umiranje