Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Imate temu o zgradi stanice kule su srusene 70 tih prilikom neke rekonstrukcije
 
Te kule treba povratiti jer stanica samo sa njima je kompletirana kao i vratiti fasadne ornamente neke koje su uklonili i vratiti originalna ulazna vrata na stanicu.
 
Trebalo bi biti u celosti kopija kako bi izledala kompletirana jer dodavanjem nekih modernih elemenata koji su sada moderni za 20 godina ce izgledati jeftin pokusaj da izgleda moderno, a ovako ovaj projekat bi bio vecan :D, sto se tice demontiranja sadacnjih nastresnjica , one imaju poprilicnu vrednost jedino gde bi bilo lepo da ih postave jeste stanica Dunav na dorcolu kojoj bi pristajale, a na Novom Beogradu ipak zahteva neko moderno resenje :D
 
A da nepises dva posta za redom vec da editujes predhodni Igore prebaci sve postove u temu glavna z stanica
 
Konacno da urade ono sto se godinama predlaze na Beobuild-u.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/od...aju-rampe-na-stanicama-u-centru-grada/4461jhc

OD 15. JULA BEZ ŠVERCOVANJA U BG VOZU Postavljaju rampe na stanicama u centru grada

BG voz će od 15. jula biti jedini prevoz u gradu u kojem će šverc biti nemoguć, pošto će na tri stanice u centru biti postavljene rampe koje se otvaraju samo sa Busplus karticom!

Pančevački most, Vukov spomenik i Karađorđev park funkcionisaće kao metro stanice u mnogim evropskim gradovima, u kojima ulaz bez karte nije moguć.

- Naplata prevoza na navedene tri stanice započinje od 15. jula - potvrdili su nam u “Apeksu” koja rukovodi Busplus sistemom.

Kako smo saznali, planira se uvođenje naplate na svih devet stanica u gradu, ali tek pošto na njima budu postavljene barijere. U prvoj fazi, biće samo modifikovane postojeće koje su “Železnice Srbije” instalirale još pre uvođenja BG voza i dugo nisu u funkciji.

To je pravi preokret jer je od uvođenja Busplusa BG voz praktično besplatan. U tri navrata radnici “Apeksa” pokušavali su da postave aparate, ali bi oni već posle nekoliko dana ili nedelja bili potpuno demolirani. Dosetili su se da naprave i metalne oklope za validatore, ali uzalud. Kontrole karata je bilo dok god su aparati bili u funkciji, a posle su i od nje odustali.

Kada je u pitanju uvođenje barijera, putnici su podeljeni. Dok jedni kažu da besplatan prevoz nije u redu, drugi su se navikli na gratis uslugu.

- Radim u dobroj firmi i meni nije problem da kupim mesečnu kartu, ali ima mnogo ljudi koji nemaju novca. Voz je stvarno dobar prevoz i treba da se plati - kazao je Stepa Lešnjaković.

Ipak, on nam je pobrojao i neke mane BG voza.

- Vozimo se u vozovima koji su devastirani. Smeta mi što stižu na pola sata ili sat vremena vikendom, i što prvi polasci nisu ranije. Zašto nemamo stanicu u centru Zemun polja, a mnogo ljudi bi da mogu ušli i u Altini - dodaje Lešnjaković.

Putnica Nemka S. priznaje da joj je, kada je počela da kortisti voz, bilo čudno što se ne plaća.

- To nije ni lepo. Ne možemo da napredujemo ako se toliko ljudi vozi besplatno - kazala je ona.

Ipak, nekima će dodatni trošak teško pasti.

- Treba to da se dovede u red, ali… Ja za dva minuta vožnje treba da platim 89 dinara i to nije u redu. Jedino drugačije nekako da se reguliše naplata. U gradskom prevozom većina se švercuje, a ovde neće moći ni da se uđe bez karte - tvrdi J. S.

Batajnica-“Pančevac” za samo 37 minuta

BG vozom se, na relaciji Batajnica - Pančevački most, dnevno preveze 30.000 putnika. Uz početnu i krajnju ima još sedam stanica: Zemun polje, Zemun, Tošin bunar, Novi Beograd, Prokop, Karađorđev park i Vukov spomenik.

Od Batajnice do “Pančevca” stiže za tačno 37 minuta.


BG VOZ KROZ BROJKE

30.000 putnika se dnevno preveze BG vozom

9 stanica ima BG voz širom prestonice

1 linija Batajnica - Pančevački most

15 minuta interval polazaka u špicu
 
Да, то би било оправдано и за сваку похвали да бус плус није мафијашка фирма, да од сваке прескупе карте највећи део новца не иде у џепове мафијаша и политичара, да се грађани Београда сваке године и овако не олакшавају за 150 милиона евра субвенција најгорем јавном превозу у Европи и да се ти исти грађани св времена на време не скрате за по коју милијардицу еврића (наводни Београд).

Овако, ово је само још један харач весића сотоне и његових сарадника.
 
Koriscenje zeleznica Srbije da ide u u Dzep GSP-a i Busplusa?! nisu normalni, pa neka ti prihodi od tih stanica ide Zeleznicama ili neka oforme preduzece u okviru zeleznica nalezno za Beograd, ovako od trule krave oni nastavljaju da muzu .
 
Prosetaj kroz temu i vidi kakav ugovor imaju ZS i grada beograd ZS dobija pare od grada vozio se neko ne vozio placao ili ne placao kartu
Zna se koliko dobijaju para po km
 
Ne pozdravljam odluku zato sto Bus plus radi veoma sumnjivo, a nije ni cudo gradske vlasti su dovukle te lopine... Za jednu stanicu da mi oderu 89din sa kartice neka hvala ;-) Ja sam Pancevac dobijam mesecno samo za prevoz Pancevo Beograd a ne i za prevoz po Beogradu, izdatak je to..
A koliko ima ljudi koji ne dobijaju uopste za prevoz??
Omg, neka samo tom odlukom bude bolje za Zeleznicu ali tesko, videcete nece biti sigurno ni 50% onih putnika dok je bilo besplatno...
Naravno nije problem naplata, ko ima pristace na to, a ko danas ima da odvaja za prevoz, a plate?...
Ne uredjuje se sistem tako, oni misle da ce tako nesto uraditi, nece... Prvo sredjujes institucije, a ne odma udri po raji...
 
Pa onda glumis neki sistem a standard navodno sve jaci i jaci sa 400 na 500e prosecne plate...ma da ne idem u off, sve je to politika i biznis..
 
Pancevac ti mozes i dalje besplatno tu jednu stanicu
Dodjes vozom iz panceva i predjes na bg voz posto ne napustas stanicu nista ne placas
 
E dobro si me podsetio, ali taj sistem ce zaziveti pre nego sto puste ovu novu prugu
 
Dobro su se setili. Naravno da i mene boli sto ide jbnm bus plusu i sto je preskupo za nas dzep ali prevoz je, uz sve mane, toliko praktican onima koji ga koriste da je velika sramota da bude besplatan. Sto rece ona gospodja iz intervjua gore, 89 dinara za 2 minuta?? Mogu da odgovorim da za iste pare ima autobus koji ide 32 minuta.
Ali bi sad bio red i da se upristoje ti vozovi, stanice, i parkiralista pored stanica.
 
Значи за сада ко хоће да се укрца на воз са Вука или Карађорђевог парка мора да плаћа, а остали могу да се шверцују. Е да видим само како ће рампе да наместе на осталим станицама и стајалиштима.
 
"Danas je kamenovana garnitura Bg voza, na ulazu u Bežanijski tunel. Da je jači udarac kamena bio, jednom momku bi slomili glavu u najgorem slučaju. Sramota."

izvor:vozovi i zeleznička infrastruktura
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392205#p392205:223qzoh3 je napisao(la):
Дошљак » 15.Jun.2016/8:12 pm[/url]":223qzoh3]Значи за сада ко хоће да се укрца на воз са Вука или Карађорђевог парка мора да плаћа, а остали могу да се шверцују. Е да видим само како ће рампе да наместе на осталим станицама и стајалиштима.
Da Ali ne mogu da se vrate.. Receno je vec da ce biti svuda postavljeno..
Mada mogu I za izlaz da stave ocitavanje karte..
 
Алтернатива је да се уместо код Вука воз чека на Панчевцу, и на Прокопу уместо на Карађорђевом парку.
 
Ovo kamenovanje BG Voza rade klinci jer ih se kriju da ih masinovodja ne primeti. Naravno nisu svesni posledica sto rade. Jedini nacin da se izbegne kamenovanje voza jeste da kada se god vide klinci pored pruge da im se svira jer onda odustaju od svoje glupe namere.
 
Umesto da plate kartu ljudi, oni gledaju alternativu... O Boze... Drago mi je da ce bar ovde konacno da uvedu placanja. Mada pored tih rampi bi trebalo da stoje kontrolori ili obezbedjenje da se ne preskacu.
 
Ја се плашим да ће ова мера преполовити број путника и да ће то бити аргумент против даљег улагања у градску железницу, пре свега нове линије, као и инфраструктуру.
 
Mislim da nece..
Nema sanse da idem 65icom od tosinog do vuka..
Guzva, vrucina, sporo..Jednostavno se ne isplati..
Mozda oni koji bas nemaju para posto rade za 20k.. Ali mislim da ce barem 2/3 ostati..
 
Vrh