Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

loyola":p5y4dnzy je napisao(la):
Umesto da plate kartu ljudi, oni gledaju alternativu... O Boze... Drago mi je da ce bar ovde konacno da uvedu placanja. Mada pored tih rampi bi trebalo da stoje kontrolori ili obezbedjenje da se ne preskacu.
Treba platiti obezbedjenje i kontrolore tako da, ne verujem da ce biti od toga nesto.
Ja licno taj bus plus ne podnosim, svaki x kada se odkucam ne dodje kontrola da me proveri, a jedno da se ne odkucam ko baxuz kontrola bi me uhvatila.
Druga stvar da li je moguce da nam je taj bus plus najbolja moguce resenje?
Kao sto Rekoh, ne verujem da ce ona masa nastaviti da koristi beovoz po toj nebuloznoj ceni (96 din) za jednu stanicu, pa to onda nije voz to kao da je neki linijski taxi...
Taj bus plus moze biti malo povoljniji, zasto npr tih 96din nebi bilo za ceo dan a ne 90min?
Znaci ja odem na posao i vratim se ode 2x96din ejjjjj...pa to je neki dorucak.
Drugo, zasto naplata nebi bila dinamicna, npr da za stanice tj na tim mestima na objektima ZS postoji druga tarifa za naplatu, npr 48din voz je to ipak...

Hocu da sa kartom Pancevo - Beograd koju koristim zbog voza da prolazim i po tim check pointima u toku dana na tim stanicama, ma ima milion nacina, ovim putem sa ovako lose uredjenim sistemom u drzavi naplata karte je nesto sto se na kraju uvodu, a sve ostalo bitnije treba prvo i pod hitno i sve ce biti bolje, ovo nije nacin..
Placas porez, strahujes u prevozu dal ce kontrola za jednu stanicu da te kazni, postujes pravila, a sistem te gazi i ljudi u sistemu se ponasaju kao da je drzava njihovo privatno vlasnistvo.
Izvinjavam se za off.
 
У Београду где су људи приморани на употребу јавног превоза дефинитивно карта треба да буде дневна, а не за једну вожњу или 90 минута.
 
Па има и дневна карта. А има и месечна, оно, чисто да се подсетимо. А има и нешто што нема: појединачна карта по нормалној цени.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392327#p392327:x2061v89 je napisao(la):
bl3y4 » 16 Jun 2016 09:56 am[/url]":x2061v89]U placanju karte nema izazova :D
Напротив, већини народа плаћање карте је највећи животни изазов с обзиром да одвајају од уста да би платили весићу и малом харач.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392353#p392353:2nnllo9c je napisao(la):
Delija » 16 Jun 2016 11:53 am[/url]":2nnllo9c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392327#p392327:2nnllo9c je napisao(la):
bl3y4 » 16 Jun 2016 09:56 am[/url]":2nnllo9c]U placanju karte nema izazova :D
Напротив, већини народа плаћање карте је највећи животни изазов с обзиром да одвајају од уста да би платили весићу и малом харач.
Ono ako ćemo realno ni jedan ni drugi nisu potpisali ugovor sa Apex-om.
 
Mogli su da raskinu ugovor zato sto je sklopljen na stetu gradjana i drzave ali nisu.. Tako da je is to kao da su ga oni potpisali..
 
Apex dobija 7% od prodaje sto nikako nije ni blizu "vecine para od prodaje" kako se uporno predstavlja. Do duse ovi sto su na vastu su tako i predstavljali i palili narod, pa sad ubiru plodove toga. Ova zena sto kaze da je glupo da plati 89din za 2min voznje, pa moze da preseda, a ako mora da obavi kraci posao cak i da se vrati. Upravo je to i prednost bg:voza, jer se brzo stigne do odredista. Ja sam tu od 89 din koristio i u 90min sam promenio 4 prevoza, tj usao sam u 4. par min pre nego sto je istekao period od 90min. Ali nije lose paliti narod,prima se to u srb fino. Treba i hleb 3 din da bude.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392350#p392350:15825kn9 je napisao(la):
Пантограф » Чет Јун 16, 2016 12:41 pm[/url]":15825kn9]Па има и дневна карта. А има и месечна, оно, чисто да се подсетимо. А има и нешто што нема: појединачна карта по нормалној цени.
Оно ако ћемо реално београдска карта је једна од најјефтинијих у Европи. Да будем искрен улавном сам куповао туристичку карту на 3 или 5 дана али нигде нисам видео појединачну карту за мање од 1€.
Цена резервних делова је и за њих и за нас иста, гориво је код нас још и најскупље, па не видим разлог да овде буду карте јефтиније.

Мислим да је проблем у нашим платама и непостојању синдиката.
 
Чика Брано,

То је углавном тачно. Имам две примедбе:

1) мора да буде омогућена куповина појединачне карте - без додатног "носача" од 300 или колико динара, и никако не сме код возача да буде скупља;

2) месечна карта за запослене треба да буде јефтинија - последњи пут када сам се распитивао, у Прагу је била нешто изнад 2.000 динара
(да уведу годишњу за до 20.000, ја бих је одмах купио).
 
Voz za atlete ili kako izaci iz Bg voza a da ne polomis vrat i noge. SUper ideja da se naplacuje, jos kad bi ga doveli u nivo upotrebljivosti bilo bi odlicno. I malo autobuse i tramvaje da operu kad su se vec zahuktali. Stanice nek ne prave nove, a postojece nek ne renoviraju, ovako kako je sad je odlicno! I cenu karte odmah da podignu na gore, ipak se u vozu stedi vreme...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392366#p392366:jecgxz34 je napisao(la):
Пантограф » 16 Jun 2016, 12:30[/url]":jecgxz34]
2) месечна карта за запослене треба да буде јефтинија - последњи пут када сам се распитивао, у Прагу је била нешто изнад 2.000 динара
(да уведу годишњу за до 20.000, ја бих је одмах купио).
Da slazem se, mesecna za zaposlene do oko 2500din bi bila ok, kao i godisnja sa ugovorom koja bi se placala automatski mesecnim skidanjem sa racuna po 2000 din, ili ako se plati odmah za recimo 18.000 mada to verovatno retko ko bi uzeo. Skupe su i karte za 3 odnosno 5 dana. Za 3 dana je ok da bude 500, za 5 - 750, a fali i za 7 dana koja je ok da bude 1000 din. To su i onako za goste i turiste.
 
@milanche napokon neko strucan i objektivan koji diskutuje ovde , svaka cast na tacnim informacijama a ne teorijama zavere na koje se obican narod pali.
 
Panto mislim da postoji godisnja karta i da dobijes 1 mjesec gratis
Kolio para nisam gledao
 
Око 33.000 прва зона. То баш и нећу да искеширам одједном.
 
Ne znam zasto se uvek potencira karta za zaposlene. Jedini koji placaju punu cenu karte su stranci. Zaposlenima placa poslodavac, ako rade na crno onda mogu da uplate za nezaposlene 1090 ili 1120. Isto tako i za studente. A ta sto kaze za 2 minuta da plati kartu pa nek ide gospodja peske... Ja i u inostranstvu placam kartu a naravno da cu u svojoj kuci tek. Svuda po EU deru sa cenama prevoza sem u Bugarskoj.
 
U Atini 35e, a 15e bez metroa..
Bec - 50e, a 60e godisnja studentska..

Nisu samo delovi trosak vec I radna snaga koja je kod nas dzabe..
Samo sto oni nemaju pijavice na vratu da im isisavaju pare pa za slicnu cifru dobijaju dobar prevoz..
 
Није баш радна снага "џабе": возачи ГСП су плаћени као лекари специјалисти у државној служби, а даџбине на зараде су у Србији веома високе. Тако да је разлика у бруто платама између радника у београдском и бечком ГСП-у мања него у нето платама. А на трошкове пословања утиче, наравно, бруто плата.
Ови наши имају и вишак запослених, ал` све се плашим да га и у Вијени нема.
 
U Gracu je recimo jednosemestralna karta studentska oko 130 evra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392421#p392421:2dl7nesd je napisao(la):
bl3y4 » 16 Jun 2016, 16:41[/url]":2dl7nesd]U Atini 35e, a 15e bez metroa..
Bec - 50e, a 60e godisnja studentska..

Nisu samo delovi trosak vec I radna snaga koja je kod nas dzabe..
Samo sto oni nemaju pijavice na vratu da im isisavaju pare pa za slicnu cifru dobijaju dobar prevoz..

U Becu je 75e spo semestru karta za studente do 26g i to koji imaju registrovano prebivaliste u Becu. Dakle godinsja je 150e za 10 meseci. Oni studenti koji nemaju prebivaliste u Becu je 150e semestar. Za preko 26 godina se najvise isplati godisnja 365e ili mesecno na rate sa racuna po 32e
 
Било би добро да овде пренесем проверене информације из Србија воза:

За следећу годину је од БГ:ВОЗ-а једино планирана линија Батајница - Овча, са 9 гарнитура у саобраћају, и 2 у резерви.

Од употребљивог јавног превоза ка Панчеву је планирано 5 пари возова Београд Дунав - Зрењанин и 7 пари возова Београд Дунав - Вршац.

Уз то је ка Панчеву предвиђено 15 преседачких-неупотребљивих пари полазака Овча - Панчево Војловица.

Ја сам сам запенио захтевајући да линије из Панчево Војловице, Ваљева, Велике Плане, Пожаревца, морају у Карађорђев парк и Вуков споменик директно. Неко место где сам се, бар према њима, смирио је када су рекли да ЗОВС може да гарантује за следећи ред вожње самп 16 РВР, од чега су 11 за БГ:ВОЗ, а 5 за остатак Србије све заједно. И на постојећим ТВР је продужена ревизија за 25% због "мера штедње наређених од Владе Србије".

Од тог тренутка, задатак Удружења љубитеља железнице је да захтева од Владе да се свих 27 РВР оспособи за саобраћај у Србији. Наш став је: Ако ће ионако бити једна композиција стално ангажована Београд - Ваљево, и још једна Овча - Панчево Војловица, много је сврсисходније имати линију Панчево Војловица - Ваљево са те две композиције и само 6 пари полазака.
 
Овча - Панчево Војловица, па кога они то зезају? Kaко су из Србија воза реаговали на предлог воза Панчево-Ваљево?
 
Vrh