У инвентарском парку, не рачунајући још око 13 ољуштених олупина у инвентарском парку, које се не исплати ремонтовати.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392467#p392467:1lyf7h3q je napisao(la):mvbg1 » 16 Jun 2016 09:21 pm[/url]":1lyf7h3q]Karlo,kojih 27 garnitura serije 412?
Pored 9 garnitura BG VOZ-a,trenutno saobracaju: 005/032,019/020,027/028,061/085,089/090,093/094,103/104,105/106. To je osam garnitura za medjugradski saobracaj.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392468#p392468:1nznvjj7 je napisao(la):Karlo del Ponte » 16 Jun 2016 09:23 pm[/url]":1nznvjj7]У инвентарском парку, не рачунајући још око 13 ољуштених олупина у инвентарском парку, које се не исплати ремонтовати.
Оно ако ћемо реално, мене као грађанина заболе ко ме је јуче крао а ко данас јер су иста гамад лоповска а весић најочигледнији доказ те чињенице. С том разликом што сада критикујем оне који ме сада краду, као што сам јуче критиковао оне који су ме јуче крали. Ви из железница то не можете да појмите, вас радну снагу ЖС-а и нас грађанине у твојој компанији краду већ деценијама али ви и даље одржавате тај систем и браните га.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392357#p392357:347gr2i0 je napisao(la):mvbg1 » 16 Jun 2016 12:04 pm[/url]":347gr2i0]
Ono ako ćemo realno ni jedan ni drugi nisu potpisali ugovor sa Apex-om.
А где сам то написао да већина иде апексу?! Рекао сам да већина тих пара иде појединцима што јесте тачно, Да ли се паре прво сливају на рачун апекса или у градску касу свеједно је јер је крајња дестинација тог новца - џепови лопова/харачлија. Исто као у случају Човићевог паркинг сервиса, субвенционисаних превозника, грађевинских рекеташа, наводног београда...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392361#p392361:347gr2i0 je napisao(la):milanche » 16 Jun 2016 12:22 pm[/url]":347gr2i0]Apex dobija 7% od prodaje sto nikako nije ni blizu "vecine para od prodaje" kako se uporno predstavlja. Do duse ovi sto su na vastu su tako i predstavljali i palili narod, pa sad ubiru plodove toga. Ova zena sto kaze da je glupo da plati 89din za 2min voznje, pa moze da preseda, a ako mora da obavi kraci posao cak i da se vrati. Upravo je to i prednost bg:voza, jer se brzo stigne do odredista. Ja sam tu od 89 din koristio i u 90min sam promenio 4 prevoza, tj usao sam u 4. par min pre nego sto je istekao period od 90min. Ali nije lose paliti narod,prima se to u srb fino. Treba i hleb 3 din da bude.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392502#p392502:3aixwp59 je napisao(la):Delija » 16 Jun 2016, 23:31[/url]":3aixwp59]
А где сам то написао да већина иде апексу?! Рекао сам да већина тих пара иде појединцима што јесте тачно, Да ли се паре прво сливају на рачун апекса или у градску касу свеједно је јер је крајња дестинација тог новца - џепови лопова/харачлија. Исто као у случају Човићевог паркинг сервиса, субвенционисаних превозника, грађевинских рекеташа, наводног београда...
На крају крајева, сви грађани Београда већ плаћају овај најгори јавни градски превоз у Европи кроз субвенције истог у износу од 150 милиона евра годишње.
Не стављам у исти кош. Немој ми извртати став. Та адмиистрација би сутра могла да заборави да има посао да су железничари јединствени и људи са интегритетом а управо су криминални синдикати железница доказ моје тезе да обични радници у ЖС одржавају тај трули систем, наравно из страха за личну судбину.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392524#p392524:31i0klzs je napisao(la):Igor » 17 Jun 2016 02:06 am[/url]":31i0klzs]Kartmen formalno jesi u pravu ali neformalno nas nazalost svakodnevnica demantuje kao sto je solecar naveo par primera. Mnogo je veca steta je sto delija u isti kos stavlja recimo masinovodje, pruzne radnike sa administracijom u gumenjari i kako oni "odrzavaju taj sistem i brane ga". To jednostavno nije nije fer, niti se oni za bilo sta pitaju a jedni su od rektih koji nesto stvarno operativno rade. Zeleznice se moraju srediti odozgo a ne ocekivati da ce radnici sprovoditi promene sa nizih pozicija kada je to posao drzave.