Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392467#p392467:1lyf7h3q je napisao(la):
mvbg1 » 16 Jun 2016 09:21 pm[/url]":1lyf7h3q]Karlo,kojih 27 garnitura serije 412?
У инвентарском парку, не рачунајући још око 13 ољуштених олупина у инвентарском парку, које се не исплати ремонтовати.
 
Cek nece biti direktnog voza Pancevo Vojlovica -Pancevack most LOoOoooool e zelim im da propadnu, namerno se tako radi, neverovatno.

Izgleda uticaj ATP je toliko jaka na BG voz otuda i takva odluka...nije prvi x da neko iz Zeleznica donosi takvu odluku, ima X primera... para vrti de burgija nece.
 
Slobodno se moze reci da se Zeleznice Srbije bave prevarom rekli su da ce od Pancevackog mosta do Panceva putovati za 8 minuta a od toga nista sada kazu da mora minimum 20. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392468#p392468:1nznvjj7 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 16 Jun 2016 09:23 pm[/url]":1nznvjj7]У инвентарском парку, не рачунајући још око 13 ољуштених олупина у инвентарском парку, које се не исплати ремонтовати.
Pored 9 garnitura BG VOZ-a,trenutno saobracaju: 005/032,019/020,027/028,061/085,089/090,093/094,103/104,105/106. To je osam garnitura za medjugradski saobracaj.
U TPS Zemun se nalazi 095/101,koja ceka remont.
U Vršcu se nalaze 099/100,064/092 i 029/030.
To je ukupno 4 garniture koje cekaju remont.
Znači dolazimo do brojke od ukupno 21 garniture koje mogu da se u bliskoj buducnosti iskoriste za saobracaj,a nikako 27.
 
Koja je сврха ремонта и подизања брзине на прузи Београд-Панчево у целој причи онда? Неко као да у ЖС, Србија возу и министарству намерно буши Србија воз и развој линија. Из преосталих РВР треба извући максимум максимума бар наредних 5 година до неке нове набавке ЕМВ. И треба упослити наше ремонтере, ако је и један остао а да је у могућности да нешто одрадри.
 
Iz olupina se mogu podici 3 komada plus 21 to je 24 rvr
Gdje su nasli jos 3 to samo oni znaju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392357#p392357:347gr2i0 je napisao(la):
mvbg1 » 16 Jun 2016 12:04 pm[/url]":347gr2i0]
Ono ako ćemo realno ni jedan ni drugi nisu potpisali ugovor sa Apex-om.
Оно ако ћемо реално, мене као грађанина заболе ко ме је јуче крао а ко данас јер су иста гамад лоповска а весић најочигледнији доказ те чињенице. С том разликом што сада критикујем оне који ме сада краду, као што сам јуче критиковао оне који су ме јуче крали. Ви из железница то не можете да појмите, вас радну снагу ЖС-а и нас грађанине у твојој компанији краду већ деценијама али ви и даље одржавате тај систем и браните га.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392361#p392361:347gr2i0 je napisao(la):
milanche » 16 Jun 2016 12:22 pm[/url]":347gr2i0]Apex dobija 7% od prodaje sto nikako nije ni blizu "vecine para od prodaje" kako se uporno predstavlja. Do duse ovi sto su na vastu su tako i predstavljali i palili narod, pa sad ubiru plodove toga. Ova zena sto kaze da je glupo da plati 89din za 2min voznje, pa moze da preseda, a ako mora da obavi kraci posao cak i da se vrati. Upravo je to i prednost bg:voza, jer se brzo stigne do odredista. Ja sam tu od 89 din koristio i u 90min sam promenio 4 prevoza, tj usao sam u 4. par min pre nego sto je istekao period od 90min. Ali nije lose paliti narod,prima se to u srb fino. Treba i hleb 3 din da bude.
А где сам то написао да већина иде апексу?! Рекао сам да већина тих пара иде појединцима што јесте тачно, Да ли се паре прво сливају на рачун апекса или у градску касу свеједно је јер је крајња дестинација тог новца - џепови лопова/харачлија. Исто као у случају Човићевог паркинг сервиса, субвенционисаних превозника, грађевинских рекеташа, наводног београда...

На крају крајева, сви грађани Београда већ плаћају овај најгори јавни градски превоз у Европи кроз субвенције истог у износу од 150 милиона евра годишње.
 
Ovaj BG:voz nek preimenuju lepo u Vojvodina:Voz jer izgleda juzni krak Beograda za ljude ne postoji..
 
Ne mozes delija nekome da sudis da li je krao ili ne, to odlucuje sud. ti mozes da sumnjas da je Vesic krao , ali ovakvo klevetanje nije fer, da ti preuzimas neku ulogu suda za bilo koga. ni za Vesica ni za Pajtica ni za Seselja ni za Radulovica pa cak i Djilasa, mozes da izrazis samo sumnju ali da krojis teorije zavere i spinujes nas opstuzbama i sudom ovde i to na neciji racun nije uredu.
 
Pa kod nas se maltene nikome ne sudi za krađe , te ispada da niko ne krade , a svi vidimo da oni sami sebi povećavaju plate , imaju po nekoliko firmi , voze se kolima o kojima mi možemo samo da sanjamo , letuju na tropskim destinacijama ... , dok nama smanjuju plate , otpuštaju radnike jer nema potrebe za tolikim brojem zbog smanjenog obima posla , privreda propada uprkos konstantnom rastu prosečnih plata , kako predstavljaju na TV - u ...
 
Kartmen formalno jesi u pravu ali neformalno nas nazalost svakodnevnica demantuje kao sto je solecar naveo par primera. Mnogo je veca steta je sto delija u isti kos stavlja recimo masinovodje, pruzne radnike sa administracijom u gumenjari i kako oni "odrzavaju taj sistem i brane ga". To jednostavno nije nije fer, niti se oni za bilo sta pitaju a jedni su od rektih koji nesto stvarno operativno rade. Zeleznice se moraju srediti odozgo a ne ocekivati da ce radnici sprovoditi promene sa nizih pozicija kada je to posao drzave.
 
Nazalost zeleznice se ne mogu srediti, ni odozdo ni odozgo, nikako. Kao i mnostvo drugih institucija u Srbiji Zeleznica je toliko zaglibila da je rformisanje nazalost nemoguce. Pre nekoliko godina sam mislio da ima nade a onda se lucno uverio da je uzaludno. Zeleznice treba UGASITI. A potom napraviti novo preduzece, preneti u njega on malo sto vredi, nekretnine, infrastrukturu, i ono malo strucnih ljudi koji zausta nesto rade (masinovodje, otpravnici vozova...) i to je to.
Pa sve uz pocetka. Kako treba.

Firmu cemo posteno nazvati "Spore Pruge Srbije" i diciti se sporim ali komfornim i tacnim vozovima za opustena i lagana putovanja. Cela Evropa ce nam zaviditi sto umemo da uzivamo bez zurbe.
 
OTPADA KROV na stanici "Karađorđev park"
Blic | 16. 06. 2016 - 14:19h

Na železničkoj stanici "Karađorđev park" nedavno su počeli da postavljaju rampe pošto od 15. jula više neće biti moguć izlazak na peron bez važeće karte.


d2ddfccb3149c9a364b2156f2d1fbf85.jpeg


Međutim, čini se da bi na ovoj stanici osim na rampama, mogli da porade i na izgledu i bezbednosti samog objekta.

Čitalac Blica poslao nam je fotografije na kojima se vidi kako je otpao deo plafona..

278bdcd69b3f1edeb1bd02fdec642088.jpeg


http://www.blic.rs/vesti/beograd/otpada ... rk/d2xpmzv

moyda urade nesto prije nekom padne na glavu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392502#p392502:3aixwp59 je napisao(la):
Delija » 16 Jun 2016, 23:31[/url]":3aixwp59]
А где сам то написао да већина иде апексу?! Рекао сам да већина тих пара иде појединцима што јесте тачно, Да ли се паре прво сливају на рачун апекса или у градску касу свеједно је јер је крајња дестинација тог новца - џепови лопова/харачлија. Исто као у случају Човићевог паркинг сервиса, субвенционисаних превозника, грађевинских рекеташа, наводног београда...

На крају крајева, сви грађани Београда већ плаћају овај најгори јавни градски превоз у Европи кроз субвенције истог у износу од 150 милиона евра годишње.

Nisam tebe spomenuo, niti sam na ikoga pojedinacnog i mislio. Generalno se stvara ta slika, kako je sve najgore krenulo od kako je apex preuzeo naplatu i kako on uzima najvisi deo nasih para za karte. Ako pare odlaze u dzepove lopova, onda je sve jedno da li je tu apex ili nije. Mada ja ne verujem da tu ima ista da se ukrade, ogromi su rashodi koji te pare prosto pojedu. Da ne sirim pricu na ovoj temi, ispricano je dosta puta o tome koliko je gsp gutac novca i sta sve tu ne vaja.
 
Koliko su samo ovi iz vlasti glupi. Da srede par stanica, nasminkaju malo vozove dok ne nabave nove garniture, puste liniju Pancevo-Batajnica kao metro liniju 1, i Resnik-sta god kao metro liniju 2, pa da se hvale kako su nam sagradili Bg:Metro.
 
Ви људи не схватате да они уводе Панче:Воз, односно линију Овча - Војловица :D

Шалу на страну, ово је савршен показатељ да у том предузећу не постоји ни основни минимум стручности, јер сви знају да тако кратка линија, на којој воз више проведе на крајњим станицама него у вожњи (само окретање траје десетак минута), не може никако да буде оправдана.

Угасити и преко тендера пронаћи оператера који би преузео оно што од тог распада може да буде употребљиво (продуктивна радна снага + возови).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392524#p392524:31i0klzs je napisao(la):
Igor » 17 Jun 2016 02:06 am[/url]":31i0klzs]Kartmen formalno jesi u pravu ali neformalno nas nazalost svakodnevnica demantuje kao sto je solecar naveo par primera. Mnogo je veca steta je sto delija u isti kos stavlja recimo masinovodje, pruzne radnike sa administracijom u gumenjari i kako oni "odrzavaju taj sistem i brane ga". To jednostavno nije nije fer, niti se oni za bilo sta pitaju a jedni su od rektih koji nesto stvarno operativno rade. Zeleznice se moraju srediti odozgo a ne ocekivati da ce radnici sprovoditi promene sa nizih pozicija kada je to posao drzave.
Не стављам у исти кош. Немој ми извртати став. Та адмиистрација би сутра могла да заборави да има посао да су железничари јединствени и људи са интегритетом а управо су криминални синдикати железница доказ моје тезе да обични радници у ЖС одржавају тај трули систем, наравно из страха за личну судбину.
 
ne odrzavaju taj sistem , jer da ga odrzavaju ne bi nam prvo stanice i stajalista izgledale kao u Cernobilju, vec bi se borili , te ljude iz zeleznice a znam jednog , a i znam kakva mu kuca u CG izgleda kao Ciganska Rupa jer takav mu osecaj za estetiku a nije da nema para, lonce i poklopce duz dvorista susi, dvoriste puno korova, kuca mu se raspada i bez fasade a vozi Najnoviji Mercedes, ali sa druge strane izgleda kao poslednja pijandura-hipik i on mi je nekako pravo olicije nasih zeleznica a njegov moto zivotni je ma samo da kapa plata , treba uvesti menadzmet kao u Vrh administracije kao u Air Serbiji, pa da vide kako ce zbog jednog loseg upucenog pogleda od strane salteruse da prodje, da rade i vise nego sto je i njihovoj nadleznosti da pola administracije otpuste i komercijalizuju zeleznicu i da dozvole komercijalne sadrzaje na stanicama i stajalistima jer to generise ljude, i da krenu da saradjuju sa gradskim prevoznicima radi uslkladjivanja reda voznje gde i jedni i drugi su i jedni i drugi u win situaciji, i poslednje ali i najvaznije lepo kaznjavanje lopova (koji su igrom slucaja uglavnom Romi koji se bave sakupljanjem sekundarnih sirovina ) i ljude koji otkupljuju takve stvari bez provene pozadine cele, i lepo kaznjavanje tamo gde ih najvise boli, a ne da se zbog njihove zastite im to prolazi, pa sta i Srbi su na ovim prostorima stradali u mnogo vecem broju od roma pa sta, i potrebno je da se saberu i krenu da saradjuju sa sistemom (tj treba ih naterati) kao i svi ostali gradjani Srbije , koji su deskirminisani njihovim ponasanjem, nacinom zivota i njihovim ne odgovaranjem za svoja dela.
 

Nekad bilo. Beovoz za Lajkovac. Jedan od tri RVR-a koji su imali info table. Hvala kolegi Riletu za ovaj raritet.
 
negde sam čitao, gledao ili slušao kada su pričali o otkupu ugovora od Apexa. Naime, tvrdili su da za svaku godinu pre dogovorenog roka za raskid ugovora grad Apexu plaća milion evra. To znači da bi otkup ove godine bio oko 6mil evra.
takodje je pomenuto da Apex prihoduje i od prodaje reklamnog prostora i da taj prihod iznosi oko milion evra godišnje. iz tog razloga mi je bilo čudno što ne raskinu ugovor tada, jer bi grad nadoknadio gubitke kroz prodaju reklamnog prostora a prihod od prodaje karata bi išao njemu.

a sto se tice rampi na bg vozu, one će vredeti nečemu samo ukoliko ima ljudi da paze da ih ljudi poštuju.

jedini razuman sistem naplate karata he onaj u kome se karta plaća po pređenom kilometru, karta se otkuca prilikom ulaza u vozilo i prilikom izlaska iz vozila. automatski se preračuna koliko je kilometara putovanje trajalo i shodno tome se i naplati. kilometar puta košta najviše ukoliko se voziš autobusom, a najmanje vozom. sistem za savršenu državu
 
...а тај систем у градовима постоји само у Јапану и понегде у Кини. И он јесте савршен за оператере - јер једино тамо метро линије покривају капиталне трошкове - али је питање какви су ефекти по развој и живот града: Треба ли кажњавати грађане због тога што живе у Вишњичкој бањи а раде у Земуну? Треба ли ограничити мобилност у компактном граду пређеном километражом (у чему се то онда разликује од појединачног превоза аутомобилом или мотоциклом)? Ја мислим да не. И у Европи сви мисле исто, а у Европи су најбољи градови.
 
Apeks ne radi reklame od kud ti ta informacija uopste
 
Vrh