Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Na sirotinji i zec silji ku..c. A sirotinja cuti i samo sto ne kaze jos, jos i jos. Meni samo nije jasno dokle ce oni da je.u ovaj narod, a on ce da cuti. Kad ce jednom nesto da pukne? I da ukinu voz, mi bi cutali...Potpisujem. Kao da smo robovi u Rimskom carstvu, pa sta robovlasnik kaze, to je zakon.
 
Mozda zbog radova na Prokopu? Premda, kad se prebaci saobracaj na Prokop za ocekivati je da BG vozu ostane manje prostora za saobracaj.
 
Na sajtu železnica kada se pretraži od Zemuna do Vuka za 14.12., interval je isti kao do sad.
 
Ma ono je vjerovatno red voznje za nedelju

BG-voz od jutros po novom redu vožnje
M. B. | 13. 12. 2015. - 14:44h | Foto: M. B. | Komentara: 4

Noćas je stupio na snagu novi red vožnje "Srbijavoza", a promenjen je i red vožnje gradske železnice "BG-voz".

Prvi polazak sa Pančevačkog mosta ka Batajnici radnim danima je u 6.04 sata, a potom se polasci nastavljaju na svakih 15 minuta u špicu (6.19, 6.34, 6.49...).



Prvi polazak iz Batajnice za Pančevački most ostao je nepromenjen, u 5.55 minuta, nakon čega se polasci u špicu ostvaruju na svakih 15 minuta.



Van špica radnim danima polasci su na 30 minuta.



Vikendom će vozovi saobraćati redukovano, kao i do sada, na svakih 60 minuta, odnosno subotom pre podne na 30 minuta.



U večernjim satima (radni dan, subota i nedelja) polasci na relaciji Pančevački most - Batajnica su u: 20.04, 21.04, 21.49 i 22.19. U suprotnom smeru vozovi u večernjim satima polaze u 19.55, 20.55, 21.25 i 22.10.



Poslednji polazak na relaciji Pančevački most - Zemun je u 23.04, a poslednji polazak na relaciji Batajnica-Zemun je u 23.10 sati.



Red vožnje možete pogledati na sajtu Železnica Srbije.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/613691 ... edu-voznje
 
Ajmo ponovo...
BG VOZ KAO I DO SADA UZ NEZNATNA POMERANJA VREMENA POLAZAKA.
Dobro je da i Air Serbia.com nije počela da objavljuje red vožnje železnice. :bash: :bash: :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361024#p361024:2o4v9hrf je napisao(la):
Blade » 03 Dec 2015 10:37 pm[/url]":2o4v9hrf]Ovo sa selima u Šumadiji može da se reši. Svakako je jeftinije da ideš vozom iz Velikog Borka do Vukovog Spomenika, nego kolima. Da se tu kod stanice napravi neki kulturni parking da ljudi mogu da se parkiraju, posto bi dosli kolima dotle, pa na voz. Isto tako nadkriven parking za motocikle i bilicke, ako neko odluči da do stanice dodje tim vidom prevoza. I tako sa svim selima tog tipa.

I ne može niko da me ubedi da im se ne bi isplatilo. Koliko ima ljudi iz tih sela koji rade u uzem području Beograda, srednjoskolaca, studenata,...???
Sve bi to moglo lako da se reši da je ovo država, ali, jbg, kada je pašaluk...

Suštinsko pitanje je ko bi trebalo da snosi tu investiciju.

Ima li železnica para da sređuje seoske stanice i da pravi parkinge, ili bi neku inicijativu trebalo da pokrenu i lokalne samouprave?

Razumem da su ljudi po šumadijskim selima sirotinja, meni su oba sela šumadijska i znam kako izgleda, ali i železnica je sirotinja..
 
Normalno bi bilo da stanice uredjuje zeljeznica ili neka kompanija koja je vlasnik zeljeznicke infrastrukture, da bi privukala putnike i donijela zaradu.
Medjutim, zeljeznica ne zivi od prodaje karata i prevoza putnika, vec od donacija koje dobija od drzave. Zato im nije u interesu ni stanica ni putnici.

Veci interes ima lokalna sredina, koja bi mozda mogla uz podrsku drzave napraviti projekat zajednickog sufinansiranja izgradnje stajalista a zauzvrat imati popuste na cijenu putovanja.
 
Ако је најобичнији паркинг са рампом нека претерана инвестиција, онда боље да се не замајавају са брзим пругама, Штедлерима и сличним новотаријама. А у суштини и општина може да направи те паркинге. Park and ride треба развити на свим железничким станицама, и Прокопу, и НБГ, и Тошином бунару, и Земуну, и Земун пољу, и Батајници, и Раковици, и Реснику, и Барајеву, и Степојевцу, и Младеновцу... Шта више, тај модел треба применити на територији целе Србије у циљу повећања мобилности становништва.
 
Verovatno bi mi se svi smejali, i doživljavali me kao nesazrelog klinca, kada bih napisao da bi železničke stanice u gradu trebalo da imaju rent a bike uslugu, gde se uz bilo koji lični dokument i važeću voznu kartu mogao dobiti bicikl na sat vremena, a sve van toga se mora doplatiti neku razumnu cenu.
Pa makar i 10 ljudi tog jednog dana da iznajmi vicikle, tih 10 ljudi se nije gužvalo i zauzimalo mesto u gradskim autobusima, tih 10 ljudi nije koristilo svoje automobile, tih 10 ljudi nije zvalo taksi itd. a verovatno je dodatno motivisano ovom uslugom bar 5 ljudi od tih 10 ipak odlučilo da upotrebi voz (bez izgovora, daleko mi je Karađorđev park od Knez Mihailove).
 
Dosljak, EUKALIPTUS,
Svaka vam je na mestu, kao da sam ja napisao. Nesto sto bi trebalo da bude normano, je pojam da se napravi, kao da bi trebalo da se naoravi ne znam sta. Zezeznica je buducinost. U razvijenim zemljama, autobuski prevoz u gradskim uslovima je prevaziđen, samo gde mora. Tramvajski i zeleznicki prevoz je u velikoj prednosti. Pocev od toga sto je manja sansa da se zaglavis u guzvi, nego autobusom. Mnogo je jeftiniji, nego da ides automobilom,...ma brojne su prednosti. A kod nas je veliki problem sto je zeleznica nedostupna mnogima, pocev od daljine stanice, pa dalje...

Što kaze moj drugar iz Zemuna koji radi blizu Pančevačkog mosta: ,,10 min laganog hoda do stanice, stignem za 25 min do Pančevačkog mosta, onda jos 10 minuta lagane setnje do posla. Jeftinije se vozim, jedna velika usteda za kucni budzet, a svaki dan se i po malo prosetam, zdravo je,,. Ali on je jedan od retkih kome se BG voz skoro pa idealno uklapa u dnevnu rutu i ne treba mu ni jedan drugi prevoz da obavi istu.
 
Eukaliptus, ja čak mislim da je na železnici potrebna, da kažem, obrnuta usluga, Parking za bicikle, dođem svojim biciklom odem vozom na posao, fakultet i sl, i onda od stanice do kuće svojim biciklom. To bi bilo zgodno baš na gore spomenutoj stanici Zemun, a verujem i mnogim drugim. Samo je potrebno napraviti bezbednu varijantu parkinga za bicikle.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362572#p362572:r1vlnspx je napisao(la):
Kokos » 14 Dec 2015 13:39[/url]":r1vlnspx]... dođem svojim biciklom odem vozom na posao, fakultet i sl, i onda od stanice do kuće svojim biciklom....
Daleko ispravnije je da mozes da udjes sa svojim biciklom i po izlasku nastavis da ga koristis do odredista
a na odredistima da postoje ,,parkinzi,, za bicikle.
Dovoljno je ukloniti po dva prva dva sedista i eto u svakom vagonu dovoljno mesta za bicikle
:sesir:
 
Posto je Mali najavio nove garniture za bg voz ne bi bilo lose da vidimo sta bi nama odgovaralo i kakve su cene itd
 
Mozda bi se i stadler mogao koristiti na linijama BG voza.
 
A uuu... Mali najavio...kako li on gleda na potrebu mesta za bajseve u Bgvozu ?
 
Mozda i moze ali govorimo o novoj nabavci posto su stedleri od zeleznice
 
пре набавке нових возова је потребно уједначити висине перона
 
Ko jos misli o tim sitnicama dzoni i prostor za odrzavanje itd
 
pa mozda i nebi morali ujednaciti visine ako uzmu vozove koji imaju visinu poda kao i dosadasnji EMV BG voza pa ce se saobracaj odvijati kao i dosada.
 
Дана 14.12. Удружење љубитеља железнице је предало предлог измене плана мреже линија, везано за градско-приградске железнице.

Предложене линије су:
1) Батајница – Крњача
- У вршним сатима на 15 минута
- Ван вршних сати на 30 минута (укључујући суботу, недељу и вечерње сате)
- Потребно 8 гарнитура
2) Панчево Војловица-Рипањ
- Радним 30 минута (за Рипањ на 60 минута)
- Викендом на 60 минута
- Потребно 5 гарнитура

Минимални инфраструктурни предуслови да би линија Панчево Војловица – Рипањ могла овако да функционише су:
- Радови на доњем строју између Распутнице „Г“ и Железничке станице Раковица
- Ремонт пруге између Ресника и Пиносаве
- Колосеци у бочној заштити намењени могућности једновременог уласка возова из оба правца у укрсницу Пиносава и Железничку станицу Ресник
- Замена дела скретница у Железничкој станици Ресник
- Нови пружни прелаз код „Авив парка“ у Панчеву.

Главна преседачка станица би била Карађорђев парк. Преседања би била организована на следећи начин:
- Воз Батајница - Крњача пристиже у Карађорђев парк у Х:26 и Х:56
- Воз Панчево Војловица - Ресник (Рипањ) пристиже у К. П. у Х:29 и Х:59. Преседање са запада за југ.
- Воз Ресник (Рипањ) - Панчево В. пристиже у Карађорђев парк у Х:06 и Х:0:36. Преседање са запада ка Панчеву.
- Воз Крњача - Батајница пристиже у К.П. у Х:09 и Х:39. Преседање из Панчева и Ресника ка западу.
Возови за Ресник који не иду за Рипањ би се задржавали у истом по 30 минута, Слично као у Батајници, одлазак јеног и долазак другог воза би се малтене преклапали, тако да је строго поштовање реда вожње нужда. "Фидер" линије би морале имати интервал тачно 30 минута. Времена преседања би била Х:17 и Х:47.

Све је то рађено у односу на техничке ресурсе 9 гарнитура тренутно на БГ:ВОЗ-у, 5 гарнитура за које су Железнице Србије казале да могу да се оспособе за ову сврху, и она једна што шпарта сада Панчевачки мост - Панчево Војловица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362665#p362665:lk1ok08z je napisao(la):
Igor » 14 Dec 2015 11:11 pm[/url]":lk1ok08z]A Ripanj - Batajnica?
Vidiš da nude presedanje kao tobožno rešenje. Mnogo bi bila veća potreba za Ripanj-Rakovica nego za ovime ka Pančevu. Znači ja bih do NBG presedao duplo, sa busa na voz, pa sa voza opet na voz, neka hvala. Retko ko bi. Ti iz udruženja ljubitelja bi mogli malo da istražuju javno mnjenje a ne samo mape i tehnološke resurse.
 
Vrh