Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

jedan clan foruma bi ti na ovo rekao a da li placas hleb u Maksiju? :lol:
 
Нисам могао да верујем да седим поред прозора кроз који се нешто види напоље, неким чудом су жврљачи прескошили један прозор. Мислим да је већи проблем непријатност путницима воза који се осећају као у тунелу него нарушавање спољног изгледа.
Ко не верује да је један прозор прескочен ево слике
cam00418.jpg
 
orion":2ri33oyt je napisao(la):
Нисам могао да верујем да седим поред прозора кроз који се нешто види напоље, неким чудом су жврљачи прескошили један прозор. Мислим да је већи проблем непријатност путницима воза који се осећају као у тунелу него нарушавање спољног изгледа.
Ко не верује да је један прозор прескочен ево слике
cam00418.jpg
Odmah da te razocaram. :D Na tom prozoru je verovatno bilo razbijeno spoljno staklo,prilikom jednog od mnogih kamenovanja,pa je zamenjeno sa novim.
 
orion je napisao(la):
Нисам могао да верујем да седим поред прозора кроз који се нешто види напоље, неким чудом су жврљачи прескошили један прозор. Мислим да је већи проблем непријатност путницима воза који се осећају као у тунелу него нарушавање спољног изгледа.


Odmah da te razocaram. :D Na tom prozoru je verovatno bilo razbijeno spoljno staklo,prilikom jednog od mnogih kamenovanja,pa je zamenjeno sa novim.
 
Možda bi mogli da se postojeći kapaciteti usklade na taj način što bi se, kada je železnica u pitanju, do ulaska u Beograd sve putničke linije tarifirale po cenovniku Železnica Srbije, a na teritoriji Beograda po zonama integrisanog tarifnog sistema. Veoma je lako ovo izvesti tehnički jer postoje samo četiri železničke stanice - četiri tačke, od kojih počinje Beograd, odnosno područje integrisanog tarifnog sistema:
1. Ovča
2. Batajnica
3. Lazarevac
4. Rabrovac
Svi gradski/prigradski/putnički/brzi vozovi na relacijama unutar ove četiri tačke, tarifirali bi se kao BG voz, a cena bi zavisila od zone integrisanog tarifnog sistema.
 
Ja ako sam trenutno dobro upućen, karta u jednom pravcu lastom do Lazarevca je oko 300 dinara, povratna vozom je 360.
 
Da, ali, pratiš li novu temu? Od 01. oktobra, mesečna karta za ceo Beograd (sve četiri zone) biće 4990 dinara. To će biti najskuplja karta koja postoji u Beogradu. Ako bi važila i za komplet železničku mrežu unutar Beograda, to bi značilo svima.
Pojedinačna karta do Lazarevca (tačnije vremenska za presedanje) će koštati 269 dinara. Jeste nešto skuplja varijanta, ako je sada povratna toliko koliko navodiš, ali slično je sada prema Ovči. Ko ima mesečnu za busplus, može da koristi putnički voz do Ovče, a ko nema, mora da kupi kartu za voz (64 dinara).
 
Povratna za voz je sigurno toliko, išao ja pre neki dan. Slažem da bi bilo super da ko ima busplus do Lazarevca može da koristi i voz odatle za BG. (samo verujem da bi onda grad morao nešto da plaća železnicama) Ali da mi koji nemamo možemo da plaćamo voz po dosadašnjoj ceni.
 
Да ли је у питању квар на колосеку или је воз за Суботицу направи проблем? И која је сад то комисија Железница? Србијавоза или инфраструктуре?
 
Zanima me, dokle se stiglo sa pričom oko pokretanja druge linije BG voza (Resnik-Prokop)?
Pre godinu i po dana je pomenuto da će stanice biti Resnik, Rakovica, Košutnjak, i Prokop (Sajam je, pretpostavljam, ostao "rezervisan" za prvu liniju), a onda je pre tri meseca spominjana još i stanica Senjak.

Nisam optimista da će to skoro (prvo je rečeno 2015, sada početak 2016, tako da ulazimo u standardnu srpsku priču)...
 
Linija koja završava u Prokopu nema smisla. Bolje bi bilo da završava u Zemunu, ili bar Novom Beogradu, ili da završava na Dunav stanici posle Pančevačkog mosta, jer je stanica potpuno rasterećena (naravno, ukoliko postoje tehničke mogućnosti za to) i da tu čeka vreme.
 
^^ Nazalost nijedna od tih varijanti trenutno nije tehnicki izvodljiva.

Juzna linija Bg:voza ne moze dalje od Prokopa ka Novom beogradu zbog uskog grla na ulazu u stanicu Novi Beograd, onih par stotina metara zajednickog koloseka sa krakom za stari most i Glavnu ogranicava kapacitet. Na toj deonici nema prostora za jos jednu liniju sa jakim taktom jer tuda vec ide prva linija bg:voza + svi vozovi ka Sremu i Backi.

Ne moze ni ka Vuku jer ne moze da okrece na Pancevackom mostu zbog nedostatka vremena za manevar na skretnici, danas jedva ima dovoljno vremena za takt 15min na prvoj liniji koja tu okrece.

Dunav stanica nema direktnu vezu sa Vracarskim tunelom tako da je tu opet potreban manevar (rikverc) za koji nema prostora a i taj komad pruge nije elektrificiran.

Pancevacki most ima samo jedan kolosek tako da je okretanje na Krnjaci takodje neizvodljivo zbog ogranicenog kapaciteta mosta i spore voznje.


Sve u svemu juzna linija za sada ne moze dalje, a moci ce tek u sledecim uslovima:

- Ka Novom Beogradu onda kada se napravi par stotina metara novog koloseka kako bi se saobracaj sa starog mosta i glavne odvojio od saobracaja ka novom mostu.

- Ka Vuku kada se remontuje pruga na Pancevackom mostu i postavi drugi kolosek na istom.
 
Da li je ovim projektom što se sada izvodi na pruzi ka Pančevu predviđeno postavljanje drugog koloseka na Pančevac? Meni se čini da jeste, ali nisam sigurna. To je i uslov da bi se radio remont trenutnog koloseka.

Mislim da bi ta linija bila ljudima iz tog pravca daleko svrsishodnija nego ona ka Novom Beogradu.
 
Drugi kolosek je vec postavljen
 
Jel'? To u toku ove rekonstrukcije? Hoće li krenuti da remontuju i ovaj postojeći?
 
Vec su krenuli da remontuju postojeci.

Da da, zeleznica se u ovom trenutku razvija brze nego ikad u poslednjih 25 godina.
 
Poslednjih 25 godina i nije baš neki reper :mrgreen:. Ali kako god, to su odlične vesti, jedne od retkih, na žalost.

Mene ovo i lično zanima jer bi mi koristio Bg voz ka južnim delovima grada, ali samo ako ide sa ove strane, Nbg mi nije nešto zanimljiv. Na žalost, po onom planu novih linija, ta se uopšte ne spominje, a moje mišljenje je da je to samo zato što ovi žele da forsiraju Prokop.
 
Тачно тако, али, пошто линија Ресник - Прокоп неће уопште имати путнике, убрзо ће је преусмерити кроз Врачарски тунел, до Крњаче.
 
zidar":1zxjefjf je napisao(la):
Juzna linija Bg:voza ne moze dalje od Prokopa ka Novom beogradu zbog uskog grla na ulazu u stanicu Novi Beograd, onih par stotina metara zajednickog koloseka sa krakom za stari most i Glavnu ogranicava kapacitet. Na toj deonici nema prostora za jos jednu liniju sa jakim taktom jer tuda vec ide prva linija bg:voza + svi vozovi ka Sremu i Backi.

Pa sta ce tek biti kad se saobracaj prebaci sa Glavne na Prokop? Nije valjda da je saobracaj u cvoru vec dostigao kapacitet cvora!? Jel to vec na red dosla cetvorokolosjecna pruga?
 
Nije problem novog čvora, već ukrštanja novog i starog čvora jer starom fali par stotina metara pruge..
 
U planu je da se po postavljanju drugog koloseka na delu od Pančevačkog mosta do Pančeva , produži prva linija do Ovče , a prema planu reorganizacije linija stoji da će druga linija (Resnik) saobraćati do NBG. Obzirom da Rusi finansiraju drugi kolosek , u skorije vreme možemo oČekivati produženje.
 
medjutim":3fowsikq je napisao(la):
Nije problem novog čvora, već ukrštanja novog i starog čvora jer starom fali par stotina metara pruge..

Mislim da se nismo razumjeli.
Ja koliko znam, saobracaj koji se krece izmedju stanica NBG i Beograd Glavna koristi jedan od dva kolosjeka koji su dio novog cvora u duzini od oko 200m. ostatak se odvija na starom cvoru preko starog mosta i dalje kroz SA.

Ja se jednostavno pitam sta ce biti kad se sav taj saobracaj jednog dana prebaci na Prokop pa ne bude vise zauzimao 200m vec citavu dionicu izmedju NBG i Prokopa u duzini od 3km, ako je vec sad problem zbog tih 200m?

2015-07-28082939.jpg
 
Понедељак, 27. јул 2015.

Синиша Мали: Наставак добре сарадње са Европском банком за обнову и развој

Градоначелник Београда Синиша Мали састао се данас са новоименованим директором Европске банке за обнову и развој (ЕБРД) Данијелом Бергом са којим је разговарао о сарадњи на заједничким пројектима.

Градоначелник је истакао да Град Београд има вишегодишњу успешну сарадњу са Европском банком за обнову и развој, као и да се нада још успешнијој сарадњи у будућности.

– Жеља новог директора је била да се састанемо како бисмо видели који су следећи кораци у вези са пројектима које заједно радимо. ЕБРД финансира са 600 хиљада евра избор консултанта за јавно-приватно партнерство у области изградње четири подземне гараже у граду. Такође, финансира и реконструкцију и изградњу нових железничких станица БГ воза. То је кредит који дају „Железницама Србије”, за чију смо реализацију и ми, као локална самоуправа, изузетно заинтересовани, јер ће се тиме кренути у реконструкцију БГ воза, куповину нових композиција и изградњу неколико нових станица – истакао је градоначелник.

Он је додао да ће унапређење рада БГ воза допринети да што већи број Београђана почне да користи и тај вид превоза.

– Свакодневно око 34 хиљаде грађана Београда користи БГ воз и сматрам да је то изузетна ствар и да треба да буде део интегрисаног јавног превоза града Београда. Управо због тога толико инсистирамо да ЕБРД што пре да сагласност „Железницама Србије” да крену у реализацију овог пројекта – рекао је Мали.

Градоначелник је нагласио да је ЕБРД заинтересован и да бесплатно уступи Граду Београду консултанте за пројекте који су везани за јавно-приватно партнерство у области енергетске ефикасности.

„Они имају велико искуство у томе, а Град Београд тек треба да крене са пројектима јавно-приватног партнерства у области јавног осветљења, сређивања фасада итд”, нагласио је градоначелник Београда.

На позив градоначелника, директор ЕБРД-а Данијел Берг биће гост и учесник панел-дискусије на „Belgrade Investment Days”, кojи сe одржавају од 21. до 23. септембра.

Izvor: Grad Beograd
 
medjutim":2k8q15ay je napisao(la):
Nije problem novog čvora, već ukrštanja novog i starog čvora jer starom fali par stotina metara pruge..

Уколико сам добро разумео, на НБГ-у фали трећи колосек да би одвојио стари од новог чвора на тих 200 метара?
 
Vrh