Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

mekbejn":1sks76gj je napisao(la):
RioBL":1sks76gj je napisao(la):
Povremenih problema u smislu kasnjenja vozova ima u svim zemljama pa i u onim mnogo organizovanijim i bogatijim od Srbije. Nema potrebe previse brinuti...zasad.
brate, posle se bunis kad neko kaze da si bot. Pa ko daje ovakve izjave?

Sto je najgore ja se i slazem da je i u drugim zemljama tako. Ali pa sta? Jel mora da ide 37 minuta voz do glavne Z. St? NE MORA!

Ici ce on i 137 minuta do glavne! Hocu samo da kazem da se takva s... desavaju i da ne treba zbog toga spaliti voz. Koliko znam BG voz se do sada pokazao pouzdan i dobar i tako ce ponovo biti.
Zasto toliko boli kad se kaze jedan optimisticna rjec?

P.S.
ne bunim se ako me neko zove "bot". Gdje si to procitao? Ako je ljudima tako lakse da sebi objasne da neko moze u necemu imati drugacije misljenje nek izvole. Sta cu im ja.
 
Оптимиуам је рећи "Код других је горе?", баш зато што је поуздан треба га таквог и сачувати.
 
RioBL":18vxlqj2 je napisao(la):
Ici ce on i 137 minuta do glavne! Hocu samo da kazem da se takva s... desavaju i da ne treba zbog toga spaliti voz. Koliko znam BG voz se do sada pokazao pouzdan i dobar i tako ce ponovo biti.
Zasto toliko boli kad se kaze jedan optimisticna rjec?

P.S.
ne bunim se ako me neko zove "bot". Gdje si to procitao? Ako je ljudima tako lakse da sebi objasne da neko moze u necemu imati drugacije misljenje nek izvole. Sta cu im ja.

Nije stvar u drugacijem misljenju, ima toga na ovom forumu koliko hoces.
Ti pricas o povremenim problemima, koji su svakako resivi, a ja o tome koliko neke stvari nasa drzava ne resava vec decenijama, i za to ne treba da imamo nikakvog razumevanja.
 
Hvala na brzom odgovoru mbg1
Lakse mi je da cekam kada znam razlog. :)
Pre nekog vremene sam citao da RVRovi mogu da koce "motorima" generisuci struju. Ono sto me je iznenadilo jeste da se ta struja "trosi" na otpornicima na krovu voza. Pa me zanima zasto se ne vraca nazad u "mrezu"?
 
virko":y7rxt33d je napisao(la):
Hvala na brzom odgovoru mbg1
Lakse mi je da cekam kada znam razlog. :)
Pre nekog vremene sam citao da RVRovi mogu da koce "motorima" generisuci struju. Ono sto me je iznenadilo jeste da se ta struja "trosi" na otpornicima na krovu voza. Pa me zanima zasto se ne vraca nazad u "mrezu"?

Jednostavan razlog je taj sto Rusi(CCCP) u to vreme kada su kupovani vozovi jos nisu ovladali tehnologijom rekuperativnog kocenja. Prvi put na nasim prugama ovaj vid tehnologije se pojavljuje (ako ne racunamo probu visesistemske lokomotive TRAXX proizvodjaca Bombardier pre par godina)sa nabavkom novih Stadler FLIRT vozova. Inace zanimljiv podatak je taj da se u mrezu prilikom rekuperativnog kocenja vraca izmedju 25 i 30% od ukupne potrosene elektricne energije,sto je priznacete ogromna usteda. Tako da cemo imati uskoro 21 mini elektranu na sinama. :D :D :D
 
Ako sam dobro video obaveštenje kod Vuka, od 14. pa na dalje vozovi ne staju na Prokopu.
 
I nije neka steta, ne znam ko uopste koristi Prokop trenutno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam ga koristio dok nisam čuo za onu priču o Rakovici , obzirom da stanujem u blizini.
 
Onaj ko ga je koristio, njemu će baš da smeta što ne radi. Bilo je 30-ak ljudi po polasku. Pola njih odlazilo je na stepenište, a pola pešice kroz tunel (nadvožnjak).
 
Da li iko zna zasto Beovoz/BG voz nema liniju od stanice Beograd Glavna prema Topcideru? (ili u produzetku oko Kalemegdana prema Pancevackom mostu)
 
Око Калемегдана нема контактне мреже и у суштини постоји само један колосек, а од главне до Топчидера се нажалост брже стиже трамвајем 3 пошто возови маневришу исувише споро кроз само главну станицу.
 
Na kakvo manevrisanje u stanici mislis? Zar nisu ovo vozovi sa dve upravljacnice?
 
Ne znam, ali ne mogu se oteti utisku da je mnogo izgubljeno time sto se dionica od Beograd Glavne do Topcidera i dalje prema Rakovici nije stavila u sluzbu BG voza. Ipak je proslo 20 godina od kad je pokrenut BG voz i do sad se tom dionicom moglo prevesti mnogo putnika.
 
Поред тога што су шине очајне, и скретнице су очајне а има их исувише много, ту се сабира 12 колосека са путничких перона, 2 поштанска колосека, да нерачунам 17ак теретних колосека спољне станице, опет неких 12ак ранжирних колосека где паркирају путничке вагоне до Савске улице, затим одвајање за ложионицу, укрштање са пругом која води од станице Дунав око Калемегдана, па сада измењено иде колосеком иза ложионице ка Сајму, онда железнички триангл Старог моста, све се то сабира на два колосека који иду испред Сајма. Људима у центру града, а и у Савској улици је много лакше, брже и једноставније да до Топчидера и Раковице стигну трамвајем 3. Мада постојеће колосеке не треба одбацити већ их икористити за приградску железницу у будућности, када се напарави станица код Сајма. Када би од Главне станице постојала само два колосека ка Сајму без наведених укрштања, онда би воз од главне ка Топчидеру имао неког смисла, макар што се брзине тиче.
 
RioBL":327r1sds je napisao(la):
Ne znam, ali ne mogu se oteti utisku da je mnogo izgubljeno time sto se dionica od Beograd Glavne do Topcidera i dalje prema Rakovici nije stavila u sluzbu BG voza. Ipak je proslo 20 godina od kad je pokrenut BG voz i do sad se tom dionicom moglo prevesti mnogo putnika.

Takva linija bi bila pun pogodak kad bi pruga bila u normalnom stanju jer bi moglo da se stigne iz zapadnog i juznog dela Beograda u centar centra sto ne omogucavaju ostale stanice u sistemu Beovoza/BG:voza jer trenutno postojece linije tangiraju centralnu zonu grada.
 
@Дошљак

Не разумем. Скретнице које се тренутно уграђују приликом реконструкције пруга у Србији углавном су за 50 км/сат. Може се рећи да ту шкртаримо, али, свеједно, како онда може воз због великог броја скретница да буде спорији од трамваја, чија је максимална брзина - 50 км/сат, а уз то стаје и на семафорима??
Да велики број приступних колосека толико успорава возове, да ли би две линије париског регионалног метроа (РЕР) возиле преко приступних колосека највеће железничке станице у Европи (Гар ди нор)?

Пруга јесте у очајном стању, али за ремонт деонице Ресник - Београд главна је још пре више година једна од европских банака одобрила кредит. Наравно да је ОДАВНО требало да постоје приградски возови са Главне станице.
 
Moжда сам онда донео погрешан закључак, моје неко опажање како из вожње, тако из посматрања да се возови крећу исувише споро у кругу главне станице.
 
RioBL":2qoe2vrb je napisao(la):
Da li iko zna zasto Beovoz/BG voz nema liniju od stanice Beograd Glavna.... oko Kalemegdana prema Pancevackom mostu)

Zato što na naglupaviji način tj. nadzemnim delom odvaja i sprečava pristup tj spuštanje Beograda i Beogradjana na reke
Železničke šine u urbanim sredinama još od 19 veka počele da se ukopavaju
otprilike 25 veka (mozda koj vek ranije) imacemo i mi to u Beogradu :mrgreen:
 
Boca-ica,
slazem se da je polozaj sina los ali to ne sprecava BG voz. Tim je sinama u proteklih 20 godina proslo hiljade kompozicija samo nije ona za koju ja pitam. A zasto...imam neku svoju teoriju.

Ako se zaista zeli unaprijediti saobracaj tom dionicom onda se pruga moze srediti i skretnicama i signalizacijom ali i ukopavanjem ili izdizanjem na vijadukt. Ali samo ako se to zeli.
No ja se bojim da se to ne zeli.
 
Zašto bi ukopavali prugu oko Kalemegdana treba je ukloniti
a ako se vec bude imalo za podzemni šinski saobracaj
zar nije logično kad vec pitaš za relaciju glavna železnička stanica - Dunav stanica
da podzemno ide naj kracim pravoliniskim putem ?
 
Ljudi ovo smo vec prezvakali 20 puta a plus imate temu o zeljeznici ovdje je bg voz tema .
 
boca-ica":wlr622yd je napisao(la):
Zašto bi ukopavali prugu oko Kalemegdana treba je ukloniti
a ako se vec bude imalo za podzemni šinski saobracaj
zar nije logično kad vec pitaš za relaciju glavna železnička stanica - Dunav stanica
da podzemno ide naj kracim pravoliniskim putem ?

Da, na tu stranu bi to imalo vise smisla.
Samo sam pomenuo da ima vise opcija za BG voz. Ne favorizujem nijednu zasad.
 
I mene je ovo jako zanimlano jer se secam kraja 90ih kada je Beovoz ka Rakovici funkcionisao prilicno dobro i bio preferirani vid prevoza za dosta ljudi, sa istim brojem koloseka/skretnica itd.. Stanica je bila puna ljudi svako jutro.

Ta prica sa trojkom je malo glupost jer od Rakovice do Vuka tramvaju treba minimum 45 minuta, a vozu maksimum 20. Takodje, tramvajem tesko do Novog Beograda.
 
Vrh