Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

I opet niko nije obavestio glupave putnike, koji su opet došli sa nadom da će najnormalnije otići na posao, kad ono, međutim...
 
Sta mislite o reogranizaciji autobuskih linija oko Zeleznicke stanice Zemun? Recimo, mozda bi terminal na sledecoj slici bio koristan?

zemun1.png


Zeleznicka stanica Zemun je vazna stanica, i trebalo bi da je dobro povezana.
 
Jos kad bi naveo za koje linije bilo bi mnogo jasnije
 
Dobro, mapa je vise konceptualni dijagram koji ilustruje moguce trase ka i od zeleznicke stanice. Ako zelis linije, recimo, ne bi bilo lose da se dve postojece 78 i 709 promene u:

78 Zeleznicka stanica Zemun - Banjica 2
709 Zeleznicka stanica Zemun - Zemun polje

Medjutim, postoji i zaista puno drugih, po mom miljenju, smislenih mogucnosti. Recimo linije od Zeleznicke stanice Zemun do:

- aerodroma
- Obrenovca
- Becmena
- Progara
- Ugrinovaca
- Padinske skele

i slicno, naravno ne sve u isto vreme, ali mozda bi poneka (dve-tri) od njih zaista bila korisna.

Sve te linije treba zrakasto da idu od stanice, a trebalo bi da terminus ujedno moze da sluzi i za presedanja sa jedne na drugu autobusku liniju.
 
Ovako sada izgleda ta ulica, Cvijiceva, koja ide neposredno pored stanice, pogled je u smeru pruge ka Novom Sadu:

cv.jpg
 
Kad se sve to gradilo 70tih, ostalo je da se izgradi nova stanicna zgrada, inace slazem se, ova kucica je smesna u odnosu na predimenzionisanu stanicu Zemun.
 
Aleksandar1":17ief6vr je napisao(la):
Dobro, mapa je vise konceptualni dijagram koji ilustruje moguce trase ka i od zeleznicke stanice. Ako zelis linije, recimo, ne bi bilo lose da se dve postojece 78 i 709 promene u:

78 Zeleznicka stanica Zemun - Banjica 2
709 Zeleznicka stanica Zemun - Zemun polje

Medjutim, postoji i zaista puno drugih, po mom miljenju, smislenih mogucnosti. Recimo linije od Zeleznicke stanice Zemun do:

- aerodroma
- Obrenovca
- Becmena
- Progara
- Ugrinovaca
- Padinske skele

i slicno, naravno ne sve u isto vreme, ali mozda bi poneka (dve-tri) od njih zaista bila korisna.

Sve te linije treba zrakasto da idu od stanice, a trebalo bi da terminus ujedno moze da sluzi i za presedanja sa jedne na drugu autobusku liniju.
Jeste, 78ca jos samo tamo ne ide...
 
Šta ti je nejasno života ti?
78ca samo još što ne ide pored te Železničke, inače obilazi sve moguće stanice, pola delova grada, tako da joj nedostaje samo još provlačenje kroz taj deo Zemuna.
Zašto jednostavno 45cu ne skinu sa Novog Grada i stave je tu, ionako je linija više nego besmislena i više nego konfuzna, pa čak sa tom izmenom možda i dobije neku smisao...
 
becks89":1s0j0uso je napisao(la):
.... Zašto jednostavno 45cu ne skinu sa Novog Grada i stave je tu, ionako je linija više nego besmislena i više nego konfuzna, pa čak sa tom izmenom možda i dobije neku smisao...

plus 1 :D

Okretnica može i sa druge strane pruge ispred onog ulaza za Rodu i Dis
 
45, 78, nije toliko bitno. Ovde imamo problem, to je vaznije da se prizna. Stanica je lose povezana sa prevozom. Pogledajte Novi Sad, Sarajevo - oni su resili jednom za svagda problem Zeleznicke stanice. Od njihovih stanica mozete se sa perona isetati na prevoz do bilo kog dela grada. Sigurno mogu mnogi od vas mogu da navedu jos mnogo uspesnih resenja. Stanica Zemun ima mnogo perona, ali ko ce da koristi te perone, ako mora da pesaci 10 minuta do autobusa? 10 minuta je ogromno vreme ako je to svakog dana, recimo tokom odlaska na posao i dolaska sa posla.

Dok se jednog dana ne sagradi neka lepa velika stanica, moj predlog za razmisljanje je da se jeftinim prepravkama ulica i dodavanjem okretnica dovede konacno prevoz do te stanice.

Odlicna je i ideja za okretnicu sa druge strane. Mogu da postoje i dve okretnice. To bi tek bilo "kul" resenje.
 
Veoma je bitno, 45 je linija koja apsolutno ne povezuje ništa sa Novim Gradom, jer svakome je lakše da ako iz Zemuna ide na Novi grad, prođe kroz park i sedne na 15cu, nego da ga vozaju kroz pola zemunskih ulica da bi došao na NG. Takođe, ko hoće da ide iz pravca nbgd na Novi Grad, jednostavnije mu je da sedne na 78 i odveze se do tamo, nego da prođe kroz centar Zemuna, kroz pola Zemuna i skoro se opet vrati na NBGD, da bi došao do Novog Grada. 45 ionako prolazi pored žel.st. tu može i da okreće, time će linija dobiti smisao, smanjiće se turaža, tako da će se vreme lepo stizati i busevi će redovno ići. I mislim da je to prava ideja, treba da ima linija sa stanice.
Proširenjem Cvijićeve, kao i proširenjem "raskrsnice" Cvijićeve i Jakšićeve ul. mogli bi da obezbedimo da bus napravi krug i da se posle toga vrati u Atanasije Pulje redovnom trasom, po meni je to najjeftinije rešenje.
 
Mozda je jednostavnije napraviti pravu okretnicu na Stanici Zemun?

(na slici su i isecci sa okretnicama Karaburma i Dorcol, u istoj razmeri)

zsz.png
 
нема потребе за таквим окретницама, довољно је да линија уђе Јакшићевом, испред станице путници изађу, чека се полазак, уђу и назад. али проблем је што у Цвијићевој нема места за аутобус
 
Aleksandar1":1ad3tuq7 je napisao(la):
Mozda je jednostavnije napraviti pravu okretnicu na Stanici Zemun?

(na slici su i isecci sa okretnicama Karaburma i Dorcol, u istoj razmeri)

zsz.png

Mislim da je glavni problem Zeleznicke stanice Zemun sto je naselje nabijeno suvise blizu od nje.

Bilo bi bolje da je postojao neki Trg izmedju stanice i naseljene zone, sa autobuskom stanicom ispred gde bi autobusi pristajali i putnici se ukrcavali.
 
Jel ima šanse da se produži interval kada vozovi idu na 15 minuta? I subota koja je za mnoge ljude radna je maltene izjednačena sa nedeljom. Od 12 do kraja dana ide na sat vremena. Ne znam zašto u popodnevnom špicu ne ide bar na pola sata, ovako popodnevni špic maltene ne postoji.
 
18. април 2015.
Градска железница је данас одрадила лавовски део посла превоза путника, због великих гужви ради одржавања маратона. На станици Тошин бунар је било доста људи поготово у правцу града.


 
Gaga , kako bi lepo ,,legla,, jedna širokougaona sličica
sa tog vidikovca iznad tunela Tošinog bunara Bgvoza :)
 
Гага":3shbvq2a je napisao(la):
18. април 2015.
Градска железница је данас одрадила лавовски део посла превоза путника, због великих гужви ради одржавања маратона. На станици Тошин бунар је било доста људи поготово у правцу града.

To se trazi :)
 
Vrh