Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

To što će trebati sutra , ne menja činjenicu da je današnji dan upropašćen , a i ko mi daje garanciju da neće sutra ujutru opet da blokiraju.
 
Da li postoji mogucnost da se napravi jos jedna podzemna stanica kod Bolnice Dragise Misovic? Koliko vidim na mapama pruga prolazi tacno ispod parka pre ulaza u kasarnu, tacno preko puta PIO zgrade.
 
Najdublja metro stanica je u Ukrajini na dubini od 105 metara, ta stanica kod Dragise Misovic bi bila 65 metara dubine.
 
Kisa pada nestrajkuje se po kisi koliko su duboke stanice u pjongjangu
 
spatiotecte":2qhry3op je napisao(la):
Najdublja metro stanica je u Ukrajini na dubini od 105 metara, ta stanica kod Dragise Misovic bi bila 65 metara dubine.
Ako je 65 metara to je kao Taksim stanica u Istanbulu. Ta stanica ima 5'6 eskalatora i u njoj se gubi mnogo vremena.Inače, ovo jeste idealno mesto za stanicu iz više razloga.
Inaše prilikom izgradnje trakovičkog kraka trebalo bi na svakoj stanici počev od Rakovice pa ka jugu napraviti veliki parking.
 
Тренутно живим и радим у Болечу (нема везе са струком), и по мало сам разговарао са људима о новој прузи Бели поток - Винча - Панчево. Много њих се изненадило да је према важећем пројекту на прузи немогућ озбиљан приградски саобраћај. Мање, више за неку петицију сви би подписали да се захтева измена пројекта и градња дуплог колосека Раковица - Винча, али је много већи проблем наћи сакупљаче подписа...
 
Karlo del Ponte":2cxqgxyn je napisao(la):
Тренутно живим и радим у Болечу (нема везе са струком), и по мало сам разговарао са људима о новој прузи Бели поток - Винча - Панчево. Много њих се изненадило да је према важећем пројекту на прузи немогућ озбиљан приградски саобраћај. Мање, више за неку петицију сви би подписали да се захтева измена пројекта и градња дуплог колосека Раковица - Винча, али је много већи проблем наћи сакупљаче подписа...

Ja sam odavno ukazao na znacaj prigradske kruzne linije Pancevo- Beli Potok- Batajnica koja bi prosla kroz sva rubna naselja grada (200000 ljudi) i tako omogucila efikasan tangentni prevoz oko grada i niko nije podrzao tu ideju ovde na forumu.

Naravno da ta pruga treba da bude dvokolosecna i za putnicki saobracaj kao i most preko Dunava kod Vince koji treba da ima 2 koloseka.
Nedostatak vizije u Srbiji je alarmantan.
 
Nije samo vizija vec trud za unazadjivanjem .Neka ostave prostor za drugi kolosjek ako sad nema para potrebe ali neka ostave mogucnost .
Sobtirom da radi projekat cipiripi a znajuci kako su zbudzili okretnicu na bb nema tu vizije .Plus neznamo kako ce izgkedati na banjici
 
Direktore jel mi se cini ili je post u vezi Vojvode Stepe :)
 
Tacno, mislim da je Direktor napravio paralelu sa Vojvode stepe posto je CIP radio oba projekta.
 
Tacno i sa banovim brdom ti projektanti inzinjeri iz cipa se kriju ko zmja noge oni su postavili i buduci izgled sina na slaviji nigdje nepise ko je i zasto to tako odradio
 
Dupli kolosek ima smisla samo od Kijeva do Belog potoka, a odatle ka Pančevu svakako ne.

Inače, skeptičan sam po pitanju te prigradske linije. Preveliko je kruženje. Nekako mi je nestvarno da se od Vinče do Vukovog spomenika putuje preko Rakovice. Vinča - Boleč - Rakovica - Prokop - Novi Beograd - Zemun - Batajnica... ajde-de, ali će opet autobuska linija autoputem do nove autobuske stanice kod Buvljaka biti brža i smislenija.
Pominjao sam ranije povezivanje Vinče i Boleča sa Beogradom preko Pančeva, ali i to je kružno... do bola.
 
Trenutno postoji pruga do Belog potoka , tako da je ta varijanta preko Rakovice jeftinija.
 
Пантограф":t74p8m8f je napisao(la):
Nekako mi je nestvarno da se od Vinče do Vukovog spomenika putuje preko Rakovice. Vinča - Boleč - Rakovica - Prokop - Novi Beograd - Zemun - Batajnica...

Poenta te kruzne linije nije da se od Vince putuje do Vukovog Spomenika preko Rakovice, nego da se putuje po obodu grada, dakle neko iz Panceva da ide za Bolec, neko iz Rakovice da ide za Surcin itd.
 
direktor":32lolcmk je napisao(la):
Eeror 404 not faund apr

Нега кола и ДДД доо | Београд
Основни подаци и информације
Пун назив Друштво Нега кола и ДДД д.о.о.Београд Матични број 06899293 Делатност Услуге осталог чишћења Година оснивања 1992 Број запослених 148
Структура капитала у предузећу (у %) Република Србија 100,00%
Удаљеност од предузећа Београда 0 km Регионалног центра 0 km Магистралног пута 0 km Луке 2 km Железнице 0 km
Контакт Директор Штрбац Никола Особа за контакт Никола Штрбац Пуна адреса Војводе Мишића 8 Насеље Београд Број телефона 011 3618 470 063/ 761-95-96 Број факса 011 3618 470 Имејл

http://www.priv.rs/Agencija+za+privatiz ... yid=20595/


Иначе по податку "Ратинга" (провера бонитета предузећа) има 332 запослена радника у "Нега кола...".

http://www.boniteti-rating.rs/sr/bonite ... KOLA-I-DDD
 
Onda jos gore sto dozvoljavaju blokadu pruge .Ako je tacno da je zs platio ciscenje onda treba pritisnuti upravu njege kola da se vidi gdje nestaju pare
 
Нешто гледам могућности приградских линија, иако нисам упознат са ситуацијом до танчина, мислим да је проблематично то што се железничке станице налазе изван или на периферији села - насеља која су дуж пруга, ево узмимо редом: с. Раковица, Бели Поток, Зуце, Врчин итд. Не знам да ли су уопште линије градског превоза и повезане са железничким стајалиштима и да ли се тим људима уопште исплати да преседају на воз и да се клацкају полако до Београда, ако мрежа аутобуских линија добро покрива та места и у Бг-у су бусом за 20 минута - пола сата. Мислим да одржива приградска железница реална само у случају да човек има могућност да се од куће у неком од тих места, превозом или аутомобилом довезе до станице (интегрисани систем наплате се подразумева), седне на воз и после 15 - 20 минута вожње буде у граду и одмах преседне на одговарајућу метро линију која ће га одвести у правцу у ком је наумио. Овако..
 
samo ne bih se složio da su za 20 - 30 minuta u gradu. u najboljem slučaju za to vreme su na trošarini, mada je u praksi to nemoguće pošto je avalski drum opterećen ujutru.

u potpunosti se slažem da treba izgraditi velike parkinge, kao i parkinge za bicikle na tim železničkim stanicama. i ne bi bilo loše neki mini bus koji bi kružio selom do stanice.
 
Da li cemo rusiti perone na Vukovom spomeniku zbog vozova :(

"Štadlerove" kompozicije ne mogu u Beograd, vagoni niži od perona za čak 36 centimetara!
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... entimetara

"Železnice Srbije" kasne sa uvođenjem novih švajcarskih elektromotornih vozova iako je to bilo najavljeno još za jesen prošle godine.

eko-voz_620x0.jpg


ŽELEZNICE Srbije" još nisu pustile u saobraćaj "Štadlerove" elektromotorne vozove iako je to bilo najavljeno još za jesen prošle godine. Najveći problem je što naše preduzeće nije obezbedilo radionicu i tehničku opremu da bi švajcarski proizvođač u garantnom roku mogao da održava ova nova vozna sredstva.

Uz to, reč je o niskopodnim vozovima pa bi u četiri beogradske stanice, koje imaju visoke perone, putnici praktično morali da uskaču i iskaču iz vagona. Takođe, na 464 putnika, koliki je kapacitet ove četvorodelne garniture, postoji samo jedan toalet.

- Ukoliko se problem prostora za održavanje prioritetno ne reši, postoji opasnost da se izgubi garancija proizvođača - kažu za "Novosti" u "Železnicama Srbije". - U toku je opremanje depoa "25. maj" u Zemunu, gde će "Štadlerovi" vozovi biti održavani. U prethodnoj godini pokrenuta su dva tendera, čija je realizacija u toku. Prvi se odnosi na opremanje hale u smislu nivelacije koloseka, koji će služiti za održavanje i montažu mostnog krana neophodnog za "Štadlerove" garniture. Drugi tender se odnosi na nabavku specifične opreme za održavanje švajcarskih garnitura.

Dok se ne obezbede tehnički uslovi, garniture neće biti puštene u saobraćaj, jer bi to moglo da znači gubitak garancije, a samim tim i da stvori problem njihove eksploatacione sposobnosti. Istovremeno, "Železnice" rade na obezbeđivanju tipskih dozvola za uključivanje novih vozova u saobraćaj, koje izdaje Direkcija za železnicu. Nakon dobijanja tipske dozvole, predstoji i obezbeđivanje serijske dozvole za svaki voz.

Do sada je u Srbiju stiglo devet vozova švajcarskog proizvođača, od ukupno 21 kompozicije, koliko je ugovoreno. Do septembra ove godine planirano je da stigne i preostalih dvanaest. Ugovor vredan 99 miliona evra, potpisan je 4. marta 2013. godine, a finansiranje je obezbeđeno iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj. Pre toga, ovaj kredit pune tri godine nije bio realizovan, zbog čega su "Železnice" platile penale u iznosu koji premašuje 1,8 miliona evra.

Inače, novi elektromotorni vozovi namenjeni su za regionalni železnički putnički saobraćaj između većih gradova u Srbiji. Očekuje se da će se njihovim uvođenjem u saobraćaj značajno unaprediti nivo kvaliteta usluge.

- Stanice sa visokim peronima su Zemun, Rakovica, Vukov spomenik i Pančevački most - navode u "Železnicama". - Razmatramo mogućnost prilagođavanja pojedinih perona na ovim stanicama saobraćanju švajcarskih garnitura. Prvo će biti doneta rešenja za stanice Zemun i Rakovica, a kasnije za Vukov spomenik i Pančevački most. Kada je reč o toaletima u novim vozovima, njihov broj je u skladu sa definisanom tenderskom dokumentacijom.

eko-voz-mala.jpg


Da li cemo rusiti perone na Vukovom spomeniku zbog vozova?
 
Da li cemo rusiti perone na Vukovom spomeniku zbog vozova?
Obavezno, kako koj novi model se proizvede odmah rušiti radi snižavanja ili podzanja :p

Bgvoz tera kopozicije proizvedene 1984 g. stare 31 god.
neka budu iste marke samo mladji (novi) i da stvarno onda pavemo svi ,, Slavimo Beograd ,,
bez rušenja, bez obuka a možda se i neki delovi ,,gadjaju,, a cena ....
jbg. zaboravih faktor provizje :lool:
 
deki_nb":ovba40ed je napisao(la):
Da li cemo rusiti perone na Vukovom spomeniku zbog vozova :(

Tekst me je iskreno rastuzio.

Neko pozvaniji neka kaze sta je sve infrastrukturno (garaze/skladista, tehnologija za PRANJE itd.) moglo da se uradi za 99 miliona evra umesto ovih (istina prelepih) Stedlera koji ce stajati u nekom depou do ko zna kad jer se sve sem njih raspada..

Tuga :violina:
 
Vrh