Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

A da ugrade perone na fefere ovaj hidrauliku da se spustaju u odnosu koji voz naidje bg voz ili novi stedler .Uopste nevidm potrebu da ga tjeraju na vuk i pancevac .A rakovicu mogu ili da preskoce ili da smisle nesto .Ladno nisu instarilali opremu za odrzavanje
 
Штадлери неће "стајати у неком депоу", него ће превозити путнике у Србији више деценија. То је тренутно вероватно најпопуларнији тип електромоторног воза у целој Европи. Сви га купују и нико му не налази мане, осим појединих идиота из Железница Србије, који су о свим проблемима које данас помињу могли благовремено да прочитају на Беобилду - лично сам, у више постова, написао да ће високи перони бити проблем.

Никаква штета неће бити да се спусте перони на Вуку, јер је друга могућност - градња високих перона на свим стајалиштима - практично немогућа, а свакако 100 пута скупља, и од тога су ЖС одустале. Перони у Раковици су ионако преуски за своју висину (што је опасно, а таква би ситуација била на већини станица у Србији) и треба их свакако спустити. Не би "Флирт" био хит у Европи да сви хоће високоподне возове.
 
Sistem Beovoza, BG-Voza ima 70 stanica/stajalista, jeftinije je spustiti perone na 4 od njih nego podici 66.
 
Ovde se digla velika buka oko nicega. Koliko stanica i stajalista na prugama ZS ima visoke perone??? Zemun,Rakovica,Vukov Spomenik I Pancevacki most. Da je kojim slucajem odabran neki tip voza sa visokim podom krenula bi svakako ofanziva I pljuvanje kako su ti vozovi kupljeni da bi Beogradjani uzivali u blagodetima ulaska I izlaska u ravni sa peronom. Cela Srbija bi kukala kako su eto te garniture nabavljene zbog Beograda,i da niko nije razmisljao o ostatku drzave gde takvog perona nema. Koliko je samo bilo primedbi i na ovom forumu na RVR i na tzv pentranje na Karadjordjevom parku i preskakanje ambisa na Tosinom bunaru. Sad kad je konacno nabavljen voz koji zadovoljava 99.9 % perona u Srbiji digla se kuka I motika zbog ove cetri stanice.
 
Zanimljivo stanice koje su gradjene kasnije Rakovica i Vukov Spomenik...

Rakovica sjajna stanica sa mnogo potencijala lose autobusom povezana i bez prave stanicne zgrade ako ne racunamo onu baraku na kraju perona sa losim pesackim pristupom odozgo sa onim puteljkom tj kozijom stazom ako je nisu prosirili posto bas dugo nisam sa te strane dolazio.
 
mvbg1":3k4htq5b je napisao(la):
Ovde se digla velika buka oko nicega. Koliko stanica i stajalista na prugama ZS ima visoke perone??? Zemun,Rakovica,Vukov Spomenik I Pancevacki most. Da je kojim slucajem odabran neki tip voza sa visokim podom krenula bi svakako ofanziva I pljuvanje kako su ti vozovi kupljeni da bi Beogradjani uzivali u blagodetima ulaska I izlaska u ravni sa peronom. Cela Srbija bi kukala kako su eto te garniture nabavljene zbog Beograda,i da niko nije razmisljao o ostatku drzave gde takvog perona nema. Koliko je samo bilo primedbi i na ovom forumu na RVR i na tzv pentranje na Karadjordjevom parku i preskakanje ambisa na Tosinom bunaru. Sad kad je konacno nabavljen voz koji zadovoljava 99.9 % perona u Srbiji digla se kuka I motika zbog ove cetri stanice.

Mali OT

Jednostavno , naš narod je takav. Na drugom sajtu kada sam komentarisao kako nije toliko strašno što linija 711 ide na 50 minuta , obzirom da Ugrinovci imaju još dve linije , od kojih ih jedna povezuje sa BG: vozom , počeli su komentari tipa kako im te druge linije ne znače ništa jer ih ne vode nikuda. Kada sam predložio da se 603 skrati do Dobanovaca , a 703 ukine , obzirom da im te linije ne znače ništa , odjednom su počeli komentari kako se takav predlog kosi sa zdravim razumom , i kako je sramotno tako nešto predlagati , a ne razmisliti o potrebama Ugrinovčana za gradskim prevozom.
 
Sad mi objasnite kako je to moguće i jeftinije spustiti perone, nego da se podižu? Prvenstveno mislim na Vukov spomenik.
 
Pa spustas 3 a dizo bi 50 plus vozovi su niskopodni.Po meni moze da preskace rakovicu u pocetku dok nevidim sto ce da ide ka vuku uopste
 
mvbg1":3j3r0iib je napisao(la):
Ovde se digla velika buka oko nicega. Koliko stanica i stajalista na prugama ZS ima visoke perone??? Zemun,Rakovica,Vukov Spomenik I Pancevacki most.
Zemun ima jedan nizak peron, prvi peron. U upotrebi je, nekada i BG voz stane tu, ali ne znam kad i koji polasci. Nekada i Beograd-Šid stane tu.
 
Mene zanima kako će biti spušten peron na stanici Vukov spomenik. Na ovim ostalim nije problem, mislim da na njima može da se samo podigne nivo šina (kao u Prokopu), ali u tunelu to nije moguće.
 
To i mene zanima, to neće proći bez zatvaranje trase za saobraćaj na malo duži period, i još kako će da usklade visinu liftova i pokretnih stepenica. OK, nemam ništa protiv da se spuste platforme, ali bojim se da će to da košta.
 
Vec se razmisljalo o tome i nije neki problem, obicni grubi gradjevinski radovi.

Betonska ploca perona se razbije i napravi se nova, niza.
Centralni koridor, pokretne stepenice i liftovi ostaju nepromenjeni.
Izmedju debelih stubova koji ovivicavaju perone prave stepenice se i/ili strme rampe za spustanje na perone sa centralnog koridora.

Ukoliko je potrebna blaza rampa za spustanje na perone obija se deo centralnog koridora u tu svrhu negde pri dnnu stanice.

Sve u svemu prilicno jednostavni radovi koji mogu da se izvode nocu i zbog kojih ne mora da se zatvara tunel.
 
Izvinjavam se što prekidam zanimljivu diskusiju, ali me zanima jedna stvar.
Koliko košta karta u Beovozu, i na kojim linijama saobraća Beovoz?
 
Slažem se sa zidarom. Iako nisam stručnjak (arhitekta) , hteo sam nešto slično da kažem.
 
sa lobi-info.rs (http://www.lobi-info.rs/kako-napred...i-kako-izgledaju-stanice-krnjaca-i-ovca-foto/) gde se vezano za nove zeleznicke stanice navodi:

"Ono što je navedeno u samom projektu jesu: izgradnja zemljanog planuma i ispusta, tri mala mosta i jedan nadvožnjak, pet propusta, železničke stanice „Krnjača“, zatim perona u stanicama „Krnjača“, „Ovča“, „Pančevo glavna“ i u stajalištima „Krnjača most“ i „Sebeš“, kao i tehničke zgrade u stanicama „Pančevo glavna“ i „Krnjača“.

S obzirom da je pozicija stanice Krnjaca vrlo "nepovoljno pozicionirana" , zanima me kako su smislili veze sa tim mostovima.
Ima li neko link/idejno resenje ?
 
Не добија ништа слично, не палите се на спинове групице залудних типова из ЖС. У тексту, чак, лепо пише да су таква одступања на почетку уобичајена појава.
 
Pantografe molim za pojasnjenje, jer jako malo znam o vozovima.
Kada kazes da su ovakva odstupanja uobicajena pojava, odnosi li se to na svaki novi EMV, ili je nas Stadler po karakteristikama i tehnologiji "nov model" pa je stoga doslo do ovakvih odstupanja koja ce proizvodjac odkloniti?
Nista mi sad tu vise nije jasno...
 
Тестирање за то и служи, да се неправилности утврде и отклоне од стране произвођача. То је оно што гсп никад не ради..
 
Ja nesto sumnjam u verodostojnost ove izjave za vozove. Vise mi smrdi da sns-ovci kupuju vreme jer znaju da nema sanse da puste vozove u rad do pocetka aprila zbog vise problema sa nase strane (neki su vec i pomenuti). Da se razumemo Stadler je ozbiljna firma i sigurno da sami testiraju svako vozilo, a ne sumnjam i da u specifikacijama stoji takav podatak.
 
laki72":3lt3we4t je napisao(la):
Pantografe molim za pojasnjenje, jer jako malo znam o vozovima.
Kada kazes da su ovakva odstupanja uobicajena pojava, odnosi li se to na svaki novi EMV, ili je nas Stadler po karakteristikama i tehnologiji "nov model" pa je stoga doslo do ovakvih odstupanja koja ce proizvodjac odkloniti?
Nista mi sad tu vise nije jasno...


У том фамозном тексту (спину) пише:

"Prilikom ispitivanja protivklizne zaštite kočionih sistema u novim elektromotornim Štadlerovim garniturama pri brzinama od 120 kilometara na sat, jedan od parametara nije ispunio propise Međunarodne železničke unije UIC", zvaničan je odgovor Železnica Srbije na pitanja Novosti.

"To nije ništa neuobičajeno kada novi voz izađe iz fabrike. Zato se ispitivanja i obavljaju. Prvi rezultati ispitivanja mogu se čak oceniti i kao veoma dobri. Ispitivanje će biti ponovljeno, kako bi svi parametri ispunili propise Unije", navode iz srpskih železnica.


Дакле, ништа спорно.
 
Bg voz ponovo nevozi zbog strajka zastitnih radionica
 
Vrh