Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Igor":1fztb8kg je napisao(la):
Ok znaci celicnu konstrukciju pesacko stanicnu tj stajalisnu bi mogli?

Apsolutno mogu da se prikace 2 perona sa svake strane betonskog jezgra u vidu izostaticne metalne konstrukcije sa kosnicima.
 
hm, znaci ostaje nam izgradnja stubova i celicnog raspona za stajaliste? U svakom slucaju lift bi trebalo uraditi, mozda pokretne stepenice klasicne mislim da bi bile obavezne zbog bezbednosti jel nikako se ne treba oslanjati samo na lift.
 
Мислио самд а сте мислили на додатне колосеке. Но у сваком случају сумњам у могућност качења челичне конструкције на постојећу АБ конструкцију моста. Железнички мостови си потпуно друга категорија у односу на друмске, статички далеко захтевнија.
 
Ja sam mislio na dva metra pesacko stajalisne konsturkcije.
 
Vec se ranije naglabalo oko kacenja po konstrukciji na ovoj temi prelistajte
 
Da pricalo se oko novih koloseka a ovde je rec o stajalistima. Doduse moguce je i da smo to pomenuli ko ce sve listati unazad mada sam nasao neke simpaticne stare postove :)
 
Beovoz u prasumi :)

P7021040_fhdr.jpg


Slika Mladena Zarkovica
 
Somi303":3o2fn625 je napisao(la):
Обратићу пажњј кад будем био у пролазу, али не бих баш да улазим у неки :D
Пробао и преживео :lol: Скроз ок чувар, лепо замолио да више не радимо то јер је "службено" :D
 
Mogu da razumem ako si podstanar i moras da platis kiriju kako ti je onda.
 
Ti ljudi treba da blokiraju ulaze u palatu u Nemanjinoj 9 a ne da sabotiraju nešto što jedino funkcioniše na našoj železnici. Ovako trpi samo običan narod, direktore ne zanima to mnogo.
 
^^ Gradjani treba da blokiraju zgradu u Nemanjinoj zato sto su direktori dozvolili da radnici ostanu bez plate pa da zbog toga putnici pate.
Radnici zeleznice i putnici iz Batajnice su objektivni saveznici, protivnik je u foteljama.
 
Sve to pokreće sumnju da su ti radnici zapravo instrumentalizovani od strane nekog moćnijeg koj pretenduje na fotelju u Nemanjinoj 9, ili već ima takvu fotelju pa je na ovaj način brani.
 
Nega kola je bila jedno parazitsko udruzenje.
Zao mi je ljudi koji se muce zbog neisplacenih plata, ali su sami kumovali tome.
Tamo je bilo zaposleno vise od duplo potrebnog broja, a nisu se bunili tada kada su zaposljavali rodbinu, kumove, komsije i prijatelje.
 
tragac":1wqs2fz2 je napisao(la):
Sve to pokreće sumnju da su ti radnici zapravo instrumentalizovani od strane nekog moćnijeg koj pretenduje na fotelju u Nemanjinoj 9, ili već ima takvu fotelju pa je na ovaj način brani.
Čist bezobrazluk od strane nege :rant:
putnici nisu krivi, kao i zaposleni u Bg vozu koj se gotovo žrtvuju da održe tačnost polazaka
niti mogu išta da promene išta u nj. stvari rešavanja za negu
stoga to je bahato remecenje javnog reda mira i grubo uznemuiravanje gradjana
usput koj placaju odredjene službe da bi održavale red a oni žmure :rant:

ako smatraju da im je krivo nj. rukovodstvo nek ih blokiraju u nj. kancalarijama da nemaju ni užine
ili ako hoce neka idu u Nemanjinu.... ili u tri lepe...
Predhodnih godina i godiina kad je gomila dr. ljudi bila bez plata ili dobila otkaze
nisam ih video da su izlazili i davali podršku sa transparetima od nege kola ...
primali su redovno i bolelo ih du*e za druge , a sada kad njima krči stomak ....

Zašto zbog njih sada da gubim i ovaj drugi posao koj sam jedva našao
gazde ne vole da im iko kasni
a Bg voz prevozi mnooogo radnika a ne nadležnih za nj. stvar
 
Najveci bezobrazluk je sto niko narod ne zeli da obavesti da voz ne ide, jutros se cekalo do 6 i 20 da bi tek onda rekli da vozovi do daljeg ne saobracaju, a ljudi uzaludno cekaju od pola 6 u nadi da ce voz doci, prva dva voza su krcata ujutru, zamislite kad svi ti ljudi nagrnu odjednom u autobus na liniji 73. Umesto da su postepeno odlazili, kako su i dolazili po obavestenje kod otpravnika vozova, medjutim ne, otpravnik kao nema informacije, ne znam zasto onda prima platu kad nema informaciju gde su mu vozila i hoce li ih biti, pa pobogu to mu je posao da zna... I vrhunac, nagrnuli ljudi u 73, i privatnik kad je video koliko ljudi ide, obidje zglobni autobus GSP u kome su ljudi na pocetnoj visili na vratim, skine 73 sa displeja i prazan pun gas ode sa okretnice, sledeca gradska 73ka je kasnila i tek onda nastaje frka i guzva, do Zemuna niko nije izlazio, jedni drugima na glavama smo stajali, kao imigranti u kombiju onom otprilike. Bezobrazluk, neprofesionalizam i bahatost i naravno po ledjima naroda...
 
A kako se zove direktor i vlasnik firme njega kola koja je privatna zasto se njegovo ime ne pominje po medijima .Zasto mu nedodju u posjetu inspekcije , Zasto nema sredstava za ciscenje kola , Ko ce da plati za gubitak nesaobracanja vozova . Zasto se novinari ne pozabave tim .
 
Eeror 404 not faund apr


11054377_966652600046198_6991365315185996498_o.jpg


batajnica jel ono veliki vucic rekao da se nesmiju blokirati pruge i putevi donjet bjese neki zakon khm
 
koliko razumem ta firma nije privatna već je izdvojena kako bi je pripremili za privatizaciju i postala je DOO
http://pretraga2.apr.gov.rs/EnterpriseP ... 6646704D87

Pogledajte finansijski izveštaj. U 2013 su povećali profit za oko 50% i smanjili broj zaposlenih sa 342 na 332

http://fi.apr.gov.rs/prijemfi/cir/podac ... odina=2013

Da stvar bude smešnija ovaj nikola Štrbac, direktor , koji se na APR naravno spominje kao pravni zastupnik preduzeća je štrajkački lider.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... tale-plate

Moje tumačenje je da dotični imaju ogromna zaostala potraživanja prema Železnicama Srbije AD i da prihodi iz finansijskog izveštaja predstavljaju uglavnom nenaplaćene a fakturisane radove (da ne ulazimo u kvalitet tih "radova"), ali opet, direktor izdvojenog a i dalje od matične firme zavisnog društva, koje posluje u uslovima monopsona (samo jedan klijent), jasno je da se tu nešto mulja.
A što se tiče ovoga što ističe boca-ica takvih primera je puno u Jutututu kraljevini. Kada su u mojoj Rakovici ugasili 17. 000 radnih mesta u teškoj industriji niko se nije ni okrenuo a sada se očekuje da od usta izdvajamo za održavanje železare pod izgovorom da će Smederevo propasti. Danas je u Rakovici stopa nezaposlenosti na nivou nekih opština u južnoj Srbiji, a ti koji su ostali bez posla nisu dobili nikakve otpremnine kakve će dobiti tehnološki višak iz Sartida.
 
Normalizacija saobracanja BG voza je u toku, pocelo je saobracanje vozova nesto posle 20h...
 
Vrh