Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

zidar":1etj6ngu je napisao(la):
izgradnja pet novih stajališta (Kamendin, Altina, Senjak, Košutnjak i Krnjača-most)

Posle visegodisnje diskusije na Beobuildu ideja izgradnje stanice na zeleznickom navoznjaku iznad Bul. Vojvode Misica kod Sajma nasla je put i do zvanicnih izjava. :gobb:

To znaci da ce neki vid zeleznickog saobracaja ipak ostati u Savskom amfiteatru.
 
Nevidim gdje tu vidis saobracaj u sa anf . goviri se o stanici na trasi bg voza .
Pragovi su dosli uz fabrike soremni za ugradnju orivreneno lagerovani odlicna fotka
 
zidar":1cggi56u je napisao(la):
izgradnja pet novih stajališta (Kamendin, Altina, Senjak, Košutnjak i Krnjača-most)

Posle visegodisnje diskusije na Beobuildu ideja izgradnje stanice na zeleznickom navoznjaku iznad Bul. Vojvode Misica kod Sajma nasla je put i do zvanicnih izjava. :gobb:

Неких 4-5 реченица које је мали изјавио су буквално идентичне тим неким основним тезама о градској железници које смо ми овде писали годинама. Тешко ми да поверујем да нису мало преписивали. :)

И нека су, опште је познато шта мислим о политичарима и посебно овј последњој гарнитури али морам да признам да је овај начелни став о бг:возу нешто најсмисленије што је неки политичар изјавио у вези овог града у последњих Х година.
 
Bg voz je najbrza i najefikasnija investicija u gradski i prigradski prevoz. A stanica na senjaku kod okretnice o kojoj smo govorili bi bila :pob: :gobb:
 
Uf, sjajno bi to bilo. Još samo i neka stanica Airport city, i imali bismo izuzetan gradski voz. Ili bar umesto nje da se drastično poprave uslovi u okolini stanice Tošin Bunar, i obezbedi kvalitetna pešačka veza sa blokovima sa obe strane pruge.
 
direktor":2na5nz2d je napisao(la):
Nevidim gdje tu vidis saobracaj u sa anf . goviri se o stanici na trasi bg voza .

Pa sustina te stanice Senjak na novom zeleznickom mostu je da moze da se preseda na prugu Beograd glavna- Topcider zato kazem da to znaci da su ipak planirali neki vid zeleznickog saobracaja u SA..

Tu stanicu sto oni nazivaju "Senjak" mi smo je zvali ovde na forumu "Sajam" ali radi se o istoj stvari.
 
Znam da je senjak i sajam isto ali nevidim kako si zakljucio da ce ostati pruga za topcider .To bi bilo dobro mada nevjerujem
 
Pa zar u okviru price o izmestanju gl. Zel. Stanice nije bilo reci da se vade kompletne sine u S.A. a da se iz pravca rakovice ostavljaju dva koloseka do sajma?
Cini mi se da sam negde procitao takvu informaciju?
 
direktor":85edkfyr je napisao(la):
Znam da je senjak i sajam isto ali nevidim kako si zakljucio da ce ostati pruga za topcider .To bi bilo dobro mada nevjerujem

Pa stanica Sajam na mostu ima smisla samo ako ispod nje postoji pruga za Topcider da bi moglo da se preseda sa jednog BG-Voza na Drugi.

Po tome sam zakljucio da ostaje pruga u Savskom amfiteatru (e sad u kakvom obliku ce ona biti to ne znam)
 
Уз моје свеукупно одушевљење што ово коначно долази на дневни ред и генерално слагање с реченим, имам и једну примедбу:

Prema potpisanom Protokolu, za godinu dana se očekuje početak rada druge linije Bg voza od stanice Prokop do Resnika,

Ова линија неће ваљати, јер има једну једину станицу (и то недовољно атрактивну) у циљном градском подручју. С обзиром да воз прима 600 путника, то значи да би по његовом приспећу у Прокоп путнике требало да чекају четири зглобна аутобуса. Нот-гона-хепен. Могуће је, додуше, у Прокопу преседање на прву линију, али сам сигуран да путницима неће бити атрактивно да мењају три-четири превоза. Ево шта ће бити: возови ће ићи неко време празни, и онда ће линију преусмерити у Врачарски тунел, до Крњаче или Овче. То је већ нека друга прича: ко седне на 48 - магарац. Не буним се много ни против таквог (извесног) сценарија, мада би онда могло да зафали гарнитура (јер ће линија бити дужа), па је боље да одмах планирају другу линију кроз Врачарски тунел.
Било би идеално када би одвојили још мало пара, средили тунеле и направили станицу Карабурма: тако бисмо добили поприлично метролику БГ:воз линију 2 Ресник - Карабурма.


Што се тиче станице Сењак, Беобилд на њу треба да буде поносан, јер је та идеја потекла одавде. Само се надам да се ово што је саопштено заиста односи на станицу изнад Сајма, а не на неку буџевину баш на Сењаку?
Та станица има смисла и без железнице испод, јер омогућава безброј аутобуских преседања. У плановима за факинг Београд на води, ипак, железница је прекраћена код Сајма и ту је предвиђена чеона станица са четири колосека.

Мекбејн је у праву, Нови Београд треба да има још једну станицу, по мени у Омладинских бригада, по некима ближе Делта ситију.
 
solecar":1xh5lq45 je napisao(la):
Jel Košutnjak potpuno nova stanica ili adaptacija postojeće kod okretnice tramvaja?

Kosutnjak je nova stanica na lokaciji stare stanice Kosutnjak (stanicna zgradica i dalje postoji) a nalazi se u Lisicjem potoku kod raskrsnice Pere Velimirovica i Patrijarha Pavla

Пантограф":1xh5lq45 je napisao(la):
Prema potpisanom Protokolu, za godinu dana se očekuje početak rada druge linije Bg voza od stanice Prokop do Resnika,
Ова линија неће ваљати, јер има једну једину станицу (и то недовољно атрактивну) у циљном градском подручју. С обзиром да воз прима 600 путника, то значи да би по његовом приспећу у Прокоп путнике требало да чекају четири зглобна аутобуса. Нот-гона-хепен. Могуће је, додуше, у Прокопу преседање на прву линију, али сам сигуран да путницима неће бити атрактивно да мењају три-четири превоза. Ево шта ће бити: возови ће ићи неко време празни, и онда ће линију преусмерити у Врачарски тунел, до Крњаче или Овче. То је већ нека друга прича: ко седне на 48 - магарац. Не буним се много ни против таквог (извесног) сценарија, мада би онда могло да зафали гарнитура (јер ће линија бити дужа), па је боље да одмах планирају другу линију кроз Врачарски тунел.
Било би идеално када би одвојили још мало пара, средили тунеле и направили станицу Карабурма: тако бисмо добили поприлично метролику БГ:воз линију 2 Ресник - Карабурма.

Linija je nazalost za sada skracena na Prokop zbog tehnickih ogranicenja:

- Ne moze da nastavi dalje ka Vuku jer nema dovoljno lufta za okretanje garnitura na Pancevackom Mostu, a dalje je jednokolosecna pruga
- Ne moze ka Novom Beogradu jer se 200m pre stanice pruga sa Glavne Zeleznicke stanice spaja sa prugom sa Prokopa i time ogranicava celokupni kapacitet, trenutno tu nema lufta da se uglavi jos jedna linija.

Ukoliko se napravi tih dodatnih 200m koloseka na NBGD ili kada se napravi stanica Krnjaca na petlji i duplira pruga na Pancevackom mostu linija ce biti produzena dalje od Prokopa.

Postiji naravno i varijanta Karaburma, tuneli su tu, ali je potrebnno napraviti komplet novu trasu od Vracarskog tunela do Karaburme preko Ade Huje. Varijanta Krnjaca je ociglednija.

U svakom slucaju trebalo bi da do tada vozovi sa linije A budu uskladjeni sa vozovima linje B na Prokopu kako bi presedanje bilo sto bezbolnije i atraktivnije.

Пантограф":1xh5lq45 je napisao(la):
Што се тиче станице Сењак, Беобилд на њу треба да буде поносан, јер је та идеја потекла одавде. Само се надам да се ово што је саопштено заиста односи на станицу изнад Сајма, а не на неку буџевину баш на Сењаку?
Та станица има смисла и без железнице испод, јер омогућава безброј аутобуских преседања. У плановима за факинг Београд на води, ипак, железница је прекраћена код Сајма и ту је предвиђена чеона станица са четири колосека.

U principu je u pitanju stanica na mostu iznad bulevara Vojvode Misica koja omogucava jednostavno presedanje na autobuse sa obe strane bulevara kao i na tramvaj, kao i prilaz pasarelom sa Sajma i Senjaka.

108_stanica-sajam-jug-cerovic-architecte-dplg.png


Пантограф":1xh5lq45 je napisao(la):
Мекбејн је у праву, Нови Београд треба да има још једну станицу, по мени у Омладинских бригада, по некима ближе Делта ситију.

Bila je prica pre par godina da se iskoristi prilika probijanja nasipa radi spajanja Bul. Umetnosti i Bul. Crvene Armije i o istom trosku napravi stanica na nasipu.
Bulevar Umetnosti bi tada postao ono za sta je i planiran, arterija koja vezuje Zemun i Blokove izbegavajuci kruzni tok kod opstine a Omladinskih brigada ostaje interna Novobeogradska veza Novi Merkator-Opstina-Blokovi

Od Omladinskih Brigada do Bulevara Umetnosti ima 350m, taman da se stanica smesti po sredini sa pristupom sa oba bulevara.
 
Да, ја сам и мислио на време кад буде завршен други колосек ка Панчеву, то ће ваљда брзо, дотле нека и вози до Прокопа.

Булевар уметности је такође ОК.

Дакле, имаш дефинитивну потврду да су мислили на ово решење станице изнад Булевара војводе Мишића? Да отварамо шампањац...
 
Inače je pre par nedelja krenulo postavljanje pragova na drugom koloseku pančevačkog mosta iz smera Karaburme.
 
@Пантограф

Nista nikad nije definitivno, Sampanjac cemo otvoriti tek kada stanica bude sagradjena.
A do tada moze da se cugne jedan vinjak :)
 
Ova Jugova (zidar) varijanta je idealna i logicna u svakom pogledu. Ali ja mislim da ce oni ici na varijantu kod senjacke male pijace kod okretnice gde je visinska razlika mala u odnosu na konstrukciju mosta. Razdaljina za pesake se krece od oko 140-250m u zavisnosti da li se pristupa sa strane sajma ili suprotne nesto blize strane.
 
Тако нечег се и ја бојим. То нема никаквог смисла, јер се разлика у цени, верујем, мери тек стотинама хиљада евра, а разлика у употребљивости (самим тим и у исплативости) је огромна, у корист варијанте Сајам.
 
A gde bi uglavili stanicu kod okretnice , kada se u smeru ka NBG nalazi stambena zgrada?
Što se tiče NBG , stanica bi trebalo da bude između Omladinskih brigada i Bulevara umetnosti , ali pod uslovom da se probije tunel u Bulevaru umetnosti kod pruge , a na onom relativno slobodnom prostoru preko puta GSP garaže napraviti manji parking , kako ne bi ljudi masovno zakrčivali garažu Delta city - a , a išli na voz.
 
Пантограф":b74tg501 je napisao(la):
Што се тиче станице Сењак, Беобилд на њу треба да буде поносан, јер је та идеја потекла одавде.

Ideja je postojala mnogo ranije pre nego sto je i Beobuild postojao.

U gumenoj zgradi je ta mogucnost stanice na mostu sa presedanjem na stanicu Sajam razmatrana odavno.
Misljanja su bila podeljena a i jedan signal (ili predsignal) je tu predstavljao problem da se stvori cep ispred Prokopa.
Razmatrane su posle mogucnosti da se napravi stanica sa 3 ili 4 koloseka da bi se taj isti cep izbegao.

Ako neko od njih cita Beobuild to ce ipak biti dobro da uvide da se poklapaju misljenja.
 
Cita se forum i sajt bez daljnjeg tu nema dileme budite sigurni ;) Sad ko i kako shvata ideje i predloge je vec druga prica. Po meni je sustina bitna a to je da se kroz sto vise price i razrade istaknu ideje bile stare ili nove i da mozda nekome posluzi kao pravo resenje za neki od problema u ovom slucaju bg voza

Kada smo vec kod toga iz jednog YT klipa sam isekao deo kada voz prelazi preko sajma tj bulevara da se vidi sirina postojece mostovske konstrukcije. Prava je steta sto nisu nastavili sirinu u profilu mosta koji je u bocnim delovima siri za rekao bih malo preko 3m tj sasvim dovoljno za stajaliste. Naravno taj deo na mostu je posluzio za kablove.

clip.jpg


Rekao bih da jedno metar do dva bi moralo da se doda ja bih isao i na celicnu konstrukciju kao jeftinije resenje ko zna ako je moguce da se uradi neka podkonstrukcija sa kosnicima itd. Bilo bi lepo da neko strucniji to razmotri, posto bi taj produzeni deo bio iskljucivo za putnike tj mala dodatna nosivost sem tezine same konstrukcije.
 
Oko ovog betonskog jezgra mozes da dodas 2 kolovozne trake da drze na kosnicima bez problema.
 
Ok znaci celicnu konstrukciju pesacko stanicnu tj stajalisnu bi mogli?
 
Vrh