Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jedini problem je što Karađorđev park nema pokretne stepenice.
 
Vuk ima 3 lifta taj koji izlazi sa perona direkt do ruzveltove druga dva su nedaleko od samog spomenika vuku
 
Gde su ulazi u ova druga dva.
 
Pa ne nosis slona, nego kofer. Kladim se da svaki moze da stane na pokretni stepenik ispred onoga ko ga nosi. "Paradajz turisti" sa ratnim robnim zalihama ionako retko koriste avionski saobracaj. Danas sam isao bas do Karadjordjevog parka od Pancevca. Nevezano za cistocu, koja je na zavidnom nivou u odnosu na GSP, mogu vam svima reci da je kultura koriscenja prostora kao i u samom vozu od strane putnika, mnogo veca nego sto bi se ocekivalo za srpsku mentalitet.
 
Значи улази односно излази су ван станице. Јел може неко на мапи да обележи, стрит вју би био одличан :D
 
Ovo bi trebalo da je jedan ali mi se ne čini da je u funkciji:
http://tinyurl.com/kjltlau

http://tinyurl.com/kznvdhs Ovaj bi trebalo da ide skroz do kraja ali takođe neznadem da li je u funkciji mada Igor reče da ga je koristio...

@Igor gde je lift na samom peronu? Baš bih voleo da ga upotrebim jedared s obzirom da koristim BG Voz svaki dan.
 
Na peronu postoji mapa za evakuaciju na njoj su ucrtani liftovi
 
gundeljbananko":2f9jm7fs je napisao(la):
@Igor gde je lift na samom peronu? Baš bih voleo da ga upotrebim jedared s obzirom da koristim BG Voz svaki dan.

Jedan od liftova je bocno do kraja perona pa levo ili desno u zavisnosti sa kog perona ides posto se moze se pristupiti sa obe strane

U pitanju je ova strana na fotografiji samo iza u nastavku perona a ne uz stepenice
34313963.jpg
 
Обратићу пажњј кад будем био у пролазу, али не бих баш да улазим у неки :D
 
Пантограф":1wyljtje je napisao(la):
БГ:воз не вози баш у центар, а једна од две најатрактивније станице - Вуков споменик - због изузетно дугачког и стрмог ескалатора уопште није погодна за аеродромске путнике са коферима.
Једино разумно решење јесте да воз за аеродром полази са постојеће Главне железничке станице, као што је небројено пута предлагало Удружење љубитеља железнице.

Jel moze Udruzenje ljubitelja zeleznice da uradi nesto da se svaki putnik sa aerodroma preveze vozom direktno do sopstvenog stana i po mogucstvu iz voza posedne u fotelju?!
 
@Pantograf
2f3999f316ddafa4f6a57808acb57c19.jpg

Pokretne Stepenice u podzemnoj stanici Vukov spomenik. Moje stopalo, duzina 30 cm + do zute trake par cm. Avionski koferi u kabini dozvoljena dubina 20 cm. Ne znam za kofere velikih dimenzija koja im je dubina. Ako prelazi 35cm, svakako bi bilo nezgodno nositi ih ovim putem, ali za standardne kofere mislim da svakako nije problem.
 
Ах, тај буквализам.

Наравно да може кофер да стане на покретне. Али, хајде, попни се на врх оног косог ходника код Вука, са једним комадом кабинског пртљага, са једним кофером за чекирање, поведи жену једнако натоварену, а најбоље је и да двоје своје мале деце држите за руке. Кренули сте за Родос, па ће бити ту и нека торба са гуменом патком за надувавање. И обавезно погледај надоле, тако натоварен. Веома згодно, нема шта.

Јасно је да ће неко одатле моћи да се домогне аеродрома, сигурно бих и ја понекад то користио (рецимо, кад сам пре неку годину летео на дан и по у Подгорицу, био би ми тај воз идеалан), али ће много више људи користити железницу ако полази са регуларне железничке станице. Постоји разлог зашто се одређени објекти граде на одређени начин. Ваљда је циљ да што више људи нешто користи, а не само да то постоји. Ово друго је циљ у економији налик на ону из Брежњевљевог времена, док се у савременим друштвима инсистира на квалитету услуге и ефикасности система.

Уз то, постојећа Главна железничка станица отвара нам могућност да у центру града, у будућем пословном седишту (Савском амфитеатру), направимо нешто налик на бечки City Air Terminal. Ту се чекираш, предаш пртљаг до 75 минута пре лета, седаш на воз и онда ко господин у авион. Имамо идеалну локацију за тако нешто. Ајде и да то набуџимо код Вука, било би добро.

http://www.viennaairport.com/en/passeng ... _train_cat
 
ај додај још и три душека на надувавње, кера и мачку. и ти га претера. па свако нормалан ће са толиким пртљагом узети такси ако нема свој ауто. наравно, и ја сам за то да се пре користи садашња Главна станица као терминус аеродромског воза, а не Вуков споменик
 
Мени би био циљ да што мање људи мора да користи такси, да мољака некога за вожњу до аеродрома, или да плаћа вишедневни паркинг.
 
па наравно да је то циљ пруге до аеродрома, али тешко да ћеш моћи да натераш особу коју си описао у твом посту да користи јавни превоз до аеродрома, па чак и да живи код Вука
 
Mali je danas izjavo da je u planu u narednih 18 meseci ubacivanje 5 novih stanica BG: voza , i produženje postojeće linije do Ovče, kao i uvođenje linije do Resnika.

izvor: studio B
 
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali i generalni direktor Železnica Srbija Miroslav Stojčić potpisali su danas Protokol o saradnji na daljem razvoju BG voza koji predviđa ulaganja oko 14 miliona evra.

Prethodno je gradonačelnik sa saradnicima obišao liniju BG voza i razgovarao sa putnicima koji svakodnevno koriste ovu liniju, kao i radove na izgradnji stanice „Prokop".
Prema potpisanom Protokolu, za godinu dana se očekuje početak rada druge linije Bg voza od stanice Prokop do Resnika, izgradnja pet novih stajališta (Kamendin, Altina, Senjak, Košutnjak i Krnjača-most), a po završetku izgradnje drugog koloseka pruge do Pančeva predviđeno je i produženje prve linije do Ovče.
Gradonačelnik Siniša Mali je rekao da je Bg voz jedan od najpouzdanijih vidova prevoza.

- Bg voz svakodnevno koristi preko 30.000 Beograđana, a prosek kašnjenja je oko devet sekundi na godinu dana. Vrlo je pouzdan, ali mi mislimo da ceo sistem može biti još bolji. U narednih 18 meseci biće izgrađeno pet novih stanica, radimo na produženju linije do Resnika i Ovče, razmotrimo pravce ka Lazarevcu i Mladenovcu i nameravmo da kupimo još nekoliko kompozicija vozova koje će omogućiti češće polaske i dolaske - rekao je Siniša Mali.
On je naglasio da GSP, privatni prevoznici i gradska železnica moraju biti koordinisan sistem.

- Radimo na tome da se stanice Bg voza usklade sa stanicama gradskog prevoza tako da ljudi imaju više mogućnosti da biraju vrstu prevoza. Protokolom smo predvideli i postojanje sistema „park end rajd" tako da vozači uz busplus karticu i simboličnu naknadu mogu da koriste parking, uđu u Bg voz i mnogo brže stignu u centar grada - rekao je gradonačelnik i dodao da Bg voz koristi postojeću infrastrukturu Beogradskog čvora i da ne zahteva višemilionske investicije već dobru volju i planiranje transporta.
Govoreći o novim stanicama čija se izgradnja planira, Siniša Mali je rekao da će neke od njih biti zatvorenog tipa, u koje će moći da se uđe samo ako se na ulazu prethodno validira karta.

- One koje ne budu tako organizovane, imaće validatore na samom peronu, a tu će biti i kontrolori, tako da ćemo imati usaglašen sistem. Svaki putnik sa kojim sam danas razgovarao rekao mi je da je izuzetno zadovoljan kvalitetom usluge i tačnošću vozova. Kada su čuli šta sve planiramo bili su još zadovoljniji, ali zato imamo zadatak da zajedno sa „Železnicama" sve probleme rešimo i da za 18 meseci ovaj sistem bude još efikasniji i uređeniji - rekao je Siniša Mali.
Gradonačelnik je istakao zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom sa „Železnicama Srbije", za šta je, kako je rekao, zaslužno uspostavljanje kvalitetnijih odnosa sa novim rukovodstvom železnica. On je govorio i o radovima na stanici „Prokop" koje je danas obišao.

- Prokop je veoma važan za grad Beograd, a podsetiću da je Branko Pešić još pre 40 godina potpisao sporazum o premeštanju železničke stanice. Sada imamo jasno definisane korake i odgovore koji kažu da će 26. januara sledeće godine biti završeni radovi na kolosecima kako bi stanica Prokop bila funkcionalna za saobraćaj. Za dve do dve i po godine stvoriće se uslovi da se Glavna železnička stanica izmesti na ovu lokaciju - rekao je gradonačelnik Beograda, naglsivši da će uz novu Autobusku stanicu u Bloku 42 sistem javnog prevoza u Beogradu dobiti novi kvalitet.
Miroslav Stojčić, direktor „Železnica Srbije", istakao je da je cilj ovog preduzeća da Beograđanima obezbedi sve potrebne uslove za kvalitetniji prevoz. Pohvalivši komunikaciju sa gradom Beogradom, on je rekao da takav način rada želi da prenese i u druge gradove Srbije.
Potpisivanju protokola prisustvovali su i Milutin Folić, gradski urbanista, Milutin Milošević, direktor „Beograd čvora", Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni gradski prevoz i Vladimir Milovanović, direktor „Energoprojekta".

Izvor: http://studiob.rs/info/vest.php?id=116169
 
direktor":xio9q3d5 je napisao(la):
Od izjava do izjava nikako radovi

Radi se prokop , stanujem pored , pa znam. A i radi se drugi kolosek od Pančevačkog mosta do Pančeva. Od koga je , dobro je da se i ovo radi.
 
Evo za iskrene sladokusce - slike pragova (za ugradnju na deonici ka Pančevu) na Dunav stanici:

2015-02-21-160219.jpg


2015-02-21-160227.jpg
 
izgradnja pet novih stajališta (Kamendin, Altina, Senjak, Košutnjak i Krnjača-most)

Posle visegodisnje diskusije na Beobuildu ideja izgradnje stanice na zeleznickom navoznjaku iznad Bul. Vojvode Misica kod Sajma nasla je put i do zvanicnih izjava. :gobb:
 
Jel Košutnjak potpuno nova stanica ili adaptacija postojeće kod okretnice tramvaja?
 
Vrh