Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ne postoji u Bgd-u pozdaniji i tačnije sredstvo javnog prevoza od BGvoza :)
 
Нови директор ЖС Стојчић у данашњим "Новостима" говори да је план да градска железница у Београду превози 300.000 путника дневно. Осим постојеће линије која ће бити продужена до Овче, у сарадњи са градом планира се и саобраћај за Младеновац и Лазаревац, као и градња пруге за Сурчин.

Системи слични БГ:возу, каже он, требало би да буду успостављени и у другим градовима (регионима) Србије.

Шта рећи него - браво за директора!
 
На постојећој инфраструктури је могуће до 200.000 путника годишње максимално, са обзиром на покривеност праваца коридорима. За преко 200.000 су нам потребне нове пруге: аеродромска, обреновачка, винчанска, борчанска и слично. У питању је просто преклапање железничке инфраструктуре са правцима кретања.

Ако не задржимо одређене елементе Старог железничког чвора, доводи се у питање исплативост изградње прикључних пруга, и преко 300.000 путника можемо имати једино са неким новим мега-предграђима.
 
Apsolutno treba zadrzati elemente starog zeleznickog cvora.

A i glupo je da se zeleznicka infrastruktura deli na stari i novi cvor, sve je to delo jedno istog cvora koji treba da se razvija.
 
johnny_s":1x3qbn9e je napisao(la):

Strana 40, slika u donjem desnom uglu. Zar nije upravo ovde demantovano da tu nema nicega?

Karlo del Ponte":1x3qbn9e je napisao(la):
На постојећој инфраструктури је могуће до 200.000 путника годишње максимално, са обзиром на покривеност праваца коридорима. За преко 200.000 су нам потребне нове пруге: аеродромска, обреновачка, винчанска, борчанска и слично. У питању је просто преклапање железничке инфраструктуре са правцима кретања.

Ако не задржимо одређене елементе Старог железничког чвора, доводи се у питање исплативост изградње прикључних пруга, и преко 300.000 путника можемо имати једино са неким новим мега-предграђима.

Osposobljavanje cevi i stanicne veze sa Karaburmom i/ili Zeleznikom, koliko bi se povecao broj putnika?
Takodje kolika je trenutna pokrivenost iz Rakovice?
 
A nove stanice na nbg strani koje treba da se urade i drugi su obecavali vidjecemo koliko ce u raditi
 
Sve više je primetan problem sa održavanjem BG voza
U početku su bile samo neke sitnice a sad ...

prozori-sve više pirka orkan,
klizna vrata-srecom se nadje po neki bilder medju putnicima,
sedišta -stara piča sa tapacirungom i nj. šrafovima,

il nema delova il nema majstora, ko zna mozda je to samo zasluga naftnog lobija....
al zato ,,posada,, BGvoza i dalje maksimalno se trudi :kk: :)
 
Pruga temelj prevoza u gradu
T. SPALEVIĆ | 12. februar 2015. 21:06 | Komentara: 0
Miroslav Stojčić, novi generalni direktor “Železnica Srbije”, najavljuje proširenje “BG voza”

eko-pruge-temelj_620x0.jpg


OKO 300.000 putnika moglo bi u Beogradu dnevno da se preveze vozovima. To je plan gradskih vlasti prezentovan novom rukovodstvu "Železnica Srbije". Ovo preduzeće je već formiralo radni tim i pregovori sa Beogradom su započeti. Linija "BG voza" proširiće se od Batajnice do Ovče, od Batajnice do Resnika, a u perspektivi su i remonti pruga do Lazarevca i Mladenovca, kao i izgradnja do Surčina.


- Stručnjaci u gradu su shvatili da treba iskoristiti potencijal "Železnica Srbije", da valja obnoviti pruge koje već imamo, što je za pet ili šest puta manja investicija od izgradnje metroa - kaže, za "Novosti", Miroslav Stojčić, novi generalni direktor "Železnica Srbije". - "BG voz" je jedna sličica u našem poslovanju koja uspešno svetli, i taj model planiramo da ponudimo i ostalim lokalnim samoupravama, poput Novog Sada, Niša, Kraljeva, Užica... Gradovi treba da finansiraju te projekte, a naše je da obezbedimo putnicima poštovanje reda vožnje. To u Beogradu savršeno funkcioniše. Planiramo remont pet garnitura, da opremimo stajališta informacionim sistemima. Jer i stanice su ogledalo jednog grada.

Segment putničkog saobraćaja, kaže novi direktor, mora da bude slika "Železnica". Ta slika u javnosti je sada, izuzimajući "BG voz", katastrofalna.

Naš korisnik mora da zna kada će da stigne na svoje odredište - navodi Stojčić. - Velike probleme imamo oko krađa, grafita... Mi znamo koje su to lokacije, Zemun Polje, deo između Rakovice i Resnika i za to nam je potrebna podrška MUP. Ali, nećemo mi da budemo inicijatori nezadovoljstva putnika, zato što voz nije stigao na vreme ili zato što je garnitura prljava. To mora da se menja. Putnički saobraćaj prvo moramo da podižemo na lokalnom nivou, tu dnevnu migraciju, da radnike prevozimo na posao, studente i đake do fakulteta i škola. Realno je da sa novim redom vožnje imamo bolju organizaciju na elektro-deonicama, jer stižu nam nove garniture. Ključna je saradnja sa lokalnim samoupravama i sa drumskim prevoznicima oko jedinstvenog tarifnog sistema.

DRUGI OPERATERI

NA pitanje kada bi drugi operateri mogli da krstare našim prugama, Stojčić kaže:

- Čuli smo za primer Makedonaca. Njihova vlada je zabranila pristup stranim operaterima na prugama do ulaska u EU. Srbija prvo mora da osposobi nacionalnog prevoznika tako da može da izdrži konkurenciju. Naš je cilj da povećamo tržišno učešće. Ono je devedesetih godina bilo 30 odsto, danas je na nivou od 12 odsto.

00N.jpg


http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... za-u-gradu
 
boca-ica":10ygnmic je napisao(la):
Sve više je primetan problem sa održavanjem BG voza
U početku su bile samo neke sitnice a sad ...

il nema delova il nema majstora, ko zna mozda je to samo zasluga naftnog lobija....
al zato ,,posada,, BGvoza i dalje maksimalno se trudi :kk: :)

Hronican nedostatak delova je uzrok estetskih problema kod garnitura BG:VOZ-a. Ljudi u servisu Zemun se maksimalno trude da odrzavaju vozove sa mogucnostima i trenutnoj dostupnosti enterijerske opreme. Ovom prilikom zelim da ih pohvalim I odam priznanje ljudima koji nisu u prvom planu ali su itekako zasluzni za redovitost i tehnicku ispravnost samih vozova.
Boca, hvala za pohvale. :kk: :kk:
 
Sto se tice grafita posto je to u nadleznosti privatne firme koja je po ugovru duzna da cisti grafite a isti posao neradi probacemo malo sa prijavama da to poguramo da se malo izlistaju
 
Zašto ne postoije krakovi ka Železniku (Obrenovcu) i ka Smederevu , kad već postoji pruga? I zašto se ne produži linija od Lazarevca do Valjeva , kao i od Batajnice do Inđije?
Šta mislite o predlogu da svaka linija BG: voza ima zasebnu boju voza?
 
A zasto ne do panceva koje je tu na 2 km zato sto ne pripadaju bg vec odavno prezvakana prica ovdje na forumu
Glavonje nikako da skontaju da im se isplati da spoje pancevo i naplate 100 kinti kartu , i djele u pare grad i zs u odredjenom iznosu isto tako za indjiju
 
direktor":2n13c4mm je napisao(la):
A zasto ne do panceva koje je tu na 2 km zato sto ne pripadaju bg vec odavno prezvakana prica ovdje na forumu
Glavonje nikako da skontaju da im se isplati da spoje pancevo i naplate 100 kinti kartu , i djele u pare grad i zs u odredjenom iznosu isto tako za indjiju

Prema mapi , planirano je produženje do Pančeva , što je i bila moja vodilja prilikom postavljanja pitanja.
 
Galeks":1xmvzjop je napisao(la):
Karlo del Ponte":1xmvzjop je napisao(la):
На постојећој инфраструктури је могуће до 200.000 путника годишње максимално, са обзиром на покривеност праваца коридорима. За преко 200.000 су нам потребне нове пруге: аеродромска, обреновачка, винчанска, борчанска и слично. У питању је просто преклапање железничке инфраструктуре са правцима кретања.

Ако не задржимо одређене елементе Старог железничког чвора, доводи се у питање исплативост изградње прикључних пруга, и преко 300.000 путника можемо имати једино са неким новим мега-предграђима.

Osposobljavanje cevi i stanicne veze sa Karaburmom i/ili Zeleznikom, koliko bi se povecao broj putnika?
Takodje kolika je trenutna pokrivenost iz Rakovice?
У јесен прошле године сам радио предрачун радова и инвестиција, са идејом да Русима предложимо нову траншу кредита за приградске железнице Београда и додатне пруге, укључујући и одређену инфраструктуру републичког значаја (пруга за Обреновац, други колосек на Нишком правцу, диспечерски центар, техничко-путничка станица, подстанице електричне вуче).

Предвидео сам следеће линије:
1) Крњача - Батајница, 12 мин у шпицу
2) Карабурма - Железник, 12 мин у шпицу
3) Панчево Војловица - Обреновац 15 мин у шпицу
4) Београд главна (Сајам) - Клење 20 минута
5) Инђија - Младеновац 30 минута
6) Београд главна (Сајам) - Умчари 60 минута
7) Београд главна (Сајам) - Лазаревац 60 минута

Инвестиције града 291 милион евра, републике 467 милиона евра. Очекивани број путника, 260.000 у систему, са тежњом раста, али не пребрзог. У извршеној фази истраживања, грешке су до 20% али не веће. Остали детаљи се не излажу у јавности, односно више инстанце могу бити упознате уколико покажу јасну сремност на сарадњу са нама. У супротном, колико видим, срљају с`цифре, и иду адхок без целовите стратегије, што је далеко од економски оптималног у овим економски осетљивим временима.
 
Kada se planira produzetak do aerodroma? I zasto to vec ne pocne da se gradi? To je nekih 5 km pruge, zar ne?
 
To bi bilo super. Mislim da bi uticalo i na smanjenje divljih taksista jer bi nasi ljudi uglavnom koristili bgvoz do centra, cime bi se rasteretio taksi prevoz.
 
БГ:воз не вози баш у центар, а једна од две најатрактивније станице - Вуков споменик - због изузетно дугачког и стрмог ескалатора уопште није погодна за аеродромске путнике са коферима.
Једино разумно решење јесте да воз за аеродром полази са постојеће Главне железничке станице, као што је небројено пута предлагало Удружење љубитеља железнице.
 
Pa vuk ima i lift koji je privatizovao cuvar gde mi je jednom otvoreno pretio sto ga koristim. Inace ni eskalatori nisu losi za neke klasicne kofere za one vece vec moze biti problem.
 
Проф. Малетин са ГФ је умео да каже: "Хвале се да су направили најдубљу железничку станицу у Европи... Да ли, можда, Немци не би могли да направе дубљу да треба тако да се гради?"
Али, он је међу ретким нашим стручњацима који, изгледа, у школи нису били бубалице него су користили и сиву масу.

И тако, заслугом професорових ученика, по укидању Главне станице централни део престонице (Београд северно од аутопута) остаје без потпуно функционалне железничке станице (оне која може да отпреми све врсте возова), а будући возови за аеродром са бар трећином путника мање. Непроцењиво.
 
Mislim da izlazi tamo kod amss. A stepenice uopste nisu problem za kofere naslonis na stepenik ispod i sibas, jako prometna stanica bi bila i kod Karadjordjevog parka, pokriva dobre delove grada, na 10 metara je stanica tramvaja i autobusa
 
Vrh